Ik heb een veel leuker kadootje voor je gekochtquote:Op maandag 7 februari 2005 11:22schreef Talietje het volgende:
wtf 18 weken!?
tss als ik maar een leuker cadeautje krijg
Kijk jij snaptum!!quote:Op maandag 7 februari 2005 12:42 schreef GewoneMan het volgende:
ok ik ben er ook weer bij.
@sannetie bevalt je kuisheidsgordel ? (ach veel verschil was er toch niet he)
@doompjuh wat heb je nu geleerd ??? (ik hoop genoeg anders wordt het een kuisheidsgordel)
yay!quote:Op maandag 7 februari 2005 11:59 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb een veel leuker kadootje voor je gekocht
Niet meer vergeten aan jullie te denken meneerquote:Op maandag 7 februari 2005 12:42 schreef GewoneMan het volgende:
ok ik ben er ook weer bij.
@sannetie bevalt je kuisheidsgordel ? (ach veel verschil was er toch niet he)
@doompjuh wat heb je nu geleerd ??? (ik hoop genoeg anders wordt het een kuisheidsgordel)
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:31 schreef erodome het volgende:
[..]
Niet meer vergeten aan jullie te denken meneer![]()
![]()
![]()
hoe stuk is ie??? staat er nog belangrijke data op??? misschien is DIG een optiequote:Op dinsdag 8 februari 2005 14:19 schreef erodome het volgende:
Ze zei meneer tegen me
GVD GVD GVD trouwens, de hd van mijn benedencomp is stuk, moet ik boven zitten, saai hier, ben nog ziek ook, ach nou voordeel is dat ik dicht bij mijn bed ben nu
Liefquote:Op dinsdag 8 februari 2005 14:57 schreef GewoneMan het volgende:
kittens zijn [s]lief[/s] stout, maar toch wel lief
ff spammen
* Sannetie belt de bestelde kuisheidsgordel weer afquote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:31 schreef erodome het volgende:
[..]
Niet meer vergeten aan jullie te denken meneer![]()
![]()
![]()
agossie toch. Een boom van een gozert met een poesje...liefquote:Op dinsdag 8 februari 2005 14:57 schreef GewoneMan het volgende:
ff spammen
Zonder foto's is die topic niets waard hoorquote:Op dinsdag 8 februari 2005 14:57 schreef GewoneMan het volgende:
ff spammen
fotos niet de beste kwaliteit, zijn met mijn telefoon genomen. maar ja heb geen digitaal toestel...quote:Op dinsdag 8 februari 2005 16:38 schreef erodome het volgende:
[..]
Zonder foto's is die topic niets waard hoor![]()
![]()
Maak wat foto's van dat poesje joh!!!!!!!!
i know, en ga dr een goed leventje geven ookal heeft ze een ruwe start gehad... hoe kunnen mensen zo`n schatje dumpen alsof het een vuilniszak isquote:Op dinsdag 8 februari 2005 17:03 schreef erodome het volgende:
Yessss, heb al in je topic geantwoord, het is wel een schatje hoor dat poesje van je!!!!!!!!!!
Lijkt me dat dat vrij normaal is voor een katquote:Op dinsdag 8 februari 2005 17:14 schreef erodome het volgende:
Mijn kruising siamees bv moest weg omdat ze hele ernstige dingen deed in huis, ze speelde, zat op het aanrecht en schooide, ja de afschuw!!!!!!!!!
Mensen zijn soms onwezens, echt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |