Joris Putman: Wie heeft er een pistool dat ik hem zelfstandig neerschiet? Wat een baggermens, bah weg ermee!quote:Op woensdag 9 februari 2005 01:14 schreef Frey het volgende:
Ongezouten mening over Morris Fischer #3 / Joris Putman...
[afbeelding]
Everson Jackson Hooi : Hij was in de Erfenis geweldig, maar daar zie ik in GTST niet veel van terug. Ik vind het erg jammer en had veel meer van hem verwacht. Het is en blijft een talent!quote:Op woensdag 9 februari 2005 01:17 schreef Orginial het volgende:
Ongezoute mening over Everson Jackson Hooi/ Bing Mauricius
[afbeelding]
Erik de Vogel Geweldige acteur, en ben blij dat hij GTST niet als tussendoortje heeft gezien maar echt als zijn werk voor de rest van zijn leven. Ik vind het ook erg leuk dat hij een relatie met Caroline de Bruijn heeft, ze passen helemaal bij elkaar. Zijn rol in Flodder 2 was ook leuk om te zien!quote:Op woensdag 9 februari 2005 01:29 schreef Frey het volgende:
Ongezouten mening over Ludo Sanders / Erik de Vogel...
[afbeelding]
Caroline de Bruijn : Wat een schitterende vrouw, dat zal iedereen met me eens zijn.quote:Op woensdag 9 februari 2005 01:34 schreef Orginial het volgende:
Ongezoute mening over Caroline de Bruijn/Janine Elschot![]()
[afbeelding]
Ik vind Morris één groot walgelijk minpunt. Maar in mei zijn de contractbesprekingen en grote kans dat meneertje Putman eruit vliegt.quote:Op woensdag 9 februari 2005 01:44 schreef Frey het volgende:
Als ik dat zo bekijk en ook eens kijk naar de personages die we nog niet hebben besproken, moet ik concluderen dat er op het moment een hele goede cast hebben. Joris Putman is helaas het enige minpunt. Geert Hoes had gewoon moeten blijven, of ze hadden iemand moeten zoeken die kan acteren.
Ik vind de cast dus prima, al mis ik nog steeds Benjamin heel erg![]()
Zo'n vrolijke jongen achter de bar die altijd voor iedereen klaar staat, ontbreekt gewoon.
Mwah... ik vind het zo ook wel leuk.quote:Op woensdag 9 februari 2005 11:47 schreef JohnDDD het volgende:
ze moeten van Isabella wel een betere psycho of een lievere meid maken. Beetje kiezen oid.
Ja die scene van Harmsen en Stefano was echt maf..... Als ze dan zo nodig homoseksualiteit willen behandelen.. moeten ze het natuurlijk wel een beetje normaal doen... trouwens vind het nu wel nu beetje een overkill geworden.quote:Trouwens; wat doet Harmsen raar over homoseksualiteit. Zou ie zelf homo zijn of zou ie zelfs wel eesn een bruinstapje hebben gemaakt vroeger?
Hij deed zo raar in huis en in Scala enzo.
Veel mensen vinden In the picture juist leuk om de biografien van oudspelers te kunnen bekijken enzo.quote:Op woensdag 9 februari 2005 11:20 schreef Airelle het volgende:
Ik vond het wel leuk gister.
Die 'In the picture'-dingen zijn niets... maar die stukjes over de ongezoute mening zijn.
Hij weet nu dat Morris vreemdgaat met Stefano en hem dus bedriegt.quote:Op woensdag 9 februari 2005 11:47 schreef JohnDDD het volgende:
ze moeten van Isabella wel een betere psycho of een lievere meid maken. Beetje kiezen oid.
Trouwens; wat doet Harmsen raar over homoseksualiteit. Zou ie zelf homo zijn of zou ie zelfs wel eesn een bruinstapje hebben gemaakt vroeger?
Hij deed zo raar in huis en in Scala enzo.
als die nog ooit wil experimenteren op lesbisch gebied meld ik mij bij deze als eerste aan, ik dump zelfs mijn vriendin voor haar sorry schatquote:Op woensdag 9 februari 2005 01:39 schreef Orginial het volgende:
[..]
Caroline de Bruijn : Wat een schitterende vrouw, dat zal iedereen met me eens zijn.Hoe ouder ze wordt, hoe mooier.Het is erg leuk dat ze samen met Erik de Vogel een setje is, en dat ze al zo lang in GTST is. De geruchten dat ze weg zou gaan zijn trouwens 100% niet waar.
quote:Op woensdag 9 februari 2005 12:07 schreef Orginial het volgende:
[..]
Hij weet nu dat Morris vreemdgaat met Stefano en hem dus bedriegt.![]()
quote:Op woensdag 9 februari 2005 13:22 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
als die nog ooit wil experimenteren op lesbisch gebied meld ik mij bij deze als eerste aan, ik dump zelfs mijn vriendin voor haar sorry schatwant wat een vrouw.....
![]()
Vanavond of volgende week, weet ik niet precies wordt Govert met een kogel bedreigd. Mischien door Stefano zijn maffiavrienden. Morris is van hem en niet van Govert.quote:Op woensdag 9 februari 2005 13:31 schreef JohnDDD het volgende:
[..]![]()
Er is wel iets mee. Die opmerking dat er vroeger wel homo's waren maar dat die er niet zo voor uitkwamen. En dan dat zenuwachtige gedraai in zijn huis waarbij hij Morris verdedigde. Het leek er een beetje op alsof hij zichzelf probeerde te verdedigen.
Trouwens, Stefano is wel wat hard voor homo's maar dat moeten ze ook doen omdat ie uiteindelijk natuurlijk wel bi zal blijken.
Ach je weet maar nooit hequote:Op woensdag 9 februari 2005 13:56 schreef JohnDDD het volgende:
en wat deed harmsen toch op die kamer van yasmin gister?
zou ie zich daar hebben afgetrokken op foto's van stefano?
ik zou morris en harmsen wel eens samen willen zien hoor
mooie verhaallijn eromheen, morris die harmsen steeds vaker "opa" gaat noemen, etc.
Ik denk dat de kogel van Isabella is.quote:Op woensdag 9 februari 2005 13:33 schreef Orginial het volgende:
Vanavond of volgende week, weet ik niet precies wordt Govert met een kogel bedreigd. Mischien door Stefano zijn maffiavrienden. Morris is van hem en niet van Govert.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een hartjequote:Op woensdag 9 februari 2005 20:26 schreef Taurus het volgende:
hehe, eindelijk 'n goeie move van GTSTEvil Valérie hihi
Jaa, het is Lotje.quote:Op woensdag 9 februari 2005 20:34 schreef Taurus het volgende:
[..]
Een hartjeDefinitly Lotje, lijkt me.. Toch?
Ja, erg verrassend maar zeer goede move.quote:Op woensdag 9 februari 2005 20:26 schreef Taurus het volgende:
hehe, eindelijk 'n goeie move van GTSTEvil Valérie hihi
Nou, Lotje is toch door een operatie aan haar hart overleden of hoe zit het nou?quote:Op woensdag 9 februari 2005 20:44 schreef Nano het volgende:
Dororthea had natuurlijk een hartje voor hem op de muur gezet.Ze was vergeten dat valentijnsdag nog een paar nachtjes slapen is.
Bij mij stond ze al hoogquote:Op woensdag 9 februari 2005 20:53 schreef Frey het volgende:
Valerie staat ineens een stuk hoger in mijn favorietenlijstje![]()
quote:VALERIE FISCHER: "Toen ze ego's aan het uitdelen waren, stond jij zeker vooraan?!" (tegen Ludo Sanders)
quote:MORRIS FISCHER: "In de reclamewereld is bijna iedereen homo." (tegen Barbara Fischer)
quote:BARBARA FISCHER: "Het is normaal om een jongen oké te vinden." (tegen Morris Fischer)
Mij ook.quote:Op woensdag 9 februari 2005 20:53 schreef Frey het volgende:
Valerie staat ineens een stuk hoger in mijn favorietenlijstje![]()
quote:GTST #118: Stefano en zijn Gay-alarm!
Die koos Ludo's kant en is opeens evilquote:Op woensdag 9 februari 2005 21:18 schreef BVO het volgende:
Wat was er zo goed aan Valerie?
KIjk nooit meer.
Suzan kwam vertellen dat Ludo haar chanteert om Martine te laten opdraaien voor moord. Suzan verwachtte dat ze meteen aan haar kant zou staan, maar tot iedereens verbazing vroeg ze het aan Ludo en die bevestigde dit. Ze vond het heerlijk, die machtspelletjes en werd een evilse vrouw.quote:Op woensdag 9 februari 2005 21:18 schreef BVO het volgende:
Wat was er zo goed aan Valerie?
KIjk nooit meer.
Evilse vrouwquote:Op woensdag 9 februari 2005 21:29 schreef Orginial het volgende:
[..]
Suzan kwam vertellen dat Ludo haar chanteert om Martine te laten opdraaien voor moord. Suzan verwachtte dat ze meteen aan haar kant zou staan, maar tot iedereens verbazing vroeg ze het aan Ludo en die bevestigde dit. Ze vond het heerlijk, die machtspelletjes en werd een evilse vrouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |