Dat weet ik, maar dat ze vooruitdenkt ofzo, hoe het later zal zijn...quote:Op maandag 7 februari 2005 18:22 schreef Orginial het volgende:
[..]
Als je spoilers leest, zie je dat het kind nog leeft.![]()
Het kan ook zijn dat Charlie straks een test gaat doen, dan blijkt het kindje dood te zijn. Ze probeert uit te vissen of Nick dan bij haar weg zal gaan en faked een zwangerschap. Tenminste als dat is hebben ze het Meike Griffioen lijntje weer even gekopieerd.quote:Op maandag 7 februari 2005 18:40 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar dat ze vooruitdenkt ofzo, hoe het later zal zijn...
Daar dacht ik ook meteen aan!quote:Op maandag 7 februari 2005 20:25 schreef Max-Westerman het volgende:
Oei
Dalijk gooit nick met stenen op de snelweg
Gezien de spoilers snap ik het ook niet.quote:Op maandag 7 februari 2005 21:56 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Jij zei dat ze geen miskraam zou hebben op de vorige pagina
De gebeurtenissen van vandaag waren een boze droom van Charlie...quote:Op maandag 7 februari 2005 22:01 schreef Orginial het volgende:
Gezien de spoilers snap ik het ook niet.![]()
Ik denk dat Lieke het wel beter heeft gedaan dan dat Aukje zou doen.quote:Op maandag 7 februari 2005 23:17 schreef pberends het volgende:
Charlie, zoveel ervaring, nog steeds naief. Lijkt wel of ze geen lange termijn geheugen heeft
Een kind van 4 gaat in GTST spelen dus Charlie zal haar dode kindje wel weer gaan zien enzo.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 00:00 schreef Taurus het volgende:
Misschien komt 't kind op wonderbaarlijke wijze weer tot leven?![]()
Dat dode kindje is toch nog niet eens 1?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 00:10 schreef Orginial het volgende:
[..]
Een kind van 4 gaat in GTST spelen dus Charlie zal haar dode kindje wel weer gaan zien enzo.![]()
Ik vind het jammerder voor Nick dan voor Charlie. Ik hoop dat Nick wel weer wat badguyachtiger wordt.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 00:31 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dat dode kindje is toch nog niet eens 1?![]()
En waarom is 't eigenlijk uitgesloten dat Lotje die geestesverschijning is? Ik heb het idee dat ik wat dat betreft iets gemist heb, heb hier een aantal reacties zien bevestigen dat 't Lotje niet kan zijn. Why not?
Ik vind 't , ondanks dat ik charlie een beetje vervelend vind, toch wel hard om dat kindje dood te laten zijnLeek me eigenlijk wel leuk, 'n babie.
ik ook niet, maar weet je zei zeiden dat kat hartje niet meer klopt, maby doet charlie dit, alleen om nick te tesen (heeft z hem omgekocht die arts)quote:Op maandag 7 februari 2005 22:01 schreef Orginial het volgende:
[..]
Gezien de spoilers snap ik het ook niet.![]()
Dat zou idd ook nog kunnen ja!!quote:Op dinsdag 8 februari 2005 10:23 schreef polly_rulez het volgende:
ik denk dat het kind van 4 amy is, de dochter van isabella, onderhand moet ze er toch achter gaan komen dat die nog leeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iets in die richting
Correct en tevens juist...
Haha, toen die scène was dacht ik ook zo van 'oh, nu is het duidelijk wie nou die stenen van het viaduct heeft gegooid'quote:Op maandag 7 februari 2005 20:25 schreef Max-Westerman het volgende:
Oei
Dalijk gooit nick met stenen op de snelweg
Ah ja...iedereen begint laag...neem als voorbeeld een hoer, die zal ook niet meteen de beste en snelste zijn, zoals showchat titel al zegt: oefening baart kunst( in dit geval)quote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:30 schreef Orginial het volgende:
Gister was Morris weer afschuwelijk. Joris, moet nodig acteerlessen gaan volgen.![]()
Dat grote hoofd zou die altijd houden.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:34 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ah ja...iedereen begint laag...neem als voorbeeld een hoer, die zal ook niet meteen de beste en snelste zijn, zoals showchat titel al zegt: oefening baart kunst( in dit geval)
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:39 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dat grote hoofd zou die altijd houden.![]()
Het is echt not done in een soap om iemand gewoon te laten bevallen hoor.quote:Op maandag 7 februari 2005 20:17 schreef Dizer het volgende:Wat een kutzooi. Heeft GTST eindelijk een mooie lijn voor Charlie, gaan ze het verpesten
Wat een eikels. Ik vind dit niet leuk! Echt totally niet leuk gewoon!! Kutzooi!!!!
GTST =
Jep, Nick moet gewoon een leuke badguy zijn.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:39 schreef Airelle het volgende:
[..]
Het is echt not done in een soap om iemand gewoon te laten bevallen hoor.
Dat Nick nu zo doet vind ik wel leuk eigenlijk.
Ik heb Nick altijd meer een parodie op een bad guy gevonden.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 17:34 schreef Orginial het volgende:
Jep, Nick moet gewoon een leuke badguy zijn.![]()
Nick is cool, en hij zei dat hij geen eendagsvlieg zoals Milan enzo zal zijn in GTST.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 17:44 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik heb Nick altijd meer een parodie op een bad guy gevonden.
Cool?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 17:48 schreef Orginial het volgende:
Nick is cool, en hij zei dat hij geen eendagsvlieg zoals Milan enzo zal zijn in GTST.![]()
Nou, een andere tiener dan.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 17:56 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Cool?
Grappig?
Milan eendagsvlieg?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |