Iwan?quote:Op donderdag 10 februari 2005 22:21 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat die scene met Janine was.
Coma, door Ray veroorzaakt.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 08:13 schreef BobRooney het volgende:
Is Dennis nou dood of ligt ie in coma? Heb een zootje gemist...
Dat wordt weer verplicht meekijken zekerquote:Op vrijdag 11 februari 2005 08:22 schreef BobRooney het volgende:
[..]
godver...dan heeft me vriendin dus toch gelijk
yupquote:Op vrijdag 11 februari 2005 08:29 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat wordt weer verplicht meekijken zeker
Misschien was het met ludoquote:Op vrijdag 11 februari 2005 08:57 schreef JohnDDD het volgende:
Die scene met Stefano was volgens mij met Janine noch Bowien.
Heeft ie het ook niet eens met Barbara gedaan ofzo? Of met wie toch...volgens mij was het een one-night ofzo.
wat voor eenquote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:36 schreef haagse_elfje het volgende:
wat voor eenopmerking is dit nou weer
![]()
![]()
Sinds seizoen 9 maak ik van elke aflevering screenshots en heb ik een aantal speciale afleveringen op video/dvd... en van dit seizoen heb ik alle afleveringen op dvd.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:45 schreef JohnDDD het volgende:
Iwan, hoe kom jij toch altijd aan die screenshots? Neem jij alle GTSTs op?
Trouwens, Bas moet op foto 2 echt wel een keiharde hebben gehad.
Ik heb het daar niet over, ik bekeek je postgeschiedenis en je had echt overal op gereageerd, en ontkennen heeft geen zin meer.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:48 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
[[url=http://forum.fok.nl/usericons/14827/jennifer.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:12 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik heb het daar niet over, ik bekeek je postgeschiedenis en je had echt overal op gereageerd, en ontkennen heeft geen zin meer.![]()
![]()
Hier zakt m'n broek echt van af.quote:
Dat heb ik ook gezegd tegen haar hoor.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Hier zakt m'n broek echt van af..
Jij hebt het uitgevonden, kneus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |