Fajah Lourens: Mooie vrouw,vooral vroeger. Door het kapsel is ze bij mij erg gezakt.quote:Op woensdag 9 februari 2005 21:57 schreef Orginial het volgende:
Ongezoute mening over Fajah Lourens/ Yasmin Fuentos
[afbeelding]
Fajah is gewoon top en Yasmin is ingekakt, dat is iedereen met elkaar eens.quote:Op woensdag 9 februari 2005 22:35 schreef Frey het volgende:
Fajah Lourens: Een goede, levendige actrice. Ze zet de rol van Yasmin leuk neer en heeft een vrolijke uitstraling.
Yasmin Fuentes: Helaas niet zo'n boeiende rol. Haar enige leuke verhaallijn was met Tony, maar daarna heeft ze bijna niets meer gedaan. Zonde, want ze kunnen veel meer uit Yasmin halen![]()
Pardon?quote:Op woensdag 9 februari 2005 21:01 schreef Iwan1976 het volgende:
Job Geelhoed is vandaag ook opeens van gedaante verwisseld. Laurens Bruning neemt het stokje over van acteur Dik Brinksma.![]()
Ze was inderdaad gister voor het eerst leuk.quote:Op donderdag 10 februari 2005 10:31 schreef Airelle het volgende:
Valerie was erg leuk! Als blikken konden doden....
quote:Op donderdag 10 februari 2005 09:11 schreef JohnDDD het volgende:
Pardon?
quote:Richard Krajicek in GTST
Richard Krajicek krijgt een gastrol in GTST!
Hij kreeg in de gids Veronica Magazine de vraag in welke film hij de hoofdrol zou willen spelen. Hierop antwoordde hij: "In een goede actiefilm met veel specialeffects, maar binnekort ben ik tijdelijk in GTST te zien en dat lijkt me ook een hele leuke ervaring!
Volgens mij is het gewoon botox hoor.quote:Op donderdag 10 februari 2005 13:35 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Rolovername Job Geelhoed (GTST, WO. 09-02-2005)
Laurens Bruning was al 2 keer eerder in GTST te zien. In seizoen 11 (MA. 23-10-2000) speelde hij een arts. In seizoen 12 (DO. 04-10-2001) speelde hij de rol van Victor Kleinschmidt.
Rrrrrrrrquote:Op donderdag 10 februari 2005 13:40 schreef Orginial het volgende:
In the picture #47: Jef Alberts!
[afbeelding]
quote:Op donderdag 10 februari 2005 13:55 schreef pberends het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon botox hoor.
Een van de aandeelhouders in het Merenparkproject.quote:Op donderdag 10 februari 2005 15:45 schreef JohnDDD het volgende:
Maar die Job Geelhoed daar heb ik nog nooit van gehoord
wie de fok is dat???
Jah vind ik ook. Betje is ook wel een goeie actriecequote:Op donderdag 10 februari 2005 16:23 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Suzanne is wel oke jammer dat ze zo snel al weer weg gaat er zit volgens mij veel meer in het personage.
Betje Koolhaas Deze actrice moet GTST echt houden. Ze is geweldig, haar rol moet veel groter worden en ze moet wat meer bitchy worden, ze is een waardige actrice.quote:Op donderdag 10 februari 2005 17:12 schreef Woelli het volgende:
[..]
Jah vind ik ook. Betje is ook wel een goeie actriece![]()
Ze zal wel vermoord worden door Martine of Ludo.quote:Op donderdag 10 februari 2005 17:21 schreef Brandon19 het volgende:
Misschien is het wel een vaste rol.
Hij heeft zeker een sexy loookquote:Op donderdag 10 februari 2005 18:41 schreef Orginial het volgende:
Ongezoute mening over Bas Muijs/Stefano Sanders
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb helaas vernomen dat Suzanne geen vast karakter wordt.quote:Op donderdag 10 februari 2005 17:21 schreef Brandon19 het volgende:
Misschien is het wel een vaste rol.
Maffia-tijdquote:Op donderdag 10 februari 2005 18:41 schreef Orginial het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat zijn pasta-tubes.quote:Op donderdag 10 februari 2005 21:41 schreef P-Style het volgende:
Wat zijn dat toch steeds voor grote tandpasta-tubes die ze altijd op tafel hebben staan wanneer ze aan het ontbijten zijn?
We zien beide kerels toch nooit meerquote:Op donderdag 10 februari 2005 13:35 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Rolovername Job Geelhoed (GTST, WO. 09-02-2005)
Laurens Bruning was al 2 keer eerder in GTST te zien. In seizoen 11 (MA. 23-10-2000) speelde hij een arts. In seizoen 12 (DO. 04-10-2001) speelde hij de rol van Victor Kleinschmidt.
Christophe Haddad: Superacteur, veel aardiger in het echt dan in de serie. Een superacteur en ook erg leuk in musicals!quote:Op donderdag 10 februari 2005 21:52 schreef Orginial het volgende:
Ongezouten mening over Christophe Haddad/Nick van der Heijden..
[afbeelding]
Nick en Christophe zijn geweldig.quote:Op donderdag 10 februari 2005 22:09 schreef Beach het volgende:
Nick is een heel zielig personage.
Zo iemand wil je niet kennen.
Over de acteur: die is wel aardig goed![]()
Weet iemand wie Stefano hier " aan het bevredigen " was? Caps of filmpjes? Ik gok op Bowien.quote:Op donderdag 10 februari 2005 18:41 schreef Orginial het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik dacht dat dat die scene met Janine was.quote:Op donderdag 10 februari 2005 22:18 schreef Orginial het volgende:
[..]
Weet iemand wie Stefano hier " aan het bevredigen " was? Caps of filmpjes? Ik gok op Bowien.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |