abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25153918
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 23:32 schreef erodome het volgende:
Tssssssss zeg, heb ik nog maar zo weinig kans op lekker rondwippen, wil je dat beetje gewip wat dan nog wel kan ook nog teniet doen...

Wil je nu nog zeer binnenkort die foto's zien of niet, je moet niet met straffen gaan dreigen als je nog wat van me wil he!!!!!!!
ik dreigde niet hoor ik gaf alleen aan dat ik hem nog had

When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_25154007
Je bent een sneak!!!!!!!
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_25154323
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 23:43 schreef erodome het volgende:
Je bent een sneak!!!!!!!
nietusssssssssssss vraag maar aan Kira!!! ikkuh ben
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_25167268
Kijk, daar begint het al, snel dat arme onschuldige schattige katje misbruiken om er zelf beter van te worden he!!!!!

Nou je ziet het, ik ben thuis, geen wilde feesten vannacht, maar alleen een kniesoor zou daardoor de pret laten drukken, we zijn lekker gaan bowlen met de kleine man en gaan vanavond met z'n 2-en een feestje bouwen hier...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_25168188
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 20:25 schreef erodome het volgende:
Kijk, daar begint het al, snel dat arme onschuldige schattige katjepoesje misbruikengebruiken om er zelf beter van te worden he!!!!!

Nou je ziet het, ik ben thuis, geen wilde feesten vannacht, maar alleen een kniesoor zou daardoor de pret laten drukken, we zijn lekker gaan bowlen met de kleine man en gaan vanavond met z'n 2-en een feestje bouwen hier...
zo is dat.. ow gezellig mag ik meefeesten ?

ps. ik ben trots op Kira ze heeft een nieuw record speeltje slopen... staat nu op 1 min
pi_25219096
ik heb een baan!!!!
pi_25219195
Feli!!!!!!!!! :8

Vertel, vertel, vertel!!!!!!!!!
pi_25219532
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 19:40 schreef erodome het volgende:
Feli!!!!!!!!! :8

Vertel, vertel, vertel!!!!!!!!! desnoods betalen we bij!!!!!!
nou dat kost je 500¤ en das geen geld

maare ik heb een baan als helpdesk medewerker das gunstig aangezien ik lichamelijke beperking heb...

ps. ik kan je mailen voor mijn bank gegevens?
pi_25219630
Nee, ik betaal wel in natura
pi_25219872
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 20:08 schreef erodome het volgende:
Nee, ik betaal wel in natura
dat wordt overuren draaien dan
pi_25220581
Tsssssssss zeg, ik ben heeeeeeeeeeel veel waard hoor, pas maar op, anders ga ik mijn best doen het netjes om te rekenen en dan kom ik erachter dat je voor die 500 pleuro netaan aan mijn grote teen mag likken
pi_25221407
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 21:00 schreef erodome het volgende:
Tsssssssss zeg, ik ben heeeeeeeeeeel veel waard hoor, pas maar op, anders ga ik mijn best doen het netjes om te rekenen en dan kom ik erachter dat je voor die 500 pleuro netaan aan mijn grote teen mag likken
ik stuur Kira op je af hoor
pi_25221496
Kom maar op met dat beestje, maar denk erom, ik pik haar gelijk in hoor, misschien mag je haar terughebben als je heeeeeeeeel veel losgeld betaald
pi_25222081
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 21:46 schreef erodome het volgende:
Kom maar op met dat beestje, maar denk erom, ik pik haar gelijk in hoor, misschien mag je haar terughebben als je heeeeeeeeel veel losgeld betaald
ze zoekt binnenkort nog een tijdelijk baasje (+/- 2 weken ivm vakantie)

en dat is lastig want een pension lijkt me niks en de verzorger/verzorgster moet wel wat met poezen hebben, ik wil haar niet ¨dumpen¨ voor mijn plezier. vind het wel degelijk belangrijk dat zij het ook fijn heeft

het is immers tussen ons
pi_25222143
Een pension kan heel leuk zijn hoor, gewoon 1 zoeken waar de katten vrij rond mogen lopen...

Maar ik kan er geen kat bij hebben, dat arme beest zou een rolberoerte krijgen om hier tussen al dat beestenspul gegooit te worden en dat voor 2 weekjes, nee dan zou ze netaan een beetje op haar gemak beginnen te raken, kan je dat beestje niet aandoen...
pi_25222333
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 22:19 schreef erodome het volgende:
Een pension kan heel leuk zijn hoor, gewoon 1 zoeken waar de katten vrij rond mogen lopen...

Maar ik kan er geen kat bij hebben, dat arme beest zou een rolberoerte krijgen om hier tussen al dat beestenspul gegooit te worden en dat voor 2 weekjes, nee dan zou ze netaan een beetje op haar gemak beginnen te raken, kan je dat beestje niet aandoen...
heb je er zoveel dan?

probleem is namelijk dat ik wel genoeg vrienden heb, maar weinig mensen die echt wat met katten hebben. enkele uitzonderingen maar die vallen af...

1 ervan heeft een kater die niet gehopen is en de andere kan gewoon echt niet. en dan nog een afvaller ivm ruimte...

over een pension hoor ik eigenlijk weinig goeds en ik wil gewoon echt dat ze het goed heeft die 2 weken, daar heb ik iig wel wat extra geld voor over. IK een goeie tijd, ZIJ ook een goeie tijd. en ik zal een goeie tijd hebben in New York

nou heb ik nog tot juni een goeie plek te vinden dus dat komt goed...
pi_25223220
Er zit een kerel in het cafe, rustig aan de bar een pilsje te drinken.
Plotseling slaat iemand een arm om zijn nek, met een wurggreep.
De man kijkt angstig achterom. Staat er een neger, 2 meter 10
lang en meer dan 'n meter breed. De neger gromt "Snel, noem
2 Nederlandse bands of ik naai je keihard in je hol..."
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_25223453
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 19:34 schreef GewoneMan het volgende:
ik heb een baan!!!!
Gefeliciteerd!
  donderdag 24 februari 2005 @ 13:06:43 #69
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_25231540
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 23:14 schreef GewoneMan het volgende:
Er zit een kerel in het cafe, rustig aan de bar een pilsje te drinken.
Plotseling slaat iemand een arm om zijn nek, met een wurggreep.
De man kijkt angstig achterom. Staat er een neger, 2 meter 10
lang en meer dan 'n meter breed. De neger gromt "Snel, noem
2 Nederlandse bands of ik naai je keihard in je hol..."
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_25239250
fwieuw k kom ff hier uitpuffen gaat er vrij heftig aan toe bij POL...
Wie een kuil graaft voor een ander
is een arbeider.
pi_25239340
Kom dan maar lekker even relaxen hier, kan ik je wat te drinken aanbieden, wat lekkers erbij???
Behoefte aan een fijne nek massage om weer wat te ontspannen?
pi_25239400
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 22:28 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

heb je er zoveel dan?

probleem is namelijk dat ik wel genoeg vrienden heb, maar weinig mensen die echt wat met katten hebben. enkele uitzonderingen maar die vallen af...

1 ervan heeft een kater die niet gehopen is en de andere kan gewoon echt niet. en dan nog een afvaller ivm ruimte...

over een pension hoor ik eigenlijk weinig goeds en ik wil gewoon echt dat ze het goed heeft die 2 weken, daar heb ik iig wel wat extra geld voor over. IK een goeie tijd, ZIJ ook een goeie tijd. en ik zal een goeie tijd hebben in New York

nou heb ik nog tot juni een goeie plek te vinden dus dat komt goed...
Ik heb 4 katten, waarvan er 3 echt niet op hun mondje gevallen zijn, heb 2 honden, 2 ratten en een kakatoe die er een sport van maakt elke nieuweling in huis de stuipen op het lijf te jagen.
En een konijn dan, maar die zit buiten(nu in het winterverblijf binnen, oftewel de kennel).

Als je echt, echt, maar dan ook echt heel erg hoog zit tegen juni aan moet je maar een gil geven, dan zal ik kijken wat ik kan doen voor je, maar probeer een andere oplossing te vinden.
pi_25242132
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 21:31 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik heb 4 katten, waarvan er 3 echt niet op hun mondje gevallen zijn, heb 2 honden, 2 ratten en een kakatoe die er een sport van maakt elke nieuweling in huis de stuipen op het lijf te jagen.
En een konijn dan, maar die zit buiten(nu in het winterverblijf binnen, oftewel de kennel).

Als je echt, echt, maar dan ook echt heel erg hoog zit tegen juni aan moet je maar een gil geven, dan zal ik kijken wat ik kan doen voor je, maar probeer een andere oplossing te vinden.
dat is goed, ik ga er iig alles aan doen om een goed huisje te vinden voor die 2 weken. want met minder neem ik geen genoegen

en waar dat is zal me worst zijn, als Kira het maar goed heeft. mocht ik niks kunnen vinden of regelen dan mail ik je wel maar nog tijd genoeg dus heb hoop

ps. wat een gezellige beestenboel daar
pi_25283125
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 21:27 schreef erodome het volgende:
Kom dan maar lekker even relaxen hier, kan ik je wat te drinken aanbieden, wat lekkers erbij???
Behoefte aan een fijne nek massage om weer wat te ontspannen?
SERVICE jaaaaaaaaaa lekker
Ik laat die gasten in POL maar ff tijdje voor wat ze zijn das denk ik beter voor m'n gezondheid...Gelijk hebben en gelijk krijgen is natuurlijk iets heel anders en ik ben op het moment gewoon ff niet geconcentreerd genoeg om het tweede te bewerkstelligen maarja gelukkig is SEX er nog
Wie een kuil graaft voor een ander
is een arbeider.
pi_25327596
Mensen wat een sneeuw hier zeg!!!!!!!!!

Sneeuwt het bij jullie ook zo, we hebben hier zo'n 20 cm sneeuw en het sneeuwt nogsteeds.
  woensdag 2 maart 2005 @ 09:47:11 #76
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_25327660
Jup het sneeuwt hier ook, helaas geen dik pak, 2-3 cm ofzo.. Lekker op de fiets vanochtend naar me stage, tegenwind, brrrrr!
Gelukkig vanmiddag dus meewind, het scheelt dus dan
pi_25327734
... argh 20 centimeteer sneeeeeeeeeeuuuwuwuw en om half 8 al de deur uit
Do not take life too seriously. You will never get out of it alive.
pi_25327895
Kleine man heeft ijsvrij, grote man niet, die ging vanmorgen om half 7 richting utrecht, is lang onderweg geweest...
  vrijdag 4 maart 2005 @ 00:29:47 #79
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_25356283
Morgeochtend voorzicht over straat gaan.. Denk dat ik voorzichtig ga fietsen, moet wel een aantal uren op me stage doorbrengen aangezien ik nog wat dingetjes heb die gedaan moeten worden voor 13 uur..
Om 13uur sluit ik de boel en ga dan weer tuffend naar huis.. kort dagje
pi_25409593
Zeg, ik weet niet waar ik dit nu weer kwijt moet, maar hier: genante verdwaalde blikken:@;) wordt inmiddels wel flink gescholden en elkaar persoonlijk aangevallen. Dat lijkt mij niet de bedoeling... Sluiten is misschien een optie, of de helft verwijderen, maar die gasten hoef ik i.i.g. nooit in mijn topics te hebben...
  maandag 7 maart 2005 @ 11:18:30 #81
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_25409633
quote:
Op maandag 7 maart 2005 11:16 schreef Bright het volgende:
Zeg, ik weet niet waar ik dit nu weer kwijt moet, maar hier: genante verdwaalde blikken:@;) wordt inmiddels wel flink gescholden en elkaar persoonlijk aangevallen. Dat lijkt mij niet de bedoeling... Sluiten is misschien een optie, of de helft verwijderen, maar die gasten hoef ik i.i.g. nooit in mijn topics te hebben...
het zou beter in [FB]Vragen? Problemen? Kom op schoot bij Erodome en Aventura kunnen, maar dat voor de volgende keer
pi_25589546
Middag mensen. Nog nat achter de rits?
pi_25602645
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 16:37 schreef FuifDuif het volgende:
Middag mensen. Nog nat achter de rits?
zo zo leef jij ook nog, ik zie je nooit meer op MSN en ben heel benieuwd naar je mening over het leesvoer dat ik je heb verschaft...

enne om op je vraag terug te komen net geneukt (beantwoord dat je vraag?)
  zondag 20 maart 2005 @ 02:07:55 #84
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_25603203

Meeting is geslaagd

Schieten op schietbaan (oa met geweer met scope; koel!), eten en drinken, geweldig
pi_25606873
Fuifje!!!!!!, doompje blaast een lief kusje naar fuifduifje toe, welkom terug!!!
pi_25747196
quote:
Op zondag 20 maart 2005 01:35 schreef GewoneMan het volgende:
zo zo leef jij ook nog, ik zie je nooit meer op MSN en ben heel benieuwd naar je mening over het leesvoer dat ik je heb verschaft...
Heej GM, ja dat klopt, ben een hele tijd niet meer op MSN geweest vanwege enorme drukte. Ik kom komend weekend weer eens online en dan kunnen we het één en ander weer eens bespreken. Oh wacht, zondag is het eerste Paasdag, dan zit ik de hele tijd te vrete.... euh... in de kerkbanken .
quote:
Op zondag 20 maart 2005 01:35 schreef GewoneMan het volgende:
enne om op je vraag terug te komen net geneukt (beantwoord dat je vraag?)
Viespeuk!
pi_25747214
quote:
Op zondag 20 maart 2005 12:03 schreef erodome het volgende:
Fuifje!!!!!!, doompje blaast een lief kusje naar fuifduifje toe, welkom terug!!!
Halloooooooooo Doompje!!!!!!!!!! Ja ik ben er weer. Dank je, kusje terug!
  vrijdag 25 maart 2005 @ 23:56:29 #88
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_25747339
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 23:56 schreef Sjowhan het volgende:
Vreten is goed, vooral met pasen
Lekker hoor, al die paaseitjes.
  zaterdag 26 maart 2005 @ 00:03:51 #90
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_25747415
Mja.. heb lekkere dingen gehaald voor zondag.. vriendinneke blijft voor 't eerst slapen, dus heb iets luxer ontbijt voorbereid
pi_25747460
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 00:03 schreef Sjowhan het volgende:
Mja.. heb lekkere dingen gehaald voor zondag.. vriendinneke blijft voor 't eerst slapen, dus heb iets luxer ontbijt voorbereid
We gaan toch niet vies doen met pasen met je vriendinnetje?
  zaterdag 26 maart 2005 @ 00:12:13 #92
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_25747649
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 00:05 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

No way.. dat doe ik niet
Maar gewoon croissants enzo.. lekker ontbijten zondagochtend, waarschijnlijk za.avond uit om me verjaardag al een beetje te vieren (31e)
pi_25750104
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 00:05 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

das nie vies hoor

@doompje:
kun jij duifje het een en ander uitleggen
  zaterdag 26 maart 2005 @ 10:09:15 #94
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_25752075
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 02:00 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

das nie vies hoor

@doompje:
kun jij duifje het een en ander uitleggen
roflol... zo kan het je het natuurlijk ook opvatten.. En ben er opzich (en zij ook niet ) vies van dus wie weet
pi_25779889
Vrolijk Pasen!
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  zondag 27 maart 2005 @ 14:50:50 #96
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_25792020
Zo, iedereen een goed weekend gehad???

God weet dat die van mij erg goed was, of kan ik beter zeggen dat ik hoop dat god het niet gezien heeft, grinnik

Lekker feestje gehad vrijdag, eigenlijk hadden we erop gerekend dat we de kleine zaterdag weer op moesten halen, maar die werd samen met zijn neefje ingepikt door opa en oma, dus we hadden lekker een extra dagje, was ook wel nodig aangezien we zaterochtend rond een uur of 7 thuiskwamen

We hadden eigenlijk afgesproken het zaterdagnacht niet al te gek te maken, dat is niet echt gelukt aangezien we rond 5-en gingen slapen, maar ach, het was gezellig
pi_25793243
quote:
Op zondag 27 maart 2005 22:18 schreef erodome het volgende:
Zo, iedereen een goed weekend gehad???

God weet dat die van mij erg goed was, of kan ik beter zeggen dat ik hoop dat god het niet gezien heeft, grinnik

Lekker feestje gehad vrijdag, eigenlijk hadden we erop gerekend dat we de kleine zaterdag weer op moesten halen, maar die werd samen met zijn neefje ingepikt door opa en oma, dus we hadden lekker een extra dagje, was ook wel nodig aangezien we zaterochtend rond een uur of 7 thuiskwamen

We hadden eigenlijk afgesproken het zaterdagnacht niet al te gek te maken, dat is niet echt gelukt aangezien we rond 5-en gingen slapen, maar ach, het was gezellig
wanneer ben je nou officieel modje af ???

maandag 28 maart 2005 @ 12:43:31 #99
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
  maandag 28 maart 2005 @ 14:25:01 #100
37769 erodome
Zweefteef
pi_25805521
quote:
Op zondag 27 maart 2005 22:58 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

wanneer ben je nou officieel modje af ???

Bolletje bolletje aan, oftewel rustig aan, het zal niet al te lang meer duren, *arrogant mode aan*dus geniet nog maar even van me *arrogant mode uit*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')