Ik heb een veel leuker kadootje voor je gekochtquote:Op maandag 7 februari 2005 11:22schreef Talietje het volgende:
wtf 18 weken!?
tss als ik maar een leuker cadeautje krijg
Kijk jij snaptum!!quote:Op maandag 7 februari 2005 12:42 schreef GewoneMan het volgende:
ok ik ben er ook weer bij.
@sannetie bevalt je kuisheidsgordel ? (ach veel verschil was er toch niet he)
@doompjuh wat heb je nu geleerd ??? (ik hoop genoeg anders wordt het een kuisheidsgordel)
yay!quote:Op maandag 7 februari 2005 11:59 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb een veel leuker kadootje voor je gekocht
Niet meer vergeten aan jullie te denken meneerquote:Op maandag 7 februari 2005 12:42 schreef GewoneMan het volgende:
ok ik ben er ook weer bij.
@sannetie bevalt je kuisheidsgordel ? (ach veel verschil was er toch niet he)
@doompjuh wat heb je nu geleerd ??? (ik hoop genoeg anders wordt het een kuisheidsgordel)
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:31 schreef erodome het volgende:
[..]
Niet meer vergeten aan jullie te denken meneer![]()
![]()
![]()
hoe stuk is ie??? staat er nog belangrijke data op??? misschien is DIG een optiequote:Op dinsdag 8 februari 2005 14:19 schreef erodome het volgende:
Ze zei meneer tegen me
GVD GVD GVD trouwens, de hd van mijn benedencomp is stuk, moet ik boven zitten, saai hier, ben nog ziek ook, ach nou voordeel is dat ik dicht bij mijn bed ben nu
Liefquote:Op dinsdag 8 februari 2005 14:57 schreef GewoneMan het volgende:
kittens zijn [s]lief[/s] stout, maar toch wel lief
ff spammen
* Sannetie belt de bestelde kuisheidsgordel weer afquote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:31 schreef erodome het volgende:
[..]
Niet meer vergeten aan jullie te denken meneer![]()
![]()
![]()
agossie toch. Een boom van een gozert met een poesje...liefquote:Op dinsdag 8 februari 2005 14:57 schreef GewoneMan het volgende:
ff spammen
Zonder foto's is die topic niets waard hoorquote:Op dinsdag 8 februari 2005 14:57 schreef GewoneMan het volgende:
ff spammen
fotos niet de beste kwaliteit, zijn met mijn telefoon genomen. maar ja heb geen digitaal toestel...quote:Op dinsdag 8 februari 2005 16:38 schreef erodome het volgende:
[..]
Zonder foto's is die topic niets waard hoor![]()
![]()
Maak wat foto's van dat poesje joh!!!!!!!!
i know, en ga dr een goed leventje geven ookal heeft ze een ruwe start gehad... hoe kunnen mensen zo`n schatje dumpen alsof het een vuilniszak isquote:Op dinsdag 8 februari 2005 17:03 schreef erodome het volgende:
Yessss, heb al in je topic geantwoord, het is wel een schatje hoor dat poesje van je!!!!!!!!!!
Lijkt me dat dat vrij normaal is voor een katquote:Op dinsdag 8 februari 2005 17:14 schreef erodome het volgende:
Mijn kruising siamees bv moest weg omdat ze hele ernstige dingen deed in huis, ze speelde, zat op het aanrecht en schooide, ja de afschuw!!!!!!!!!
Mensen zijn soms onwezens, echt...
tja dat zijn nare verhalen die helaas op waarheid zijn gebasseerd. 1 ding staat vast Kira heeft misschien een ruwe start gehad. maar ik ga 100% mn best doen haar een goed leven te geven en denk dat ze tot nog toe geen klagen heeftquote:Op woensdag 9 februari 2005 11:59 schreef erodome het volgende:
Sjowhan, geloof me, mensen zijn soms echt onwezens, als 7 jaar in een asiel werken me wat geleerd heeft dan is het dat wel.
Je hebt idd de onwetende mensen, maar elk jaar kan je geen onwetendheid meer noemen(elk jaar met een net kitten af beest aankomen, standaart elk jaar), dieren die mishandeld zijn, verwaarloost worden, gedumpt worden voor vakantie.
Kittens met oogleden die gewoonweg scheurde omdat ze zo afschuwelijk ontstoken waren, katten met blaasontstekingen waar afstand van gedaan werd door onzindelijkheid, beesten doodziek, duidelijk te zien, maar de dierenarts kost geld he...
Een hond die je bij een hele nette meneer plaatst, dure meneer, grote auto, dikke baan, 3 maanden later moet je de hond terughalen, na controle omdat hij vel over been is en agressief is, een hond waarvan als je hem kon had gezegd dat is er zo 1tje waar je bovenop kan gaan dansen zonder dat hij wat zou doen.
Echt mensen kunnen enorme onwezens zijn, ik heb met grote regelmaat gekookt van woede, ik heb met regelmaat met de tranen in mijn ogen gestaan als ik een dier naar de dood moest begeleiden, een totaal onnodige dood als iemand maar voor het dier had gezorgt...
jah he... maar Kira is wel zwaar teleurgesteld in juhquote:
Tja.. zit er soms wel aan te denken om een cavia te nemen, maar ook omdat me ouders zeggen dat het erg veel tijd (en ruimte, wat ik hier op me kamer weinig heb) kost (aandacht, schoonmaken vd kooi etc etc) doe ik het nog niet..quote:Op woensdag 9 februari 2005 11:59 schreef erodome het volgende:
Sjowhan, geloof me, mensen zijn soms echt onwezens, als 7 jaar in een asiel werken me wat geleerd heeft dan is het dat wel.
Je hebt idd de onwetende mensen, maar elk jaar kan je geen onwetendheid meer noemen(elk jaar met een net kitten af beest aankomen, standaart elk jaar), dieren die mishandeld zijn, verwaarloost worden, gedumpt worden voor vakantie.
Kittens met oogleden die gewoonweg scheurde omdat ze zo afschuwelijk ontstoken waren, katten met blaasontstekingen waar afstand van gedaan werd door onzindelijkheid, beesten doodziek, duidelijk te zien, maar de dierenarts kost geld he...
Een hond die je bij een hele nette meneer plaatst, dure meneer, grote auto, dikke baan, 3 maanden later moet je de hond terughalen, na controle omdat hij vel over been is en agressief is, een hond waarvan als je hem kon had gezegd dat is er zo 1tje waar je bovenop kan gaan dansen zonder dat hij wat zou doen.
Echt mensen kunnen enorme onwezens zijn, ik heb met grote regelmaat gekookt van woede, ik heb met regelmaat met de tranen in mijn ogen gestaan als ik een dier naar de dood moest begeleiden, een totaal onnodige dood als iemand maar voor het dier had gezorgt...
quote:Op woensdag 9 februari 2005 20:08 schreef Talietje het volgende:
je mag mijn cavia wel hebben sjowhan
hijs heeeeel lief![]()
Grin..quote:Op donderdag 10 februari 2005 09:52 schreef erodome het volgende:
11.15, moet zo weg, lekker met d ebus, ruim een uur te vroeg anders red ik het niet om optijd te zijn, lekker in de rgen lopen, nou ja, wash away the sin zullen we maar zeggen
oww stormt het dan?..quote:Op donderdag 10 februari 2005 09:52 schreef erodome het volgende:
11.15, moet zo weg, lekker met d ebus, ruim een uur te vroeg anders red ik het niet om optijd te zijn, lekker in de rgen lopen, nou ja, wash away the sin zullen we maar zeggen
oepsquote:Op woensdag 9 februari 2005 15:55 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
jah he... maar Kira is wel zwaar teleurgesteld in juh![]()
je hebt nog niks in haar topic getypt![]()
===> Ik ben Kira, een ondeugend kitten, aangenaam!!! <===
ze heeft je vergevenquote:
De geur die van die kraam afkomt is alquote:Op donderdag 10 februari 2005 13:16 schreef erodome het volgende:
Zo, de tandarts overleeft, alleen wat doms gedaan daarna, was lekker naar de markt geweest en wat overheerlijke stroopwafels gehaalt, lip nog verdoofd maar ero had geen geduld hoor
Gewoon rustig aan doen voor de rest van de week, dan geneest het het snelstquote:Ik dus lekker entho aan het kouwen, ineens, bah bloed, fuck lip kapot gebeten.
Ach nou ja, maar goed dat ik de aankomdende week geen sexdate heb, kan het eerst even goed genezen voordat ik mijn lippen om iemand sluit die niet mijn partner is
Ja inderdaad! Het is wel erg bij mij, vaak als ik voordat ik naar de stage ga een bakkie uit de senseo, dan om 9u een bakkie, (rond) 15uur een bakkie), en 's avonds vaak 1 of 2...quote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:48 schreef erodome het volgende:
En daar zit je dan als koffie verslaafde
Tja.. kreeg het ook te horen toen ik het aan de congierge vroeg. Bleek dat ze al om 7u bezig waren, rond 10uur was het weer aangesloten, dus toen maar snel een bakkie gedaanquote:Hadden ze niet even laten weten dat het water afgesloten ging worden?
Zal je moeten wachten tot de nieuwe fotocam binnen is, dat is wel weer iets heel leuks om naartoe te kijken, hij kan elk moment binnenkomen, had hem vandaag al stiekum een beetje verwacht.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 22:52 schreef GewoneMan het volgende:
arme doompjuh toch...
ps. FOTOOOOOOOOOOOOOOOOOO van dat setje aub
hoe durf je ons zo lekker te maken en dan niet de mogelijkheid te hebben om fotos te dumpenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:13 schreef erodome het volgende:
[..]
Zal je moeten wachten tot de nieuwe fotocam binnen is, dat is wel weer iets heel leuks om naartoe te kijken, hij kan elk moment binnenkomen, had hem vandaag al stiekum een beetje verwacht.
ik dreigde niet hoor ik gaf alleen aan dat ik hem nog hadquote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:32 schreef erodome het volgende:
Tssssssss zeg, heb ik nog maar zo weinig kans op lekker rondwippen, wil je dat beetje gewip wat dan nog wel kan ook nog teniet doen...
Wil je nu nog zeer binnenkort die foto's zien of niet, je moet niet met straffen gaan dreigen als je nog wat van me wil he!!!!!!!
nietusssssssssssss vraag maar aan Kira!!! ikkuh benquote:
zo is dat.. ow gezellig mag ik meefeesten ?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:25 schreef erodome het volgende:
Kijk, daar begint het al, snel dat arme onschuldige schattige katjepoesje misbruikengebruiken om er zelf beter van te worden he!!!!!
Nou je ziet het, ik ben thuis, geen wilde feesten vannacht, maar alleen een kniesoor zou daardoor de pret laten drukken, we zijn lekker gaan bowlen met de kleine man en gaan vanavond met z'n 2-en een feestje bouwen hier...
nou dat kost je 500¤ en das geen geldquote:Op woensdag 23 februari 2005 19:40 schreef erodome het volgende:
Feli!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:8
Vertel, vertel, vertel!!!!!!!!! desnoods betalen we bij!!!!!!
dat wordt overuren draaien danquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2005 21:00 schreef erodome het volgende:
Tsssssssss zeg, ik ben heeeeeeeeeeel veel waard hoor, pas maar op, anders ga ik mijn best doen het netjes om te rekenen en dan kom ik erachter dat je voor die 500 pleuro netaan aan mijn grote teen mag likken
ze zoekt binnenkort nog een tijdelijk baasje (+/- 2 weken ivm vakantie)quote:Op woensdag 23 februari 2005 21:46 schreef erodome het volgende:
Kom maar op met dat beestje, maar denk erom, ik pik haar gelijk in hoor, misschien mag je haar terughebben als je heeeeeeeeel veel losgeld betaald
heb je er zoveel dan?quote:Op woensdag 23 februari 2005 22:19 schreef erodome het volgende:
Een pension kan heel leuk zijn hoor, gewoon 1 zoeken waar de katten vrij rond mogen lopen...
Maar ik kan er geen kat bij hebben, dat arme beest zou een rolberoerte krijgen om hier tussen al dat beestenspul gegooit te worden en dat voor 2 weekjes, nee dan zou ze netaan een beetje op haar gemak beginnen te raken, kan je dat beestje niet aandoen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
quote:Op woensdag 23 februari 2005 23:14 schreef GewoneMan het volgende:
Er zit een kerel in het cafe, rustig aan de bar een pilsje te drinken.
Plotseling slaat iemand een arm om zijn nek, met een wurggreep.
De man kijkt angstig achterom. Staat er een neger, 2 meter 10
lang en meer dan 'n meter breed. De neger gromt "Snel, noem
2 Nederlandse bands of ik naai je keihard in je hol..."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb 4 katten, waarvan er 3 echt niet op hun mondje gevallen zijn, heb 2 honden, 2 ratten en een kakatoe die er een sport van maakt elke nieuweling in huis de stuipen op het lijf te jagen.quote:Op woensdag 23 februari 2005 22:28 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
heb je er zoveel dan?
probleem is namelijk dat ik wel genoeg vrienden heb, maar weinig mensen die echt wat met katten hebben. enkele uitzonderingen maar die vallen af...
1 ervan heeft een kater die niet gehopen is en de andere kan gewoon echt niet. en dan nog een afvaller ivm ruimte...
over een pension hoor ik eigenlijk weinig goedsen ik wil gewoon echt dat ze het goed heeft die 2 weken, daar heb ik iig wel wat extra geld voor over. IK een goeie tijd, ZIJ ook een goeie tijd. en ik zal een goeie tijd hebben in New York
![]()
nou heb ik nog tot juni een goeie plek te vinden dus dat komt goed...
dat is goed, ik ga er iig alles aan doen om een goed huisje te vinden voor die 2 weken. want met minder neem ik geen genoegenquote:Op donderdag 24 februari 2005 21:31 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik heb 4 katten, waarvan er 3 echt niet op hun mondje gevallen zijn, heb 2 honden, 2 ratten en een kakatoe die er een sport van maakt elke nieuweling in huis de stuipen op het lijf te jagen.
En een konijn dan, maar die zit buiten(nu in het winterverblijf binnen, oftewel de kennel).
Als je echt, echt, maar dan ook echt heel erg hoog zit tegen juni aan moet je maar een gil geven, dan zal ik kijken wat ik kan doen voor je, maar probeer een andere oplossing te vinden.
SERVICE jaaaaaaaaaa lekkerquote:Op donderdag 24 februari 2005 21:27 schreef erodome het volgende:
Kom dan maar lekker even relaxen hier, kan ik je wat te drinken aanbieden, wat lekkers erbij???
Behoefte aan een fijne nek massage om weer wat te ontspannen?
het zou beter in [FB]Vragen? Problemen? Kom op schoot bij Erodome en Aventura kunnen, maar dat voor de volgende keerquote:Op maandag 7 maart 2005 11:16 schreef Bright het volgende:
Zeg, ik weet niet waar ik dit nu weer kwijt moet, maar hier: genante verdwaalde blikken:@;) wordt inmiddels wel flink gescholden en elkaar persoonlijk aangevallen. Dat lijkt mij niet de bedoeling... Sluiten is misschien een optie, of de helft verwijderen, maar die gasten hoef ik i.i.g. nooit in mijn topics te hebben...
zo zo leef jij ook nog, ik zie je nooit meer op MSN en ben heel benieuwd naar je mening over het leesvoer dat ik je heb verschaft...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:37 schreef FuifDuif het volgende:
Middag mensen. Nog nat achter de rits?
Heej GM, ja dat klopt, ben een hele tijd niet meer op MSN geweest vanwege enorme drukte. Ik kom komend weekend weer eens online en dan kunnen we het één en ander weer eens bespreken. Oh wacht, zondag is het eerste Paasdag, dan zit ik de hele tijd te vrete.... euh... in de kerkbankenquote:Op zondag 20 maart 2005 01:35 schreef GewoneMan het volgende:
zo zo leef jij ook nog, ik zie je nooit meer op MSN en ben heel benieuwd naar je mening over het leesvoer dat ik je heb verschaft...
Viespeuk!quote:Op zondag 20 maart 2005 01:35 schreef GewoneMan het volgende:
enne om op je vraag terug te komen net geneukt (beantwoord dat je vraag?)
Halloooooooooo Doompje!!!!!!!!!! Ja ik ben er weer. Dank je, kusje terug!quote:Op zondag 20 maart 2005 12:03 schreef erodome het volgende:
Fuifje!!!!!!, doompje blaast een lief kusje naar fuifduifje toe, welkom terug!!!
We gaan toch niet vies doen met pasen met je vriendinnetje?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:03 schreef Sjowhan het volgende:
Mja.. heb lekkere dingen gehaald voor zondag.. vriendinneke blijft voor 't eerst slapen, dus heb iets luxer ontbijt voorbereid
No way.. dat doe ik nietquote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:05 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
We gaan toch niet vies doen met pasen met je vriendinnetje?
das nie vies hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:05 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
We gaan toch niet vies doen met pasen met je vriendinnetje?
roflol... zo kan het je het natuurlijk ook opvatten.. En ben er opzich (en zij ook nietquote:Op zaterdag 26 maart 2005 02:00 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
das nie vies hoor![]()
@doompje:
kun jij duifje het een en ander uitleggen![]()
wanneer ben je nou officieel modje af ???quote:Op zondag 27 maart 2005 22:18 schreef erodome het volgende:
Zo, iedereen een goed weekend gehad???
God weet dat die van mij erg goed was, of kan ik beter zeggen dat ik hoop dat god het niet gezien heeft, grinnik
Lekker feestje gehad vrijdag, eigenlijk hadden we erop gerekend dat we de kleine zaterdag weer op moesten halen, maar die werd samen met zijn neefje ingepikt door opa en oma, dus we hadden lekker een extra dagje, was ook wel nodig aangezien we zaterochtend rond een uur of 7 thuiskwamen
We hadden eigenlijk afgesproken het zaterdagnacht niet al te gek te maken, dat is niet echt gelukt aangezien we rond 5-en gingen slapen, maar ach, het was gezellig
Bolletje bolletje aan, oftewel rustig aan, het zal niet al te lang meer duren, *arrogant mode aan*dus geniet nog maar even van me *arrogant mode uit*quote:Op zondag 27 maart 2005 22:58 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
wanneer ben je nou officieel modje af ???
![]()
![]()
![]()
zonder slijmen... ik vind jou echt de beste mod ever. waarmee ik niet wil zeggen dat andere mods slecht zijn hoor. al ben je soms iets TE aardig. maar iig wel op een manier die je wel siert. (mensen goed aanspreken ipv te bannen ookal zouden ze die ban verdiend hebben) is mij ook eens overkomenquote:Op maandag 28 maart 2005 14:25 schreef erodome het volgende:
[..]
Bolletje bolletje aan, oftewel rustig aan, het zal niet al te lang meer duren, *arrogant mode aan*dus geniet nog maar even van me *arrogant mode uit*
neuh ik zou geen mod willen zijn, maar ze zijn wel nodig. en ze was is er gewoon keigoed inquote:
hoera hoeraa dat kun je wel zien dat ben jijiiiijjjjjjquote:
Jaloers.. kan'k er eentje overkopen:Pquote:Op dinsdag 8 februari 2005 14:28 schreef erodome het volgende:
Geen idee hoe stuk die is, dat is niet mijn pakkie aan, daar ben ik voor getrouwd he
Hij had het over een image trekken en dan een nieuwe hd erin, gelukkig hebben we nog zat hd's liggen
Is best makkelijk soms hoor een hosting bedrijf
zonder slijmen toch?quote:Op maandag 28 maart 2005 23:28 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
zonder slijmen... ik vind jou echt de beste mod ever. waarmee ik niet wil zeggen dat andere mods slecht zijn hoor. al ben je soms iets TE aardig. maar iig wel op een manier die je wel siert. (mensen goed aanspreken ipv te bannen ookal zouden ze die ban verdiend hebben) is mij ook eens overkomen![]()
destijds met duifje... ghehe en nu staat ie in mn MSN lijst goeie gozer (soms een beetje raar net als ik dus)
ik zal je missenook al ben je niet weg
![]()
dikkevoor al je goede posts
is gen slijmen gewoon de waarheidquote:
je had gewoon tegen de juf/meester moeten zeggen [toen je te laat binnen kwam zeilen]quote:Op vrijdag 1 april 2005 10:09 schreef erodome het volgende:
Geen idee, dat is niet mijn pakkie aan, dat is zijn stuk...
Maar mensen, wat een snert ochtend, met mijn duffe kop heb ik vanmorgen heel vroeg de wekker verzet, manlief trok de tijd ook niet echt, dus die wilde een kwartiertje extra, heb ik de wekker een uur naar voren gezet.
Kind te laat op school(vroeg me al af waarom hij zo vroeg wakker was), hoop gehaast, bah...
Bookmarken geen idee?quote:Op maandag 4 april 2005 09:03 schreef erodome het volgende:
Voor volgend jaar vast, dat helpt niet, dat zal ik dan vast wel kwijtraken voor die tijd, mezelf kennende
*grin*. Klinkt bekend in de orenquote:Op maandag 4 april 2005 16:22 schreef erodome het volgende:
Misschien dat dat helpt, met een fiks alarm erop, anders weet ik dat ook niet meer, mijn geest is nogal selectief af en toe
beetje jammer dat je daar zo op in gaat. het was grappig bedoeld... de rest was serieus en daar ga je niet op in...quote:
Wat voor vechtsport doe je precies dan?quote:Op donderdag 14 april 2005 10:09 schreef erodome het volgende:
Maar ik probeer wel echt iedere keer zoveel te geven dat mijn lichaam ook echt heel erg moe is na het sporten, de volgende dag wil ik het kunnen voelen, elke keer de lat net wat hoger leggen, heerlijk....
Want alhoewel je lichaam dan best moe is is je geest verbluffend helder, het zet je prachtig in balans...
Pfieuw! 2uur training, moet je nagaan dat wij 'gewoon' een uur training in de week hebben (daarnaast dan nog 70 minuten zaterdag's korfbal maargoed)quote:Op donderdag 14 april 2005 11:10 schreef erodome het volgende:
Kung Fu, heel veel conditietraining buiten techniek en vechten om...
Ik heb een 2 uur durende les, eerste uur is voornamelijk conditietraining, daarna techniek en wat sparren enzo, het is vrij zwaar en ik moet er heel aardig aan trekken om zo'n les vol te houden, maar het gaat steeds beter, in het begin piepte ik er nog weleens tussenuit om even op adem te komen, even die ademhaling weer onder controle krijgen(ero denk eraan, neus in, mond uit, diep en rustig ademhalen, hijg hijg...), maar inmiddels trek ik de conditietraining zonder pauze's en ben ik stiekum toch wel een beetje trots op mezelf(het heeft me wel laten zien hoe zwaar beroerd mijn conditie was).
Hmm.. misschien is er wel wat over te vinden. Zoals jij het beschrijft heb ik het in ieder geval nog niet meegemaakt (in ieder geval; heb er nooit bij stil gestaan dat zoiets kanquote:Dat van de heldere geest komt door balans in energie zetten, maar om dat uit te leggen moet ik erg vaag gaan worden en het over energiebanen hebben, maar waar het op neer komt is dat het erg lekker is, erg goed voelt...
neh niet echt... ik heb altijd zinquote:Op donderdag 28 april 2005 09:08 schreef Panthera1984 het volgende:
*stretches*
hebben jullie nou ook dat de zon zorgt dat je "er zin van krijgt"?
ik heb duidelijk de verkeerde baan![]()
quote:Op donderdag 28 april 2005 18:19 schreef Talietje het volgende:
[..]
neh niet echt... ik heb altijd zin
quote:
Moet dat dan?quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:25 schreef Talietje het volgende:
[..]
tss je vraagt ook nooit... talietje... nuecken?
Wat voor feest dan?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:01 schreef Misticle_lightning het volgende:
Heb geen koninginnedag geviert, maar een ander feest, en dat was heel gezellig
quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:49 schreef Sjowhan het volgende:
En dat zonder je vriendje.. wat moet je dan he
fuifje krijgt een kusje en ik een aai over mn bolquote:Op woensdag 11 mei 2005 21:11 schreef erodome het volgende:
He joh, het leeft hier weer, blaast even snel een kusje naar fuifje en aait gwtje overzijn bolletje...
Ik leef ook nog, bijzonder, want ik had er een hard hoofd in de afgelopen 2 weken, eerst dikke griep gehad, het hele gezin geveld, na die week enorme spanning bovenin mijn nek wat hoofdpijnen veroorzaakte die ik nog nooit gehad heb en nooit meer hoop te hebben, mijn god zeg, wist niet dat je je van hoofdpijn zo zwaar beroerd kon voelen.
Nu ik weer beter ben wordt het hoog tijd om eens met een vriendin af te gaan spreken, een lekkere girls night out
ouch... enne het is niet dak ut fuifje nie gun hoor... maaruh beetje jaloers muisschien welquote:Op woensdag 11 mei 2005 21:59 schreef erodome het volgende:
Tssssssss zeg, jaloers??????
Dan krijg je al helemaal geen kusje meer, leer eerst maar eens tevreden zijn met wat je krijgt en leer maar delen
Wb dan maarquote:Op woensdag 11 mei 2005 21:11 schreef erodome het volgende:
Ik leef ook nog, bijzonder, want ik had er een hard hoofd in de afgelopen 2 weken, eerst dikke griep gehad, het hele gezin geveld, na die week enorme spanning bovenin mijn nek wat hoofdpijnen veroorzaakte die ik nog nooit gehad heb en nooit meer hoop te hebben, mijn god zeg, wist niet dat je je van hoofdpijn zo zwaar beroerd kon voelen.
Nu ik weer beter ben wordt het hoog tijd om eens met een vriendin af te gaan spreken, een lekkere girls night out
Feli lieverdquote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:21 schreef Talietje het volgende:
ik heb net een keelamandelen ontsteking achter de rug... door de antibiotica werd ik nog strontzieker en kreeg ik griep dus ik heb het al gehad gelukkig![]()
btw...... ik ben jariiiiiig![]()
Je moet toch wel weten dat je bij mij niet jaloers moet zijn gwquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:32 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ouch... enne het is niet dak ut fuifje nie gun hoor... maaruh beetje jaloers muisschien wel![]()
* GewoneMan geeft fuif een appel (das ook delen he)
dank eroquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:13 schreef erodome het volgende:
Fuck helemaal overheen gelezen...
FELI!!!!!!!!!!!!!!!!
[afbeelding]
thnx enne ben al genezen... beloning voor doompjuhquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:31 schreef erodome het volgende:
[..]
Je moet toch wel weten dat je bij mij niet jaloers moet zijn gw
Ik heb geen enkel medelijden met jaloerse mensen, ok of je zou mijn man moeten zijn, dat is de enige bij wie ik erom zou geven
Maar aangezien je toch een appel wil geven aan fd, toch nog een kusje dan, een kleintje op je voorhoofd totdat je genezen bent van jaloesie
moggehquote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 09:43 schreef Talietje het volgende:
[..]
moggeh![]()
Vandaag naar Sjowhan toe oleehj![]()
mja tis niet echt een stormloop topicquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:20 schreef Insomaniac het volgende:
En vanaf nu plakt dit topic niet meer. (In elk geval niet bovenaan de topiclijst)
Nee, niet echt nee.quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:21 schreef Talietje het volgende:
[..]
mja tis niet echt een stormloop topic![]()
ik of me zusquote:Op zondag 22 mei 2005 13:51 schreef Sjowhan het volgende:
ZO.. 2 dagen feest samen met Talietje. Zaterdag verjaardag, vrijdag huwelijk van d'r zus, ze zag d'r keimooi uit
Allebei.. tuulijkquote:Op zondag 22 mei 2005 14:40 schreef Talietje het volgende:
[..]
ik of me zus
OT: het was een heerlijk geil weekend
en niet door de hete stomende sexquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:11 schreef Sjowhan het volgende:
Warm weer voorspeld dit weekend.. dat wordt dus zweten in bed![]()
oja dit topic bestaat ook nogquote:
mmmmmquote:
ziekquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:07 schreef Panthera1984 het volgende:
Gaat het cavia'tje nou Talietje heten? zoals ik voorstelde?![]()
Puckie iddquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:07 schreef Panthera1984 het volgende:
Gaat het cavia'tje nou Talietje heten? zoals ik voorstelde?![]()
well duhquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Omdat er op FOK! ook iemand al met deze nick ronddwarrelt?
gillen?quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:04 schreef Sjowhan het volgende:
Mwah.. loop je de naam van iemand van fok te gillen. No thanks
quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:13 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ej
Ik had het over de cavia.. niet over de sex![]()
prrrrrquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:01 schreef Sjowhan het volgende:
Maar voor de rest ben je een lekker geil mokkel
quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:09 schreef Talietje het volgende:
[..]
prrrrr
* Talietje smijt sjowhan op bed
Beschermen?quote:Op maandag 27 juni 2005 19:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ter bescherming van mijn reputatie in WFL heb ik besloten om hier maar eens te komen slowchatten over seks in plaats van daar.
Dus hallo.
Tevens TVP.
WinkelTJE? Mèn, die winkel is zo groot dat je er gerust een hele dag door zou kunnen brengen! Echt helemaal te gek.quote:Op maandag 27 juni 2005 19:24 schreef Insomaniac het volgende:
Daar ben je, Lupa!
Hoe ben je eik bij dat winkeltje in Hamburg terecht gekomen?
quote:Op maandag 27 juni 2005 19:26 schreef frederik het volgende:
Beschermen?
Redden wat er nog te redden valt zeker
Wat gaaf zeg! Sowieso dat je ouders zo relaxed zijn en dat die vriendin van de ene verbazing in de andere viel.quote:Op maandag 27 juni 2005 19:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
WinkelTJE? Mèn, die winkel is zo groot dat je er gerust een hele dag door zou kunnen brengen! Echt helemaal te gek.
Ik was met mijn ouders en een wederzijdse vriendin op vakantie. Ik heb gewoon zeker een uur samen met mijn ouders in een seksshop rondgelopen.Ik heb erg ruimdenkende ouders op dat gebied, dus het was wel lachen. Die vriendin was nog nooit in een seksshop geweest (in de dertig en nog nooit in een seksshop geweest!
) en die viel echt van de ene verbazing in de andere.
Ik moest haar soms echt uitleggen wat de functie van bepaalde attributen was.
Ja, het was echt een leuke belevenis. Met je moeder om dildo's shoppen is oké.quote:Op maandag 27 juni 2005 19:35 schreef Insomaniac het volgende:
Wat gaaf zeg! Sowieso dat je ouders zo relaxed zijn en dat die vriendin van de ene verbazing in de andere viel.
Christine le Duc is echt vet duur vergeleken met veel andere webwinkels.quote:Ik bestel mijn producten meestal online bij Christine Le Duc,
Is wel leuk, al vind ik de sekswinkels hier niks meer na Boutique Bizarre. Dan toch liever op Internet, daar is meer te krijgen.quote:mss moet ik toch maar weer eens gewoon zo'n winkel induiken, dan doe je toch sneller nieuwe ideeën op.
Dat is waar. Maar als je via het web koopt, kun je beter naar andere winkels gaan, dan ben je stukken goedkoper uit. Ik vind hun site ook niet zo heel uitgebreid.quote:Op maandag 27 juni 2005 19:40 schreef Sjowhan het volgende:
Al hoewel ik wel Christine le Duc als winkel erg netjes vind, vergeleken met andere shops!
woetquote:Op maandag 27 juni 2005 19:50 schreef Insomaniac het volgende:
Voorheen ging ik dus altijd naar een ietwat "ranzige" sekssjop in Hoorn. Die winkel was gewoon een en al cliché, de incognito mannen, homo's bij de dildo's etc.. En dan kwam kleine bijdehandte Inso binnenstappen met dr grote bek.
. Heb daar voornamelijk de wat onschuldigere speeltjes gekocht, handboeien, seks-dobbelstenen, funcondooms, massage-olie en slipjes zonder kruis, dat werk.
Vriend en ik doen eens in de zoveel tijd nieuwe spullen kopen en dat doen we eik altijd gezellig samen achter de PC op de site van CLD.. Volgende keer gaan we gewoon naar Amsterdam, lekker sekstoeristje spelen.
Aan een snoer of twee van die losse?quote:Op maandag 27 juni 2005 19:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik wil binnenkort eens van die kogels proberen die je gewoon inhoudt. Ik vraag me alleen af of die er niet per ongeluk uit kunnen glijden ofzo, dat je zoiets hebt van 'oeps, ik moet éven naar de wc hoor!'.
Ik heb wel es wat voor me vorige vriendin gekocht in de erotheek, die hadden echt een klein assortiment met vibo's enzo, waren vooral gericht op de dvd/video verkoopquote:Op maandag 27 juni 2005 19:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar als je via het web koopt, kun je beter naar andere winkels gaan, dan ben je stukken goedkoper uit. Ik vind hun site ook niet zo heel uitgebreid.
Maar de 'echte' winkel is veel beter dan zo'n ietwat ranzige sekswinkel. Zo'n winkel ben ik dan ook nog nooit binnengegaan.
Ja, van die losse metalen...quote:Op maandag 27 juni 2005 19:55 schreef Insomaniac het volgende:
Aan een snoer of twee van die losse?
Wel ideaal voor je bekkenbodemspieroefeningen..
Ik zou zo bang zijn dat je ze tegen elkaar aan hoort tikken, dat ik niet zou kunnen ontspannen.quote:
Eerst maar eens thuis proberen voordat ik ze voor de klas in doe.quote:Op maandag 27 juni 2005 19:58 schreef Insomaniac het volgende:
Ik zou zo bang zijn dat je ze tegen elkaar aan hoort tikken, dat ik niet zou kunnen ontspannen.
als het héél stil is hoor ik het binnenste balletje wel eens tegen het buitenste tikken, jaquote:Op maandag 27 juni 2005 19:58 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik zou zo bang zijn dat je ze tegen elkaar aan hoort tikken, dat ik niet zou kunnen ontspannen.
Heb je van die metalen? Wat voor gevoel geeft het?quote:Op maandag 27 juni 2005 20:00 schreef anne_Chris het volgende:
als het héél stil is hoor ik het binnenste balletje wel eens tegen het buitenste tikken, ja
ik heb er twee aan een touwtje, heb ze vrijwel dagelijks in om de spieren te oefenenmaar aan het eind van de dag dreigt er toch altijd ééntje uit te glijden. Vreemd genoeg de tweede nooit
![]()
Je kunt ze ook anaal gebruiken als je daarvan houdt.quote:Op maandag 27 juni 2005 20:04 schreef Sjowhan het volgende:
Volgens mij zijn ook die balletje voor de vrouw toch? lijkt me iig geen 'mannenspeelgoed'
Je hebt ook anaalballetjes, heb ik een setje van, een stuk of vijf kogeltjes van ongeveer een cm doorsnee aan een draadje. maar die zijn alleen maar heftig irritant. vind ik dan.quote:Op maandag 27 juni 2005 20:04 schreef Sjowhan het volgende:
Volgens mij zijn ook die balletje voor de vrouw toch? lijkt me iig geen 'mannenspeelgoed'
Hmm, dus liever alleen balletjes voor in de 'vagina'?quote:Op maandag 27 juni 2005 20:06 schreef anne_Chris het volgende:
[..]
Je hebt ook anaalballetjes, heb ik een setje van, een stuk of vijf kogeltjes van ongeveer een cm doorsnee aan een draadje. maar die zijn alleen maar heftig irritant. vind ik dan.
Ik hou sowieso niet van gepiel en gedoe in me kont zeg maar, dus neequote:Op maandag 27 juni 2005 20:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je kunt ze ook anaal gebruiken als je daarvan houdt.
Ik houd wel van gedoe en gepiel in mijn kont.quote:Op maandag 27 juni 2005 20:09 schreef Sjowhan het volgende:
Ik hou sowieso niet van gepiel en gedoe in me kont zeg maar, dus nee
ja sorry, beetje verkeerd geformuleerd geloof ikquote:Op maandag 27 juni 2005 20:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik houd wel van gedoe en gepiel in mijn kont.
Merk je duidelijk verschil erdoor?quote:Op maandag 27 juni 2005 20:09 schreef anne_Chris het volgende:
tsja, zoals ik zei heb ik ze om de spiertjes te trainen.
Daar kan ik me iets bij voorstellen. Volgens mij heb ik een behoorlijke controle over die spieren, kan ze behoorlijk stevig aanknijpen. En ik vind het altijd leuk om iets eruit te duwen met mijn spieren.quote:Op maandag 27 juni 2005 20:14 schreef anne_Chris het volgende:
waarbij aangetekend moet worden dat ik niet piepjong meer ben en twee kinders heb gebaard - da's niet goed voor je vaginaspierencoditie
Vind ik eik ook wel, maar veel mensen vinden het wel een beetje raar geloof ik.quote:Op maandag 27 juni 2005 21:11 schreef erodome het volgende:
Wel erg tof dat je zo open bent met je moeder zeg trouwens!!!!
ik vind het gaaf... ik wou dat ik zo met mn moeder om zou kunnen gaanquote:Op maandag 27 juni 2005 21:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Vind ik eik ook wel, maar veel mensen vinden het wel een beetje raar geloof ik.
Mijn moeder werkte vroeger voor de NVSH (Nederlandse Vereniging voor Seksuele Hervorming).
Mijn moeder gaf me vroeger zelfs wel eens tips.quote:Op maandag 27 juni 2005 21:16 schreef Talietje het volgende:
ik vind het gaaf... ik wou dat ik zo met mn moeder om zou kunnen gaan... die is nogal van de oude stempel enzo
wowquote:Op maandag 27 juni 2005 21:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Mijn moeder gaf me vroeger zelfs wel eens tips.Maar ik ben er zelf ook wel blij mee, voel me daardoor ook super op mijn gemak met seksualiteit enzo. Zou het jammer vinden als ik er niet openlijk over zou kunnen spreken...
Je bent 17? Dan lijkt het me toch wel vrij normaal om seks te hebben...quote:Op maandag 27 juni 2005 21:32 schreef Talietje het volgende:
mijn moeder zou me vervloeken als ze zou weten dat ik sex heb...
Dat zou ik érg vervelend vinden. Al zou ik in jouw plaats waarschijnlijk juist een fikse dildo midden in de kamer deponeren.quote:ze snuffelt ook altijd rond op mn kamer dus ik moet gewoon altijd dingen verbergen...
Kan ik me erg goed voorstellen. Is er een speciale reden dat je moeder hier wat moeilijk in is? Christelijk? Erg preuts? Onzeker? Groot leeftijdsverschil?quote:ik baal daar best wel van gewoon
mja, maar op een gegeven moment lijkt het me toch wel duidelijk dat je er mee bezig bent? Het is misschien nu nog wel lastig, maar in de toekomst....quote:Op maandag 27 juni 2005 21:32 schreef Talietje het volgende:
mijn moeder zou me vervloeken als ze zou weten dat ik sex heb...
ze snuffelt ook altijd rond op mn kamer dus ik moet gewoon altijd dingen verbergen...
ik baal daar best wel van gewoon
christelijk... en ze is 52...quote:Op maandag 27 juni 2005 21:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je bent 17? Dan lijkt het me toch wel vrij normaal om seks te hebben...
[..]
Dat zou ik érg vervelend vinden. Al zou ik in jouw plaats waarschijnlijk juist een fikse dildo midden in de kamer deponeren.
[..]
Kan ik me erg goed voorstellen. Is er een speciale reden dat je moeder hier wat moeilijk in is? Christelijk? Erg preuts? Onzeker? Groot leeftijdsverschil?
Mijn moeder is even oud en ik ben bijna 28...quote:Op maandag 27 juni 2005 21:46 schreef Talietje het volgende:
christelijk... en ze is 52...
Dat wordt het wel lastig, ja...quote:ze is tegen sex voor het huwelijk
Jij merkt 't als je pa zin heeft?quote:mn moeder is trouwens in de overgang wat ook veel spanningen veroorzaakt in het gezin... mn pa wil dr dan op maar ze is gewoon altijd pissig en begint te janken om alles
Waarom moest je dat 'uitleggen'? En hoe viel dat?quote:ik was gisteren als de dood toen ik moest uitleggen dat ik lingerie heb gekregen van mn vriend
mijn oudste zus word in juli 29quote:Mijn moeder is even oud en ik ben bijna 28..
nogalquote:Dat wordt het wel lastig, ja...
ik hoor mn pa wel eens godveren 's nachtsquote:Jij merkt 't als je pa zin heeft?
nou ik moest uitleggen van wie ik dat heb gekregen... van mn vriend dus...quote:Waarom moest je dat 'uitleggen'? En hoe viel dat?
Ben je een nakomertje?quote:Op maandag 27 juni 2005 22:12 schreef Talietje het volgende:
mijn oudste zus word in juli 29
quote:ik hoor mn pa wel eens godveren 's nachts
Dus ze was niet erg verheugd?quote:nou ik moest uitleggen van wie ik dat heb gekregen... van mn vriend dus...
maar mijn moeder zoekt altijd iets ergens achter... lingerie geef je niet zomaar.. dat geef je zodat je als vriendje dr ook naar mag kijken enzo
mwah ik heb ook nog een broer van 27 en een zus van net 23quote:Ben je een nakomertje?
ik heb het verteld dat ik het heb gekregen van mn vriendquote:Dus ze was niet erg verheugd?
Dat valt dan weer mee.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:19 schreef Talietje het volgende:
ik heb het verteld dat ik het heb gekregen van mn vriend
en ze vond het vet lief van hem enzo dus dat kwam wel goed over!
Mooie lingerie is heerlijk!quote:Op maandag 27 juni 2005 22:26 schreef Sjowhan het volgende:
Daar was ik eigenlijk ook wel bang voor, maargoed, nu heeft ze wel iets wat 'goed' zit, en dat vind ikzelf ook belangrijk
Is dat bij iedere butplug zo dat je zo'n reusachtig groot vierkant hebt ?quote:Op maandag 27 juni 2005 21:10 schreef erodome het volgende:
Nope, maar ik hou nooit wat in, ook geen butt plugs ofzo, heb ik weleens geprobeert, maar ik vind dat vierkant tussen mijn billen niet prettig.
dat zal wel niet denk ikquote:Op maandag 27 juni 2005 22:32 schreef Priyantha het volgende:
[..]
Is dat bij iedere butplug zo dat je zo'n reusachtig groot vierkant hebt ?
Inderdaad. Zij vond het wat aan de prijzige kant, ik wist wel dat het me wat meer dan een setje van de hans textiel (no offence btw) zou kosten, maar nu heeft ze ook iets moois wat ze aan kan, dat vind ik ook leuk om naar te kijken enzoquote:Op maandag 27 juni 2005 22:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Mooie lingerie is heerlijk!Zelfs al ziet niemand het, je voelt je toch sexy als je het draagt.
bruin geworden?quote:Op maandag 27 juni 2005 23:04 schreef GewoneMan het volgende:
zo daar ben ik weer... back from the states![]()
en ja het was gaaaaaaaaaaaaaaaaaaf
Jammer eigenlijkquote:Op maandag 27 juni 2005 22:40 schreef Talietje het volgende:
[..]
dat zal wel niet denk ik!
moet je ff rondkijken op het internet he
WBquote:Op maandag 27 juni 2005 23:04 schreef GewoneMan het volgende:
zo daar ben ik weer... back from the states![]()
en ja het was gaaaaaaaaaaaaaaaaaaf
mij lijkt dat sowieso niet fijnquote:Op maandag 27 juni 2005 23:15 schreef Priyantha het volgende:
[..]
Jammer eigenlijk
Dan kan je zoiets dus nooit op een fijne manier lang erin houden.
Jij vind zowiso alles wat in je kont gaat niet fijnquote:
beetje maar ik vermeed directe zon wel zeer regelmatig niet goed als je bruin wil worden maar wel goed als je niet wil verbranden... ik ben niet echt een zon typequote:
ach tsja nou ik heb het nog nooit geprobeerd he...:{ maar iig zo'n butplugquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:30 schreef Priyantha het volgende:
[..]
Jij vind zowiso alles wat in je kont gaat niet fijn![]()
Iig dat zei je @ #fok-sex.
Ik heb het jarenlang een vreselijk eng idee gevonden, maar ik wou nu dat ik 't eerder had ontdekt.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:07 schreef Talietje het volgende:
ach tsja nou ik heb het nog nooit geprobeerd he...:{
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |