beetje jammer dat je daar zo op in gaat. het was grappig bedoeld... de rest was serieus en daar ga je niet op in...quote:
Wat voor vechtsport doe je precies dan?quote:Op donderdag 14 april 2005 10:09 schreef erodome het volgende:
Maar ik probeer wel echt iedere keer zoveel te geven dat mijn lichaam ook echt heel erg moe is na het sporten, de volgende dag wil ik het kunnen voelen, elke keer de lat net wat hoger leggen, heerlijk....
Want alhoewel je lichaam dan best moe is is je geest verbluffend helder, het zet je prachtig in balans...
Pfieuw! 2uur training, moet je nagaan dat wij 'gewoon' een uur training in de week hebben (daarnaast dan nog 70 minuten zaterdag's korfbal maargoed)quote:Op donderdag 14 april 2005 11:10 schreef erodome het volgende:
Kung Fu, heel veel conditietraining buiten techniek en vechten om...
Ik heb een 2 uur durende les, eerste uur is voornamelijk conditietraining, daarna techniek en wat sparren enzo, het is vrij zwaar en ik moet er heel aardig aan trekken om zo'n les vol te houden, maar het gaat steeds beter, in het begin piepte ik er nog weleens tussenuit om even op adem te komen, even die ademhaling weer onder controle krijgen(ero denk eraan, neus in, mond uit, diep en rustig ademhalen, hijg hijg...), maar inmiddels trek ik de conditietraining zonder pauze's en ben ik stiekum toch wel een beetje trots op mezelf(het heeft me wel laten zien hoe zwaar beroerd mijn conditie was).
Hmm.. misschien is er wel wat over te vinden. Zoals jij het beschrijft heb ik het in ieder geval nog niet meegemaakt (in ieder geval; heb er nooit bij stil gestaan dat zoiets kanquote:Dat van de heldere geest komt door balans in energie zetten, maar om dat uit te leggen moet ik erg vaag gaan worden en het over energiebanen hebben, maar waar het op neer komt is dat het erg lekker is, erg goed voelt...
neh niet echt... ik heb altijd zinquote:Op donderdag 28 april 2005 09:08 schreef Panthera1984 het volgende:
*stretches*
hebben jullie nou ook dat de zon zorgt dat je "er zin van krijgt"?
ik heb duidelijk de verkeerde baan![]()
quote:Op donderdag 28 april 2005 18:19 schreef Talietje het volgende:
[..]
neh niet echt... ik heb altijd zin
quote:
Moet dat dan?quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:25 schreef Talietje het volgende:
[..]
tss je vraagt ook nooit... talietje... nuecken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |