abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25007538
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 11:59 schreef erodome het volgende:
Sjowhan, geloof me, mensen zijn soms echt onwezens, als 7 jaar in een asiel werken me wat geleerd heeft dan is het dat wel.
Je hebt idd de onwetende mensen, maar elk jaar kan je geen onwetendheid meer noemen(elk jaar met een net kitten af beest aankomen, standaart elk jaar), dieren die mishandeld zijn, verwaarloost worden, gedumpt worden voor vakantie.

Kittens met oogleden die gewoonweg scheurde omdat ze zo afschuwelijk ontstoken waren, katten met blaasontstekingen waar afstand van gedaan werd door onzindelijkheid, beesten doodziek, duidelijk te zien, maar de dierenarts kost geld he...

Een hond die je bij een hele nette meneer plaatst, dure meneer, grote auto, dikke baan, 3 maanden later moet je de hond terughalen, na controle omdat hij vel over been is en agressief is, een hond waarvan als je hem kon had gezegd dat is er zo 1tje waar je bovenop kan gaan dansen zonder dat hij wat zou doen.

Echt mensen kunnen enorme onwezens zijn, ik heb met grote regelmaat gekookt van woede, ik heb met regelmaat met de tranen in mijn ogen gestaan als ik een dier naar de dood moest begeleiden, een totaal onnodige dood als iemand maar voor het dier had gezorgt...
tja dat zijn nare verhalen die helaas op waarheid zijn gebasseerd. 1 ding staat vast Kira heeft misschien een ruwe start gehad. maar ik ga 100% mn best doen haar een goed leven te geven en denk dat ze tot nog toe geen klagen heeft

sommige mensen zouden gewoon geen dieren mogen hebben...
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_25007580
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 09:04 schreef Sannetie het volgende:
wat een poepie zeg.. lief
jah he... maar Kira is wel zwaar teleurgesteld in juh

je hebt nog niks in haar topic getypt

===> kittens zijn [s]lief[/s] stout, maar toch wel lief <===
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  woensdag 9 februari 2005 @ 17:49:47 #28
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_25008746
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 11:59 schreef erodome het volgende:
Sjowhan, geloof me, mensen zijn soms echt onwezens, als 7 jaar in een asiel werken me wat geleerd heeft dan is het dat wel.
Je hebt idd de onwetende mensen, maar elk jaar kan je geen onwetendheid meer noemen(elk jaar met een net kitten af beest aankomen, standaart elk jaar), dieren die mishandeld zijn, verwaarloost worden, gedumpt worden voor vakantie.

Kittens met oogleden die gewoonweg scheurde omdat ze zo afschuwelijk ontstoken waren, katten met blaasontstekingen waar afstand van gedaan werd door onzindelijkheid, beesten doodziek, duidelijk te zien, maar de dierenarts kost geld he...

Een hond die je bij een hele nette meneer plaatst, dure meneer, grote auto, dikke baan, 3 maanden later moet je de hond terughalen, na controle omdat hij vel over been is en agressief is, een hond waarvan als je hem kon had gezegd dat is er zo 1tje waar je bovenop kan gaan dansen zonder dat hij wat zou doen.

Echt mensen kunnen enorme onwezens zijn, ik heb met grote regelmaat gekookt van woede, ik heb met regelmaat met de tranen in mijn ogen gestaan als ik een dier naar de dood moest begeleiden, een totaal onnodige dood als iemand maar voor het dier had gezorgt...
Tja.. zit er soms wel aan te denken om een cavia te nemen, maar ook omdat me ouders zeggen dat het erg veel tijd (en ruimte, wat ik hier op me kamer weinig heb) kost (aandacht, schoonmaken vd kooi etc etc) doe ik het nog niet..
Gelukkig dat me broertjes een cavia hebben, dan kroel ik daar wel wat mee
pi_25010764
je mag mijn cavia wel hebben sjowhan

hijs heeeeel lief
Do not take life too seriously. You will never get out of it alive.
  woensdag 9 februari 2005 @ 20:12:49 #30
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_25010847
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 20:08 schreef Talietje het volgende:
je mag mijn cavia wel hebben sjowhan

hijs heeeeel lief

Is dat wel verantwoord?
  donderdag 10 februari 2005 @ 08:18:50 #31
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_25018609
Als ik iets haat dan is dat wel regen.. en laat het vanochtend regenen.. De zin om te werken was gelijk over, maarja.. je moet toch maar, het is voor de toekomst
pi_25019011
Regen blllllllgggggggggghhhhhhhh en ik moet naar de tandarts, natuurlijk de enige 2 dagen in het jaar dat mijn man niet op donderdag thuis werkt en ik de auto niet heb dus, GRRRRRRRRRRRRRR
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 10 februari 2005 @ 09:46:58 #33
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_25019331
Heb jij even pech

Hoelaat heb je de afspraak dan?
pi_25019395
11.15, moet zo weg, lekker met d ebus, ruim een uur te vroeg anders red ik het niet om optijd te zijn, lekker in de rgen lopen, nou ja, wash away the sin zullen we maar zeggen
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 10 februari 2005 @ 10:08:51 #35
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_25019565
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 09:52 schreef erodome het volgende:
11.15, moet zo weg, lekker met d ebus, ruim een uur te vroeg anders red ik het niet om optijd te zijn, lekker in de rgen lopen, nou ja, wash away the sin zullen we maar zeggen
Grin..

Iig veel succes
pi_25020110
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 09:52 schreef erodome het volgende:
oww stormt het dan?.. ..hihihihi een flauwert tussen door...moet kunnen!

Sjonge ik was vanmorgen al te laat uit mn warme bedje. Kom ik er net achter dat dat ik mn Jip& Janneke bammetjes doos vergeten ben.
"Out for my own, out to be free
One with my mind, they just can't see
No need to hear things that they say
Life's for my own to live my own way"
pi_25020291
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 15:55 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

jah he... maar Kira is wel zwaar teleurgesteld in juh

je hebt nog niks in haar topic getypt

===> Ik ben Kira, een ondeugend kitten, aangenaam!!! <===
oeps

[ Bericht 30% gewijzigd door Sannetie op 10-02-2005 11:04:57 ]
"Out for my own, out to be free
One with my mind, they just can't see
No need to hear things that they say
Life's for my own to live my own way"
pi_25022284
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 10:54 schreef Sannetie het volgende:

[..]

oeps
ze heeft je vergeven
pi_25022460
Zo, de tandarts overleeft, alleen wat doms gedaan daarna, was lekker naar de markt geweest en wat overheerlijke stroopwafels gehaalt, lip nog verdoofd maar ero had geen geduld hoor

Ik dus lekker entho aan het kouwen, ineens, bah bloed, fuck lip kapot gebeten.
Ach nou ja, maar goed dat ik de aankomdende week geen sexdate heb, kan het eerst even goed genezen voordat ik mijn lippen om iemand sluit die niet mijn partner is
  donderdag 10 februari 2005 @ 13:32:39 #40
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_25022714
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 13:16 schreef erodome het volgende:
Zo, de tandarts overleeft, alleen wat doms gedaan daarna, was lekker naar de markt geweest en wat overheerlijke stroopwafels gehaalt, lip nog verdoofd maar ero had geen geduld hoor
De geur die van die kraam afkomt is al . Ikzelf koop vaak een mega stroopwafel en kruimels.. *mjam*
quote:
Ik dus lekker entho aan het kouwen, ineens, bah bloed, fuck lip kapot gebeten.
Ach nou ja, maar goed dat ik de aankomdende week geen sexdate heb, kan het eerst even goed genezen voordat ik mijn lippen om iemand sluit die niet mijn partner is
Gewoon rustig aan doen voor de rest van de week, dan geneest het het snelst
pi_25066203
Wist je dat.....

Leuk topic!!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  vrijdag 18 februari 2005 @ 09:23:07 #42
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_25140313
Grom!
Waarom is het water afgesloten hier (ivm werkzaamheden maargoed) en kan ik dus nu geen koffie drinken?
pi_25143480
En daar zit je dan als koffie verslaafde

Hadden ze niet even laten weten dat het water afgesloten ging worden?
  vrijdag 18 februari 2005 @ 13:01:08 #44
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_25143707
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 12:48 schreef erodome het volgende:
En daar zit je dan als koffie verslaafde
Ja inderdaad! Het is wel erg bij mij, vaak als ik voordat ik naar de stage ga een bakkie uit de senseo, dan om 9u een bakkie, (rond) 15uur een bakkie), en 's avonds vaak 1 of 2...
quote:
Hadden ze niet even laten weten dat het water afgesloten ging worden?
Tja.. kreeg het ook te horen toen ik het aan de congierge vroeg. Bleek dat ze al om 7u bezig waren, rond 10uur was het weer aangesloten, dus toen maar snel een bakkie gedaan
pi_25151959
HUIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Snerterdesnerterdesnertzooi!!!!!!!!!
Oppas is ziek, ouders kunnen ook al niet, ik heb nog 1 enkele mogelijkheid, 1 klein misschienetje, anders kan het het rondwippen dit weekend wel vergeten, AAAAAAAAAAARRRRRRRRRRHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!

Had zo'n leuk nieuw setje gekocht, wit corseletje met een witte boxer eronder, moest alleen nog even witte kousen op de kop tikken(wat lastiger gaat worden dan ik had gedacht).
Heb ook net nog een leuk handtasje en een nieuwe portomonee gekregen, nu kan ik ze naar alle waarschijnlijkheid niet pimpen, het leven is snert!!!!!!!!!!!

Dome baalt
pi_25153032
arme doompjuh toch...

ps. FOTOOOOOOOOOOOOOOOOOO van dat setje aub

[ Bericht 76% gewijzigd door GewoneMan op 18-02-2005 22:59:27 ]
pi_25153091
ik zoek ook nog een oppas voor Kira (duurt nog een poos maar wil een goed vervangend baasje hebben dus tijdig gaan regelen he) voor een periode van +/- 2 weken

dit ivm met mijn vakantie
pi_25153446
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 22:52 schreef GewoneMan het volgende:
arme doompjuh toch...

ps. FOTOOOOOOOOOOOOOOOOOO van dat setje aub
Zal je moeten wachten tot de nieuwe fotocam binnen is, dat is wel weer iets heel leuks om naartoe te kijken, hij kan elk moment binnenkomen, had hem vandaag al stiekum een beetje verwacht.
pi_25153497
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 23:13 schreef erodome het volgende:

[..]

Zal je moeten wachten tot de nieuwe fotocam binnen is, dat is wel weer iets heel leuks om naartoe te kijken, hij kan elk moment binnenkomen, had hem vandaag al stiekum een beetje verwacht.
hoe durf je ons zo lekker te maken en dan niet de mogelijkheid te hebben om fotos te dumpen

heeft de kuisheidsgordel met titanium slot nog in handbereik
pi_25153787
Tssssssss zeg, heb ik nog maar zo weinig kans op lekker rondwippen, wil je dat beetje gewip wat dan nog wel kan ook nog teniet doen...

Wil je nu nog zeer binnenkort die foto's zien of niet, je moet niet met straffen gaan dreigen als je nog wat van me wil he!!!!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')