ik dreigde niet hoor ik gaf alleen aan dat ik hem nog hadquote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:32 schreef erodome het volgende:
Tssssssss zeg, heb ik nog maar zo weinig kans op lekker rondwippen, wil je dat beetje gewip wat dan nog wel kan ook nog teniet doen...
Wil je nu nog zeer binnenkort die foto's zien of niet, je moet niet met straffen gaan dreigen als je nog wat van me wil he!!!!!!!
nietusssssssssssss vraag maar aan Kira!!! ikkuh benquote:
zo is dat.. ow gezellig mag ik meefeesten ?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:25 schreef erodome het volgende:
Kijk, daar begint het al, snel dat arme onschuldige schattige katjepoesje misbruikengebruiken om er zelf beter van te worden he!!!!!
Nou je ziet het, ik ben thuis, geen wilde feesten vannacht, maar alleen een kniesoor zou daardoor de pret laten drukken, we zijn lekker gaan bowlen met de kleine man en gaan vanavond met z'n 2-en een feestje bouwen hier...
nou dat kost je 500¤ en das geen geldquote:Op woensdag 23 februari 2005 19:40 schreef erodome het volgende:
Feli!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:8
Vertel, vertel, vertel!!!!!!!!! desnoods betalen we bij!!!!!!
dat wordt overuren draaien danquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2005 21:00 schreef erodome het volgende:
Tsssssssss zeg, ik ben heeeeeeeeeeel veel waard hoor, pas maar op, anders ga ik mijn best doen het netjes om te rekenen en dan kom ik erachter dat je voor die 500 pleuro netaan aan mijn grote teen mag likken
ze zoekt binnenkort nog een tijdelijk baasje (+/- 2 weken ivm vakantie)quote:Op woensdag 23 februari 2005 21:46 schreef erodome het volgende:
Kom maar op met dat beestje, maar denk erom, ik pik haar gelijk in hoor, misschien mag je haar terughebben als je heeeeeeeeel veel losgeld betaald
heb je er zoveel dan?quote:Op woensdag 23 februari 2005 22:19 schreef erodome het volgende:
Een pension kan heel leuk zijn hoor, gewoon 1 zoeken waar de katten vrij rond mogen lopen...
Maar ik kan er geen kat bij hebben, dat arme beest zou een rolberoerte krijgen om hier tussen al dat beestenspul gegooit te worden en dat voor 2 weekjes, nee dan zou ze netaan een beetje op haar gemak beginnen te raken, kan je dat beestje niet aandoen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
quote:Op woensdag 23 februari 2005 23:14 schreef GewoneMan het volgende:
Er zit een kerel in het cafe, rustig aan de bar een pilsje te drinken.
Plotseling slaat iemand een arm om zijn nek, met een wurggreep.
De man kijkt angstig achterom. Staat er een neger, 2 meter 10
lang en meer dan 'n meter breed. De neger gromt "Snel, noem
2 Nederlandse bands of ik naai je keihard in je hol..."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb 4 katten, waarvan er 3 echt niet op hun mondje gevallen zijn, heb 2 honden, 2 ratten en een kakatoe die er een sport van maakt elke nieuweling in huis de stuipen op het lijf te jagen.quote:Op woensdag 23 februari 2005 22:28 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
heb je er zoveel dan?
probleem is namelijk dat ik wel genoeg vrienden heb, maar weinig mensen die echt wat met katten hebben. enkele uitzonderingen maar die vallen af...
1 ervan heeft een kater die niet gehopen is en de andere kan gewoon echt niet. en dan nog een afvaller ivm ruimte...
over een pension hoor ik eigenlijk weinig goedsen ik wil gewoon echt dat ze het goed heeft die 2 weken, daar heb ik iig wel wat extra geld voor over. IK een goeie tijd, ZIJ ook een goeie tijd. en ik zal een goeie tijd hebben in New York
![]()
nou heb ik nog tot juni een goeie plek te vinden dus dat komt goed...
dat is goed, ik ga er iig alles aan doen om een goed huisje te vinden voor die 2 weken. want met minder neem ik geen genoegenquote:Op donderdag 24 februari 2005 21:31 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik heb 4 katten, waarvan er 3 echt niet op hun mondje gevallen zijn, heb 2 honden, 2 ratten en een kakatoe die er een sport van maakt elke nieuweling in huis de stuipen op het lijf te jagen.
En een konijn dan, maar die zit buiten(nu in het winterverblijf binnen, oftewel de kennel).
Als je echt, echt, maar dan ook echt heel erg hoog zit tegen juni aan moet je maar een gil geven, dan zal ik kijken wat ik kan doen voor je, maar probeer een andere oplossing te vinden.
SERVICE jaaaaaaaaaa lekkerquote:Op donderdag 24 februari 2005 21:27 schreef erodome het volgende:
Kom dan maar lekker even relaxen hier, kan ik je wat te drinken aanbieden, wat lekkers erbij???
Behoefte aan een fijne nek massage om weer wat te ontspannen?
het zou beter in [FB]Vragen? Problemen? Kom op schoot bij Erodome en Aventura kunnen, maar dat voor de volgende keerquote:Op maandag 7 maart 2005 11:16 schreef Bright het volgende:
Zeg, ik weet niet waar ik dit nu weer kwijt moet, maar hier: genante verdwaalde blikken:@;) wordt inmiddels wel flink gescholden en elkaar persoonlijk aangevallen. Dat lijkt mij niet de bedoeling... Sluiten is misschien een optie, of de helft verwijderen, maar die gasten hoef ik i.i.g. nooit in mijn topics te hebben...
zo zo leef jij ook nog, ik zie je nooit meer op MSN en ben heel benieuwd naar je mening over het leesvoer dat ik je heb verschaft...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:37 schreef FuifDuif het volgende:
Middag mensen. Nog nat achter de rits?
Heej GM, ja dat klopt, ben een hele tijd niet meer op MSN geweest vanwege enorme drukte. Ik kom komend weekend weer eens online en dan kunnen we het één en ander weer eens bespreken. Oh wacht, zondag is het eerste Paasdag, dan zit ik de hele tijd te vrete.... euh... in de kerkbankenquote:Op zondag 20 maart 2005 01:35 schreef GewoneMan het volgende:
zo zo leef jij ook nog, ik zie je nooit meer op MSN en ben heel benieuwd naar je mening over het leesvoer dat ik je heb verschaft...
Viespeuk!quote:Op zondag 20 maart 2005 01:35 schreef GewoneMan het volgende:
enne om op je vraag terug te komen net geneukt (beantwoord dat je vraag?)
Halloooooooooo Doompje!!!!!!!!!! Ja ik ben er weer. Dank je, kusje terug!quote:Op zondag 20 maart 2005 12:03 schreef erodome het volgende:
Fuifje!!!!!!, doompje blaast een lief kusje naar fuifduifje toe, welkom terug!!!
We gaan toch niet vies doen met pasen met je vriendinnetje?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:03 schreef Sjowhan het volgende:
Mja.. heb lekkere dingen gehaald voor zondag.. vriendinneke blijft voor 't eerst slapen, dus heb iets luxer ontbijt voorbereid
No way.. dat doe ik nietquote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:05 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
We gaan toch niet vies doen met pasen met je vriendinnetje?
das nie vies hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:05 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
We gaan toch niet vies doen met pasen met je vriendinnetje?
roflol... zo kan het je het natuurlijk ook opvatten.. En ben er opzich (en zij ook nietquote:Op zaterdag 26 maart 2005 02:00 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
das nie vies hoor![]()
@doompje:
kun jij duifje het een en ander uitleggen![]()
wanneer ben je nou officieel modje af ???quote:Op zondag 27 maart 2005 22:18 schreef erodome het volgende:
Zo, iedereen een goed weekend gehad???
God weet dat die van mij erg goed was, of kan ik beter zeggen dat ik hoop dat god het niet gezien heeft, grinnik
Lekker feestje gehad vrijdag, eigenlijk hadden we erop gerekend dat we de kleine zaterdag weer op moesten halen, maar die werd samen met zijn neefje ingepikt door opa en oma, dus we hadden lekker een extra dagje, was ook wel nodig aangezien we zaterochtend rond een uur of 7 thuiskwamen
We hadden eigenlijk afgesproken het zaterdagnacht niet al te gek te maken, dat is niet echt gelukt aangezien we rond 5-en gingen slapen, maar ach, het was gezellig
Bolletje bolletje aan, oftewel rustig aan, het zal niet al te lang meer duren, *arrogant mode aan*dus geniet nog maar even van me *arrogant mode uit*quote:Op zondag 27 maart 2005 22:58 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
wanneer ben je nou officieel modje af ???
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |