quote:Op dinsdag 8 februari 2005 10:22 schreef Frasier het volgende:
Welk nummer werd gister gedraaid op het moment dat Nick op die brug stond?
Wat had ie dan?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 20:09 schreef DaMart het volgende:
Wat heeft Morris nous weer gedaan met zijn arm... te enthousiast van Stefano gedroomd of zo?
www.soapvision.nlquote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:00 schreef Orginial het volgende:
In the picture #46: Rolovernames
[afbeelding]
Ik beweer ook niet dat jij het zelf maakt, maar dat degene waar jij het van hebt geleend het weer van soapvision heeft geplukt.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:11 schreef Orginial het volgende:
Ja, ik beweer ook niet dat ik zelf maak. Ik maak in the pictures van andere websites.![]()
Oke. Wat vind jij trouwens van de castleden van GTST? Zeg maar acteerprestaties + personages. Ik verveel me namelijk. Heb wel zin in beetje meningen uit te wisselen.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:35 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik beweer ook niet dat jij het zelf maakt, maar dat degene waar jij het van hebt geleend het weer van soapvision heeft geplukt.![]()
Het niveau is gelukkig weer flink gestegen sinds het debacle dat seizoen 14 heet.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:40 schreef Orginial het volgende:
Oke. Wat vind jij trouwens van de castleden van GTST? Zeg maar acteerprestaties + personages. Ik verveel me namelijk. Heb wel zin in beetje meningen uit te wisselen.
quote:Christenkip!
Lieke van Lexmond heet ze.quote:Op woensdag 9 februari 2005 00:00 schreef Marseille het volgende:
Hoe heet die chick dieCharlie
speelt.. ik vind dat zo'n lekker ding
I lover herrr
Janine is trouwens ook nog cuteee voor haar leeftijd!
[..]
![]()
![]()
Zie enkele topics geleden de TT.quote:Op woensdag 9 februari 2005 00:05 schreef Krizzol het volgende:
hehe geweldig hoe altijd erop benadrukt word dat sjors christen is.
Wat vind jij bijvoorbeeld van Fajah Lourens en Joris Putman?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:58 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Het niveau is gelukkig weer flink gestegen sinds het debacle dat seizoen 14 heet.
acteur : matige irritant en arrogant mannetjequote:Op woensdag 9 februari 2005 00:36 schreef Orginial het volgende:
Ongezouten mening over Sebastiaan Labrie/ Ray Groenoord...
[afbeelding]
Sebastiaan: Doet het harstikke goed, en is ook een goede acteur voor GTST.quote:Op woensdag 9 februari 2005 00:36 schreef Orginial het volgende:
Ongezouten mening over Sebastiaan Labrie/ Ray Groenoord...
[afbeelding]
Niks aan toe te voegen.quote:Op woensdag 9 februari 2005 00:39 schreef Frey het volgende:
Ik vind Sebastiaan Labrie best wel een goed acteur, daar heb ik verder niets op aan te merken.
Over de rol van Ray heb ik wel verschillende gedachten gehad. Eerst vond ik hem een zak, toen hij Pascale sloeg. Later, met Benjamin in de grot, vond ik hem top. Ook daarna bleef hij leuk toen hij voor Ludo ging werken. Sinds de Koning verhaallijn is Ray echter weer saai geworden. Hij voegt niet veel meer toe.
Sebastiaan Labrie mag best blijven, maar dan moet de rol van Ray wel weer leuker worden.
Inge Ipenburg is geweldig, zij heeft GTST grootgemaakt.quote:Op woensdag 9 februari 2005 00:41 schreef digispeed het volgende:
Ongezouten mening over Inge Ipenburg/ Martine Hafkamp...
[afbeelding]
in 1 woord geweldigquote:Op woensdag 9 februari 2005 00:41 schreef digispeed het volgende:
Ongezouten mening over Inge Ipenburg (Iep voor intiemie)/ Martine Hafkamp...
[afbeelding]
super actricequote:Op woensdag 9 februari 2005 00:49 schreef Frey het volgende:
Ongezouten mening over Jette van der Meij / Laura Selmhorst...
[afbeelding]
Jette van der Meij is geweldig, ik vind haar in tvprogrammas erg spontaan en leuk dat ze tot het einde van GTST wil blijven.quote:Op woensdag 9 februari 2005 00:49 schreef Frey het volgende:
[afbeelding]
MILF!quote:Op woensdag 9 februari 2005 00:49 schreef Frey het volgende:
[afbeelding]
Lekker wijf, ondanks die lelijke gelekte foto's.quote:Op woensdag 9 februari 2005 00:53 schreef Orginial het volgende:
Ongezoute mening over Inge Schrama/ Sjors Langeveld..
[afbeelding]
Inge Schrama: Top meissie, erg jammer van die pikante foto`s op het web maar toch. Ze geeft zelf ook aan dat de rol van Sjors geen uitdaging meer is omdat ze zo saai is.quote:Op woensdag 9 februari 2005 00:53 schreef Orginial het volgende:
Ongezoute mening over Inge Schrama/ Sjors Langeveld..
[afbeelding]
Bas Muijs: Ik heb hem in het echt gezien en hij deed heel aardig enzo, hij ging zelfs samen met mij en zijn broer op de foto. Zijn broer is trouwens harstikke aardig, die zat naast me. Ik geloof Pim ofzo, maar in ieder geval hij zou ook in GTST komen als Nick van der Heijde, maar dit was niet het geval. Bas Muijs was zo populair dat ik niet veel met hem gepraat heb, maar hoe hij deed en wat zei hij was erg leuk.quote:Op woensdag 9 februari 2005 00:59 schreef Frey het volgende:
Ongezouten mening over Bas Muijs / Stefano Sanders...
[afbeelding]
Die fotoquote:Op woensdag 9 februari 2005 00:59 schreef Frey het volgende:
Ongezouten mening over Bas Muijs / Stefano Sanders...
[afbeelding]
Lekkere jetsersquote:Op woensdag 9 februari 2005 01:06 schreef Orginial het volgende:
Ongezouten mening over Victoria Koblenko/Isabella Kortenaer
[afbeelding]
Victoria Koblenko: Mijn god, wat een talent. Ze doet het al jaren fantastisch. Petje af en ga zo door! Ik heb gehoord dat ze weggaat en dat gaat GTST zeker niet in de koude kleren zitten. Ik hoop dat ze internationaal doorbreekt en dat ze veel succes zal hebben met haar nieuwe projecten, ze verdient het.quote:Op woensdag 9 februari 2005 01:06 schreef Orginial het volgende:
Ongezouten mening over Victoria Koblenko/Isabella Kortenaer
[afbeelding]
Victoria Koblenko & Isabella Kortenaerquote:Op woensdag 9 februari 2005 01:10 schreef Frey het volgende:
Victoria Koblenko: En weer een goed actrice, ook veelzijdig. Ze zet Isabella op verschillende manieren neer.
Isabella Kortenaer: Isabella vond ik in het begin een leuke rol. Van een lief meisje tot ineens een psyco. toen ze Charlie ontvoerde. Toen ze voor Ludo ging werken vond ik haar helemaal top, totdat ze zich tegen Ludo ging keren. Dan komt mijn pro Ludo dingetje dus weerDe laatste tijd vind ik Isabella weer leuker. Ze mag wel een beetje psyco zijn, maar niet te erg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |