abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 februari 2005 @ 11:59:52 #1
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_24968583
quote:
Op maandag 7 februari 2005 11:22schreef Talietje het volgende:
wtf 18 weken!?

tss als ik maar een leuker cadeautje krijg
Ik heb een veel leuker kadootje voor je gekocht

Trouwens.. game on mensen!! (om in de erodome-trend te blijven )

[ Bericht 5% gewijzigd door Sjowhan op 07-02-2005 12:55:17 ]
pi_24969456
ok ik ben er ook weer bij.

@sannetie bevalt je kuisheidsgordel ? (ach veel verschil was er toch niet he )
@doompjuh wat heb je nu geleerd ??? (ik hoop genoeg anders wordt het een kuisheidsgordel)
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_24970350
quote:
Op maandag 7 februari 2005 12:42 schreef GewoneMan het volgende:

@doompjuh wat heb je nu geleerd ??? (ik hoop genoeg anders wordt het een kuisheidsgordel)
Kijk jij snaptum!!
Leuk kamdootje is dat dan toch

Ik denk dat doompje "the message" wel begrepen heeft
"Out for my own, out to be free
One with my mind, they just can't see
No need to hear things that they say
Life's for my own to live my own way"
  maandag 7 februari 2005 @ 13:58:02 #4
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_24970602
Hmm dus ik ben er gewoon weer ingestonken
pi_24974876
quote:
Op maandag 7 februari 2005 11:59 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

Ik heb een veel leuker kadootje voor je gekocht
yay!

dag dag
Do not take life too seriously. You will never get out of it alive.
  maandag 7 februari 2005 @ 19:04:39 #6
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_24974981
quote:
Op maandag 7 februari 2005 18:57 schreef Talietje het volgende:

[..]

yay!

dag dag [afbeelding]

Stelt weinig voor, maar denk dat je het wel leuk vind
pi_24987412
quote:
Op maandag 7 februari 2005 12:42 schreef GewoneMan het volgende:

Niet meer vergeten aan jullie te denken meneer
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_24988071
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 13:31 schreef erodome het volgende:

[..]

goesso je hebt het geleerd

alleen het meneer had je wel weg mogen laten hoor
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_24988155
Ze zei meneer tegen me

GVD GVD GVD trouwens, de hd van mijn benedencomp is stuk, moet ik boven zitten, saai hier, ben nog ziek ook, ach nou voordeel is dat ik dicht bij mijn bed ben nu
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_24988250
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 14:19 schreef erodome het volgende:
Ze zei meneer tegen me

GVD GVD GVD trouwens, de hd van mijn benedencomp is stuk, moet ik boven zitten, saai hier, ben nog ziek ook, ach nou voordeel is dat ik dicht bij mijn bed ben nu
hoe stuk is ie??? staat er nog belangrijke data op??? misschien is DIG een optie
pi_24988294
Geen idee hoe stuk die is, dat is niet mijn pakkie aan, daar ben ik voor getrouwd he

Hij had het over een image trekken en dan een nieuwe hd erin, gelukkig hebben we nog zat hd's liggen
Is best makkelijk soms hoor een hosting bedrijf
pi_24988436
  dinsdag 8 februari 2005 @ 15:34:12 #13
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_24989358
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 13:31 schreef erodome het volgende:

[..]

* Sannetie belt de bestelde kuisheidsgordel weer af
pi_24989392
quote:
agossie toch. Een boom van een gozert met een poesje...lief
pi_24989665
quote:
Zonder foto's is die topic niets waard hoor

Maak wat foto's van dat poesje joh!!!!!!!!
pi_24989784
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 16:38 schreef erodome het volgende:

[..]

Zonder foto's is die topic niets waard hoor

Maak wat foto's van dat poesje joh!!!!!!!!
fotos niet de beste kwaliteit, zijn met mijn telefoon genomen. maar ja heb geen digitaal toestel...

u had geroepen?
pi_24989965
Yessss, heb al in je topic geantwoord, het is wel een schatje hoor dat poesje van je!!!!!!!!!!
pi_24990037
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 17:03 schreef erodome het volgende:
Yessss, heb al in je topic geantwoord, het is wel een schatje hoor dat poesje van je!!!!!!!!!!
i know, en ga dr een goed leventje geven ookal heeft ze een ruwe start gehad... hoe kunnen mensen zo`n schatje dumpen alsof het een vuilniszak is
  dinsdag 8 februari 2005 @ 17:13:48 #20
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_24990107
Gedumpte schatjes heb ik zat gezien in mijn leven, elke zomer puilen de asielen uit met kittens, met volwassen katten die gewoon gedumpt worden op de meest walgelijke manieren.

Mijn kruising siamees bv moest weg omdat ze hele ernstige dingen deed in huis, ze speelde, zat op het aanrecht en schooide, ja de afschuw!!!!!!!!!
Mensen zijn soms onwezens, echt...
pi_24990128
wat een scheeeeeetjeeee
Do not take life too seriously. You will never get out of it alive.
  dinsdag 8 februari 2005 @ 17:28:38 #23
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_24990295
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 17:14 schreef erodome het volgende:
Mijn kruising siamees bv moest weg omdat ze hele ernstige dingen deed in huis, ze speelde, zat op het aanrecht en schooide, ja de afschuw!!!!!!!!!
Mensen zijn soms onwezens, echt...
Lijkt me dat dat vrij normaal is voor een kat

Mensen zijn geen onwezens, maar weten niet wat voor consequenties er komen als ze een kat/hond/cavia of een ander huisdier in huis nemen.. Als men dat nou eens wat meer gaat beseffen zou het een stuk rustiger zijn in het asiel.

[ Bericht 2% gewijzigd door Sjowhan op 08-02-2005 17:36:03 ]
pi_25001789
wat een poepie zeg.. lief
pi_25004334
Sjowhan, geloof me, mensen zijn soms echt onwezens, als 7 jaar in een asiel werken me wat geleerd heeft dan is het dat wel.
Je hebt idd de onwetende mensen, maar elk jaar kan je geen onwetendheid meer noemen(elk jaar met een net kitten af beest aankomen, standaart elk jaar), dieren die mishandeld zijn, verwaarloost worden, gedumpt worden voor vakantie.

Kittens met oogleden die gewoonweg scheurde omdat ze zo afschuwelijk ontstoken waren, katten met blaasontstekingen waar afstand van gedaan werd door onzindelijkheid, beesten doodziek, duidelijk te zien, maar de dierenarts kost geld he...

Een hond die je bij een hele nette meneer plaatst, dure meneer, grote auto, dikke baan, 3 maanden later moet je de hond terughalen, na controle omdat hij vel over been is en agressief is, een hond waarvan als je hem kon had gezegd dat is er zo 1tje waar je bovenop kan gaan dansen zonder dat hij wat zou doen.

Echt mensen kunnen enorme onwezens zijn, ik heb met grote regelmaat gekookt van woede, ik heb met regelmaat met de tranen in mijn ogen gestaan als ik een dier naar de dood moest begeleiden, een totaal onnodige dood als iemand maar voor het dier had gezorgt...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')