Nee, hoeft niet... mag welquote:Op woensdag 9 februari 2005 23:32 schreef creno het volgende:
mist beav. de optie: "rot op met je kutpoll !" niet ?![]()
moet je nu ook vertellen wat je gestemd hebt ?
Nou, nu je het zegt...quote:Op woensdag 9 februari 2005 23:32 schreef creno het volgende:
mist beav. de optie: "rot op met je kutpoll !" niet ?![]()
Jajajaja! Details willen we horen! Details! Met wie, waar hoe en wanneer! En een rapportcijfer!quote:Op woensdag 9 februari 2005 23:32 schreef creno het volgende:
hmmm je wil details horen over dat ik al 2 jaar droog staquote:Op woensdag 9 februari 2005 23:39 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Jajajaja! Details willen we horen! Details! Met wie, waar hoe en wanneer! En een rapportcijfer!
quote:Op woensdag 9 februari 2005 23:43 schreef creno het volgende:
[..]
hmmm je wil details horen over dat ik al 2 jaar droog sta![]()
Dan vallen die details wel weer tegen ja, want ze zijn er gewoon nietquote:
Dan verzín je ze maar!quote:Op woensdag 9 februari 2005 23:50 schreef Ryan_R het volgende:
Dan vallen die details wel weer tegen ja, want ze zijn er gewoon niet![]()
Whoeeeeiii!!quote:Op woensdag 9 februari 2005 23:51 schreef creno het volgende:
tenzij ik de details moet vertellen hoe ik mezelf betast
Shit, het begon net spannend te worden.quote:maar dat doe ik niet
Veel plezierquote:Op donderdag 10 februari 2005 00:00 schreef creno het volgende:
ik ga mezelf weer eens betasten... uh slapen
Handjes boven de dekens!quote:Op donderdag 10 februari 2005 00:00 schreef creno het volgende:
Betast ze.. uhm slaap zequote:Op donderdag 10 februari 2005 00:00 schreef creno het volgende:
Doe nou niet zo streng, laat die jongen ook z'n pleziertje hebben.quote:Op donderdag 10 februari 2005 00:03 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Handjes boven de dekens!.
Oeh! En verder?quote:Op donderdag 10 februari 2005 00:06 schreef creno het volgende:
als je details wil weten !
ik heb geen dekens, tis een dekbed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |