tja dat zijn nare verhalen die helaas op waarheid zijn gebasseerd. 1 ding staat vast Kira heeft misschien een ruwe start gehad. maar ik ga 100% mn best doen haar een goed leven te geven en denk dat ze tot nog toe geen klagen heeftquote:Op woensdag 9 februari 2005 11:59 schreef erodome het volgende:
Sjowhan, geloof me, mensen zijn soms echt onwezens, als 7 jaar in een asiel werken me wat geleerd heeft dan is het dat wel.
Je hebt idd de onwetende mensen, maar elk jaar kan je geen onwetendheid meer noemen(elk jaar met een net kitten af beest aankomen, standaart elk jaar), dieren die mishandeld zijn, verwaarloost worden, gedumpt worden voor vakantie.
Kittens met oogleden die gewoonweg scheurde omdat ze zo afschuwelijk ontstoken waren, katten met blaasontstekingen waar afstand van gedaan werd door onzindelijkheid, beesten doodziek, duidelijk te zien, maar de dierenarts kost geld he...
Een hond die je bij een hele nette meneer plaatst, dure meneer, grote auto, dikke baan, 3 maanden later moet je de hond terughalen, na controle omdat hij vel over been is en agressief is, een hond waarvan als je hem kon had gezegd dat is er zo 1tje waar je bovenop kan gaan dansen zonder dat hij wat zou doen.
Echt mensen kunnen enorme onwezens zijn, ik heb met grote regelmaat gekookt van woede, ik heb met regelmaat met de tranen in mijn ogen gestaan als ik een dier naar de dood moest begeleiden, een totaal onnodige dood als iemand maar voor het dier had gezorgt...
jah he... maar Kira is wel zwaar teleurgesteld in juhquote:
Tja.. zit er soms wel aan te denken om een cavia te nemen, maar ook omdat me ouders zeggen dat het erg veel tijd (en ruimte, wat ik hier op me kamer weinig heb) kost (aandacht, schoonmaken vd kooi etc etc) doe ik het nog niet..quote:Op woensdag 9 februari 2005 11:59 schreef erodome het volgende:
Sjowhan, geloof me, mensen zijn soms echt onwezens, als 7 jaar in een asiel werken me wat geleerd heeft dan is het dat wel.
Je hebt idd de onwetende mensen, maar elk jaar kan je geen onwetendheid meer noemen(elk jaar met een net kitten af beest aankomen, standaart elk jaar), dieren die mishandeld zijn, verwaarloost worden, gedumpt worden voor vakantie.
Kittens met oogleden die gewoonweg scheurde omdat ze zo afschuwelijk ontstoken waren, katten met blaasontstekingen waar afstand van gedaan werd door onzindelijkheid, beesten doodziek, duidelijk te zien, maar de dierenarts kost geld he...
Een hond die je bij een hele nette meneer plaatst, dure meneer, grote auto, dikke baan, 3 maanden later moet je de hond terughalen, na controle omdat hij vel over been is en agressief is, een hond waarvan als je hem kon had gezegd dat is er zo 1tje waar je bovenop kan gaan dansen zonder dat hij wat zou doen.
Echt mensen kunnen enorme onwezens zijn, ik heb met grote regelmaat gekookt van woede, ik heb met regelmaat met de tranen in mijn ogen gestaan als ik een dier naar de dood moest begeleiden, een totaal onnodige dood als iemand maar voor het dier had gezorgt...
quote:Op woensdag 9 februari 2005 20:08 schreef Talietje het volgende:
je mag mijn cavia wel hebben sjowhan
hijs heeeeel lief![]()
Grin..quote:Op donderdag 10 februari 2005 09:52 schreef erodome het volgende:
11.15, moet zo weg, lekker met d ebus, ruim een uur te vroeg anders red ik het niet om optijd te zijn, lekker in de rgen lopen, nou ja, wash away the sin zullen we maar zeggen
oww stormt het dan?..quote:Op donderdag 10 februari 2005 09:52 schreef erodome het volgende:
11.15, moet zo weg, lekker met d ebus, ruim een uur te vroeg anders red ik het niet om optijd te zijn, lekker in de rgen lopen, nou ja, wash away the sin zullen we maar zeggen
oepsquote:Op woensdag 9 februari 2005 15:55 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
jah he... maar Kira is wel zwaar teleurgesteld in juh![]()
je hebt nog niks in haar topic getypt![]()
===> Ik ben Kira, een ondeugend kitten, aangenaam!!! <===
ze heeft je vergevenquote:
De geur die van die kraam afkomt is alquote:Op donderdag 10 februari 2005 13:16 schreef erodome het volgende:
Zo, de tandarts overleeft, alleen wat doms gedaan daarna, was lekker naar de markt geweest en wat overheerlijke stroopwafels gehaalt, lip nog verdoofd maar ero had geen geduld hoor
Gewoon rustig aan doen voor de rest van de week, dan geneest het het snelstquote:Ik dus lekker entho aan het kouwen, ineens, bah bloed, fuck lip kapot gebeten.
Ach nou ja, maar goed dat ik de aankomdende week geen sexdate heb, kan het eerst even goed genezen voordat ik mijn lippen om iemand sluit die niet mijn partner is
Ja inderdaad! Het is wel erg bij mij, vaak als ik voordat ik naar de stage ga een bakkie uit de senseo, dan om 9u een bakkie, (rond) 15uur een bakkie), en 's avonds vaak 1 of 2...quote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:48 schreef erodome het volgende:
En daar zit je dan als koffie verslaafde
Tja.. kreeg het ook te horen toen ik het aan de congierge vroeg. Bleek dat ze al om 7u bezig waren, rond 10uur was het weer aangesloten, dus toen maar snel een bakkie gedaanquote:Hadden ze niet even laten weten dat het water afgesloten ging worden?
Zal je moeten wachten tot de nieuwe fotocam binnen is, dat is wel weer iets heel leuks om naartoe te kijken, hij kan elk moment binnenkomen, had hem vandaag al stiekum een beetje verwacht.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 22:52 schreef GewoneMan het volgende:
arme doompjuh toch...
ps. FOTOOOOOOOOOOOOOOOOOO van dat setje aub
hoe durf je ons zo lekker te maken en dan niet de mogelijkheid te hebben om fotos te dumpenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:13 schreef erodome het volgende:
[..]
Zal je moeten wachten tot de nieuwe fotocam binnen is, dat is wel weer iets heel leuks om naartoe te kijken, hij kan elk moment binnenkomen, had hem vandaag al stiekum een beetje verwacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |