Iwan?quote:Op donderdag 10 februari 2005 22:21 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat die scene met Janine was.
Coma, door Ray veroorzaakt.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 08:13 schreef BobRooney het volgende:
Is Dennis nou dood of ligt ie in coma? Heb een zootje gemist...
Dat wordt weer verplicht meekijken zekerquote:Op vrijdag 11 februari 2005 08:22 schreef BobRooney het volgende:
[..]
godver...dan heeft me vriendin dus toch gelijk
yupquote:Op vrijdag 11 februari 2005 08:29 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat wordt weer verplicht meekijken zeker
Misschien was het met ludoquote:Op vrijdag 11 februari 2005 08:57 schreef JohnDDD het volgende:
Die scene met Stefano was volgens mij met Janine noch Bowien.
Heeft ie het ook niet eens met Barbara gedaan ofzo? Of met wie toch...volgens mij was het een one-night ofzo.
wat voor eenquote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:36 schreef haagse_elfje het volgende:
wat voor eenopmerking is dit nou weer
![]()
![]()
Sinds seizoen 9 maak ik van elke aflevering screenshots en heb ik een aantal speciale afleveringen op video/dvd... en van dit seizoen heb ik alle afleveringen op dvd.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:45 schreef JohnDDD het volgende:
Iwan, hoe kom jij toch altijd aan die screenshots? Neem jij alle GTSTs op?
Trouwens, Bas moet op foto 2 echt wel een keiharde hebben gehad.
Ik heb het daar niet over, ik bekeek je postgeschiedenis en je had echt overal op gereageerd, en ontkennen heeft geen zin meer.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:48 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
[[url=http://forum.fok.nl/usericons/14827/jennifer.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:12 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik heb het daar niet over, ik bekeek je postgeschiedenis en je had echt overal op gereageerd, en ontkennen heeft geen zin meer.![]()
![]()
Hier zakt m'n broek echt van af.quote:
Dat heb ik ook gezegd tegen haar hoor.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Hier zakt m'n broek echt van af..
Jij hebt het uitgevonden, kneus.
Hij vond het weer onzin enzo, en gaf Bing de schuld. Dorothea werd helemaal gek in het huis van Laura en pakte haar spullen. Laura wou dat ze bleven en Jef moest daar voor gaan zorgen. Bing bleef meteen en toen kwam heel onverwacht een romantische scene tussen Dorothea en Jef. Jef zei dat hij haar wel leuk vond enzo.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:44 schreef Dizer het volgende:
Kom hier om even te posten, zitten er weer een aantal te ruzien...
Maar goed, Ik heb gisteren gemist, hoe heeft Jef gereageerd?
Haha denk het ookquote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:45 schreef JohnDDD het volgende:
Iwan, hoe kom jij toch altijd aan die screenshots? Neem jij alle GTSTs op?
Trouwens, Bas moet op foto 2 echt wel een keiharde hebben gehad.
Hoe weet jij dat nouquote:Op vrijdag 11 februari 2005 17:04 schreef Nano het volgende:
[afbeelding]
Net als Irem!Die is ook lief!
Ik vind ze zowiezo wel oke.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 17:14 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat noumeschien zijn het wel kinderen die de hele dag liggen te janken ofzo
![]()
Dat was nog eens een tijd!quote:Op vrijdag 11 februari 2005 17:14 schreef Orginial het volgende:
ITP #50: Stefano Sanders!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 17:25 schreef Orginial het volgende:
ITP #51: Filmpjess
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:36 schreef PM-girl het volgende:
Ff een spoilervraagje, wie maakt die vlekken op de muur bij laura?Lotje of Dennis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze is een mooie vrouw.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:29 schreef Nano het volgende:
Ja dat vind ik ook.Ook al ben ik nu wel een beetje gewend aan het blonde haar.Het oranje,lange haar vond ik toch het mooist.
[afbeelding]
Edit; ze wil niet..quote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:52 schreef Orginial het volgende:
Digispeed, doe jij het volgende topic?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |