abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 februari 2005 @ 11:59:52 #1
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_24968583
quote:
Op maandag 7 februari 2005 11:22schreef Talietje het volgende:
wtf 18 weken!?

tss als ik maar een leuker cadeautje krijg
Ik heb een veel leuker kadootje voor je gekocht

Trouwens.. game on mensen!! (om in de erodome-trend te blijven )

[ Bericht 5% gewijzigd door Sjowhan op 07-02-2005 12:55:17 ]
pi_24969456
ok ik ben er ook weer bij.

@sannetie bevalt je kuisheidsgordel ? (ach veel verschil was er toch niet he )
@doompjuh wat heb je nu geleerd ??? (ik hoop genoeg anders wordt het een kuisheidsgordel)
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_24970350
quote:
Op maandag 7 februari 2005 12:42 schreef GewoneMan het volgende:

@doompjuh wat heb je nu geleerd ??? (ik hoop genoeg anders wordt het een kuisheidsgordel)
Kijk jij snaptum!!
Leuk kamdootje is dat dan toch

Ik denk dat doompje "the message" wel begrepen heeft
"Out for my own, out to be free
One with my mind, they just can't see
No need to hear things that they say
Life's for my own to live my own way"
  maandag 7 februari 2005 @ 13:58:02 #4
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_24970602
Hmm dus ik ben er gewoon weer ingestonken
pi_24974876
quote:
Op maandag 7 februari 2005 11:59 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

Ik heb een veel leuker kadootje voor je gekocht
yay!

dag dag
Do not take life too seriously. You will never get out of it alive.
  maandag 7 februari 2005 @ 19:04:39 #6
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_24974981
quote:
Op maandag 7 februari 2005 18:57 schreef Talietje het volgende:

[..]

yay!

dag dag [afbeelding]

Stelt weinig voor, maar denk dat je het wel leuk vind
pi_24987412
quote:
Op maandag 7 februari 2005 12:42 schreef GewoneMan het volgende:

Niet meer vergeten aan jullie te denken meneer
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_24988071
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 13:31 schreef erodome het volgende:

[..]

goesso je hebt het geleerd

alleen het meneer had je wel weg mogen laten hoor
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_24988155
Ze zei meneer tegen me

GVD GVD GVD trouwens, de hd van mijn benedencomp is stuk, moet ik boven zitten, saai hier, ben nog ziek ook, ach nou voordeel is dat ik dicht bij mijn bed ben nu
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_24988250
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 14:19 schreef erodome het volgende:
Ze zei meneer tegen me

GVD GVD GVD trouwens, de hd van mijn benedencomp is stuk, moet ik boven zitten, saai hier, ben nog ziek ook, ach nou voordeel is dat ik dicht bij mijn bed ben nu
hoe stuk is ie??? staat er nog belangrijke data op??? misschien is DIG een optie
pi_24988294
Geen idee hoe stuk die is, dat is niet mijn pakkie aan, daar ben ik voor getrouwd he

Hij had het over een image trekken en dan een nieuwe hd erin, gelukkig hebben we nog zat hd's liggen
Is best makkelijk soms hoor een hosting bedrijf
pi_24988436
  dinsdag 8 februari 2005 @ 15:34:12 #13
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_24989358
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 13:31 schreef erodome het volgende:

[..]

* Sannetie belt de bestelde kuisheidsgordel weer af
pi_24989392
quote:
agossie toch. Een boom van een gozert met een poesje...lief
pi_24989665
quote:
Zonder foto's is die topic niets waard hoor

Maak wat foto's van dat poesje joh!!!!!!!!
pi_24989784
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 16:38 schreef erodome het volgende:

[..]

Zonder foto's is die topic niets waard hoor

Maak wat foto's van dat poesje joh!!!!!!!!
fotos niet de beste kwaliteit, zijn met mijn telefoon genomen. maar ja heb geen digitaal toestel...

u had geroepen?
pi_24989965
Yessss, heb al in je topic geantwoord, het is wel een schatje hoor dat poesje van je!!!!!!!!!!
pi_24990037
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 17:03 schreef erodome het volgende:
Yessss, heb al in je topic geantwoord, het is wel een schatje hoor dat poesje van je!!!!!!!!!!
i know, en ga dr een goed leventje geven ookal heeft ze een ruwe start gehad... hoe kunnen mensen zo`n schatje dumpen alsof het een vuilniszak is
  dinsdag 8 februari 2005 @ 17:13:48 #20
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_24990107
Gedumpte schatjes heb ik zat gezien in mijn leven, elke zomer puilen de asielen uit met kittens, met volwassen katten die gewoon gedumpt worden op de meest walgelijke manieren.

Mijn kruising siamees bv moest weg omdat ze hele ernstige dingen deed in huis, ze speelde, zat op het aanrecht en schooide, ja de afschuw!!!!!!!!!
Mensen zijn soms onwezens, echt...
pi_24990128
wat een scheeeeeetjeeee
  dinsdag 8 februari 2005 @ 17:28:38 #23
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_24990295
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 17:14 schreef erodome het volgende:
Mijn kruising siamees bv moest weg omdat ze hele ernstige dingen deed in huis, ze speelde, zat op het aanrecht en schooide, ja de afschuw!!!!!!!!!
Mensen zijn soms onwezens, echt...
Lijkt me dat dat vrij normaal is voor een kat

Mensen zijn geen onwezens, maar weten niet wat voor consequenties er komen als ze een kat/hond/cavia of een ander huisdier in huis nemen.. Als men dat nou eens wat meer gaat beseffen zou het een stuk rustiger zijn in het asiel.

[ Bericht 2% gewijzigd door Sjowhan op 08-02-2005 17:36:03 ]
pi_25001789
wat een poepie zeg.. lief
pi_25004334
Sjowhan, geloof me, mensen zijn soms echt onwezens, als 7 jaar in een asiel werken me wat geleerd heeft dan is het dat wel.
Je hebt idd de onwetende mensen, maar elk jaar kan je geen onwetendheid meer noemen(elk jaar met een net kitten af beest aankomen, standaart elk jaar), dieren die mishandeld zijn, verwaarloost worden, gedumpt worden voor vakantie.

Kittens met oogleden die gewoonweg scheurde omdat ze zo afschuwelijk ontstoken waren, katten met blaasontstekingen waar afstand van gedaan werd door onzindelijkheid, beesten doodziek, duidelijk te zien, maar de dierenarts kost geld he...

Een hond die je bij een hele nette meneer plaatst, dure meneer, grote auto, dikke baan, 3 maanden later moet je de hond terughalen, na controle omdat hij vel over been is en agressief is, een hond waarvan als je hem kon had gezegd dat is er zo 1tje waar je bovenop kan gaan dansen zonder dat hij wat zou doen.

Echt mensen kunnen enorme onwezens zijn, ik heb met grote regelmaat gekookt van woede, ik heb met regelmaat met de tranen in mijn ogen gestaan als ik een dier naar de dood moest begeleiden, een totaal onnodige dood als iemand maar voor het dier had gezorgt...
pi_25007538
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 11:59 schreef erodome het volgende:
Sjowhan, geloof me, mensen zijn soms echt onwezens, als 7 jaar in een asiel werken me wat geleerd heeft dan is het dat wel.
Je hebt idd de onwetende mensen, maar elk jaar kan je geen onwetendheid meer noemen(elk jaar met een net kitten af beest aankomen, standaart elk jaar), dieren die mishandeld zijn, verwaarloost worden, gedumpt worden voor vakantie.

Kittens met oogleden die gewoonweg scheurde omdat ze zo afschuwelijk ontstoken waren, katten met blaasontstekingen waar afstand van gedaan werd door onzindelijkheid, beesten doodziek, duidelijk te zien, maar de dierenarts kost geld he...

Een hond die je bij een hele nette meneer plaatst, dure meneer, grote auto, dikke baan, 3 maanden later moet je de hond terughalen, na controle omdat hij vel over been is en agressief is, een hond waarvan als je hem kon had gezegd dat is er zo 1tje waar je bovenop kan gaan dansen zonder dat hij wat zou doen.

Echt mensen kunnen enorme onwezens zijn, ik heb met grote regelmaat gekookt van woede, ik heb met regelmaat met de tranen in mijn ogen gestaan als ik een dier naar de dood moest begeleiden, een totaal onnodige dood als iemand maar voor het dier had gezorgt...
tja dat zijn nare verhalen die helaas op waarheid zijn gebasseerd. 1 ding staat vast Kira heeft misschien een ruwe start gehad. maar ik ga 100% mn best doen haar een goed leven te geven en denk dat ze tot nog toe geen klagen heeft

sommige mensen zouden gewoon geen dieren mogen hebben...
pi_25007580
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 09:04 schreef Sannetie het volgende:
wat een poepie zeg.. lief
jah he... maar Kira is wel zwaar teleurgesteld in juh

je hebt nog niks in haar topic getypt

===> kittens zijn [s]lief[/s] stout, maar toch wel lief <===
  woensdag 9 februari 2005 @ 17:49:47 #28
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_25008746
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 11:59 schreef erodome het volgende:

Tja.. zit er soms wel aan te denken om een cavia te nemen, maar ook omdat me ouders zeggen dat het erg veel tijd (en ruimte, wat ik hier op me kamer weinig heb) kost (aandacht, schoonmaken vd kooi etc etc) doe ik het nog niet..
Gelukkig dat me broertjes een cavia hebben, dan kroel ik daar wel wat mee
pi_25010764
je mag mijn cavia wel hebben sjowhan

hijs heeeeel lief
  woensdag 9 februari 2005 @ 20:12:49 #30
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_25010847
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 20:08 schreef Talietje het volgende:
je mag mijn cavia wel hebben sjowhan

hijs heeeeel lief

Is dat wel verantwoord?
  donderdag 10 februari 2005 @ 08:18:50 #31
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_25018609
Als ik iets haat dan is dat wel regen.. en laat het vanochtend regenen.. De zin om te werken was gelijk over, maarja.. je moet toch maar, het is voor de toekomst
pi_25019011
Regen blllllllgggggggggghhhhhhhh en ik moet naar de tandarts, natuurlijk de enige 2 dagen in het jaar dat mijn man niet op donderdag thuis werkt en ik de auto niet heb dus, GRRRRRRRRRRRRRR
  donderdag 10 februari 2005 @ 09:46:58 #33
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_25019331
Heb jij even pech

Hoelaat heb je de afspraak dan?
pi_25019395
11.15, moet zo weg, lekker met d ebus, ruim een uur te vroeg anders red ik het niet om optijd te zijn, lekker in de rgen lopen, nou ja, wash away the sin zullen we maar zeggen
  donderdag 10 februari 2005 @ 10:08:51 #35
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_25019565
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 09:52 schreef erodome het volgende:
11.15, moet zo weg, lekker met d ebus, ruim een uur te vroeg anders red ik het niet om optijd te zijn, lekker in de rgen lopen, nou ja, wash away the sin zullen we maar zeggen
Grin..

Iig veel succes
pi_25020110
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 09:52 schreef erodome het volgende:
oww stormt het dan?.. ..hihihihi een flauwert tussen door...moet kunnen!

Sjonge ik was vanmorgen al te laat uit mn warme bedje. Kom ik er net achter dat dat ik mn Jip& Janneke bammetjes doos vergeten ben.
pi_25020291
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 15:55 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

jah he... maar Kira is wel zwaar teleurgesteld in juh

je hebt nog niks in haar topic getypt

===> Ik ben Kira, een ondeugend kitten, aangenaam!!! <===
oeps

[ Bericht 30% gewijzigd door Sannetie op 10-02-2005 11:04:57 ]
pi_25022284
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 10:54 schreef Sannetie het volgende:

[..]

oeps
ze heeft je vergeven
pi_25022460
Zo, de tandarts overleeft, alleen wat doms gedaan daarna, was lekker naar de markt geweest en wat overheerlijke stroopwafels gehaalt, lip nog verdoofd maar ero had geen geduld hoor

Ik dus lekker entho aan het kouwen, ineens, bah bloed, fuck lip kapot gebeten.
Ach nou ja, maar goed dat ik de aankomdende week geen sexdate heb, kan het eerst even goed genezen voordat ik mijn lippen om iemand sluit die niet mijn partner is
  donderdag 10 februari 2005 @ 13:32:39 #40
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_25022714
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 13:16 schreef erodome het volgende:
Zo, de tandarts overleeft, alleen wat doms gedaan daarna, was lekker naar de markt geweest en wat overheerlijke stroopwafels gehaalt, lip nog verdoofd maar ero had geen geduld hoor
De geur die van die kraam afkomt is al . Ikzelf koop vaak een mega stroopwafel en kruimels.. *mjam*
quote:
Ik dus lekker entho aan het kouwen, ineens, bah bloed, fuck lip kapot gebeten.
Ach nou ja, maar goed dat ik de aankomdende week geen sexdate heb, kan het eerst even goed genezen voordat ik mijn lippen om iemand sluit die niet mijn partner is
Gewoon rustig aan doen voor de rest van de week, dan geneest het het snelst
pi_25066203
Wist je dat.....

Leuk topic!!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  vrijdag 18 februari 2005 @ 09:23:07 #42
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_25140313
Grom!
Waarom is het water afgesloten hier (ivm werkzaamheden maargoed) en kan ik dus nu geen koffie drinken?
pi_25143480
En daar zit je dan als koffie verslaafde

Hadden ze niet even laten weten dat het water afgesloten ging worden?
  vrijdag 18 februari 2005 @ 13:01:08 #44
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_25143707
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 12:48 schreef erodome het volgende:
En daar zit je dan als koffie verslaafde
Ja inderdaad! Het is wel erg bij mij, vaak als ik voordat ik naar de stage ga een bakkie uit de senseo, dan om 9u een bakkie, (rond) 15uur een bakkie), en 's avonds vaak 1 of 2...
quote:
Hadden ze niet even laten weten dat het water afgesloten ging worden?
Tja.. kreeg het ook te horen toen ik het aan de congierge vroeg. Bleek dat ze al om 7u bezig waren, rond 10uur was het weer aangesloten, dus toen maar snel een bakkie gedaan
pi_25151959
HUIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Snerterdesnerterdesnertzooi!!!!!!!!!
Oppas is ziek, ouders kunnen ook al niet, ik heb nog 1 enkele mogelijkheid, 1 klein misschienetje, anders kan het het rondwippen dit weekend wel vergeten, AAAAAAAAAAARRRRRRRRRRHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!

Had zo'n leuk nieuw setje gekocht, wit corseletje met een witte boxer eronder, moest alleen nog even witte kousen op de kop tikken(wat lastiger gaat worden dan ik had gedacht).
Heb ook net nog een leuk handtasje en een nieuwe portomonee gekregen, nu kan ik ze naar alle waarschijnlijkheid niet pimpen, het leven is snert!!!!!!!!!!!

Dome baalt
pi_25153032
arme doompjuh toch...

ps. FOTOOOOOOOOOOOOOOOOOO van dat setje aub

[ Bericht 76% gewijzigd door GewoneMan op 18-02-2005 22:59:27 ]
pi_25153091
ik zoek ook nog een oppas voor Kira (duurt nog een poos maar wil een goed vervangend baasje hebben dus tijdig gaan regelen he) voor een periode van +/- 2 weken

dit ivm met mijn vakantie
pi_25153446
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 22:52 schreef GewoneMan het volgende:
arme doompjuh toch...

ps. FOTOOOOOOOOOOOOOOOOOO van dat setje aub
Zal je moeten wachten tot de nieuwe fotocam binnen is, dat is wel weer iets heel leuks om naartoe te kijken, hij kan elk moment binnenkomen, had hem vandaag al stiekum een beetje verwacht.
pi_25153497
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 23:13 schreef erodome het volgende:

[..]

Zal je moeten wachten tot de nieuwe fotocam binnen is, dat is wel weer iets heel leuks om naartoe te kijken, hij kan elk moment binnenkomen, had hem vandaag al stiekum een beetje verwacht.
hoe durf je ons zo lekker te maken en dan niet de mogelijkheid te hebben om fotos te dumpen

heeft de kuisheidsgordel met titanium slot nog in handbereik
pi_25153787
Tssssssss zeg, heb ik nog maar zo weinig kans op lekker rondwippen, wil je dat beetje gewip wat dan nog wel kan ook nog teniet doen...

Wil je nu nog zeer binnenkort die foto's zien of niet, je moet niet met straffen gaan dreigen als je nog wat van me wil he!!!!!!!
pi_25153918
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 23:32 schreef erodome het volgende:
Tssssssss zeg, heb ik nog maar zo weinig kans op lekker rondwippen, wil je dat beetje gewip wat dan nog wel kan ook nog teniet doen...

Wil je nu nog zeer binnenkort die foto's zien of niet, je moet niet met straffen gaan dreigen als je nog wat van me wil he!!!!!!!
ik dreigde niet hoor ik gaf alleen aan dat ik hem nog had

pi_25154007
Je bent een sneak!!!!!!!
pi_25154323
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 23:43 schreef erodome het volgende:
Je bent een sneak!!!!!!!
nietusssssssssssss vraag maar aan Kira!!! ikkuh ben
pi_25167268
Kijk, daar begint het al, snel dat arme onschuldige schattige katje misbruiken om er zelf beter van te worden he!!!!!

Nou je ziet het, ik ben thuis, geen wilde feesten vannacht, maar alleen een kniesoor zou daardoor de pret laten drukken, we zijn lekker gaan bowlen met de kleine man en gaan vanavond met z'n 2-en een feestje bouwen hier...
pi_25168188
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 20:25 schreef erodome het volgende:
Kijk, daar begint het al, snel dat arme onschuldige schattige katjepoesje misbruikengebruiken om er zelf beter van te worden he!!!!!

Nou je ziet het, ik ben thuis, geen wilde feesten vannacht, maar alleen een kniesoor zou daardoor de pret laten drukken, we zijn lekker gaan bowlen met de kleine man en gaan vanavond met z'n 2-en een feestje bouwen hier...
zo is dat.. ow gezellig mag ik meefeesten ?

ps. ik ben trots op Kira ze heeft een nieuw record speeltje slopen... staat nu op 1 min
pi_25219096
ik heb een baan!!!!
pi_25219195
Feli!!!!!!!!! :8

Vertel, vertel, vertel!!!!!!!!!
pi_25219532
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 19:40 schreef erodome het volgende:
Feli!!!!!!!!! :8

Vertel, vertel, vertel!!!!!!!!! desnoods betalen we bij!!!!!!
nou dat kost je 500¤ en das geen geld

maare ik heb een baan als helpdesk medewerker das gunstig aangezien ik lichamelijke beperking heb...

ps. ik kan je mailen voor mijn bank gegevens?
pi_25219630
Nee, ik betaal wel in natura
pi_25219872
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 20:08 schreef erodome het volgende:
Nee, ik betaal wel in natura
dat wordt overuren draaien dan
pi_25220581
Tsssssssss zeg, ik ben heeeeeeeeeeel veel waard hoor, pas maar op, anders ga ik mijn best doen het netjes om te rekenen en dan kom ik erachter dat je voor die 500 pleuro netaan aan mijn grote teen mag likken
pi_25221407
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 21:00 schreef erodome het volgende:
Tsssssssss zeg, ik ben heeeeeeeeeeel veel waard hoor, pas maar op, anders ga ik mijn best doen het netjes om te rekenen en dan kom ik erachter dat je voor die 500 pleuro netaan aan mijn grote teen mag likken
ik stuur Kira op je af hoor
pi_25221496
Kom maar op met dat beestje, maar denk erom, ik pik haar gelijk in hoor, misschien mag je haar terughebben als je heeeeeeeeel veel losgeld betaald
pi_25222081
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 21:46 schreef erodome het volgende:
Kom maar op met dat beestje, maar denk erom, ik pik haar gelijk in hoor, misschien mag je haar terughebben als je heeeeeeeeel veel losgeld betaald
ze zoekt binnenkort nog een tijdelijk baasje (+/- 2 weken ivm vakantie)

en dat is lastig want een pension lijkt me niks en de verzorger/verzorgster moet wel wat met poezen hebben, ik wil haar niet ¨dumpen¨ voor mijn plezier. vind het wel degelijk belangrijk dat zij het ook fijn heeft

het is immers tussen ons
pi_25222143
Een pension kan heel leuk zijn hoor, gewoon 1 zoeken waar de katten vrij rond mogen lopen...

Maar ik kan er geen kat bij hebben, dat arme beest zou een rolberoerte krijgen om hier tussen al dat beestenspul gegooit te worden en dat voor 2 weekjes, nee dan zou ze netaan een beetje op haar gemak beginnen te raken, kan je dat beestje niet aandoen...
pi_25222333
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 22:19 schreef erodome het volgende:
Een pension kan heel leuk zijn hoor, gewoon 1 zoeken waar de katten vrij rond mogen lopen...

Maar ik kan er geen kat bij hebben, dat arme beest zou een rolberoerte krijgen om hier tussen al dat beestenspul gegooit te worden en dat voor 2 weekjes, nee dan zou ze netaan een beetje op haar gemak beginnen te raken, kan je dat beestje niet aandoen...
heb je er zoveel dan?

probleem is namelijk dat ik wel genoeg vrienden heb, maar weinig mensen die echt wat met katten hebben. enkele uitzonderingen maar die vallen af...

1 ervan heeft een kater die niet gehopen is en de andere kan gewoon echt niet. en dan nog een afvaller ivm ruimte...

over een pension hoor ik eigenlijk weinig goeds en ik wil gewoon echt dat ze het goed heeft die 2 weken, daar heb ik iig wel wat extra geld voor over. IK een goeie tijd, ZIJ ook een goeie tijd. en ik zal een goeie tijd hebben in New York

nou heb ik nog tot juni een goeie plek te vinden dus dat komt goed...
pi_25223220
Er zit een kerel in het cafe, rustig aan de bar een pilsje te drinken.
Plotseling slaat iemand een arm om zijn nek, met een wurggreep.
De man kijkt angstig achterom. Staat er een neger, 2 meter 10
lang en meer dan 'n meter breed. De neger gromt "Snel, noem
2 Nederlandse bands of ik naai je keihard in je hol..."
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_25223453
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 19:34 schreef GewoneMan het volgende:
ik heb een baan!!!!
Gefeliciteerd!
  donderdag 24 februari 2005 @ 13:06:43 #69
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_25231540
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 23:14 schreef GewoneMan het volgende:
Er zit een kerel in het cafe, rustig aan de bar een pilsje te drinken.
Plotseling slaat iemand een arm om zijn nek, met een wurggreep.
De man kijkt angstig achterom. Staat er een neger, 2 meter 10
lang en meer dan 'n meter breed. De neger gromt "Snel, noem
2 Nederlandse bands of ik naai je keihard in je hol..."
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_25239250
fwieuw k kom ff hier uitpuffen gaat er vrij heftig aan toe bij POL...
Wie een kuil graaft voor een ander
is een arbeider.
pi_25239340
Kom dan maar lekker even relaxen hier, kan ik je wat te drinken aanbieden, wat lekkers erbij???
Behoefte aan een fijne nek massage om weer wat te ontspannen?
pi_25239400
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 22:28 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

heb je er zoveel dan?

probleem is namelijk dat ik wel genoeg vrienden heb, maar weinig mensen die echt wat met katten hebben. enkele uitzonderingen maar die vallen af...

1 ervan heeft een kater die niet gehopen is en de andere kan gewoon echt niet. en dan nog een afvaller ivm ruimte...

over een pension hoor ik eigenlijk weinig goeds en ik wil gewoon echt dat ze het goed heeft die 2 weken, daar heb ik iig wel wat extra geld voor over. IK een goeie tijd, ZIJ ook een goeie tijd. en ik zal een goeie tijd hebben in New York

nou heb ik nog tot juni een goeie plek te vinden dus dat komt goed...
Ik heb 4 katten, waarvan er 3 echt niet op hun mondje gevallen zijn, heb 2 honden, 2 ratten en een kakatoe die er een sport van maakt elke nieuweling in huis de stuipen op het lijf te jagen.
En een konijn dan, maar die zit buiten(nu in het winterverblijf binnen, oftewel de kennel).

Als je echt, echt, maar dan ook echt heel erg hoog zit tegen juni aan moet je maar een gil geven, dan zal ik kijken wat ik kan doen voor je, maar probeer een andere oplossing te vinden.
pi_25242132
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 21:31 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik heb 4 katten, waarvan er 3 echt niet op hun mondje gevallen zijn, heb 2 honden, 2 ratten en een kakatoe die er een sport van maakt elke nieuweling in huis de stuipen op het lijf te jagen.
En een konijn dan, maar die zit buiten(nu in het winterverblijf binnen, oftewel de kennel).

Als je echt, echt, maar dan ook echt heel erg hoog zit tegen juni aan moet je maar een gil geven, dan zal ik kijken wat ik kan doen voor je, maar probeer een andere oplossing te vinden.
dat is goed, ik ga er iig alles aan doen om een goed huisje te vinden voor die 2 weken. want met minder neem ik geen genoegen

en waar dat is zal me worst zijn, als Kira het maar goed heeft. mocht ik niks kunnen vinden of regelen dan mail ik je wel maar nog tijd genoeg dus heb hoop

ps. wat een gezellige beestenboel daar
pi_25283125
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 21:27 schreef erodome het volgende:
Kom dan maar lekker even relaxen hier, kan ik je wat te drinken aanbieden, wat lekkers erbij???
Behoefte aan een fijne nek massage om weer wat te ontspannen?
SERVICE jaaaaaaaaaa lekker
Ik laat die gasten in POL maar ff tijdje voor wat ze zijn das denk ik beter voor m'n gezondheid...Gelijk hebben en gelijk krijgen is natuurlijk iets heel anders en ik ben op het moment gewoon ff niet geconcentreerd genoeg om het tweede te bewerkstelligen maarja gelukkig is SEX er nog
Wie een kuil graaft voor een ander
is een arbeider.
pi_25327596
Mensen wat een sneeuw hier zeg!!!!!!!!!

Sneeuwt het bij jullie ook zo, we hebben hier zo'n 20 cm sneeuw en het sneeuwt nogsteeds.
  woensdag 2 maart 2005 @ 09:47:11 #76
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_25327660
Jup het sneeuwt hier ook, helaas geen dik pak, 2-3 cm ofzo.. Lekker op de fiets vanochtend naar me stage, tegenwind, brrrrr!
Gelukkig vanmiddag dus meewind, het scheelt dus dan
pi_25327734
... argh 20 centimeteer sneeeeeeeeeeuuuwuwuw en om half 8 al de deur uit
pi_25327895
Kleine man heeft ijsvrij, grote man niet, die ging vanmorgen om half 7 richting utrecht, is lang onderweg geweest...
  vrijdag 4 maart 2005 @ 00:29:47 #79
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_25356283
Morgeochtend voorzicht over straat gaan.. Denk dat ik voorzichtig ga fietsen, moet wel een aantal uren op me stage doorbrengen aangezien ik nog wat dingetjes heb die gedaan moeten worden voor 13 uur..
Om 13uur sluit ik de boel en ga dan weer tuffend naar huis.. kort dagje
pi_25409593
Zeg, ik weet niet waar ik dit nu weer kwijt moet, maar hier: genante verdwaalde blikken:@;) wordt inmiddels wel flink gescholden en elkaar persoonlijk aangevallen. Dat lijkt mij niet de bedoeling... Sluiten is misschien een optie, of de helft verwijderen, maar die gasten hoef ik i.i.g. nooit in mijn topics te hebben...
  maandag 7 maart 2005 @ 11:18:30 #81
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_25409633
quote:
Op maandag 7 maart 2005 11:16 schreef Bright het volgende:
Zeg, ik weet niet waar ik dit nu weer kwijt moet, maar hier: genante verdwaalde blikken:@;) wordt inmiddels wel flink gescholden en elkaar persoonlijk aangevallen. Dat lijkt mij niet de bedoeling... Sluiten is misschien een optie, of de helft verwijderen, maar die gasten hoef ik i.i.g. nooit in mijn topics te hebben...
het zou beter in [FB]Vragen? Problemen? Kom op schoot bij Erodome en Aventura kunnen, maar dat voor de volgende keer
pi_25589546
Middag mensen. Nog nat achter de rits?
pi_25602645
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 16:37 schreef FuifDuif het volgende:
Middag mensen. Nog nat achter de rits?
zo zo leef jij ook nog, ik zie je nooit meer op MSN en ben heel benieuwd naar je mening over het leesvoer dat ik je heb verschaft...

enne om op je vraag terug te komen net geneukt (beantwoord dat je vraag?)
  zondag 20 maart 2005 @ 02:07:55 #84
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_25603203

Meeting is geslaagd

Schieten op schietbaan (oa met geweer met scope; koel!), eten en drinken, geweldig
pi_25606873
Fuifje!!!!!!, doompje blaast een lief kusje naar fuifduifje toe, welkom terug!!!
pi_25747196
quote:
Op zondag 20 maart 2005 01:35 schreef GewoneMan het volgende:
zo zo leef jij ook nog, ik zie je nooit meer op MSN en ben heel benieuwd naar je mening over het leesvoer dat ik je heb verschaft...
Heej GM, ja dat klopt, ben een hele tijd niet meer op MSN geweest vanwege enorme drukte. Ik kom komend weekend weer eens online en dan kunnen we het één en ander weer eens bespreken. Oh wacht, zondag is het eerste Paasdag, dan zit ik de hele tijd te vrete.... euh... in de kerkbanken .
quote:
Op zondag 20 maart 2005 01:35 schreef GewoneMan het volgende:
enne om op je vraag terug te komen net geneukt (beantwoord dat je vraag?)
Viespeuk!
pi_25747214
quote:
Op zondag 20 maart 2005 12:03 schreef erodome het volgende:
Fuifje!!!!!!, doompje blaast een lief kusje naar fuifduifje toe, welkom terug!!!
Halloooooooooo Doompje!!!!!!!!!! Ja ik ben er weer. Dank je, kusje terug!
  vrijdag 25 maart 2005 @ 23:56:29 #88
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_25747339
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 23:56 schreef Sjowhan het volgende:
Vreten is goed, vooral met pasen
Lekker hoor, al die paaseitjes.
  zaterdag 26 maart 2005 @ 00:03:51 #90
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_25747415
Mja.. heb lekkere dingen gehaald voor zondag.. vriendinneke blijft voor 't eerst slapen, dus heb iets luxer ontbijt voorbereid
pi_25747460
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 00:03 schreef Sjowhan het volgende:
Mja.. heb lekkere dingen gehaald voor zondag.. vriendinneke blijft voor 't eerst slapen, dus heb iets luxer ontbijt voorbereid
We gaan toch niet vies doen met pasen met je vriendinnetje?
  zaterdag 26 maart 2005 @ 00:12:13 #92
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_25747649
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 00:05 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

No way.. dat doe ik niet
Maar gewoon croissants enzo.. lekker ontbijten zondagochtend, waarschijnlijk za.avond uit om me verjaardag al een beetje te vieren (31e)
pi_25750104
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 00:05 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

das nie vies hoor

@doompje:
kun jij duifje het een en ander uitleggen
  zaterdag 26 maart 2005 @ 10:09:15 #94
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_25752075
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 02:00 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

das nie vies hoor

@doompje:
kun jij duifje het een en ander uitleggen
roflol... zo kan het je het natuurlijk ook opvatten.. En ben er opzich (en zij ook niet ) vies van dus wie weet
pi_25779889
Vrolijk Pasen!
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  zondag 27 maart 2005 @ 14:50:50 #96
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_25792020
Zo, iedereen een goed weekend gehad???

God weet dat die van mij erg goed was, of kan ik beter zeggen dat ik hoop dat god het niet gezien heeft, grinnik

Lekker feestje gehad vrijdag, eigenlijk hadden we erop gerekend dat we de kleine zaterdag weer op moesten halen, maar die werd samen met zijn neefje ingepikt door opa en oma, dus we hadden lekker een extra dagje, was ook wel nodig aangezien we zaterochtend rond een uur of 7 thuiskwamen

We hadden eigenlijk afgesproken het zaterdagnacht niet al te gek te maken, dat is niet echt gelukt aangezien we rond 5-en gingen slapen, maar ach, het was gezellig
pi_25793243
quote:
Op zondag 27 maart 2005 22:18 schreef erodome het volgende:
Zo, iedereen een goed weekend gehad???

God weet dat die van mij erg goed was, of kan ik beter zeggen dat ik hoop dat god het niet gezien heeft, grinnik

Lekker feestje gehad vrijdag, eigenlijk hadden we erop gerekend dat we de kleine zaterdag weer op moesten halen, maar die werd samen met zijn neefje ingepikt door opa en oma, dus we hadden lekker een extra dagje, was ook wel nodig aangezien we zaterochtend rond een uur of 7 thuiskwamen

We hadden eigenlijk afgesproken het zaterdagnacht niet al te gek te maken, dat is niet echt gelukt aangezien we rond 5-en gingen slapen, maar ach, het was gezellig
wanneer ben je nou officieel modje af ???

maandag 28 maart 2005 @ 12:43:31 #99
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
  maandag 28 maart 2005 @ 14:25:01 #100
37769 erodome
Zweefteef
pi_25805521
quote:
Op zondag 27 maart 2005 22:58 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

wanneer ben je nou officieel modje af ???

Bolletje bolletje aan, oftewel rustig aan, het zal niet al te lang meer duren, *arrogant mode aan*dus geniet nog maar even van me *arrogant mode uit*
pi_25819101
quote:
Op maandag 28 maart 2005 14:25 schreef erodome het volgende:

[..]

Bolletje bolletje aan, oftewel rustig aan, het zal niet al te lang meer duren, *arrogant mode aan*dus geniet nog maar even van me *arrogant mode uit*
zonder slijmen... ik vind jou echt de beste mod ever. waarmee ik niet wil zeggen dat andere mods slecht zijn hoor. al ben je soms iets TE aardig. maar iig wel op een manier die je wel siert. (mensen goed aanspreken ipv te bannen ookal zouden ze die ban verdiend hebben) is mij ook eens overkomen

destijds met duifje... ghehe en nu staat ie in mn MSN lijst goeie gozer (soms een beetje raar net als ik dus )

ik zal je missen ook al ben je niet weg

dikke voor al je goede posts
pi_25819142
quote:
Op maandag 28 maart 2005 12:43 schreef Sjowhan het volgende:
*grin*

Jaloers GM?
neuh ik zou geen mod willen zijn, maar ze zijn wel nodig. en ze was is er gewoon keigoed in
pi_25820251
Is ze nou echt weg

opsodemieteren met dat plaatje.

[ Bericht 36% gewijzigd door yvonne op 29-03-2005 08:51:03 ]
o/
pi_25827286
Nou zeg.....heb ik niet eens meer de kans om op mn topic (bloed na anale seks, is dat erg?) te reageren....'alles is er al over gezegd en bovendien heeft topicstarter niet meer gereageerd'....ben ook ff een dagje niet op het forum geweest ivm Pasen..Maar tnx in ieder geval voor alle reacties :-)...die van overdag dan hehe (lijkt wel alsof er een andere wereld achter de computer zit s'nachts..sjonge jonge kwam niks anders uit dan afkraken en niet ter zake doende dingen, was nog tot half 6 wakker dus af en toe es gekeken maar dr zat haast geen aardig en/ of serieus woord bij)
  donderdag 31 maart 2005 @ 08:00:54 #105
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_25876977
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 08:00 schreef Sjowhan het volgende:
Er is er een jarig
hoera hoeraa dat kun je wel zien dat ben jijiiiijjjjjj

pi_25897906
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 14:28 schreef erodome het volgende:
Geen idee hoe stuk die is, dat is niet mijn pakkie aan, daar ben ik voor getrouwd he

Hij had het over een image trekken en dan een nieuwe hd erin, gelukkig hebben we nog zat hd's liggen
Is best makkelijk soms hoor een hosting bedrijf
Jaloers.. kan'k er eentje overkopen:P
  vrijdag 1 april 2005 @ 10:09:45 #108
37769 erodome
Zweefteef
pi_25900341
Geen idee, dat is niet mijn pakkie aan, dat is zijn stuk...

Maar mensen, wat een snert ochtend, met mijn duffe kop heb ik vanmorgen heel vroeg de wekker verzet, manlief trok de tijd ook niet echt, dus die wilde een kwartiertje extra, heb ik de wekker een uur naar voren gezet.
Kind te laat op school(vroeg me al af waarom hij zo vroeg wakker was ), hoop gehaast, bah...
  zaterdag 2 april 2005 @ 11:47:59 #109
110625 vamos1
Timmaaaaah
pi_25927153
quote:
Op maandag 28 maart 2005 23:28 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

zonder slijmen... ik vind jou echt de beste mod ever. waarmee ik niet wil zeggen dat andere mods slecht zijn hoor. al ben je soms iets TE aardig. maar iig wel op een manier die je wel siert. (mensen goed aanspreken ipv te bannen ookal zouden ze die ban verdiend hebben) is mij ook eens overkomen

destijds met duifje... ghehe en nu staat ie in mn MSN lijst goeie gozer (soms een beetje raar net als ik dus )

ik zal je missen ook al ben je niet weg

dikke voor al je goede posts
zonder slijmen toch?
─_(º.0)_/─
pi_25928301
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 11:47 schreef vamos1 het volgende:

[..]

zonder slijmen toch?
is gen slijmen gewoon de waarheid
  zaterdag 2 april 2005 @ 14:16:53 #111
37769 erodome
Zweefteef
pi_25930167
  zondag 3 april 2005 @ 16:59:46 #112
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_25956105
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 10:09 schreef erodome het volgende:
Geen idee, dat is niet mijn pakkie aan, dat is zijn stuk...

Maar mensen, wat een snert ochtend, met mijn duffe kop heb ik vanmorgen heel vroeg de wekker verzet, manlief trok de tijd ook niet echt, dus die wilde een kwartiertje extra, heb ik de wekker een uur naar voren gezet.
Kind te laat op school(vroeg me al af waarom hij zo vroeg wakker was ), hoop gehaast, bah...
je had gewoon tegen de juf/meester moeten zeggen [toen je te laat binnen kwam zeilen]
1 april

'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 3 april 2005 @ 21:13:42 #113
37769 erodome
Zweefteef
pi_25962675
En daar komt ze dan op 3 april mee
  zondag 3 april 2005 @ 21:23:08 #114
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_25962930
jah, sorry
  zondag 3 april 2005 @ 22:30:56 #115
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
  maandag 4 april 2005 @ 09:03:09 #116
37769 erodome
Zweefteef
pi_25970543
Voor volgend jaar vast, dat helpt niet, dat zal ik dan vast wel kwijtraken voor die tijd, mezelf kennende
  maandag 4 april 2005 @ 16:14:36 #117
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_25979204
quote:
Op maandag 4 april 2005 09:03 schreef erodome het volgende:
Voor volgend jaar vast, dat helpt niet, dat zal ik dan vast wel kwijtraken voor die tijd, mezelf kennende
Bookmarken geen idee?
  maandag 4 april 2005 @ 16:22:35 #118
37769 erodome
Zweefteef
pi_25979375
Misschien dat dat helpt, met een fiks alarm erop, anders weet ik dat ook niet meer, mijn geest is nogal selectief af en toe
  maandag 4 april 2005 @ 18:41:45 #119
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_25982431
quote:
Op maandag 4 april 2005 16:22 schreef erodome het volgende:
Misschien dat dat helpt, met een fiks alarm erop, anders weet ik dat ook niet meer, mijn geest is nogal selectief af en toe
*grin*. Klinkt bekend in de oren
pi_26001993
Ik zat zo eens te denken he. Een draadloze viberator, is dat niet ideaal om vals te spelen bij lotte weekend milionairs? 1x trillen is antwoord A, 2x trillen is antwoord B, 3x trillen is antwoord C en 4x trillen is antwoord D

"Ik ga voor antwoord aaaaaaaaaah"
pi_26052038
hmz... met een afstandsbediening ofzo
  vrijdag 8 april 2005 @ 21:04:17 #122
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_26082278
hm, ik ben op zoek naar het g spot topic, als er 1 centraal topic daarvan is?
kan me herinneren dat er een tijdje terug wat over was, maar kan t niet vinden..
  vrijdag 8 april 2005 @ 22:10:00 #123
37769 erodome
Zweefteef
pi_26084155
Aaaarrggghhhhh, kan de topic niet vinden, sorry, zal na het weekend er wat dieper in duiken, dat wil zeggen als er niemand anders zo lief is om een link te geven.

Zo, doompje blij door het huis danst, nieuwe boxhandschoenen gekocht, zo blij mee als een mongool met een lolly natuurlijk
En dan ga ik weekend houden nu, gedraag u lieve kijkbuiskinderen en een heel goed weekend gewenst voor ieder!!!!!!
  vrijdag 8 april 2005 @ 23:09:20 #124
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_26085684
jammer ik wacht het wel af!
  zaterdag 9 april 2005 @ 20:42:42 #125
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
  zaterdag 9 april 2005 @ 20:45:04 #126
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_26106532
Trouwens.. dankzij google hoor . Google is echt de zoekmachine
  zondag 10 april 2005 @ 19:53:46 #127
37769 erodome
Zweefteef
pi_26130005
He, te gek sjowhan, tnxxxxxxxxxxx

Zo, weer terug thuis, niet meer heen en weer rijden, heelijk, mensen ik heb een extreem goed weekend gehad, men wat heb ik me vermaakt...
Hoop dat jullie weekend ook erg goed was!
  zondag 10 april 2005 @ 19:56:50 #128
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_26130101
dank u
nog 1 vraagje, is het bij de stimulatie belangrijk dat je echt die 'kom hier beweging' maakt, of kan het ook werken als je de vingers heen en weer beweegt?
net zoals je geneukt zou worden zeg maar, maar dan wel richting de gspot

volgens mij wel toch
  zondag 10 april 2005 @ 21:55:44 #129
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_26133400
Asje ero en Mis.. was binnen 2minuten gevonden eigenlijk
Wat betreft je vraag, ik zou het niet weten
pi_26133453
@MissyMirjaM
nee je hoeft niet speciaal een kom hier beweging te maken. je kan er ook met heen en weer gaande beweging overheen wrijven. de druk die prettig is kan van vrouw tot vrouw verschillen.

demo hebben?

[ Bericht 21% gewijzigd door GewoneMan op 10-04-2005 22:07:24 ]
  maandag 11 april 2005 @ 09:11:43 #131
37769 erodome
Zweefteef
pi_26140442
Je moet doen wat jij lekker vindt voelen, zo simpel is het uiteindelijk, maar de kom hier beweging geeft vaak het meeste succes, je hoeft hem niet heel overdreven te maken he, je kan het zo licht of zo zwaar doen als je zelf wil, maar wil je wat anders, gewoon doen, het gaat erom dat je geniet, jij voelt het beste wat jij lekker vindt...
  maandag 11 april 2005 @ 19:06:36 #132
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_26153524
quote:
Op zondag 10 april 2005 21:57 schreef GewoneMan het volgende:
.

demo hebben?
pi_26160497
quote:
Op maandag 11 april 2005 19:06 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

beetje jammer dat je daar zo op in gaat. het was grappig bedoeld... de rest was serieus en daar ga je niet op in...

anyway hoop dat je er wel wat aan hebt
  donderdag 14 april 2005 @ 09:05:29 #134
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_26214579
Wat een bagger weer gisteren en vandaag zeg! Gisteravond wel getrained buiten, kleine spatjes regen, maar ach, ben niet van suiker gemaakt . Daarnaast vind ik het heerlijk om even te sporten; lekker ff bezig zijn, en niet even aan huiswerk of andere dingen te denken...
pi_26215225
Wij stonden lekker in de sporthal met sporten gisteren, dus ik ben niet gesmolten(moet daar mee oppassen joh, je weet maar nooit en ik ben al zo klein ).

Vandaag mijn schenen eens goed bekeken, bont en blauw zijn ze, het is maar goed dat ik geen fotoshoot heb deze week

Verder een heerlijk zwaar gevoel in mijn beenspieren(tis geen hele nare spierpijn meer, dus ik ben al snel blij) en wat beurse buikspieren van de klappen, ja ik ben een watje
  donderdag 14 april 2005 @ 10:02:33 #136
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_26215599
Hmm.. heerlijk een after-sport gevoel dus .
Ik ben een keer wezen BOM-men (bewegen op muziek, modern, met een leuke beat eronder) in groningen, jammer genoeg hebben ze dat hier niet in de buurt . Grote sportzaal, vol met studentes en studenten, en had van te voren zoiets van: och.. dat doe ik wel even . No way; de snelheid en de oefeningen waren wel mee te doen, maar de volgende ochtend; spierpijn in de bovenbenen, buikspieren.. Zoiets had ik nog nooit gehad .
pi_26215727
Dat had ik dus na de eerste keer vechtsport met mijn kuiten, niet te filmen zeg, het voelde alsof mijn kuitspieren te kort waren, helemaal samengekrampt in afschuw, aaaaaaaaaaahhhhhh beweging, heeft 3 dagen geduurt, daarna heeft de spierpijn nog een weekje aangehouden, maar dat was te doen.

Maar ik probeer wel echt iedere keer zoveel te geven dat mijn lichaam ook echt heel erg moe is na het sporten, de volgende dag wil ik het kunnen voelen, elke keer de lat net wat hoger leggen, heerlijk....

Want alhoewel je lichaam dan best moe is is je geest verbluffend helder, het zet je prachtig in balans...
  donderdag 14 april 2005 @ 10:56:28 #138
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_26216745
quote:
Op donderdag 14 april 2005 10:09 schreef erodome het volgende:
Maar ik probeer wel echt iedere keer zoveel te geven dat mijn lichaam ook echt heel erg moe is na het sporten, de volgende dag wil ik het kunnen voelen, elke keer de lat net wat hoger leggen, heerlijk....

Want alhoewel je lichaam dan best moe is is je geest verbluffend helder, het zet je prachtig in balans...
Wat voor vechtsport doe je precies dan?

Het steeds hoger leggen van de lat is denk ik ook het beste als je beter wil gaan presteren; positieve gevolg is dan wel dat ook de conditie op vooruit gaat, en zo de 'spiermassa' verhoogt wordt. Denk dat het 'geest' gedoe vooral te maken heeft met het onderbewustzijn; lichaam is continue bezig met het doorsturen van voedselstoffen richting de spierpijnplekken, en waarschijnlijk zo druk is dat het geen of minder aandacht besteed aan de geest.
pi_26217038
Kung Fu, heel veel conditietraining buiten techniek en vechten om...
Ik heb een 2 uur durende les, eerste uur is voornamelijk conditietraining, daarna techniek en wat sparren enzo, het is vrij zwaar en ik moet er heel aardig aan trekken om zo'n les vol te houden, maar het gaat steeds beter, in het begin piepte ik er nog weleens tussenuit om even op adem te komen, even die ademhaling weer onder controle krijgen(ero denk eraan, neus in, mond uit, diep en rustig ademhalen, hijg hijg...), maar inmiddels trek ik de conditietraining zonder pauze's en ben ik stiekum toch wel een beetje trots op mezelf(het heeft me wel laten zien hoe zwaar beroerd mijn conditie was).

Dat van de heldere geest komt door balans in energie zetten, maar om dat uit te leggen moet ik erg vaag gaan worden en het over energiebanen hebben, maar waar het op neer komt is dat het erg lekker is, erg goed voelt...
  donderdag 14 april 2005 @ 13:38:19 #140
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_26220647
quote:
Op donderdag 14 april 2005 11:10 schreef erodome het volgende:
Kung Fu, heel veel conditietraining buiten techniek en vechten om...
Ik heb een 2 uur durende les, eerste uur is voornamelijk conditietraining, daarna techniek en wat sparren enzo, het is vrij zwaar en ik moet er heel aardig aan trekken om zo'n les vol te houden, maar het gaat steeds beter, in het begin piepte ik er nog weleens tussenuit om even op adem te komen, even die ademhaling weer onder controle krijgen(ero denk eraan, neus in, mond uit, diep en rustig ademhalen, hijg hijg...), maar inmiddels trek ik de conditietraining zonder pauze's en ben ik stiekum toch wel een beetje trots op mezelf(het heeft me wel laten zien hoe zwaar beroerd mijn conditie was).
Pfieuw! 2uur training, moet je nagaan dat wij 'gewoon' een uur training in de week hebben (daarnaast dan nog 70 minuten zaterdag's korfbal maargoed)
quote:
Dat van de heldere geest komt door balans in energie zetten, maar om dat uit te leggen moet ik erg vaag gaan worden en het over energiebanen hebben, maar waar het op neer komt is dat het erg lekker is, erg goed voelt...
Hmm.. misschien is er wel wat over te vinden. Zoals jij het beschrijft heb ik het in ieder geval nog niet meegemaakt (in ieder geval; heb er nooit bij stil gestaan dat zoiets kan )
pi_26220899
http://directory.google.c(...)/Vechtsport/Tai_Chi/

Moet je daar maar eens tussen gaan spitten, het gaat dan wel over tai chi, maar er staan leuke dingen tussen over energiebanen en sporten(vooral sporten waar je heel bewust bepaalde bewegingen maakt, bewuste diepe ademhaling erbij haalt enzo).

Maar 2 uur training ja, het is pittig, maar het is het waard...
  donderdag 21 april 2005 @ 23:09:28 #142
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_26417652
Wat een lekker weer vandaag.. Hoop dat het dit weekend ook zo blijft, kan ik mooi een lange strandwandeling maken met me vriendinneke
pi_26543231
vanmorgen... "what to wear, what to wear..." *kijkt uit raam* bah! regen, grijs,zwart..
* Panthera1984 trekt zwarte kleding aan, lekkere slobbertrui.

* Panthera1984 zit op werk, kijkt uit raam...

GVD! de zon schijnt! in ik ben er niet op gekleed
And the druids turn to stone...
pi_26544148
deze slowchat gaat wel erg slow
  donderdag 28 april 2005 @ 08:18:16 #145
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_26561989
Gelukkig maar

Blijkbaar houden ze meer van lezen dat tikken *eg*
pi_26562488
*stretches*
hebben jullie nou ook dat de zon zorgt dat je "er zin van krijgt"?

ik heb duidelijk de verkeerde baan
pi_26576105
quote:
Op donderdag 28 april 2005 09:08 schreef Panthera1984 het volgende:
*stretches*
hebben jullie nou ook dat de zon zorgt dat je "er zin van krijgt"?

ik heb duidelijk de verkeerde baan
neh niet echt... ik heb altijd zin
  vrijdag 29 april 2005 @ 12:14:56 #148
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_26593910
quote:
Op donderdag 28 april 2005 18:19 schreef Talietje het volgende:

[..]

neh niet echt... ik heb altijd zin

Nooit gemerkt
pi_26594148
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 12:14 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

Nooit gemerkt

tss je vraagt ook nooit... talietje... nuecken?

vrijdag 29 april 2005 @ 12:36:33 #150
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_26594384
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 12:25 schreef Talietje het volgende:

[..]

tss je vraagt ook nooit... talietje... nuecken?

Moet dat dan?
pi_26594437
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 12:36 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

Moet dat dan?
  zondag 1 mei 2005 @ 10:41:38 #152
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_26635953
Iedereen een leuke koninginnedag gehad? Vandaag lekker op me balkon zitten denk ik, het is ontzettend lekker weer
pi_26695473
Heb geen koninginnedag geviert, maar een ander feest, en dat was heel gezellig
mama van Myrddin
  dinsdag 3 mei 2005 @ 15:53:06 #154
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_26699221
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 14:01 schreef Misticle_lightning het volgende:
Heb geen koninginnedag geviert, maar een ander feest, en dat was heel gezellig
Wat voor feest dan?
pi_26700688
Beltane
mama van Myrddin
  dinsdag 3 mei 2005 @ 18:08:10 #156
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_26703457
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 16:36 schreef Misticle_lightning het volgende:
Beltane
En dat is?
  dinsdag 3 mei 2005 @ 18:45:01 #157
113339 Talietje
Omnomnom
pi_26704387
oh duh sjowhan dat is een wiccan feest
  woensdag 4 mei 2005 @ 10:33:15 #158
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_26720290
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 18:45 schreef Talietje het volgende:
oh duh sjowhan dat is een wiccan feest
ow mja weet ik veel

Goeiemorgen trouwens
pi_26899936
dit topic is niet meer te redden

OT... mên ik ben ff een partijtje geil daar word je niet goed van

[ Bericht 6% gewijzigd door Talietje op 11-05-2005 00:08:21 ]
  woensdag 11 mei 2005 @ 09:49:16 #160
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_26905376
En dat zonder je vriendje.. wat moet je dan he
pi_26907006
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 09:49 schreef Sjowhan het volgende:
En dat zonder je vriendje.. wat moet je dan he
pi_26923215
FD leeft gij nog?
pi_26923304
He GM, jazeker .

Maar ben al in tijden niet meer op MSN geweest, vanwege drukte. Sorry, ik moet nog veel doen, maar daarna zal ik weer eens online komen .
  woensdag 11 mei 2005 @ 21:11:06 #164
37769 erodome
Zweefteef
pi_26926069
He joh, het leeft hier weer, blaast even snel een kusje naar fuifje en aait gwtje overzijn bolletje...

Ik leef ook nog, bijzonder, want ik had er een hard hoofd in de afgelopen 2 weken, eerst dikke griep gehad, het hele gezin geveld, na die week enorme spanning bovenin mijn nek wat hoofdpijnen veroorzaakte die ik nog nooit gehad heb en nooit meer hoop te hebben, mijn god zeg, wist niet dat je je van hoofdpijn zo zwaar beroerd kon voelen.

Nu ik weer beter ben wordt het hoog tijd om eens met een vriendin af te gaan spreken, een lekkere girls night out
pi_26927424
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 21:11 schreef erodome het volgende:
He joh, het leeft hier weer, blaast even snel een kusje naar fuifje en aait gwtje overzijn bolletje...

Ik leef ook nog, bijzonder, want ik had er een hard hoofd in de afgelopen 2 weken, eerst dikke griep gehad, het hele gezin geveld, na die week enorme spanning bovenin mijn nek wat hoofdpijnen veroorzaakte die ik nog nooit gehad heb en nooit meer hoop te hebben, mijn god zeg, wist niet dat je je van hoofdpijn zo zwaar beroerd kon voelen.

Nu ik weer beter ben wordt het hoog tijd om eens met een vriendin af te gaan spreken, een lekkere girls night out
fuifje krijgt een kusje en ik een aai over mn bol
  woensdag 11 mei 2005 @ 21:59:48 #166
37769 erodome
Zweefteef
pi_26927595
Tssssssss zeg, jaloers??????

Dan krijg je al helemaal geen kusje meer, leer eerst maar eens tevreden zijn met wat je krijgt en leer maar delen
pi_26928850
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 21:59 schreef erodome het volgende:
Tssssssss zeg, jaloers??????

Dan krijg je al helemaal geen kusje meer, leer eerst maar eens tevreden zijn met wat je krijgt en leer maar delen
ouch... enne het is niet dak ut fuifje nie gun hoor... maaruh beetje jaloers muisschien wel

* GewoneMan geeft fuif een appel (das ook delen he )
pi_26929212
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 21:11 schreef erodome het volgende:

Wb dan maar hopelijk ben je weer helemaal de oude.
En veel plezier met je girlsnight have fun
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  woensdag 11 mei 2005 @ 23:26:56 #169
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_26930753
griep heerst weer in NL, 3 van de 6 collega's van me zijn ook geveld. Dus helaas wat harder werken in de uurtjes dat ik er ben...
pi_26959989
*afkloppend* ik heb er nog geen last van gehad al een paar jaar niet hopelijk srping ik er nu ook weer zo lekker doorheen
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
pi_26962399
ik heb net een keelamandelen ontsteking achter de rug... door de antibiotica werd ik nog strontzieker en kreeg ik griep dus ik heb het al gehad gelukkig

btw...... ik ben jariiiiiig
  vrijdag 13 mei 2005 @ 10:28:16 #172
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_26968441
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 00:21 schreef Talietje het volgende:
ik heb net een keelamandelen ontsteking achter de rug... door de antibiotica werd ik nog strontzieker en kreeg ik griep dus ik heb het al gehad gelukkig

btw...... ik ben jariiiiiig
Feli lieverd
pi_26968965
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 10:28 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

Feli lieverd
dankjewel liefie
  vrijdag 13 mei 2005 @ 12:31:10 #174
37769 erodome
Zweefteef
pi_26972528
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 22:32 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

ouch... enne het is niet dak ut fuifje nie gun hoor... maaruh beetje jaloers muisschien wel

* GewoneMan geeft fuif een appel (das ook delen he )
Je moet toch wel weten dat je bij mij niet jaloers moet zijn gw
Ik heb geen enkel medelijden met jaloerse mensen, ok of je zou mijn man moeten zijn, dat is de enige bij wie ik erom zou geven

Maar aangezien je toch een appel wil geven aan fd, toch nog een kusje dan, een kleintje op je voorhoofd totdat je genezen bent van jaloesie
  vrijdag 13 mei 2005 @ 14:04:08 #175
24141 Bar_en_Mar
Koetje boe
pi_26975466
gefeliciteerd Talietje maak er maar een mooie dag van
  vrijdag 13 mei 2005 @ 14:13:38 #176
37769 erodome
Zweefteef
pi_26975837
Fuck helemaal overheen gelezen...

FELI!!!!!!!!!!!!!!!!

pi_26979501
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 14:13 schreef erodome het volgende:
Fuck helemaal overheen gelezen...

FELI!!!!!!!!!!!!!!!!

[afbeelding]
dank ero
pi_26982946
talietje feliiiiiiiiiiiii
pi_26982961
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 12:31 schreef erodome het volgende:

[..]

Je moet toch wel weten dat je bij mij niet jaloers moet zijn gw
Ik heb geen enkel medelijden met jaloerse mensen, ok of je zou mijn man moeten zijn, dat is de enige bij wie ik erom zou geven

Maar aangezien je toch een appel wil geven aan fd, toch nog een kusje dan, een kleintje op je voorhoofd totdat je genezen bent van jaloesie
thnx enne ben al genezen... beloning voor doompjuh
  vrijdag 13 mei 2005 @ 21:35:53 #180
37769 erodome
Zweefteef
pi_26989927
Kijk nu komen we ergens, bespringt gewoneman en overlaad hem met zoentjes om te eindigen met een hete diepe tongzoen
pi_26998245
Goedemorgen
  zaterdag 14 mei 2005 @ 09:38:35 #182
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_26998598
Centraal-Slowchattopic-nummertje-18-alweer- de gekste
pi_26998632
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 08:45 schreef Tranceptor het volgende:
Goedemorgen
moggeh

Vandaag naar Sjowhan toe oleehj
  zaterdag 14 mei 2005 @ 11:21:27 #185
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_26999980
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 09:43 schreef Talietje het volgende:

[..]

moggeh

Vandaag naar Sjowhan toe oleehj

Heb ook zin enzo
pi_27156910
En vanaf nu plakt dit topic niet meer. (In elk geval niet bovenaan de topiclijst )
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_27156955
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 17:20 schreef Insomaniac het volgende:
En vanaf nu plakt dit topic niet meer. (In elk geval niet bovenaan de topiclijst )
mja tis niet echt een stormloop topic
pi_27156984
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 17:21 schreef Talietje het volgende:

[..]

mja tis niet echt een stormloop topic
Nee, niet echt nee.
Wie weet, misschien komt het nog wel. .
Echte liefde!
  zondag 22 mei 2005 @ 13:51:49 #189
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_27242718
ZO.. 2 dagen feest samen met Talietje . Zaterdag verjaardag, vrijdag huwelijk van d'r zus, ze zag d'r keimooi uit
  zondag 22 mei 2005 @ 14:40:55 #190
113339 Talietje
Omnomnom
pi_27243919
quote:
Op zondag 22 mei 2005 13:51 schreef Sjowhan het volgende:
ZO.. 2 dagen feest samen met Talietje . Zaterdag verjaardag, vrijdag huwelijk van d'r zus, ze zag d'r keimooi uit
ik of me zus

OT: het was een heerlijk geil weekend
pi_27244000
Hier thuis een en al geilheid, en t weekend is nog niet eens voorbij
sie legt den Kopf in seinen Schoss
und bittet einen letzten Kuss.
  zondag 22 mei 2005 @ 15:06:05 #192
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_27244498
quote:
Op zondag 22 mei 2005 14:40 schreef Talietje het volgende:

[..]

ik of me zus

OT: het was een heerlijk geil weekend
Allebei.. tuulijk
  dinsdag 24 mei 2005 @ 17:11:32 #193
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_27314118
Warm weer voorspeld dit weekend.. dat wordt dus zweten in bed
pi_27316640
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 17:11 schreef Sjowhan het volgende:
Warm weer voorspeld dit weekend.. dat wordt dus zweten in bed
en niet door de hete stomende sex
  dinsdag 24 mei 2005 @ 18:38:32 #195
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_27316673
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 18:37 schreef Talietje het volgende:

[..]

en niet door de hete stomende sex

Nee helaas.. komt wel weer toch?
pi_27316764
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 18:38 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

Nee helaas.. komt wel weer toch?
  dinsdag 24 mei 2005 @ 18:46:17 #197
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_27345502
Weekend zalig mooi weer, word niet alleen zweten in bed, maar ook zweten in de club, zweten in de auto (airco nog altijd stoek)

Maar ik heb er zin in van het weekend samen het word spannend, het word raar, het word althans ik ga het proberen een geweldig weekend.
pi_27345754
hmm mooi terrasjes weer

Geilheid alom
  zondag 5 juni 2005 @ 20:07:58 #200
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
  zondag 5 juni 2005 @ 20:15:40 #201
113339 Talietje
Omnomnom
pi_27654080
quote:
Op zondag 5 juni 2005 20:07 schreef Sjowhan het volgende:
*schop*

Weer in de schijnwerpers
oja dit topic bestaat ook nog
  zondag 5 juni 2005 @ 20:17:32 #202
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
  zondag 5 juni 2005 @ 20:18:18 #203
113339 Talietje
Omnomnom
pi_27654162
hahaha tsja en het geilheids topique dan
  zondag 5 juni 2005 @ 20:23:45 #204
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_27654337
Tsja.. dat mag eigenlijk niet
Daarom ging ik ook hierheen
  woensdag 8 juni 2005 @ 12:45:48 #205
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_27738017
Oeh oeh
BRoodje kroket op kosten van de baas
En ik krijg waarschijnlijk snel me geld nu
pi_27738112
hmmm lekker enzo... kroket
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:08:48 #207
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_27738712

Smaakte heerlijk
Met een bruin broodje
pi_27739294
nou heb ik ook honger goftedomme
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:25:56 #209
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_27739346
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:24 schreef Talietje het volgende:
nou heb ik ook honger goftedomme
mmmmm
een lekkere kadet hmmmmm

Zo naar huis gaat . Heb keiveel zin in Zondag (of had ik dat al gezegd )
pi_27740775
Gaat het cavia'tje nou Talietje heten? zoals ik voorstelde?
pi_27740956
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:07 schreef Panthera1984 het volgende:
ziek

Puck is een mooie naam
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:19:20 #212
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_27741160
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:07 schreef Panthera1984 het volgende:
Puckie idd
Niet Talietje
pi_27741868
waarom dan niet Mukie
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:43:48 #214
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_27742012
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:40 schreef Panthera1984 het volgende:
waarom dan niet Mukie
Omdat er op FOK! ook iemand al met deze nick ronddwarrelt?
pi_27742057
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:43 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

Omdat er op FOK! ook iemand al met deze nick ronddwarrelt?
well duh

woensdag 8 juni 2005 @ 15:18:24 #216
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_27743319
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:45 schreef Talietje het volgende:

[..]

well duh

Mja.. niet jou bedoeld hoor .
pi_27743932
dat is toch ook juist leuk
  woensdag 8 juni 2005 @ 16:04:53 #218
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_27745045
Mwah.. loop je de naam van iemand van fok te gillen. No thanks
pi_27753164
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 16:04 schreef Sjowhan het volgende:
Mwah.. loop je de naam van iemand van fok te gillen. No thanks
gillen?

jaah talietjee hmmm jaaah
  woensdag 8 juni 2005 @ 20:13:22 #220
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_27753206
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 20:11 schreef Talietje het volgende:

[..]

gillen?

jaah talietjee hmmm jaaah
ej
Ik had het over de cavia.. niet over de sex
pi_27753423
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 20:13 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

ej
Ik had het over de cavia.. niet over de sex
  woensdag 8 juni 2005 @ 21:01:42 #222
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_27754748
Maar voor de rest ben je een lekker geil mokkel
  woensdag 8 juni 2005 @ 21:09:12 #223
91373 Blumchen
Your body is a wonderland
pi_27754956
* ook even binnen komt lopen hier
And if you want love, We'll make it
Swimming a deep sea, Of blankets
Take all your big plans, And break 'em
pi_27754963
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 21:01 schreef Sjowhan het volgende:
Maar voor de rest ben je een lekker geil mokkel
prrrrr

* Talietje smijt sjowhan op bed
  woensdag 8 juni 2005 @ 21:20:29 #225
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_27755412
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 21:09 schreef Talietje het volgende:

[..]

prrrrr

* Talietje smijt sjowhan op bed
Mjammie
en dan?
  donderdag 9 juni 2005 @ 17:14:06 #226
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_28281397
Ter bescherming van mijn reputatie in WFL heb ik besloten om hier maar eens te komen slowchatten over seks in plaats van daar.

Dus hallo.

Tevens TVP.
pi_28281422
Daar ben je, Lupa!
Hoe ben je eik bij dat winkeltje in Hamburg terecht gekomen?
Echte liefde!
pi_28281471
quote:
Op maandag 27 juni 2005 19:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ter bescherming van mijn reputatie in WFL heb ik besloten om hier maar eens te komen slowchatten over seks in plaats van daar.

Dus hallo.

Tevens TVP.
Beschermen?

Redden wat er nog te redden valt zeker
pi_28281586
quote:
Op maandag 27 juni 2005 19:24 schreef Insomaniac het volgende:
Daar ben je, Lupa!
Hoe ben je eik bij dat winkeltje in Hamburg terecht gekomen?
WinkelTJE? Mèn, die winkel is zo groot dat je er gerust een hele dag door zou kunnen brengen! Echt helemaal te gek.

Ik was met mijn ouders en een wederzijdse vriendin op vakantie. Ik heb gewoon zeker een uur samen met mijn ouders in een seksshop rondgelopen. Ik heb erg ruimdenkende ouders op dat gebied, dus het was wel lachen. Die vriendin was nog nooit in een seksshop geweest (in de dertig en nog nooit in een seksshop geweest! ) en die viel echt van de ene verbazing in de andere. Ik moest haar soms echt uitleggen wat de functie van bepaalde attributen was.
pi_28281594
quote:
Op maandag 27 juni 2005 19:26 schreef frederik het volgende:
Beschermen?

Redden wat er nog te redden valt zeker
Is het al zo erg?
pi_28281715
quote:
Op maandag 27 juni 2005 19:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

WinkelTJE? Mèn, die winkel is zo groot dat je er gerust een hele dag door zou kunnen brengen! Echt helemaal te gek.

Ik was met mijn ouders en een wederzijdse vriendin op vakantie. Ik heb gewoon zeker een uur samen met mijn ouders in een seksshop rondgelopen. Ik heb erg ruimdenkende ouders op dat gebied, dus het was wel lachen. Die vriendin was nog nooit in een seksshop geweest (in de dertig en nog nooit in een seksshop geweest! ) en die viel echt van de ene verbazing in de andere. Ik moest haar soms echt uitleggen wat de functie van bepaalde attributen was.
Wat gaaf zeg! Sowieso dat je ouders zo relaxed zijn en dat die vriendin van de ene verbazing in de andere viel.

Ik bestel mijn producten meestal online bij Christine Le Duc, mss moet ik toch maar weer eens gewoon zo'n winkel induiken, dan doe je toch sneller nieuwe ideeën op.
Echte liefde!
pi_28281780
quote:
Op maandag 27 juni 2005 19:35 schreef Insomaniac het volgende:
Wat gaaf zeg! Sowieso dat je ouders zo relaxed zijn en dat die vriendin van de ene verbazing in de andere viel.
Ja, het was echt een leuke belevenis. Met je moeder om dildo's shoppen is oké.
quote:
Ik bestel mijn producten meestal online bij Christine Le Duc,
Christine le Duc is echt vet duur vergeleken met veel andere webwinkels.
quote:
mss moet ik toch maar weer eens gewoon zo'n winkel induiken, dan doe je toch sneller nieuwe ideeën op.
Is wel leuk, al vind ik de sekswinkels hier niks meer na Boutique Bizarre. Dan toch liever op Internet, daar is meer te krijgen.
  maandag 27 juni 2005 @ 19:40:40 #234
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_28281843
Al hoewel ik wel Christine le Duc als winkel erg netjes vind, vergeleken met andere shops!
pi_28282012
quote:
Op maandag 27 juni 2005 19:40 schreef Sjowhan het volgende:
Al hoewel ik wel Christine le Duc als winkel erg netjes vind, vergeleken met andere shops!
Dat is waar. Maar als je via het web koopt, kun je beter naar andere winkels gaan, dan ben je stukken goedkoper uit. Ik vind hun site ook niet zo heel uitgebreid.

Maar de 'echte' winkel is veel beter dan zo'n ietwat ranzige sekswinkel. Zo'n winkel ben ik dan ook nog nooit binnengegaan.
pi_28282127
Voorheen ging ik dus altijd naar een ietwat "ranzige" sekssjop in Hoorn. Die winkel was gewoon een en al cliché, de incognito mannen, homo's bij de dildo's etc. . En dan kwam kleine bijdehandte Inso binnenstappen met dr grote bek. . Heb daar voornamelijk de wat onschuldigere speeltjes gekocht, handboeien, seks-dobbelstenen, funcondooms, massage-olie en slipjes zonder kruis, dat werk.

Vriend en ik doen eens in de zoveel tijd nieuwe spullen kopen en dat doen we eik altijd gezellig samen achter de PC op de site van CLD. . Volgende keer gaan we gewoon naar Amsterdam, lekker sekstoeristje spelen.
Echte liefde!
pi_28282142
pi_28282151
quote:
Op maandag 27 juni 2005 19:50 schreef Insomaniac het volgende:
Voorheen ging ik dus altijd naar een ietwat "ranzige" sekssjop in Hoorn. Die winkel was gewoon een en al cliché, de incognito mannen, homo's bij de dildo's etc. . En dan kwam kleine bijdehandte Inso binnenstappen met dr grote bek. . Heb daar voornamelijk de wat onschuldigere speeltjes gekocht, handboeien, seks-dobbelstenen, funcondooms, massage-olie en slipjes zonder kruis, dat werk.

Vriend en ik doen eens in de zoveel tijd nieuwe spullen kopen en dat doen we eik altijd gezellig samen achter de PC op de site van CLD. . Volgende keer gaan we gewoon naar Amsterdam, lekker sekstoeristje spelen.
woet die op de hoek daar??
pi_28282215
Ik wil binnenkort eens van die kogels proberen die je gewoon inhoudt. Ik vraag me alleen af of die er niet per ongeluk uit kunnen glijden ofzo, dat je zoiets hebt van 'oeps, ik moet éven naar de wc hoor!'.
pi_28282220
quote:
Op maandag 27 juni 2005 19:51 schreef Talietje het volgende:

[..]

woet die op de hoek daar??
Bij die steeg bij de HEMA ja. .
Echte liefde!
pi_28282240
quote:
Op maandag 27 juni 2005 19:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik wil binnenkort eens van die kogels proberen die je gewoon inhoudt. Ik vraag me alleen af of die er niet per ongeluk uit kunnen glijden ofzo, dat je zoiets hebt van 'oeps, ik moet éven naar de wc hoor!'.
Aan een snoer of twee van die losse?
Wel ideaal voor je bekkenbodemspieroefeningen. .
Echte liefde!
  maandag 27 juni 2005 @ 19:55:39 #242
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_28282253
quote:
Op maandag 27 juni 2005 19:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Dat is waar. Maar als je via het web koopt, kun je beter naar andere winkels gaan, dan ben je stukken goedkoper uit. Ik vind hun site ook niet zo heel uitgebreid.

Maar de 'echte' winkel is veel beter dan zo'n ietwat ranzige sekswinkel. Zo'n winkel ben ik dan ook nog nooit binnengegaan.
Ik heb wel es wat voor me vorige vriendin gekocht in de erotheek, die hadden echt een klein assortiment met vibo's enzo, waren vooral gericht op de dvd/video verkoop . Moet maar es naar Den Haag/A'dam ofzo, waarschijnlijk hebben ze daar veel grotere winkels (toch?)
pi_28282260
quote:
Op maandag 27 juni 2005 19:51 schreef Talietje het volgende:
http://www.eroware.nl !
Da's wel een mooie site
pi_28282276
quote:
Op maandag 27 juni 2005 19:55 schreef Insomaniac het volgende:
Aan een snoer of twee van die losse?
Wel ideaal voor je bekkenbodemspieroefeningen. .
Ja, van die losse metalen...
pi_28282328
quote:
Op maandag 27 juni 2005 19:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ja, van die losse metalen...
Ik zou zo bang zijn dat je ze tegen elkaar aan hoort tikken, dat ik niet zou kunnen ontspannen.
Echte liefde!
pi_28282380
quote:
Op maandag 27 juni 2005 19:58 schreef Insomaniac het volgende:
Ik zou zo bang zijn dat je ze tegen elkaar aan hoort tikken, dat ik niet zou kunnen ontspannen.
Eerst maar eens thuis proberen voordat ik ze voor de klas in doe.
pi_28282397
quote:
Op maandag 27 juni 2005 19:58 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

als het héél stil is hoor ik het binnenste balletje wel eens tegen het buitenste tikken, ja
ik heb er twee aan een touwtje, heb ze vrijwel dagelijks in om de spieren te oefenen maar aan het eind van de dag dreigt er toch altijd ééntje uit te glijden. Vreemd genoeg de tweede nooit
hier kommt die Sonne!
alias Idril-2, alias anneVi
pi_28282464
quote:
Op maandag 27 juni 2005 20:00 schreef anne_Chris het volgende:
als het héél stil is hoor ik het binnenste balletje wel eens tegen het buitenste tikken, ja
ik heb er twee aan een touwtje, heb ze vrijwel dagelijks in om de spieren te oefenen maar aan het eind van de dag dreigt er toch altijd ééntje uit te glijden. Vreemd genoeg de tweede nooit
Heb je van die metalen? Wat voor gevoel geeft het?
  maandag 27 juni 2005 @ 20:04:28 #249
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_28282509
Volgens mij zijn ook die balletje voor de vrouw toch? lijkt me iig geen 'mannenspeelgoed'
pi_28282534
ik krijg er helemáál geen speciaal gevoel van
het schijnt sommige vrouwen giga op te winden maar mij niet
al zegt mijn meneer dat hij het aan me ziet of ik ze in heb of niet (en heeft hij me al eens "betrapt" dat ik ze niet in had terwijl hij wilde dat ik ze wel in had dus er moet iets in zitten) en wat klinkt dat hier nou weer lekker dubbelzinnig
hier kommt die Sonne!
pi_28282552
quote:
Op maandag 27 juni 2005 20:04 schreef Sjowhan het volgende:
Volgens mij zijn ook die balletje voor de vrouw toch? lijkt me iig geen 'mannenspeelgoed'
Je kunt ze ook anaal gebruiken als je daarvan houdt.
pi_28282560
quote:
Op maandag 27 juni 2005 20:04 schreef Sjowhan het volgende:
Je hebt ook anaalballetjes, heb ik een setje van, een stuk of vijf kogeltjes van ongeveer een cm doorsnee aan een draadje. maar die zijn alleen maar heftig irritant. vind ik dan.
hier kommt die Sonne!
  maandag 27 juni 2005 @ 20:08:06 #253
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_28282623
quote:
Op maandag 27 juni 2005 20:06 schreef anne_Chris het volgende:

[..]

Je hebt ook anaalballetjes, heb ik een setje van, een stuk of vijf kogeltjes van ongeveer een cm doorsnee aan een draadje. maar die zijn alleen maar heftig irritant. vind ik dan.
Hmm, dus liever alleen balletjes voor in de 'vagina'?
  maandag 27 juni 2005 @ 20:09:10 #254
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_28282666
quote:
Op maandag 27 juni 2005 20:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Je kunt ze ook anaal gebruiken als je daarvan houdt.
Ik hou sowieso niet van gepiel en gedoe in me kont zeg maar, dus nee
pi_28282671
tsja, zoals ik zei heb ik ze om de spiertjes te trainen. en da's gelukkig anaal niet nodig wehehe
hier kommt die Sonne!
pi_28282708
quote:
Op maandag 27 juni 2005 20:09 schreef Sjowhan het volgende:
Ik hou sowieso niet van gepiel en gedoe in me kont zeg maar, dus nee
Ik houd wel van gedoe en gepiel in mijn kont.
  maandag 27 juni 2005 @ 20:11:33 #257
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_28282755
quote:
Op maandag 27 juni 2005 20:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ik houd wel van gedoe en gepiel in mijn kont.
ja sorry, beetje verkeerd geformuleerd geloof ik . We wilden afgelopen zondag nog langs Christine, maar toen was het helaas gesloten toen we langsliepen.. Maar volgend weekend ofzo doen dan .
pi_28282761
quote:
Op maandag 27 juni 2005 20:09 schreef anne_Chris het volgende:
tsja, zoals ik zei heb ik ze om de spiertjes te trainen.
Merk je duidelijk verschil erdoor?
pi_28282829
nee, hij wel
hier kommt die Sonne!
pi_28282857
waarbij aangetekend moet worden dat ik niet piepjong meer ben en twee kinders heb gebaard - da's niet goed voor je vaginaspierencoditie
hier kommt die Sonne!
pi_28282916
quote:
Op maandag 27 juni 2005 20:14 schreef anne_Chris het volgende:
waarbij aangetekend moet worden dat ik niet piepjong meer ben en twee kinders heb gebaard - da's niet goed voor je vaginaspierencoditie
Daar kan ik me iets bij voorstellen. Volgens mij heb ik een behoorlijke controle over die spieren, kan ze behoorlijk stevig aanknijpen. En ik vind het altijd leuk om iets eruit te duwen met mijn spieren.
pi_28283190
dat bedoel ik gewoon bovenop zitten en zonder handjes hem gek maken
hier kommt die Sonne!
  maandag 27 juni 2005 @ 20:41:14 #263
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_28283343
Hmm.. me dinnetje heeft zaterdagnacht als eerste keer op me 'gereden', en had daarna gewoon macht, als ik wat probeerde was het: nee joo, nee joo.. liggen jij
Was iig wel geweldig
  maandag 27 juni 2005 @ 20:47:20 #264
37769 erodome
Zweefteef
pi_28283462
Heb 2 maanden terug ofzo van die echte geisha balls gekocht, dat zijn vrij kleine zware metalen balletjes, ongeveer zo groot als een knikker(iets groter volgens mij, zal elkaar niet veel schelen).

De verkoper zij dat ik al zat moeite zou hebben er 1 in te kunnen houden, nou het was weggegooit geld, ik kan de marathon lopen met beide balletjes in zonder dat ik ook maar 1 keer het idee heb dat er wat uitkomt, ik hoef niet eens bewust aan te spannen.

Ik heb ook balletjes gehad voor de vagina dan, die waren groter en daar zat een kleiner balletje in, maar dat was het ook niet, voelde er gewoon erg weinig van, ik schijn ze vast te zetten van binnen ofzo.

Anaal waren die balletjes geen doen, zat met een gewoon touwtje aan elkaar en dat doet pijn bij het inbrengen.
Nu heb ik voor anaal een soort van kralensnoer met steeds groter wordende ballen, die is in 1 ker gegeoten uit latex, dat is erg lekker....
pi_28283530
Zo'n kralensnoer hou je dan ook gewoon in?

Mijn moeder (ja, mijn moeder ja) vond die vaginale balletjes erg prettig en deed ze ook in naar haar werk enzo. Ze zijn niet zo heel duur, dus denk dat ik ze toch eens ga proberen.
  maandag 27 juni 2005 @ 21:10:24 #266
37769 erodome
Zweefteef
pi_28283734
Nope, maar ik hou nooit wat in, ook geen butt plugs ofzo, heb ik weleens geprobeert, maar ik vind dat vierkant tussen mijn billen niet prettig.

Je zou dat kralensnoer wel in kunnen houden misschien, ware het niet dat het eindigt in een ring die dan tussen je billen zit, wat me minder prettig lijkt terwijl je gewoon rondwandeld.
  maandag 27 juni 2005 @ 21:11:19 #267
37769 erodome
Zweefteef
pi_28283747
Wel erg tof dat je zo open bent met je moeder zeg trouwens!!!!
pi_28283749
Hm ja, da's niet echt praktisch misschien.
pi_28283762
quote:
Op maandag 27 juni 2005 21:11 schreef erodome het volgende:
Wel erg tof dat je zo open bent met je moeder zeg trouwens!!!!
Vind ik eik ook wel, maar veel mensen vinden het wel een beetje raar geloof ik.

Mijn moeder werkte vroeger voor de NVSH (Nederlandse Vereniging voor Seksuele Hervorming).
pi_28283860
quote:
Op maandag 27 juni 2005 21:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Vind ik eik ook wel, maar veel mensen vinden het wel een beetje raar geloof ik.

Mijn moeder werkte vroeger voor de NVSH (Nederlandse Vereniging voor Seksuele Hervorming).
ik vind het gaaf... ik wou dat ik zo met mn moeder om zou kunnen gaan ... die is nogal van de oude stempel enzo
pi_28283929
quote:
Op maandag 27 juni 2005 21:16 schreef Talietje het volgende:
ik vind het gaaf... ik wou dat ik zo met mn moeder om zou kunnen gaan ... die is nogal van de oude stempel enzo
Mijn moeder gaf me vroeger zelfs wel eens tips. Maar ik ben er zelf ook wel blij mee, voel me daardoor ook super op mijn gemak met seksualiteit enzo. Zou het jammer vinden als ik er niet openlijk over zou kunnen spreken...
  maandag 27 juni 2005 @ 21:30:28 #272
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_28284287
quote:
Op maandag 27 juni 2005 21:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Mijn moeder gaf me vroeger zelfs wel eens tips. Maar ik ben er zelf ook wel blij mee, voel me daardoor ook super op mijn gemak met seksualiteit enzo. Zou het jammer vinden als ik er niet openlijk over zou kunnen spreken...
wow
Inderdaad wel netjes, ik heb ook niet zo open ouders, iig; ik vond/vind het zelf moeilijk om over de seksualiteit te hebben met me ouders toen ik nog thuis woonde, maar nu samen met me vriendinnetje komen we er wel vaak uit.. Iig; we praten er wel veel over, en dat doet ons allebei goed (vind ik dan)
pi_28284342
mijn moeder zou me vervloeken als ze zou weten dat ik sex heb ...
ze snuffelt ook altijd rond op mn kamer dus ik moet gewoon altijd dingen verbergen...

ik baal daar best wel van gewoon
pi_28284459
quote:
Op maandag 27 juni 2005 21:32 schreef Talietje het volgende:
Je bent 17? Dan lijkt het me toch wel vrij normaal om seks te hebben...
quote:
ze snuffelt ook altijd rond op mn kamer dus ik moet gewoon altijd dingen verbergen...
Dat zou ik érg vervelend vinden. Al zou ik in jouw plaats waarschijnlijk juist een fikse dildo midden in de kamer deponeren.
quote:
Kan ik me erg goed voorstellen. Is er een speciale reden dat je moeder hier wat moeilijk in is? Christelijk? Erg preuts? Onzeker? Groot leeftijdsverschil?
  maandag 27 juni 2005 @ 21:38:32 #275
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_28284544
quote:
Op maandag 27 juni 2005 21:32 schreef Talietje het volgende:

mja, maar op een gegeven moment lijkt het me toch wel duidelijk dat je er mee bezig bent? Het is misschien nu nog wel lastig, maar in de toekomst....
pi_28284780
quote:
Op maandag 27 juni 2005 21:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Je bent 17? Dan lijkt het me toch wel vrij normaal om seks te hebben...
[..]

Dat zou ik érg vervelend vinden. Al zou ik in jouw plaats waarschijnlijk juist een fikse dildo midden in de kamer deponeren.
[..]

Kan ik me erg goed voorstellen. Is er een speciale reden dat je moeder hier wat moeilijk in is? Christelijk? Erg preuts? Onzeker? Groot leeftijdsverschil?
christelijk... en ze is 52...
ze is tegen sex voor het huwelijk

preuts tsja... kweetniet... ik hoor mn moeder er nooit over
mijn pa kan hier trouwens wel beter mee omgaan, hem maakt het niet zoveel uit wat ik zou doen.

mn moeder is trouwens in de overgang wat ook veel spanningen veroorzaakt in het gezin... mn pa wil dr dan op maar ze is gewoon altijd pissig en begint te janken om alles

ik was gisteren als de dood toen ik moest uitleggen dat ik lingerie heb gekregen van mn vriend
pi_28285048
quote:
Op maandag 27 juni 2005 21:46 schreef Talietje het volgende:
christelijk... en ze is 52...
Mijn moeder is even oud en ik ben bijna 28...
quote:
ze is tegen sex voor het huwelijk
Dat wordt het wel lastig, ja...
quote:
mn moeder is trouwens in de overgang wat ook veel spanningen veroorzaakt in het gezin... mn pa wil dr dan op maar ze is gewoon altijd pissig en begint te janken om alles
Jij merkt 't als je pa zin heeft?
quote:
ik was gisteren als de dood toen ik moest uitleggen dat ik lingerie heb gekregen van mn vriend
Waarom moest je dat 'uitleggen'? En hoe viel dat?
pi_28285733
quote:
Mijn moeder is even oud en ik ben bijna 28..
mijn oudste zus word in juli 29
quote:
Dat wordt het wel lastig, ja...
nogal
quote:
Jij merkt 't als je pa zin heeft?
ik hoor mn pa wel eens godveren 's nachts
quote:
Waarom moest je dat 'uitleggen'? En hoe viel dat?
nou ik moest uitleggen van wie ik dat heb gekregen... van mn vriend dus...
maar mijn moeder zoekt altijd iets ergens achter... lingerie geef je niet zomaar.. dat geef je zodat je als vriendje dr ook naar mag kijken enzo
pi_28285805
quote:
Op maandag 27 juni 2005 22:12 schreef Talietje het volgende:
mijn oudste zus word in juli 29
Ben je een nakomertje?
quote:
ik hoor mn pa wel eens godveren 's nachts
quote:
nou ik moest uitleggen van wie ik dat heb gekregen... van mn vriend dus...
maar mijn moeder zoekt altijd iets ergens achter... lingerie geef je niet zomaar.. dat geef je zodat je als vriendje dr ook naar mag kijken enzo
Dus ze was niet erg verheugd?
pi_28285989
quote:
Ben je een nakomertje?
mwah ik heb ook nog een broer van 27 en een zus van net 23

en hoor eigenlijk nog een zus van 19 te hebben maar die is er niet meer...
quote:
Dus ze was niet erg verheugd?
ik heb het verteld dat ik het heb gekregen van mn vriend
en ze vond het vet lief van hem enzo dus dat kwam wel goed over !
pi_28286008
quote:
Op maandag 27 juni 2005 22:19 schreef Talietje het volgende:
ik heb het verteld dat ik het heb gekregen van mn vriend
en ze vond het vet lief van hem enzo dus dat kwam wel goed over !
Dat valt dan weer mee.
  maandag 27 juni 2005 @ 22:26:31 #282
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_28286243
Daar was ik eigenlijk ook wel bang voor, maargoed, nu heeft ze wel iets wat 'goed' zit, en dat vind ikzelf ook belangrijk
pi_28286290
quote:
Op maandag 27 juni 2005 22:26 schreef Sjowhan het volgende:
Daar was ik eigenlijk ook wel bang voor, maargoed, nu heeft ze wel iets wat 'goed' zit, en dat vind ikzelf ook belangrijk
Mooie lingerie is heerlijk! Zelfs al ziet niemand het, je voelt je toch sexy als je het draagt.
pi_28286475
quote:
Op maandag 27 juni 2005 21:10 schreef erodome het volgende:
Nope, maar ik hou nooit wat in, ook geen butt plugs ofzo, heb ik weleens geprobeert, maar ik vind dat vierkant tussen mijn billen niet prettig.
Is dat bij iedere butplug zo dat je zo'n reusachtig groot vierkant hebt ?
Groetjes, Priyantha
pi_28286787
quote:
Op maandag 27 juni 2005 22:32 schreef Priyantha het volgende:

[..]

Is dat bij iedere butplug zo dat je zo'n reusachtig groot vierkant hebt ?
dat zal wel niet denk ik !
moet je ff rondkijken op het internet he
  maandag 27 juni 2005 @ 22:40:41 #286
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_28286812
quote:
Op maandag 27 juni 2005 22:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Mooie lingerie is heerlijk! Zelfs al ziet niemand het, je voelt je toch sexy als je het draagt.
Inderdaad. Zij vond het wat aan de prijzige kant, ik wist wel dat het me wat meer dan een setje van de hans textiel (no offence btw) zou kosten, maar nu heeft ze ook iets moois wat ze aan kan, dat vind ik ook leuk om naar te kijken enzo
pi_28287696
zo daar ben ik weer... back from the states

en ja het was gaaaaaaaaaaaaaaaaaaf
  maandag 27 juni 2005 @ 23:14:47 #288
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_28288036
quote:
Op maandag 27 juni 2005 23:04 schreef GewoneMan het volgende:

bruin geworden?
pi_28288075
quote:
Op maandag 27 juni 2005 22:40 schreef Talietje het volgende:

[..]

dat zal wel niet denk ik !
moet je ff rondkijken op het internet he
Jammer eigenlijk
Dan kan je zoiets dus nooit op een fijne manier lang erin houden.
Groetjes, Priyantha
pi_28288339
quote:
Op maandag 27 juni 2005 23:04 schreef GewoneMan het volgende:

WB

vertel je ervaringen
  dinsdag 28 juni 2005 @ 08:23:55 #291
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_28292840
Blijkbaar heeft hij nog last van zijn jet-lag
pi_28302938
quote:
Op maandag 27 juni 2005 23:15 schreef Priyantha het volgende:

[..]

Jammer eigenlijk
Dan kan je zoiets dus nooit op een fijne manier lang erin houden.
mij lijkt dat sowieso niet fijn
  dinsdag 28 juni 2005 @ 16:16:27 #293
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_28306642
* Sjowhan wil gaan shoppe.. voor zaterdag
pi_28307097
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 14:22 schreef Talietje het volgende:

[..]

mij lijkt dat sowieso niet fijn
Jij vind zowiso alles wat in je kont gaat niet fijn
Iig dat zei je @ #fok-sex.
Groetjes, Priyantha
pi_28307681
quote:
Op maandag 27 juni 2005 23:14 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

bruin geworden?
beetje maar ik vermeed directe zon wel zeer regelmatig niet goed als je bruin wil worden maar wel goed als je niet wil verbranden... ik ben niet echt een zon type
pi_28308401
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 16:30 schreef Priyantha het volgende:

[..]

Jij vind zowiso alles wat in je kont gaat niet fijn
Iig dat zei je @ #fok-sex.
ach tsja nou ik heb het nog nooit geprobeerd he...:{ maar iig zo'n butplug
pi_28311097
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 17:07 schreef Talietje het volgende:
ach tsja nou ik heb het nog nooit geprobeerd he...:{
Ik heb het jarenlang een vreselijk eng idee gevonden, maar ik wou nu dat ik 't eerder had ontdekt.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 19:29:47 #298
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_28312547
Eerlijk gezegd lijkt het me momenteel ook niets, en er is nog zoveel te ontdekken op het gebied van sex . Alles op zijn tijd zeg ik wel eens, en denk dat dat ook het beste is
pi_28313512
Gheghe true
Maarja ik heb geen butplug maar wel vibrators
Ik had een butplug, zo'n ding van zacht materiaal ik heb er een schaar in gezet En toen weg gegooid ik vond hem niks namelijk
Groetjes, Priyantha
pi_28313561
Dit is geloof ik niet een erg druk bezochte SC hè? Wel jammer...
pi_28314175
Ja jammer vind ik het ook: dat ik daar gewoon heel weinig tijd voor heb
hier kommt die Sonne!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')