zonder slijmen... ik vind jou echt de beste mod ever. waarmee ik niet wil zeggen dat andere mods slecht zijn hoor. al ben je soms iets TE aardig. maar iig wel op een manier die je wel siert. (mensen goed aanspreken ipv te bannen ookal zouden ze die ban verdiend hebben) is mij ook eens overkomenquote:Op maandag 28 maart 2005 14:25 schreef erodome het volgende:
[..]
Bolletje bolletje aan, oftewel rustig aan, het zal niet al te lang meer duren, *arrogant mode aan*dus geniet nog maar even van me *arrogant mode uit*
neuh ik zou geen mod willen zijn, maar ze zijn wel nodig. en ze was is er gewoon keigoed inquote:
hoera hoeraa dat kun je wel zien dat ben jijiiiijjjjjjquote:
Jaloers.. kan'k er eentje overkopen:Pquote:Op dinsdag 8 februari 2005 14:28 schreef erodome het volgende:
Geen idee hoe stuk die is, dat is niet mijn pakkie aan, daar ben ik voor getrouwd he
Hij had het over een image trekken en dan een nieuwe hd erin, gelukkig hebben we nog zat hd's liggen
Is best makkelijk soms hoor een hosting bedrijf
zonder slijmen toch?quote:Op maandag 28 maart 2005 23:28 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
zonder slijmen... ik vind jou echt de beste mod ever. waarmee ik niet wil zeggen dat andere mods slecht zijn hoor. al ben je soms iets TE aardig. maar iig wel op een manier die je wel siert. (mensen goed aanspreken ipv te bannen ookal zouden ze die ban verdiend hebben) is mij ook eens overkomen![]()
destijds met duifje... ghehe en nu staat ie in mn MSN lijst goeie gozer (soms een beetje raar net als ik dus)
ik zal je missenook al ben je niet weg
![]()
dikkevoor al je goede posts
is gen slijmen gewoon de waarheidquote:
je had gewoon tegen de juf/meester moeten zeggen [toen je te laat binnen kwam zeilen]quote:Op vrijdag 1 april 2005 10:09 schreef erodome het volgende:
Geen idee, dat is niet mijn pakkie aan, dat is zijn stuk...
Maar mensen, wat een snert ochtend, met mijn duffe kop heb ik vanmorgen heel vroeg de wekker verzet, manlief trok de tijd ook niet echt, dus die wilde een kwartiertje extra, heb ik de wekker een uur naar voren gezet.
Kind te laat op school(vroeg me al af waarom hij zo vroeg wakker was), hoop gehaast, bah...
Bookmarken geen idee?quote:Op maandag 4 april 2005 09:03 schreef erodome het volgende:
Voor volgend jaar vast, dat helpt niet, dat zal ik dan vast wel kwijtraken voor die tijd, mezelf kennende
*grin*. Klinkt bekend in de orenquote:Op maandag 4 april 2005 16:22 schreef erodome het volgende:
Misschien dat dat helpt, met een fiks alarm erop, anders weet ik dat ook niet meer, mijn geest is nogal selectief af en toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |