Daarom opende ik hem ook.quote:Op maandag 7 februari 2005 00:56 schreef bar_rel het volgende:
Geen Charlie:{w
Whatever.quote:Op maandag 7 februari 2005 10:07 schreef haagse_elfje het volgende:
Orgi tis geen gay alarm
maar een gaydar jij weet ook niets van de gay scene af
quote:Op maandag 7 februari 2005 10:20 schreef haagse_elfje het volgende:
[afbeelding]
het bestaat echt....
[afbeelding]
Morris is echt een nep fagget een schande van de homo community, ik hoop dat ze hem nooit door de test heen laten komen!
quote:Op maandag 7 februari 2005 10:20 schreef haagse_elfje het volgende:
[afbeelding]
het bestaat echt....
[afbeelding]
Morris is echt een nep fagget een schande van de homo community, ik hoop dat ze hem nooit door de test heen laten komen!
Het kloddertje roze komt natuurlijk van tante Til.quote:Op maandag 7 februari 2005 11:55 schreef Orginial het volgende:
Vanavond zijn de geesten erweer in Laura`s huis. Ik heb echt geen idee wie het is.![]()
Als het Dennis is, stop ik meteen met kijken.quote:Op maandag 7 februari 2005 12:02 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Het kloddertje roze komt natuurlijk van tante Til.![]()
Het is een grapje van de decorbouwers... ze hadden nog wat verf over na de restyling van de ONM sets.quote:Op maandag 7 februari 2005 12:04 schreef Orginial het volgende:
Als het Dennis is, stop ik meteen met kijken.![]()
quote:Op maandag 7 februari 2005 12:41 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Het is een grapje van de decorbouwers... ze hadden nog wat verf over na de restyling van de ONM sets.
de familie knots...quote:Op maandag 7 februari 2005 12:02 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Het kloddertje roze komt natuurlijk van tante Til.![]()
ik ben al veel eerder afgehaakt met die debiele verhaallijnenquote:Op maandag 7 februari 2005 12:04 schreef Orginial het volgende:
[..]
Als het Dennis is, stop ik meteen met kijken.![]()
quote:Op maandag 7 februari 2005 15:16 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik ben al veel eerder afgehaakt met die debiele verhaallijnen
FOK wil gewoon Lotje.quote:Op maandag 7 februari 2005 17:23 schreef Varvara het volgende:
Ik ben een trouwe kijker van GTST, maar op het moment vind ik de verhaallijnen echt een beetje slapjes en voorspelbaar.Dat Isabella gestroord is weten we ondertussen wel dacht ik zo.
Mocht Dennis achter die verfvlek zitten haak ik inderdaad ook af.
Dus zij krijgt een rol? En had dat logo weggehaaldquote:Op maandag 7 februari 2005 17:29 schreef Snake2005 het volgende:
[afbeelding]mooi he © www.gtstweb.com / met dank aan www.xoti.nl / Xoti Nederland!! en RTL Nederland
Oke, jammer. Maar krijgt ze een rol? Want dan kunnen die nieuwe personages kinderen van haar zijn, want ze heeft ookal een eigen biografie op GTST.nlquote:Op maandag 7 februari 2005 17:32 schreef Snake2005 het volgende:
sorry dat kan echt niet, dan neemt IEDEREEN hem zonder © over, en dat mag niet van RTL, sorry!
Lijkt me sterk. Lotje zou nu een jaar of 12 moeten wezen.quote:Op maandag 7 februari 2005 18:14 schreef bar_rel het volgende:
een vriendin van mij heeft een nichtje en dat nichtje gaat in GTST spelen ( ik weet niet voor hoe lang) en is 4 of 5 jaar...misschien dat het lotje is...
Het kan zijn voor dromen van Laura.quote:Op maandag 7 februari 2005 18:14 schreef bar_rel het volgende:
een vriendin van mij heeft een nichtje en dat nichtje gaat in GTST spelen ( ik weet niet voor hoe lang) en is 4 of 5 jaar...misschien dat het lotje is...
Ja daarom...quote:Op maandag 7 februari 2005 18:16 schreef Shirley het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Lotje zou nu een jaar of 12 moeten wezen.
Martine werd 5 jaar later ofzo zwanger van Sjors. En die is bijna achtien, dus ze is iets van 25 hoor.quote:
Of voor dromen van Charlie, over haar baby ofzo?quote:Op maandag 7 februari 2005 18:19 schreef Orginial het volgende:
[..]
Het kan zijn voor dromen van Laura.![]()
Niet zo mans tegen je meester hequote:Op maandag 7 februari 2005 18:20 schreef Orginial het volgende:
[..]
Martine werd 5 jaar later ofzo zwanger van Sjors. En die is bijna achtien, dus ze is iets van 25 hoor.![]()
Als je spoilers leest, zie je dat het kind nog leeft.quote:Op maandag 7 februari 2005 18:21 schreef Shirley het volgende:
[..]
Of voor dromen van Charlie, over haar baby ofzo?
Wat nu dus geen spoiler meer isquote:Op maandag 7 februari 2005 18:22 schreef Orginial het volgende:
[..]
Als je spoilers leest, zie je dat het kind nog leeft.![]()
Okeej dat doen we vanavond wel weerquote:Op maandag 7 februari 2005 18:23 schreef Orginial het volgende:
[..]
Praat hier maar over GTST en niet zo baggeren.![]()
![]()
Okequote:Op maandag 7 februari 2005 18:25 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Okeej dat doen we vanavond wel weer
Aaaah, kzal je missenquote:Op maandag 7 februari 2005 18:28 schreef bar_rel het volgende:
Ik ga er nu vandoor
Tot vanavon bij sop
oh wacht Winston is uit FokDam...damm...
Dat weet ik, maar dat ze vooruitdenkt ofzo, hoe het later zal zijn...quote:Op maandag 7 februari 2005 18:22 schreef Orginial het volgende:
[..]
Als je spoilers leest, zie je dat het kind nog leeft.![]()
Het kan ook zijn dat Charlie straks een test gaat doen, dan blijkt het kindje dood te zijn. Ze probeert uit te vissen of Nick dan bij haar weg zal gaan en faked een zwangerschap. Tenminste als dat is hebben ze het Meike Griffioen lijntje weer even gekopieerd.quote:Op maandag 7 februari 2005 18:40 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar dat ze vooruitdenkt ofzo, hoe het later zal zijn...
Daar dacht ik ook meteen aan!quote:Op maandag 7 februari 2005 20:25 schreef Max-Westerman het volgende:
Oei
Dalijk gooit nick met stenen op de snelweg
Gezien de spoilers snap ik het ook niet.quote:Op maandag 7 februari 2005 21:56 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Jij zei dat ze geen miskraam zou hebben op de vorige pagina
De gebeurtenissen van vandaag waren een boze droom van Charlie...quote:Op maandag 7 februari 2005 22:01 schreef Orginial het volgende:
Gezien de spoilers snap ik het ook niet.![]()
Ik denk dat Lieke het wel beter heeft gedaan dan dat Aukje zou doen.quote:Op maandag 7 februari 2005 23:17 schreef pberends het volgende:
Charlie, zoveel ervaring, nog steeds naief. Lijkt wel of ze geen lange termijn geheugen heeft
Een kind van 4 gaat in GTST spelen dus Charlie zal haar dode kindje wel weer gaan zien enzo.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 00:00 schreef Taurus het volgende:
Misschien komt 't kind op wonderbaarlijke wijze weer tot leven?![]()
Dat dode kindje is toch nog niet eens 1?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 00:10 schreef Orginial het volgende:
[..]
Een kind van 4 gaat in GTST spelen dus Charlie zal haar dode kindje wel weer gaan zien enzo.![]()
Ik vind het jammerder voor Nick dan voor Charlie. Ik hoop dat Nick wel weer wat badguyachtiger wordt.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 00:31 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dat dode kindje is toch nog niet eens 1?![]()
En waarom is 't eigenlijk uitgesloten dat Lotje die geestesverschijning is? Ik heb het idee dat ik wat dat betreft iets gemist heb, heb hier een aantal reacties zien bevestigen dat 't Lotje niet kan zijn. Why not?
Ik vind 't , ondanks dat ik charlie een beetje vervelend vind, toch wel hard om dat kindje dood te laten zijnLeek me eigenlijk wel leuk, 'n babie.
ik ook niet, maar weet je zei zeiden dat kat hartje niet meer klopt, maby doet charlie dit, alleen om nick te tesen (heeft z hem omgekocht die arts)quote:Op maandag 7 februari 2005 22:01 schreef Orginial het volgende:
[..]
Gezien de spoilers snap ik het ook niet.![]()
Dat zou idd ook nog kunnen ja!!quote:Op dinsdag 8 februari 2005 10:23 schreef polly_rulez het volgende:
ik denk dat het kind van 4 amy is, de dochter van isabella, onderhand moet ze er toch achter gaan komen dat die nog leeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iets in die richting
Correct en tevens juist...
Haha, toen die scène was dacht ik ook zo van 'oh, nu is het duidelijk wie nou die stenen van het viaduct heeft gegooid'quote:Op maandag 7 februari 2005 20:25 schreef Max-Westerman het volgende:
Oei
Dalijk gooit nick met stenen op de snelweg
Ah ja...iedereen begint laag...neem als voorbeeld een hoer, die zal ook niet meteen de beste en snelste zijn, zoals showchat titel al zegt: oefening baart kunst( in dit geval)quote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:30 schreef Orginial het volgende:
Gister was Morris weer afschuwelijk. Joris, moet nodig acteerlessen gaan volgen.![]()
Dat grote hoofd zou die altijd houden.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:34 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ah ja...iedereen begint laag...neem als voorbeeld een hoer, die zal ook niet meteen de beste en snelste zijn, zoals showchat titel al zegt: oefening baart kunst( in dit geval)
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:39 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dat grote hoofd zou die altijd houden.![]()
Het is echt not done in een soap om iemand gewoon te laten bevallen hoor.quote:Op maandag 7 februari 2005 20:17 schreef Dizer het volgende:Wat een kutzooi. Heeft GTST eindelijk een mooie lijn voor Charlie, gaan ze het verpesten
Wat een eikels. Ik vind dit niet leuk! Echt totally niet leuk gewoon!! Kutzooi!!!!
GTST =
Jep, Nick moet gewoon een leuke badguy zijn.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:39 schreef Airelle het volgende:
[..]
Het is echt not done in een soap om iemand gewoon te laten bevallen hoor.
Dat Nick nu zo doet vind ik wel leuk eigenlijk.
Ik heb Nick altijd meer een parodie op een bad guy gevonden.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 17:34 schreef Orginial het volgende:
Jep, Nick moet gewoon een leuke badguy zijn.![]()
Nick is cool, en hij zei dat hij geen eendagsvlieg zoals Milan enzo zal zijn in GTST.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 17:44 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik heb Nick altijd meer een parodie op een bad guy gevonden.
Cool?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 17:48 schreef Orginial het volgende:
Nick is cool, en hij zei dat hij geen eendagsvlieg zoals Milan enzo zal zijn in GTST.![]()
Nou, een andere tiener dan.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 17:56 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Cool?
Grappig?
Milan eendagsvlieg?![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 10:22 schreef Frasier het volgende:
Welk nummer werd gister gedraaid op het moment dat Nick op die brug stond?
Wat had ie dan?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 20:09 schreef DaMart het volgende:
Wat heeft Morris nous weer gedaan met zijn arm... te enthousiast van Stefano gedroomd of zo?
www.soapvision.nlquote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:00 schreef Orginial het volgende:
In the picture #46: Rolovernames
[afbeelding]
Ik beweer ook niet dat jij het zelf maakt, maar dat degene waar jij het van hebt geleend het weer van soapvision heeft geplukt.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:11 schreef Orginial het volgende:
Ja, ik beweer ook niet dat ik zelf maak. Ik maak in the pictures van andere websites.![]()
Oke. Wat vind jij trouwens van de castleden van GTST? Zeg maar acteerprestaties + personages. Ik verveel me namelijk. Heb wel zin in beetje meningen uit te wisselen.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:35 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik beweer ook niet dat jij het zelf maakt, maar dat degene waar jij het van hebt geleend het weer van soapvision heeft geplukt.![]()
Het niveau is gelukkig weer flink gestegen sinds het debacle dat seizoen 14 heet.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:40 schreef Orginial het volgende:
Oke. Wat vind jij trouwens van de castleden van GTST? Zeg maar acteerprestaties + personages. Ik verveel me namelijk. Heb wel zin in beetje meningen uit te wisselen.
quote:Christenkip!
Lieke van Lexmond heet ze.quote:Op woensdag 9 februari 2005 00:00 schreef Marseille het volgende:
Hoe heet die chick dieCharlie
speelt.. ik vind dat zo'n lekker ding
I lover herrr
Janine is trouwens ook nog cuteee voor haar leeftijd!
[..]
![]()
![]()
Zie enkele topics geleden de TT.quote:Op woensdag 9 februari 2005 00:05 schreef Krizzol het volgende:
hehe geweldig hoe altijd erop benadrukt word dat sjors christen is.
Wat vind jij bijvoorbeeld van Fajah Lourens en Joris Putman?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:58 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Het niveau is gelukkig weer flink gestegen sinds het debacle dat seizoen 14 heet.
acteur : matige irritant en arrogant mannetjequote:Op woensdag 9 februari 2005 00:36 schreef Orginial het volgende:
Ongezouten mening over Sebastiaan Labrie/ Ray Groenoord...
[afbeelding]
Sebastiaan: Doet het harstikke goed, en is ook een goede acteur voor GTST.quote:Op woensdag 9 februari 2005 00:36 schreef Orginial het volgende:
Ongezouten mening over Sebastiaan Labrie/ Ray Groenoord...
[afbeelding]
Niks aan toe te voegen.quote:Op woensdag 9 februari 2005 00:39 schreef Frey het volgende:
Ik vind Sebastiaan Labrie best wel een goed acteur, daar heb ik verder niets op aan te merken.
Over de rol van Ray heb ik wel verschillende gedachten gehad. Eerst vond ik hem een zak, toen hij Pascale sloeg. Later, met Benjamin in de grot, vond ik hem top. Ook daarna bleef hij leuk toen hij voor Ludo ging werken. Sinds de Koning verhaallijn is Ray echter weer saai geworden. Hij voegt niet veel meer toe.
Sebastiaan Labrie mag best blijven, maar dan moet de rol van Ray wel weer leuker worden.
Inge Ipenburg is geweldig, zij heeft GTST grootgemaakt.quote:Op woensdag 9 februari 2005 00:41 schreef digispeed het volgende:
Ongezouten mening over Inge Ipenburg/ Martine Hafkamp...
[afbeelding]
in 1 woord geweldigquote:Op woensdag 9 februari 2005 00:41 schreef digispeed het volgende:
Ongezouten mening over Inge Ipenburg (Iep voor intiemie)/ Martine Hafkamp...
[afbeelding]
super actricequote:Op woensdag 9 februari 2005 00:49 schreef Frey het volgende:
Ongezouten mening over Jette van der Meij / Laura Selmhorst...
[afbeelding]
Jette van der Meij is geweldig, ik vind haar in tvprogrammas erg spontaan en leuk dat ze tot het einde van GTST wil blijven.quote:Op woensdag 9 februari 2005 00:49 schreef Frey het volgende:
[afbeelding]
MILF!quote:Op woensdag 9 februari 2005 00:49 schreef Frey het volgende:
[afbeelding]
Lekker wijf, ondanks die lelijke gelekte foto's.quote:Op woensdag 9 februari 2005 00:53 schreef Orginial het volgende:
Ongezoute mening over Inge Schrama/ Sjors Langeveld..
[afbeelding]
Inge Schrama: Top meissie, erg jammer van die pikante foto`s op het web maar toch. Ze geeft zelf ook aan dat de rol van Sjors geen uitdaging meer is omdat ze zo saai is.quote:Op woensdag 9 februari 2005 00:53 schreef Orginial het volgende:
Ongezoute mening over Inge Schrama/ Sjors Langeveld..
[afbeelding]
Bas Muijs: Ik heb hem in het echt gezien en hij deed heel aardig enzo, hij ging zelfs samen met mij en zijn broer op de foto. Zijn broer is trouwens harstikke aardig, die zat naast me. Ik geloof Pim ofzo, maar in ieder geval hij zou ook in GTST komen als Nick van der Heijde, maar dit was niet het geval. Bas Muijs was zo populair dat ik niet veel met hem gepraat heb, maar hoe hij deed en wat zei hij was erg leuk.quote:Op woensdag 9 februari 2005 00:59 schreef Frey het volgende:
Ongezouten mening over Bas Muijs / Stefano Sanders...
[afbeelding]
Die fotoquote:Op woensdag 9 februari 2005 00:59 schreef Frey het volgende:
Ongezouten mening over Bas Muijs / Stefano Sanders...
[afbeelding]
Lekkere jetsersquote:Op woensdag 9 februari 2005 01:06 schreef Orginial het volgende:
Ongezouten mening over Victoria Koblenko/Isabella Kortenaer
[afbeelding]
Victoria Koblenko: Mijn god, wat een talent. Ze doet het al jaren fantastisch. Petje af en ga zo door! Ik heb gehoord dat ze weggaat en dat gaat GTST zeker niet in de koude kleren zitten. Ik hoop dat ze internationaal doorbreekt en dat ze veel succes zal hebben met haar nieuwe projecten, ze verdient het.quote:Op woensdag 9 februari 2005 01:06 schreef Orginial het volgende:
Ongezouten mening over Victoria Koblenko/Isabella Kortenaer
[afbeelding]
Victoria Koblenko & Isabella Kortenaerquote:Op woensdag 9 februari 2005 01:10 schreef Frey het volgende:
Victoria Koblenko: En weer een goed actrice, ook veelzijdig. Ze zet Isabella op verschillende manieren neer.
Isabella Kortenaer: Isabella vond ik in het begin een leuke rol. Van een lief meisje tot ineens een psyco. toen ze Charlie ontvoerde. Toen ze voor Ludo ging werken vond ik haar helemaal top, totdat ze zich tegen Ludo ging keren. Dan komt mijn pro Ludo dingetje dus weerDe laatste tijd vind ik Isabella weer leuker. Ze mag wel een beetje psyco zijn, maar niet te erg.
Joris Putman: Wie heeft er een pistool dat ik hem zelfstandig neerschiet? Wat een baggermens, bah weg ermee!quote:Op woensdag 9 februari 2005 01:14 schreef Frey het volgende:
Ongezouten mening over Morris Fischer #3 / Joris Putman...
[afbeelding]
Everson Jackson Hooi : Hij was in de Erfenis geweldig, maar daar zie ik in GTST niet veel van terug. Ik vind het erg jammer en had veel meer van hem verwacht. Het is en blijft een talent!quote:Op woensdag 9 februari 2005 01:17 schreef Orginial het volgende:
Ongezoute mening over Everson Jackson Hooi/ Bing Mauricius
[afbeelding]
Erik de Vogel Geweldige acteur, en ben blij dat hij GTST niet als tussendoortje heeft gezien maar echt als zijn werk voor de rest van zijn leven. Ik vind het ook erg leuk dat hij een relatie met Caroline de Bruijn heeft, ze passen helemaal bij elkaar. Zijn rol in Flodder 2 was ook leuk om te zien!quote:Op woensdag 9 februari 2005 01:29 schreef Frey het volgende:
Ongezouten mening over Ludo Sanders / Erik de Vogel...
[afbeelding]
Caroline de Bruijn : Wat een schitterende vrouw, dat zal iedereen met me eens zijn.quote:Op woensdag 9 februari 2005 01:34 schreef Orginial het volgende:
Ongezoute mening over Caroline de Bruijn/Janine Elschot![]()
[afbeelding]
Ik vind Morris één groot walgelijk minpunt. Maar in mei zijn de contractbesprekingen en grote kans dat meneertje Putman eruit vliegt.quote:Op woensdag 9 februari 2005 01:44 schreef Frey het volgende:
Als ik dat zo bekijk en ook eens kijk naar de personages die we nog niet hebben besproken, moet ik concluderen dat er op het moment een hele goede cast hebben. Joris Putman is helaas het enige minpunt. Geert Hoes had gewoon moeten blijven, of ze hadden iemand moeten zoeken die kan acteren.
Ik vind de cast dus prima, al mis ik nog steeds Benjamin heel erg![]()
Zo'n vrolijke jongen achter de bar die altijd voor iedereen klaar staat, ontbreekt gewoon.
Mwah... ik vind het zo ook wel leuk.quote:Op woensdag 9 februari 2005 11:47 schreef JohnDDD het volgende:
ze moeten van Isabella wel een betere psycho of een lievere meid maken. Beetje kiezen oid.
Ja die scene van Harmsen en Stefano was echt maf..... Als ze dan zo nodig homoseksualiteit willen behandelen.. moeten ze het natuurlijk wel een beetje normaal doen... trouwens vind het nu wel nu beetje een overkill geworden.quote:Trouwens; wat doet Harmsen raar over homoseksualiteit. Zou ie zelf homo zijn of zou ie zelfs wel eesn een bruinstapje hebben gemaakt vroeger?
Hij deed zo raar in huis en in Scala enzo.
Veel mensen vinden In the picture juist leuk om de biografien van oudspelers te kunnen bekijken enzo.quote:Op woensdag 9 februari 2005 11:20 schreef Airelle het volgende:
Ik vond het wel leuk gister.
Die 'In the picture'-dingen zijn niets... maar die stukjes over de ongezoute mening zijn.
Hij weet nu dat Morris vreemdgaat met Stefano en hem dus bedriegt.quote:Op woensdag 9 februari 2005 11:47 schreef JohnDDD het volgende:
ze moeten van Isabella wel een betere psycho of een lievere meid maken. Beetje kiezen oid.
Trouwens; wat doet Harmsen raar over homoseksualiteit. Zou ie zelf homo zijn of zou ie zelfs wel eesn een bruinstapje hebben gemaakt vroeger?
Hij deed zo raar in huis en in Scala enzo.
als die nog ooit wil experimenteren op lesbisch gebied meld ik mij bij deze als eerste aan, ik dump zelfs mijn vriendin voor haar sorry schatquote:Op woensdag 9 februari 2005 01:39 schreef Orginial het volgende:
[..]
Caroline de Bruijn : Wat een schitterende vrouw, dat zal iedereen met me eens zijn.Hoe ouder ze wordt, hoe mooier.Het is erg leuk dat ze samen met Erik de Vogel een setje is, en dat ze al zo lang in GTST is. De geruchten dat ze weg zou gaan zijn trouwens 100% niet waar.
quote:Op woensdag 9 februari 2005 12:07 schreef Orginial het volgende:
[..]
Hij weet nu dat Morris vreemdgaat met Stefano en hem dus bedriegt.![]()
quote:Op woensdag 9 februari 2005 13:22 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
als die nog ooit wil experimenteren op lesbisch gebied meld ik mij bij deze als eerste aan, ik dump zelfs mijn vriendin voor haar sorry schatwant wat een vrouw.....
![]()
Vanavond of volgende week, weet ik niet precies wordt Govert met een kogel bedreigd. Mischien door Stefano zijn maffiavrienden. Morris is van hem en niet van Govert.quote:Op woensdag 9 februari 2005 13:31 schreef JohnDDD het volgende:
[..]![]()
Er is wel iets mee. Die opmerking dat er vroeger wel homo's waren maar dat die er niet zo voor uitkwamen. En dan dat zenuwachtige gedraai in zijn huis waarbij hij Morris verdedigde. Het leek er een beetje op alsof hij zichzelf probeerde te verdedigen.
Trouwens, Stefano is wel wat hard voor homo's maar dat moeten ze ook doen omdat ie uiteindelijk natuurlijk wel bi zal blijken.
Ach je weet maar nooit hequote:Op woensdag 9 februari 2005 13:56 schreef JohnDDD het volgende:
en wat deed harmsen toch op die kamer van yasmin gister?
zou ie zich daar hebben afgetrokken op foto's van stefano?
ik zou morris en harmsen wel eens samen willen zien hoor
mooie verhaallijn eromheen, morris die harmsen steeds vaker "opa" gaat noemen, etc.
Ik denk dat de kogel van Isabella is.quote:Op woensdag 9 februari 2005 13:33 schreef Orginial het volgende:
Vanavond of volgende week, weet ik niet precies wordt Govert met een kogel bedreigd. Mischien door Stefano zijn maffiavrienden. Morris is van hem en niet van Govert.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een hartjequote:Op woensdag 9 februari 2005 20:26 schreef Taurus het volgende:
hehe, eindelijk 'n goeie move van GTSTEvil Valérie hihi
Jaa, het is Lotje.quote:Op woensdag 9 februari 2005 20:34 schreef Taurus het volgende:
[..]
Een hartjeDefinitly Lotje, lijkt me.. Toch?
Ja, erg verrassend maar zeer goede move.quote:Op woensdag 9 februari 2005 20:26 schreef Taurus het volgende:
hehe, eindelijk 'n goeie move van GTSTEvil Valérie hihi
Nou, Lotje is toch door een operatie aan haar hart overleden of hoe zit het nou?quote:Op woensdag 9 februari 2005 20:44 schreef Nano het volgende:
Dororthea had natuurlijk een hartje voor hem op de muur gezet.Ze was vergeten dat valentijnsdag nog een paar nachtjes slapen is.
Bij mij stond ze al hoogquote:Op woensdag 9 februari 2005 20:53 schreef Frey het volgende:
Valerie staat ineens een stuk hoger in mijn favorietenlijstje![]()
quote:VALERIE FISCHER: "Toen ze ego's aan het uitdelen waren, stond jij zeker vooraan?!" (tegen Ludo Sanders)
quote:MORRIS FISCHER: "In de reclamewereld is bijna iedereen homo." (tegen Barbara Fischer)
quote:BARBARA FISCHER: "Het is normaal om een jongen oké te vinden." (tegen Morris Fischer)
Mij ook.quote:Op woensdag 9 februari 2005 20:53 schreef Frey het volgende:
Valerie staat ineens een stuk hoger in mijn favorietenlijstje![]()
quote:GTST #118: Stefano en zijn Gay-alarm!
Die koos Ludo's kant en is opeens evilquote:Op woensdag 9 februari 2005 21:18 schreef BVO het volgende:
Wat was er zo goed aan Valerie?
KIjk nooit meer.
Suzan kwam vertellen dat Ludo haar chanteert om Martine te laten opdraaien voor moord. Suzan verwachtte dat ze meteen aan haar kant zou staan, maar tot iedereens verbazing vroeg ze het aan Ludo en die bevestigde dit. Ze vond het heerlijk, die machtspelletjes en werd een evilse vrouw.quote:Op woensdag 9 februari 2005 21:18 schreef BVO het volgende:
Wat was er zo goed aan Valerie?
KIjk nooit meer.
Evilse vrouwquote:Op woensdag 9 februari 2005 21:29 schreef Orginial het volgende:
[..]
Suzan kwam vertellen dat Ludo haar chanteert om Martine te laten opdraaien voor moord. Suzan verwachtte dat ze meteen aan haar kant zou staan, maar tot iedereens verbazing vroeg ze het aan Ludo en die bevestigde dit. Ze vond het heerlijk, die machtspelletjes en werd een evilse vrouw.
Fajah Lourens: Mooie vrouw,vooral vroeger. Door het kapsel is ze bij mij erg gezakt.quote:Op woensdag 9 februari 2005 21:57 schreef Orginial het volgende:
Ongezoute mening over Fajah Lourens/ Yasmin Fuentos
[afbeelding]
Fajah is gewoon top en Yasmin is ingekakt, dat is iedereen met elkaar eens.quote:Op woensdag 9 februari 2005 22:35 schreef Frey het volgende:
Fajah Lourens: Een goede, levendige actrice. Ze zet de rol van Yasmin leuk neer en heeft een vrolijke uitstraling.
Yasmin Fuentes: Helaas niet zo'n boeiende rol. Haar enige leuke verhaallijn was met Tony, maar daarna heeft ze bijna niets meer gedaan. Zonde, want ze kunnen veel meer uit Yasmin halen![]()
Pardon?quote:Op woensdag 9 februari 2005 21:01 schreef Iwan1976 het volgende:
Job Geelhoed is vandaag ook opeens van gedaante verwisseld. Laurens Bruning neemt het stokje over van acteur Dik Brinksma.![]()
Ze was inderdaad gister voor het eerst leuk.quote:Op donderdag 10 februari 2005 10:31 schreef Airelle het volgende:
Valerie was erg leuk! Als blikken konden doden....
quote:Op donderdag 10 februari 2005 09:11 schreef JohnDDD het volgende:
Pardon?
quote:Richard Krajicek in GTST
Richard Krajicek krijgt een gastrol in GTST!
Hij kreeg in de gids Veronica Magazine de vraag in welke film hij de hoofdrol zou willen spelen. Hierop antwoordde hij: "In een goede actiefilm met veel specialeffects, maar binnekort ben ik tijdelijk in GTST te zien en dat lijkt me ook een hele leuke ervaring!
Volgens mij is het gewoon botox hoor.quote:Op donderdag 10 februari 2005 13:35 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Rolovername Job Geelhoed (GTST, WO. 09-02-2005)
Laurens Bruning was al 2 keer eerder in GTST te zien. In seizoen 11 (MA. 23-10-2000) speelde hij een arts. In seizoen 12 (DO. 04-10-2001) speelde hij de rol van Victor Kleinschmidt.
Rrrrrrrrquote:Op donderdag 10 februari 2005 13:40 schreef Orginial het volgende:
In the picture #47: Jef Alberts!
[afbeelding]
quote:Op donderdag 10 februari 2005 13:55 schreef pberends het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon botox hoor.
Een van de aandeelhouders in het Merenparkproject.quote:Op donderdag 10 februari 2005 15:45 schreef JohnDDD het volgende:
Maar die Job Geelhoed daar heb ik nog nooit van gehoord
wie de fok is dat???
Jah vind ik ook. Betje is ook wel een goeie actriecequote:Op donderdag 10 februari 2005 16:23 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Suzanne is wel oke jammer dat ze zo snel al weer weg gaat er zit volgens mij veel meer in het personage.
Betje Koolhaas Deze actrice moet GTST echt houden. Ze is geweldig, haar rol moet veel groter worden en ze moet wat meer bitchy worden, ze is een waardige actrice.quote:Op donderdag 10 februari 2005 17:12 schreef Woelli het volgende:
[..]
Jah vind ik ook. Betje is ook wel een goeie actriece![]()
Ze zal wel vermoord worden door Martine of Ludo.quote:Op donderdag 10 februari 2005 17:21 schreef Brandon19 het volgende:
Misschien is het wel een vaste rol.
Hij heeft zeker een sexy loookquote:Op donderdag 10 februari 2005 18:41 schreef Orginial het volgende:
Ongezoute mening over Bas Muijs/Stefano Sanders
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb helaas vernomen dat Suzanne geen vast karakter wordt.quote:Op donderdag 10 februari 2005 17:21 schreef Brandon19 het volgende:
Misschien is het wel een vaste rol.
Maffia-tijdquote:Op donderdag 10 februari 2005 18:41 schreef Orginial het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat zijn pasta-tubes.quote:Op donderdag 10 februari 2005 21:41 schreef P-Style het volgende:
Wat zijn dat toch steeds voor grote tandpasta-tubes die ze altijd op tafel hebben staan wanneer ze aan het ontbijten zijn?
We zien beide kerels toch nooit meerquote:Op donderdag 10 februari 2005 13:35 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Rolovername Job Geelhoed (GTST, WO. 09-02-2005)
Laurens Bruning was al 2 keer eerder in GTST te zien. In seizoen 11 (MA. 23-10-2000) speelde hij een arts. In seizoen 12 (DO. 04-10-2001) speelde hij de rol van Victor Kleinschmidt.
Christophe Haddad: Superacteur, veel aardiger in het echt dan in de serie. Een superacteur en ook erg leuk in musicals!quote:Op donderdag 10 februari 2005 21:52 schreef Orginial het volgende:
Ongezouten mening over Christophe Haddad/Nick van der Heijden..
[afbeelding]
Nick en Christophe zijn geweldig.quote:Op donderdag 10 februari 2005 22:09 schreef Beach het volgende:
Nick is een heel zielig personage.
Zo iemand wil je niet kennen.
Over de acteur: die is wel aardig goed![]()
Weet iemand wie Stefano hier " aan het bevredigen " was? Caps of filmpjes? Ik gok op Bowien.quote:Op donderdag 10 februari 2005 18:41 schreef Orginial het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik dacht dat dat die scene met Janine was.quote:Op donderdag 10 februari 2005 22:18 schreef Orginial het volgende:
[..]
Weet iemand wie Stefano hier " aan het bevredigen " was? Caps of filmpjes? Ik gok op Bowien.![]()
Iwan?quote:Op donderdag 10 februari 2005 22:21 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat die scene met Janine was.
Coma, door Ray veroorzaakt.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 08:13 schreef BobRooney het volgende:
Is Dennis nou dood of ligt ie in coma? Heb een zootje gemist...
Dat wordt weer verplicht meekijken zekerquote:Op vrijdag 11 februari 2005 08:22 schreef BobRooney het volgende:
[..]
godver...dan heeft me vriendin dus toch gelijk
yupquote:Op vrijdag 11 februari 2005 08:29 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat wordt weer verplicht meekijken zeker
Misschien was het met ludoquote:Op vrijdag 11 februari 2005 08:57 schreef JohnDDD het volgende:
Die scene met Stefano was volgens mij met Janine noch Bowien.
Heeft ie het ook niet eens met Barbara gedaan ofzo? Of met wie toch...volgens mij was het een one-night ofzo.
wat voor eenquote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:36 schreef haagse_elfje het volgende:
wat voor eenopmerking is dit nou weer
![]()
![]()
Sinds seizoen 9 maak ik van elke aflevering screenshots en heb ik een aantal speciale afleveringen op video/dvd... en van dit seizoen heb ik alle afleveringen op dvd.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:45 schreef JohnDDD het volgende:
Iwan, hoe kom jij toch altijd aan die screenshots? Neem jij alle GTSTs op?
Trouwens, Bas moet op foto 2 echt wel een keiharde hebben gehad.
Ik heb het daar niet over, ik bekeek je postgeschiedenis en je had echt overal op gereageerd, en ontkennen heeft geen zin meer.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:48 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
[[url=http://forum.fok.nl/usericons/14827/jennifer.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:12 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik heb het daar niet over, ik bekeek je postgeschiedenis en je had echt overal op gereageerd, en ontkennen heeft geen zin meer.![]()
![]()
Hier zakt m'n broek echt van af.quote:
Dat heb ik ook gezegd tegen haar hoor.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Hier zakt m'n broek echt van af..
Jij hebt het uitgevonden, kneus.
Hij vond het weer onzin enzo, en gaf Bing de schuld. Dorothea werd helemaal gek in het huis van Laura en pakte haar spullen. Laura wou dat ze bleven en Jef moest daar voor gaan zorgen. Bing bleef meteen en toen kwam heel onverwacht een romantische scene tussen Dorothea en Jef. Jef zei dat hij haar wel leuk vond enzo.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:44 schreef Dizer het volgende:
Kom hier om even te posten, zitten er weer een aantal te ruzien...
Maar goed, Ik heb gisteren gemist, hoe heeft Jef gereageerd?
Haha denk het ookquote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:45 schreef JohnDDD het volgende:
Iwan, hoe kom jij toch altijd aan die screenshots? Neem jij alle GTSTs op?
Trouwens, Bas moet op foto 2 echt wel een keiharde hebben gehad.
Hoe weet jij dat nouquote:Op vrijdag 11 februari 2005 17:04 schreef Nano het volgende:
[afbeelding]
Net als Irem!Die is ook lief!
Ik vind ze zowiezo wel oke.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 17:14 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat noumeschien zijn het wel kinderen die de hele dag liggen te janken ofzo
![]()
Dat was nog eens een tijd!quote:Op vrijdag 11 februari 2005 17:14 schreef Orginial het volgende:
ITP #50: Stefano Sanders!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 17:25 schreef Orginial het volgende:
ITP #51: Filmpjess
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:36 schreef PM-girl het volgende:
Ff een spoilervraagje, wie maakt die vlekken op de muur bij laura?Lotje of Dennis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze is een mooie vrouw.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:29 schreef Nano het volgende:
Ja dat vind ik ook.Ook al ben ik nu wel een beetje gewend aan het blonde haar.Het oranje,lange haar vond ik toch het mooist.
[afbeelding]
Edit; ze wil niet..quote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:52 schreef Orginial het volgende:
Digispeed, doe jij het volgende topic?![]()
Ze doen het niet meerquote:Op vrijdag 11 februari 2005 17:14 schreef Orginial het volgende:
ITP #50: Stefano Sanders!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]