abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 februari 2005 @ 01:14:00 #151
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_24998556
Ongezouten mening over Morris Fischer #3 / Joris Putman...

Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  woensdag 9 februari 2005 @ 01:16:36 #152
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_24998615
Joris Putman: Een beroerd acteur met soms wat een soms wat vreemde uitspraak. Hij heeft duidelijk nog wat lessen nodig.

Morris Fischer: Een waardeloos personage, heeft nooit 1 boeiende verhaallijn gehad. Het is daarom een raadsel waarom hij tot 2 keer toe moest worden vervangen. Nu begint dan eindelijk een beetje een leuke verhaallijn, maar helaas is de acteur nu bagger.
pi_24998617
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 01:14 schreef Frey het volgende:
Ongezouten mening over Morris Fischer #3 / Joris Putman...

[afbeelding]
Joris Putman: Wie heeft er een pistool dat ik hem zelfstandig neerschiet? Wat een baggermens, bah weg ermee!

Morris Fisher: Geert en Patrick waren geweldig, Joris heeft Morris totaal verkracht met zijn hoofd en acteerspel. Weg ermee
pi_24998638
Ongezoute mening over Everson Jackson Hooi/ Bing Mauricius

woensdag 9 februari 2005 @ 01:22:48 #155
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_24998759
Everson Jackson Hooi: Een redelijk acteur die ik al kende van de Erfenis waarin hij best goed acteerde. In GTST hebben we nog niet zo heel erg veel van hem gezien, omdat zijn rol helaas nog beperkt is. Daarom komt hij nu nog wat magertjes over, maar ik zie in hem een groot, toekomstig talent.

Bing Mauricius: Ook van Bing hebben we nog niet veel gezien. Tot nu toe is hij best grappig en hij kan ook lekker arrogant zijn. Maar ik kan dus nog niet echt over Bing oordelen.
pi_24998936
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 01:17 schreef Orginial het volgende:
Ongezoute mening over Everson Jackson Hooi/ Bing Mauricius

[afbeelding]
Everson Jackson Hooi : Hij was in de Erfenis geweldig, maar daar zie ik in GTST niet veel van terug. Ik vind het erg jammer en had veel meer van hem verwacht. Het is en blijft een talent!

Bing Mauricius: Zijn rol is zo klein dat ik nog niet echt weet of ik hem nou wel of niet nou niet leuk vindt. Ik denk toch wel het laatste, als hij niet achter die vlekken zit.
  woensdag 9 februari 2005 @ 01:29:32 #157
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_24998962
Ongezouten mening over Erik de Vogel / Ludo Sanders...

pi_24999045
Everon ken ik nog van de Erfenis, waar ik hem tot een van de slechtste vond horen. Samen met Roscoe Leien.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_24999060
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 01:29 schreef Frey het volgende:
Ongezouten mening over Ludo Sanders / Erik de Vogel...

[afbeelding]
Erik de Vogel Geweldige acteur, en ben blij dat hij GTST niet als tussendoortje heeft gezien maar echt als zijn werk voor de rest van zijn leven. Ik vind het ook erg leuk dat hij een relatie met Caroline de Bruijn heeft, ze passen helemaal bij elkaar. Zijn rol in Flodder 2 was ook leuk om te zien!

Ludo Sanders : Ik vind zijn persoonlijkheid geweldig, maar we weten nou wel dat hij iedere keer weer belazerd wordt door een vrouw. Ik denk dat Ludo een lange vakantie nodig heeft, althans de schrijvers voor Ludo om inspiratie op te doen. Want als er straks een Roma (Roxy & Martine - figuur) weer langskomt, vindt ik Ludo niet leuk meer. Ludo moet gewoon een nieuwe wending van zijn verhaallijn, en je ziet nu al gewoon dat Valerie en Ludo voor even is.
pi_24999099
*Edit*
  woensdag 9 februari 2005 @ 01:34:11 #161
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_24999100
Erik de Vogel: Meesterlijk acteur, die man kan zoooo goed acteren! Van een keiharde zakenman tot een lieve, zachtaardige vader. Hij heeft zijn talent wel bewezen

Ludo Sanders: Ongetwijfeld mijn meest favoriete rol van heel GTST. Hij kan soms hebzuchtug en meedogenloos zijn en dan is hij ook op zijn best. Maar het gaat ook gepaard met gevoelend voor zijn familie en geliefden. Vooral Janine, Nina en Stefano blijven zijn zwakte. De laatste tijd waren er helaas weinig acties van Ludo en dat is jammer. Hij werd te lang in het hoekje gedreven. Gelukkig begint hij een beetje terug te komen. Maar het wordt tijd dat Ludo weer heel rijk wordt en zijn macht terug krijgt...
pi_24999116
Ongezoute mening over Caroline de Bruijn/Janine Elschot

woensdag 9 februari 2005 @ 01:38:51 #163
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_24999226
Caroline de Bruijn: Geweldige actrice, die niet alleen al jaren de rol van Janine goed neer zet, maar er ook nog eens jonger uit is gaan zien door de jaren heen.

Janine Elschot: Heerlijke rol, vooral als ze een verhaallijn met Ludo heeft. Dat was de tijd dat janine echt leuk was. De laatste tijd verschijnt ze meer op de achtergrond en heeft ze zelf geen echte verhaallijnen meer. Tijd om Ray te dumpen en terug naar Ludo te gaan
pi_24999247
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 01:34 schreef Orginial het volgende:
Ongezoute mening over Caroline de Bruijn/Janine Elschot

[afbeelding]
Caroline de Bruijn : Wat een schitterende vrouw, dat zal iedereen met me eens zijn. Hoe ouder ze wordt, hoe mooier.Het is erg leuk dat ze samen met Erik de Vogel een setje is, en dat ze al zo lang in GTST is. De geruchten dat ze weg zou gaan zijn trouwens 100% niet waar.

Janine Elschot: Tja, wat moet ik daarover zeggen. Alle kijkers houden van haar. Ze is gewoon heerlijk, nooit zeikerig en leuk om te zien hoe ze reageert op bepaalde situaties zoals toen met Robert en Barbara die aan het scrabblen waren en een wijntje dronken. (Vorige week..)

Janine: Ik heb wijn meegenomen
Barbara: Ha lekker, kom verder. Robert is er ook

Janine gaat op de bank zitten enzo.

Barbara: Wijntje Janine?
Janine: (Kijkt naar Robert) Ach nee doe maar een sappie
Robert: Voor mij hoef je het niet te laten
Janine: (lachend) GRAAG! en dan iets van dat ze een wijntje wil en krijgt.
  woensdag 9 februari 2005 @ 01:44:26 #165
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_24999393
Als ik dat zo bekijk en ook eens kijk naar de personages die we nog niet hebben besproken, moet ik concluderen dat er op het moment een hele goede cast hebben. Joris Putman is helaas het enige minpunt. Geert Hoes had gewoon moeten blijven, of ze hadden iemand moeten zoeken die kan acteren.

Ik vind de cast dus prima, al mis ik nog steeds Benjamin heel erg
Zo'n vrolijke jongen achter de bar die altijd voor iedereen klaar staat, ontbreekt gewoon.
pi_24999454
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 01:44 schreef Frey het volgende:
Als ik dat zo bekijk en ook eens kijk naar de personages die we nog niet hebben besproken, moet ik concluderen dat er op het moment een hele goede cast hebben. Joris Putman is helaas het enige minpunt. Geert Hoes had gewoon moeten blijven, of ze hadden iemand moeten zoeken die kan acteren.

Ik vind de cast dus prima, al mis ik nog steeds Benjamin heel erg
Zo'n vrolijke jongen achter de bar die altijd voor iedereen klaar staat, ontbreekt gewoon.
Ik vind Morris één groot walgelijk minpunt. Maar in mei zijn de contractbesprekingen en grote kans dat meneertje Putman eruit vliegt.
pi_24999506
In the picture #47: Helen Helmink

pi_25003765
Ik vond het wel leuk gister .

Die 'In the picture'-dingen zijn niets... maar die stukjes over de ongezoute mening zijn .
pi_25004114
ze moeten van Isabella wel een betere psycho of een lievere meid maken. Beetje kiezen oid.

Trouwens; wat doet Harmsen raar over homoseksualiteit. Zou ie zelf homo zijn of zou ie zelfs wel eesn een bruinstapje hebben gemaakt vroeger?

Hij deed zo raar in huis en in Scala enzo.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_25004186
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 11:47 schreef JohnDDD het volgende:
ze moeten van Isabella wel een betere psycho of een lievere meid maken. Beetje kiezen oid.
Mwah... ik vind het zo ook wel leuk.
quote:
Trouwens; wat doet Harmsen raar over homoseksualiteit. Zou ie zelf homo zijn of zou ie zelfs wel eesn een bruinstapje hebben gemaakt vroeger?

Ja die scene van Harmsen en Stefano was echt maf..... Als ze dan zo nodig homoseksualiteit willen behandelen.. moeten ze het natuurlijk wel een beetje normaal doen... trouwens vind het nu wel nu beetje een overkill geworden.
pi_25004358
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 11:20 schreef Airelle het volgende:
Ik vond het wel leuk gister .

Die 'In the picture'-dingen zijn niets... maar die stukjes over de ongezoute mening zijn .
Veel mensen vinden In the picture juist leuk om de biografien van oudspelers te kunnen bekijken enzo.
pi_25004478
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 11:47 schreef JohnDDD het volgende:

Hij weet nu dat Morris vreemdgaat met Stefano en hem dus bedriegt.
  woensdag 9 februari 2005 @ 13:22:52 #173
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25005563
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 01:39 schreef Orginial het volgende:

[..]

Caroline de Bruijn : Wat een schitterende vrouw, dat zal iedereen met me eens zijn. Hoe ouder ze wordt, hoe mooier.Het is erg leuk dat ze samen met Erik de Vogel een setje is, en dat ze al zo lang in GTST is. De geruchten dat ze weg zou gaan zijn trouwens 100% niet waar.
als die nog ooit wil experimenteren op lesbisch gebied meld ik mij bij deze als eerste aan, ik dump zelfs mijn vriendin voor haar sorry schat want wat een vrouw.....
don't give me that fucking bullshit
pi_25005666
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 12:07 schreef Orginial het volgende:

[..]

Hij weet nu dat Morris vreemdgaat met Stefano en hem dus bedriegt.

Er is wel iets mee. Die opmerking dat er vroeger wel homo's waren maar dat die er niet zo voor uitkwamen. En dan dat zenuwachtige gedraai in zijn huis waarbij hij Morris verdedigde. Het leek er een beetje op alsof hij zichzelf probeerde te verdedigen.

Trouwens, Stefano is wel wat hard voor homo's maar dat moeten ze ook doen omdat ie uiteindelijk natuurlijk wel bi zal blijken.
pi_25005673
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 13:22 schreef haagse_elfje het volgende:

[..]

als die nog ooit wil experimenteren op lesbisch gebied meld ik mij bij deze als eerste aan, ik dump zelfs mijn vriendin voor haar sorry schat want wat een vrouw.....
Janine is de parel van GTST.
pi_25005702
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 13:31 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Er is wel iets mee. Die opmerking dat er vroeger wel homo's waren maar dat die er niet zo voor uitkwamen. En dan dat zenuwachtige gedraai in zijn huis waarbij hij Morris verdedigde. Het leek er een beetje op alsof hij zichzelf probeerde te verdedigen.

Trouwens, Stefano is wel wat hard voor homo's maar dat moeten ze ook doen omdat ie uiteindelijk natuurlijk wel bi zal blijken.
Vanavond of volgende week, weet ik niet precies wordt Govert met een kogel bedreigd. Mischien door Stefano zijn maffiavrienden. Morris is van hem en niet van Govert.
pi_25005941
Hahaha

missschien door Ray?
pi_25005962
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 13:48 schreef JohnDDD het volgende:
Hahaha

missschien door Ray?
Nou we zien het wel.
pi_25006035
en wat deed harmsen toch op die kamer van yasmin gister?
zou ie zich daar hebben afgetrokken op foto's van stefano?
ik zou morris en harmsen wel eens samen willen zien hoor
mooie verhaallijn eromheen, morris die harmsen steeds vaker "opa" gaat noemen, etc.
  woensdag 9 februari 2005 @ 17:01:53 #180
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_25008075
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 13:56 schreef JohnDDD het volgende:
en wat deed harmsen toch op die kamer van yasmin gister?
zou ie zich daar hebben afgetrokken op foto's van stefano?
ik zou morris en harmsen wel eens samen willen zien hoor
mooie verhaallijn eromheen, morris die harmsen steeds vaker "opa" gaat noemen, etc.
Ach je weet maar nooit he
pi_25008241
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 13:33 schreef Orginial het volgende:

Vanavond of volgende week, weet ik niet precies wordt Govert met een kogel bedreigd. Mischien door Stefano zijn maffiavrienden. Morris is van hem en niet van Govert.
Ik denk dat de kogel van Isabella is.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_25011099
hehe, eindelijk 'n goeie move van GTST Evil Valérie hihi
pi_25011246
ehm
hoe zit dat met jef
wat zag ie nou op de muur?
pi_25011255
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 20:26 schreef Taurus het volgende:
Een hartje Definitly Lotje, lijkt me.. Toch?
pi_25011451
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 20:34 schreef Taurus het volgende:

[..]

Een hartje Definitly Lotje, lijkt me.. Toch?
Jaa, het is Lotje.
pi_25011465
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 20:26 schreef Taurus het volgende:
Ja, erg verrassend maar zeer goede move.
pi_25011475
Dororthea had natuurlijk een hartje voor hem op de muur gezet.Ze was vergeten dat valentijnsdag nog een paar nachtjes slapen is.
pi_25011495
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 20:44 schreef Nano het volgende:
Dororthea had natuurlijk een hartje voor hem op de muur gezet.Ze was vergeten dat valentijnsdag nog een paar nachtjes slapen is.
Nou, Lotje is toch door een operatie aan haar hart overleden of hoe zit het nou?
  woensdag 9 februari 2005 @ 20:53:27 #189
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_25011651
Valerie staat ineens een stuk hoger in mijn favorietenlijstje
  woensdag 9 februari 2005 @ 20:54:56 #190
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_25011684
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 20:53 schreef Frey het volgende:
Bij mij stond ze al hoog
pi_25011766
quote:
VALERIE FISCHER: "Toen ze ego's aan het uitdelen waren, stond jij zeker vooraan?!" (tegen Ludo Sanders)
quote:
MORRIS FISCHER: "In de reclamewereld is bijna iedereen homo." (tegen Barbara Fischer)
En wij maar denken dat Robert & Jef broers waren.
quote:
BARBARA FISCHER: "Het is normaal om een jongen oké te vinden." (tegen Morris Fischer)
pi_25011791
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 20:53 schreef Frey het volgende:
Mij ook.
pi_25011842
Job Geelhoed is vandaag ook opeens van gedaante verwisseld. Laurens Bruning neemt het stokje over van acteur Dik Brinksma.
  woensdag 9 februari 2005 @ 21:18:27 #194
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_25012081
Wat was er zo goed aan Valerie?
KIjk nooit meer.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_25012236
quote:
GTST #118: Stefano en zijn Gay-alarm!
pi_25012264
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 21:18 schreef BVO het volgende:
KIjk nooit meer.
Die koos Ludo's kant en is opeens evil
pi_25012305
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 21:18 schreef BVO het volgende:
KIjk nooit meer.
Suzan kwam vertellen dat Ludo haar chanteert om Martine te laten opdraaien voor moord. Suzan verwachtte dat ze meteen aan haar kant zou staan, maar tot iedereens verbazing vroeg ze het aan Ludo en die bevestigde dit. Ze vond het heerlijk, die machtspelletjes en werd een evilse vrouw.
pi_25012542
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 21:29 schreef Orginial het volgende:

[..]

Suzan kwam vertellen dat Ludo haar chanteert om Martine te laten opdraaien voor moord. Suzan verwachtte dat ze meteen aan haar kant zou staan, maar tot iedereens verbazing vroeg ze het aan Ludo en die bevestigde dit. Ze vond het heerlijk, die machtspelletjes en werd een evilse vrouw.
Evilse vrouw
pi_25012710
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 21:40 schreef Taurus het volgende:

[..]

Evilse vrouw
Nou het is wel.
pi_25012862
Ongezoute mening over Fajah Lourens/ Yasmin Fuentos

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: