Wat voor feest dan?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:01 schreef Misticle_lightning het volgende:
Heb geen koninginnedag geviert, maar een ander feest, en dat was heel gezellig
quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:49 schreef Sjowhan het volgende:
En dat zonder je vriendje.. wat moet je dan he
fuifje krijgt een kusje en ik een aai over mn bolquote:Op woensdag 11 mei 2005 21:11 schreef erodome het volgende:
He joh, het leeft hier weer, blaast even snel een kusje naar fuifje en aait gwtje overzijn bolletje...
Ik leef ook nog, bijzonder, want ik had er een hard hoofd in de afgelopen 2 weken, eerst dikke griep gehad, het hele gezin geveld, na die week enorme spanning bovenin mijn nek wat hoofdpijnen veroorzaakte die ik nog nooit gehad heb en nooit meer hoop te hebben, mijn god zeg, wist niet dat je je van hoofdpijn zo zwaar beroerd kon voelen.
Nu ik weer beter ben wordt het hoog tijd om eens met een vriendin af te gaan spreken, een lekkere girls night out
ouch... enne het is niet dak ut fuifje nie gun hoor... maaruh beetje jaloers muisschien welquote:Op woensdag 11 mei 2005 21:59 schreef erodome het volgende:
Tssssssss zeg, jaloers??????
Dan krijg je al helemaal geen kusje meer, leer eerst maar eens tevreden zijn met wat je krijgt en leer maar delen
Wb dan maarquote:Op woensdag 11 mei 2005 21:11 schreef erodome het volgende:
Ik leef ook nog, bijzonder, want ik had er een hard hoofd in de afgelopen 2 weken, eerst dikke griep gehad, het hele gezin geveld, na die week enorme spanning bovenin mijn nek wat hoofdpijnen veroorzaakte die ik nog nooit gehad heb en nooit meer hoop te hebben, mijn god zeg, wist niet dat je je van hoofdpijn zo zwaar beroerd kon voelen.
Nu ik weer beter ben wordt het hoog tijd om eens met een vriendin af te gaan spreken, een lekkere girls night out
Feli lieverdquote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:21 schreef Talietje het volgende:
ik heb net een keelamandelen ontsteking achter de rug... door de antibiotica werd ik nog strontzieker en kreeg ik griep dus ik heb het al gehad gelukkig![]()
btw...... ik ben jariiiiiig![]()
Je moet toch wel weten dat je bij mij niet jaloers moet zijn gwquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:32 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ouch... enne het is niet dak ut fuifje nie gun hoor... maaruh beetje jaloers muisschien wel![]()
* GewoneMan geeft fuif een appel (das ook delen he)
dank eroquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:13 schreef erodome het volgende:
Fuck helemaal overheen gelezen...
FELI!!!!!!!!!!!!!!!!
[afbeelding]
thnx enne ben al genezen... beloning voor doompjuhquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:31 schreef erodome het volgende:
[..]
Je moet toch wel weten dat je bij mij niet jaloers moet zijn gw
Ik heb geen enkel medelijden met jaloerse mensen, ok of je zou mijn man moeten zijn, dat is de enige bij wie ik erom zou geven
Maar aangezien je toch een appel wil geven aan fd, toch nog een kusje dan, een kleintje op je voorhoofd totdat je genezen bent van jaloesie
moggehquote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 09:43 schreef Talietje het volgende:
[..]
moggeh![]()
Vandaag naar Sjowhan toe oleehj![]()
mja tis niet echt een stormloop topicquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:20 schreef Insomaniac het volgende:
En vanaf nu plakt dit topic niet meer. (In elk geval niet bovenaan de topiclijst)
Nee, niet echt nee.quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:21 schreef Talietje het volgende:
[..]
mja tis niet echt een stormloop topic![]()
ik of me zusquote:Op zondag 22 mei 2005 13:51 schreef Sjowhan het volgende:
ZO.. 2 dagen feest samen met Talietje. Zaterdag verjaardag, vrijdag huwelijk van d'r zus, ze zag d'r keimooi uit
Allebei.. tuulijkquote:Op zondag 22 mei 2005 14:40 schreef Talietje het volgende:
[..]
ik of me zus
OT: het was een heerlijk geil weekend
en niet door de hete stomende sexquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:11 schreef Sjowhan het volgende:
Warm weer voorspeld dit weekend.. dat wordt dus zweten in bed![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |