Je kunt ze ook anaal gebruiken als je daarvan houdt.quote:Op maandag 27 juni 2005 20:04 schreef Sjowhan het volgende:
Volgens mij zijn ook die balletje voor de vrouw toch? lijkt me iig geen 'mannenspeelgoed'
Je hebt ook anaalballetjes, heb ik een setje van, een stuk of vijf kogeltjes van ongeveer een cm doorsnee aan een draadje. maar die zijn alleen maar heftig irritant. vind ik dan.quote:Op maandag 27 juni 2005 20:04 schreef Sjowhan het volgende:
Volgens mij zijn ook die balletje voor de vrouw toch? lijkt me iig geen 'mannenspeelgoed'
Hmm, dus liever alleen balletjes voor in de 'vagina'?quote:Op maandag 27 juni 2005 20:06 schreef anne_Chris het volgende:
[..]
Je hebt ook anaalballetjes, heb ik een setje van, een stuk of vijf kogeltjes van ongeveer een cm doorsnee aan een draadje. maar die zijn alleen maar heftig irritant. vind ik dan.
Ik hou sowieso niet van gepiel en gedoe in me kont zeg maar, dus neequote:Op maandag 27 juni 2005 20:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je kunt ze ook anaal gebruiken als je daarvan houdt.
Ik houd wel van gedoe en gepiel in mijn kont.quote:Op maandag 27 juni 2005 20:09 schreef Sjowhan het volgende:
Ik hou sowieso niet van gepiel en gedoe in me kont zeg maar, dus nee
ja sorry, beetje verkeerd geformuleerd geloof ikquote:Op maandag 27 juni 2005 20:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik houd wel van gedoe en gepiel in mijn kont.
Merk je duidelijk verschil erdoor?quote:Op maandag 27 juni 2005 20:09 schreef anne_Chris het volgende:
tsja, zoals ik zei heb ik ze om de spiertjes te trainen.
Daar kan ik me iets bij voorstellen. Volgens mij heb ik een behoorlijke controle over die spieren, kan ze behoorlijk stevig aanknijpen. En ik vind het altijd leuk om iets eruit te duwen met mijn spieren.quote:Op maandag 27 juni 2005 20:14 schreef anne_Chris het volgende:
waarbij aangetekend moet worden dat ik niet piepjong meer ben en twee kinders heb gebaard - da's niet goed voor je vaginaspierencoditie
Vind ik eik ook wel, maar veel mensen vinden het wel een beetje raar geloof ik.quote:Op maandag 27 juni 2005 21:11 schreef erodome het volgende:
Wel erg tof dat je zo open bent met je moeder zeg trouwens!!!!
ik vind het gaaf... ik wou dat ik zo met mn moeder om zou kunnen gaanquote:Op maandag 27 juni 2005 21:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Vind ik eik ook wel, maar veel mensen vinden het wel een beetje raar geloof ik.
Mijn moeder werkte vroeger voor de NVSH (Nederlandse Vereniging voor Seksuele Hervorming).
Mijn moeder gaf me vroeger zelfs wel eens tips.quote:Op maandag 27 juni 2005 21:16 schreef Talietje het volgende:
ik vind het gaaf... ik wou dat ik zo met mn moeder om zou kunnen gaan... die is nogal van de oude stempel enzo
wowquote:Op maandag 27 juni 2005 21:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Mijn moeder gaf me vroeger zelfs wel eens tips.Maar ik ben er zelf ook wel blij mee, voel me daardoor ook super op mijn gemak met seksualiteit enzo. Zou het jammer vinden als ik er niet openlijk over zou kunnen spreken...
Je bent 17? Dan lijkt het me toch wel vrij normaal om seks te hebben...quote:Op maandag 27 juni 2005 21:32 schreef Talietje het volgende:
mijn moeder zou me vervloeken als ze zou weten dat ik sex heb...
Dat zou ik érg vervelend vinden. Al zou ik in jouw plaats waarschijnlijk juist een fikse dildo midden in de kamer deponeren.quote:ze snuffelt ook altijd rond op mn kamer dus ik moet gewoon altijd dingen verbergen...
Kan ik me erg goed voorstellen. Is er een speciale reden dat je moeder hier wat moeilijk in is? Christelijk? Erg preuts? Onzeker? Groot leeftijdsverschil?quote:ik baal daar best wel van gewoon
mja, maar op een gegeven moment lijkt het me toch wel duidelijk dat je er mee bezig bent? Het is misschien nu nog wel lastig, maar in de toekomst....quote:Op maandag 27 juni 2005 21:32 schreef Talietje het volgende:
mijn moeder zou me vervloeken als ze zou weten dat ik sex heb...
ze snuffelt ook altijd rond op mn kamer dus ik moet gewoon altijd dingen verbergen...
ik baal daar best wel van gewoon
christelijk... en ze is 52...quote:Op maandag 27 juni 2005 21:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je bent 17? Dan lijkt het me toch wel vrij normaal om seks te hebben...
[..]
Dat zou ik érg vervelend vinden. Al zou ik in jouw plaats waarschijnlijk juist een fikse dildo midden in de kamer deponeren.
[..]
Kan ik me erg goed voorstellen. Is er een speciale reden dat je moeder hier wat moeilijk in is? Christelijk? Erg preuts? Onzeker? Groot leeftijdsverschil?
Mijn moeder is even oud en ik ben bijna 28...quote:Op maandag 27 juni 2005 21:46 schreef Talietje het volgende:
christelijk... en ze is 52...
Dat wordt het wel lastig, ja...quote:ze is tegen sex voor het huwelijk
Jij merkt 't als je pa zin heeft?quote:mn moeder is trouwens in de overgang wat ook veel spanningen veroorzaakt in het gezin... mn pa wil dr dan op maar ze is gewoon altijd pissig en begint te janken om alles
Waarom moest je dat 'uitleggen'? En hoe viel dat?quote:ik was gisteren als de dood toen ik moest uitleggen dat ik lingerie heb gekregen van mn vriend
mijn oudste zus word in juli 29quote:Mijn moeder is even oud en ik ben bijna 28..
nogalquote:Dat wordt het wel lastig, ja...
ik hoor mn pa wel eens godveren 's nachtsquote:Jij merkt 't als je pa zin heeft?
nou ik moest uitleggen van wie ik dat heb gekregen... van mn vriend dus...quote:Waarom moest je dat 'uitleggen'? En hoe viel dat?
Ben je een nakomertje?quote:Op maandag 27 juni 2005 22:12 schreef Talietje het volgende:
mijn oudste zus word in juli 29
quote:ik hoor mn pa wel eens godveren 's nachts
Dus ze was niet erg verheugd?quote:nou ik moest uitleggen van wie ik dat heb gekregen... van mn vriend dus...
maar mijn moeder zoekt altijd iets ergens achter... lingerie geef je niet zomaar.. dat geef je zodat je als vriendje dr ook naar mag kijken enzo
mwah ik heb ook nog een broer van 27 en een zus van net 23quote:Ben je een nakomertje?
ik heb het verteld dat ik het heb gekregen van mn vriendquote:Dus ze was niet erg verheugd?
Dat valt dan weer mee.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:19 schreef Talietje het volgende:
ik heb het verteld dat ik het heb gekregen van mn vriend
en ze vond het vet lief van hem enzo dus dat kwam wel goed over!
Mooie lingerie is heerlijk!quote:Op maandag 27 juni 2005 22:26 schreef Sjowhan het volgende:
Daar was ik eigenlijk ook wel bang voor, maargoed, nu heeft ze wel iets wat 'goed' zit, en dat vind ikzelf ook belangrijk
Is dat bij iedere butplug zo dat je zo'n reusachtig groot vierkant hebt ?quote:Op maandag 27 juni 2005 21:10 schreef erodome het volgende:
Nope, maar ik hou nooit wat in, ook geen butt plugs ofzo, heb ik weleens geprobeert, maar ik vind dat vierkant tussen mijn billen niet prettig.
dat zal wel niet denk ikquote:Op maandag 27 juni 2005 22:32 schreef Priyantha het volgende:
[..]
Is dat bij iedere butplug zo dat je zo'n reusachtig groot vierkant hebt ?
Inderdaad. Zij vond het wat aan de prijzige kant, ik wist wel dat het me wat meer dan een setje van de hans textiel (no offence btw) zou kosten, maar nu heeft ze ook iets moois wat ze aan kan, dat vind ik ook leuk om naar te kijken enzoquote:Op maandag 27 juni 2005 22:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Mooie lingerie is heerlijk!Zelfs al ziet niemand het, je voelt je toch sexy als je het draagt.
bruin geworden?quote:Op maandag 27 juni 2005 23:04 schreef GewoneMan het volgende:
zo daar ben ik weer... back from the states![]()
en ja het was gaaaaaaaaaaaaaaaaaaf
Jammer eigenlijkquote:Op maandag 27 juni 2005 22:40 schreef Talietje het volgende:
[..]
dat zal wel niet denk ik!
moet je ff rondkijken op het internet he
WBquote:Op maandag 27 juni 2005 23:04 schreef GewoneMan het volgende:
zo daar ben ik weer... back from the states![]()
en ja het was gaaaaaaaaaaaaaaaaaaf
mij lijkt dat sowieso niet fijnquote:Op maandag 27 juni 2005 23:15 schreef Priyantha het volgende:
[..]
Jammer eigenlijk
Dan kan je zoiets dus nooit op een fijne manier lang erin houden.
Jij vind zowiso alles wat in je kont gaat niet fijnquote:
beetje maar ik vermeed directe zon wel zeer regelmatig niet goed als je bruin wil worden maar wel goed als je niet wil verbranden... ik ben niet echt een zon typequote:
ach tsja nou ik heb het nog nooit geprobeerd he...:{ maar iig zo'n butplugquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:30 schreef Priyantha het volgende:
[..]
Jij vind zowiso alles wat in je kont gaat niet fijn![]()
Iig dat zei je @ #fok-sex.
Ik heb het jarenlang een vreselijk eng idee gevonden, maar ik wou nu dat ik 't eerder had ontdekt.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:07 schreef Talietje het volgende:
ach tsja nou ik heb het nog nooit geprobeerd he...:{
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |