abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 april 2005 @ 20:45:04 #126
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_26106532
Trouwens.. dankzij google hoor . Google is echt de zoekmachine
  zondag 10 april 2005 @ 19:53:46 #127
37769 erodome
Zweefteef
pi_26130005
He, te gek sjowhan, tnxxxxxxxxxxx

Zo, weer terug thuis, niet meer heen en weer rijden, heelijk, mensen ik heb een extreem goed weekend gehad, men wat heb ik me vermaakt...
Hoop dat jullie weekend ook erg goed was!
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  zondag 10 april 2005 @ 19:56:50 #128
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_26130101
dank u
nog 1 vraagje, is het bij de stimulatie belangrijk dat je echt die 'kom hier beweging' maakt, of kan het ook werken als je de vingers heen en weer beweegt?
net zoals je geneukt zou worden zeg maar, maar dan wel richting de gspot

volgens mij wel toch
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 10 april 2005 @ 21:55:44 #129
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_26133400
Asje ero en Mis.. was binnen 2minuten gevonden eigenlijk
Wat betreft je vraag, ik zou het niet weten
pi_26133453
@MissyMirjaM
nee je hoeft niet speciaal een kom hier beweging te maken. je kan er ook met heen en weer gaande beweging overheen wrijven. de druk die prettig is kan van vrouw tot vrouw verschillen.

demo hebben?

[ Bericht 21% gewijzigd door GewoneMan op 10-04-2005 22:07:24 ]
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  maandag 11 april 2005 @ 09:11:43 #131
37769 erodome
Zweefteef
pi_26140442
Je moet doen wat jij lekker vindt voelen, zo simpel is het uiteindelijk, maar de kom hier beweging geeft vaak het meeste succes, je hoeft hem niet heel overdreven te maken he, je kan het zo licht of zo zwaar doen als je zelf wil, maar wil je wat anders, gewoon doen, het gaat erom dat je geniet, jij voelt het beste wat jij lekker vindt...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 11 april 2005 @ 19:06:36 #132
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_26153524
quote:
Op zondag 10 april 2005 21:57 schreef GewoneMan het volgende:
.

demo hebben?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_26160497
quote:
Op maandag 11 april 2005 19:06 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

beetje jammer dat je daar zo op in gaat. het was grappig bedoeld... de rest was serieus en daar ga je niet op in...

anyway hoop dat je er wel wat aan hebt
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  donderdag 14 april 2005 @ 09:05:29 #134
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_26214579
Wat een bagger weer gisteren en vandaag zeg! Gisteravond wel getrained buiten, kleine spatjes regen, maar ach, ben niet van suiker gemaakt . Daarnaast vind ik het heerlijk om even te sporten; lekker ff bezig zijn, en niet even aan huiswerk of andere dingen te denken...
pi_26215225
Wij stonden lekker in de sporthal met sporten gisteren, dus ik ben niet gesmolten(moet daar mee oppassen joh, je weet maar nooit en ik ben al zo klein ).

Vandaag mijn schenen eens goed bekeken, bont en blauw zijn ze, het is maar goed dat ik geen fotoshoot heb deze week

Verder een heerlijk zwaar gevoel in mijn beenspieren(tis geen hele nare spierpijn meer, dus ik ben al snel blij) en wat beurse buikspieren van de klappen, ja ik ben een watje
  donderdag 14 april 2005 @ 10:02:33 #136
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_26215599
Hmm.. heerlijk een after-sport gevoel dus .
Ik ben een keer wezen BOM-men (bewegen op muziek, modern, met een leuke beat eronder) in groningen, jammer genoeg hebben ze dat hier niet in de buurt . Grote sportzaal, vol met studentes en studenten, en had van te voren zoiets van: och.. dat doe ik wel even . No way; de snelheid en de oefeningen waren wel mee te doen, maar de volgende ochtend; spierpijn in de bovenbenen, buikspieren.. Zoiets had ik nog nooit gehad .
pi_26215727
Dat had ik dus na de eerste keer vechtsport met mijn kuiten, niet te filmen zeg, het voelde alsof mijn kuitspieren te kort waren, helemaal samengekrampt in afschuw, aaaaaaaaaaahhhhhh beweging, heeft 3 dagen geduurt, daarna heeft de spierpijn nog een weekje aangehouden, maar dat was te doen.

Maar ik probeer wel echt iedere keer zoveel te geven dat mijn lichaam ook echt heel erg moe is na het sporten, de volgende dag wil ik het kunnen voelen, elke keer de lat net wat hoger leggen, heerlijk....

Want alhoewel je lichaam dan best moe is is je geest verbluffend helder, het zet je prachtig in balans...
  donderdag 14 april 2005 @ 10:56:28 #138
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_26216745
quote:
Op donderdag 14 april 2005 10:09 schreef erodome het volgende:
Maar ik probeer wel echt iedere keer zoveel te geven dat mijn lichaam ook echt heel erg moe is na het sporten, de volgende dag wil ik het kunnen voelen, elke keer de lat net wat hoger leggen, heerlijk....

Want alhoewel je lichaam dan best moe is is je geest verbluffend helder, het zet je prachtig in balans...
Wat voor vechtsport doe je precies dan?

Het steeds hoger leggen van de lat is denk ik ook het beste als je beter wil gaan presteren; positieve gevolg is dan wel dat ook de conditie op vooruit gaat, en zo de 'spiermassa' verhoogt wordt. Denk dat het 'geest' gedoe vooral te maken heeft met het onderbewustzijn; lichaam is continue bezig met het doorsturen van voedselstoffen richting de spierpijnplekken, en waarschijnlijk zo druk is dat het geen of minder aandacht besteed aan de geest.
pi_26217038
Kung Fu, heel veel conditietraining buiten techniek en vechten om...
Ik heb een 2 uur durende les, eerste uur is voornamelijk conditietraining, daarna techniek en wat sparren enzo, het is vrij zwaar en ik moet er heel aardig aan trekken om zo'n les vol te houden, maar het gaat steeds beter, in het begin piepte ik er nog weleens tussenuit om even op adem te komen, even die ademhaling weer onder controle krijgen(ero denk eraan, neus in, mond uit, diep en rustig ademhalen, hijg hijg...), maar inmiddels trek ik de conditietraining zonder pauze's en ben ik stiekum toch wel een beetje trots op mezelf(het heeft me wel laten zien hoe zwaar beroerd mijn conditie was).

Dat van de heldere geest komt door balans in energie zetten, maar om dat uit te leggen moet ik erg vaag gaan worden en het over energiebanen hebben, maar waar het op neer komt is dat het erg lekker is, erg goed voelt...
  donderdag 14 april 2005 @ 13:38:19 #140
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_26220647
quote:
Op donderdag 14 april 2005 11:10 schreef erodome het volgende:
Kung Fu, heel veel conditietraining buiten techniek en vechten om...
Ik heb een 2 uur durende les, eerste uur is voornamelijk conditietraining, daarna techniek en wat sparren enzo, het is vrij zwaar en ik moet er heel aardig aan trekken om zo'n les vol te houden, maar het gaat steeds beter, in het begin piepte ik er nog weleens tussenuit om even op adem te komen, even die ademhaling weer onder controle krijgen(ero denk eraan, neus in, mond uit, diep en rustig ademhalen, hijg hijg...), maar inmiddels trek ik de conditietraining zonder pauze's en ben ik stiekum toch wel een beetje trots op mezelf(het heeft me wel laten zien hoe zwaar beroerd mijn conditie was).
Pfieuw! 2uur training, moet je nagaan dat wij 'gewoon' een uur training in de week hebben (daarnaast dan nog 70 minuten zaterdag's korfbal maargoed)
quote:
Dat van de heldere geest komt door balans in energie zetten, maar om dat uit te leggen moet ik erg vaag gaan worden en het over energiebanen hebben, maar waar het op neer komt is dat het erg lekker is, erg goed voelt...
Hmm.. misschien is er wel wat over te vinden. Zoals jij het beschrijft heb ik het in ieder geval nog niet meegemaakt (in ieder geval; heb er nooit bij stil gestaan dat zoiets kan )
pi_26220899
http://directory.google.c(...)/Vechtsport/Tai_Chi/

Moet je daar maar eens tussen gaan spitten, het gaat dan wel over tai chi, maar er staan leuke dingen tussen over energiebanen en sporten(vooral sporten waar je heel bewust bepaalde bewegingen maakt, bewuste diepe ademhaling erbij haalt enzo).

Maar 2 uur training ja, het is pittig, maar het is het waard...
  donderdag 21 april 2005 @ 23:09:28 #142
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_26417652
Wat een lekker weer vandaag.. Hoop dat het dit weekend ook zo blijft, kan ik mooi een lange strandwandeling maken met me vriendinneke
pi_26543231
vanmorgen... "what to wear, what to wear..." *kijkt uit raam* bah! regen, grijs,zwart..
* Panthera1984 trekt zwarte kleding aan, lekkere slobbertrui.

* Panthera1984 zit op werk, kijkt uit raam...

GVD! de zon schijnt! in ik ben er niet op gekleed
And the druids turn to stone...
pi_26544148
deze slowchat gaat wel erg slow
Do not take life too seriously. You will never get out of it alive.
  donderdag 28 april 2005 @ 08:18:16 #145
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_26561989
Gelukkig maar

Blijkbaar houden ze meer van lezen dat tikken *eg*
pi_26562488
*stretches*
hebben jullie nou ook dat de zon zorgt dat je "er zin van krijgt"?

ik heb duidelijk de verkeerde baan
And the druids turn to stone...
pi_26576105
quote:
Op donderdag 28 april 2005 09:08 schreef Panthera1984 het volgende:
*stretches*
hebben jullie nou ook dat de zon zorgt dat je "er zin van krijgt"?

ik heb duidelijk de verkeerde baan
neh niet echt... ik heb altijd zin
  vrijdag 29 april 2005 @ 12:14:56 #148
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_26593910
quote:
Op donderdag 28 april 2005 18:19 schreef Talietje het volgende:

[..]

neh niet echt... ik heb altijd zin

Nooit gemerkt
pi_26594148
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 12:14 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

Nooit gemerkt

tss je vraagt ook nooit... talietje... nuecken?

vrijdag 29 april 2005 @ 12:36:33 #150
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_26594384
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 12:25 schreef Talietje het volgende:

[..]

tss je vraagt ook nooit... talietje... nuecken?

Moet dat dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')