Foto!!!!!!!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 01:33 schreef Taigurrr het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel meiden nu een DS gaan aanschaffen! De eerste meldt zich: ik kon natuurlijk niet meer wachten op de roze DS-variant met die mooie sterrenaanbieding...![]()
(gelukkig glimt mijn GBA SP mij wèl girly tegemoet.)
Ik heb mijn DS allang!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 01:33 schreef Taigurrr het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel meiden nu een DS gaan aanschaffen! De eerste meldt zich: ik kon natuurlijk niet meer wachten op de roze DS-variant met die mooie sterrenaanbieding...![]()
(gelukkig glimt mijn GBA SP mij wèl girly tegemoet.)
Doe ik welquote:Op dinsdag 1 februari 2005 10:53 schreef mordradead het volgende:
deze of volgende week(denk ik
)
is het ook handig om een draagdingetje aan te schaffen?
Die aluminium case ga je vast alleen maar halen omdat ik had gezegd dat ik die ging halen..quote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Draagdingetje als in een beschermhoes voor de DS met een touwtje eraan? Ik heb een gewone draaghoes, puur omdat ik hem wil beschermen tegen de boze buiten wereld. Later, als er meer accessoires beschikbaar zijn ga ik een aluminium ding kopen
Het was gewoon een geweldig idee van jouquote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:24 schreef koei het volgende:
[..]
Die aluminium case ga je vast alleen maar halen omdat ik had gezegd dat ik die ging halen..
quote:Overigens wil ik nog wel even melden dat ik van Lexie en Notorious_Roy gewonnen heb met Mario 64 DS. (en dat Lexie ook een keer gewonnen heeft zeg ik er dan maar niet bij..)
er zou in Oosterhout bij de dixons er één staan, zegt iemand op het insidegamer forum. Ben ze zelf nog niet tegen gekomenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:06 schreef Max-Westerman het volgende:
Weet iemand trouwens of er nog demo pods komen?
Ik had ergens gelezen dat ze vanaf vrijdag in verschillende winkels zouden staan
Ik heb er nog geen in NL gezien en ook niet in 2 duitse winkels
bronquote:Er zijn een aantal boxshots van Europese DS launch games verschenen.
De boxshots zijn van de games Super Mario 64 DS, Polarium en Pokémon Dash. Toen het doosje van Rayman DS op het internet verscheen, begonnen mensen te denken dat wij kartonnen doosjes zouden gaan krijgen i.p.v. plastic doosjes. Nu kunnen wij het tegendeel bewijzen, het zijn namelijk plastic doosjes! Kijk zelf maar.
Ik heb hem op mijn PC staanquote:Op woensdag 2 februari 2005 13:03 schreef Roi het volgende:
Ik was er een tijdje niet dus flink wat nieuws moeten missen. Heeft iemand een werkende link het Mario Kart DS filmpje?!
Het is imo altijd wel handig om te weten wat er op je af word gegeooit.quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:44 schreef Roi het volgende:
Bedankt! Ziet er mooi uit hoor, maar dat onderste scherm heeft niet echt een speciale functie. Alsof je naar zo'n schermpje gaat turen als je aan het racen bent!
Maat toen ging dat op 1 beeldquote:Op woensdag 2 februari 2005 13:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vroegah op de Snes was de indeling ook al zo, en daar hoorde je niemand over klagen. Nu heb je een extra scherm waardoor je niets van je beeld hoeft in te leveren en is het ineens niet speciaal
Kut Nintendo. Naast het feit dat ze kiddygames maken, hequote:Op woensdag 2 februari 2005 13:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vroegah op de Snes was de indeling ook al zo, en daar hoorde je niemand over klagen. Nu heb je een extra scherm waardoor je niets van je beeld hoeft in te leveren en is het ineens niet speciaal
quote:Op woensdag 2 februari 2005 16:39 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik heb net Nintendo gemailt om te vragen of er al meer duidelijkheid is over het VIP Pack
Kreeg meteen een mailtje terug waarin ze zeiden dat ze het vannaf morgen of overmorgen gaan versturen
Geen noodquote:Op dinsdag 1 februari 2005 01:33 schreef Taigurrr het volgende:
Wat.. ontieglijk.. lelijkquote:
Oh my....quote:Op woensdag 2 februari 2005 18:38 schreef Mr.Happ-E het volgende:
[..]
Wat.. ontieglijk.. lelijkJe gaat zoiets toch niet op je mooie DS plakken?
Er staan nu ook screenshots op van alle launch-spellen, een aantal mooie close-ups van de DS etc. etc.....r u sure dat het echt niet onlangs veranderd is?quote:Op woensdag 2 februari 2005 19:52 schreef Thomper het volgende:
Sinds de persconferentie is geweest.
teaser sitequote:Op woensdag 2 februari 2005 20:10 schreef kokos het volgende:
Welke site gaat het over?
zonet nog gepostquote:Op woensdag 2 februari 2005 20:13 schreef Taigurrr het volgende:
De 27e....tsja dat lijkt al zo lang geleden als je hysterisch elke dag nieuws, geruchten en roddels over de DS bij houdt he.
Zijn er hier al mensen met info over de verzenddatum van de VIP-DS? Op het Nintendoforum schijnen mensen vandaag e-mails gekregen te hebben over verzending (nog deze week), maar die berichten neem ik maar met een korreltje zout...and then some. Maar toch, it keeps the hope alive!
Can not find an article with id: 1107361553quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:43 schreef RaymanNL het volgende:
http://www.only-ds.nl/v3/index_v3.php?subaction=showfull&id=1107361553&archive=&start_from=&ucat=1&
Oké ik ben overtuigt, die site is slecht![]()
Hebben ze hem daar al is op voorraad dan?quote:Op donderdag 3 februari 2005 08:59 schreef Bananenman het volgende:
Dvdboxoffice.com, DS kost ¤155,- en de games zo'n ¤23,- omgerekend. En ze rekenen geen verzendkosten. Ik heb dus voor ¤180,- een Nintendo DS met Super Mario 64 DS, binnen drie weken op de mat
Ik heb er al 1, maar toen ik hem bestelde zou het nog 3 weken duren voordat ze hem binnenkregen en alles was eigenlijk al vergevenquote:Op donderdag 3 februari 2005 09:06 schreef Bananenman het volgende:
Ik heb gisteren gemaild met de vraag of ze hem op voorraad hadden; en ze hadden er nog 5 en raadden me aan meteen gisternacht te bestellen! Toen heb ik meteen als de wiedeweerga besteld, en met succes. Je kan even kijken of ze nu nog hebben.
quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:26 schreef Taigurrr het volgende:
Oh yeah! Net een reply gekregen van Nintendo:
Beste Nintendo-fan,
Het Nintendo DS VIP Pak zal waarschijnlijk morgen verzonden worden. Op het moment dat wij de Paks versturen, zul je nog een mailtje ontvangen.
Zorg ervoor dat je 189,99 euro in huis heb, aangezien je contant moet betalen. In de verpakking vind je een factuur die dient als aankoopbewijs.
Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team
![]()
Een DS, Super Mario 64 DS, een Metroid Prime: Hunters demo, een Wario Ware demo en een Nintendo DS t-shirtquote:Op donderdag 3 februari 2005 14:06 schreef Jackal_Omega het volgende:
wat zit er precies in zon VIP-pakket
moet je de sterrencatalogus in de gaten houden, zitten soms leuke dingen inquote:Op donderdag 3 februari 2005 14:13 schreef Jackal_Omega het volgende:
wist niet dat die dingen voor de officiele release werden uitgegeven
Het waren maar 1000 sterrenquote:Op donderdag 3 februari 2005 14:25 schreef Jackal_Omega het volgende:
oh werkte met punten zeker, die had ik toch niet genoeg
Ik duim voor je.quote:Op donderdag 3 februari 2005 16:52 schreef Lexie het volgende:
Ik heb me opgegeven voor het promoteam.
quote:Op donderdag 3 februari 2005 16:52 schreef Lexie het volgende:
Ik heb me opgegeven voor het promoteam.
Auot is volgens mij geen vereiste. Wel dat je al een half jaar je rijbewijs hebt.quote:Op donderdag 3 februari 2005 17:39 schreef MMaRsu het volgende:
Kheb geen auto oid
Alleen een Ov, maar dat telt niet
Ja, vond het ook wel raar..is toch netjes.quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind dat commentaar altijd zo raar. Hoezo zijn 52000 yoshi exemplaren tegenvallend?
Verder leuk om te zien dat de PSP het goed doet ondanks geen titels in de sotware top 10. Hij wordt dus ook echt gebruikt door mensen als media apparaat.
Volgens mij zitten ze bij Nintendo ook een beetje in de stressquote:Beste Nintendo-fan,
Het Nintendo DS VIP Pak zal waarschijnlijk morgen verzonden worden. Op
het moment dat wij de Paks versturen, zul je nog een mailtje ontvangen.
Zorg ervoor dat je 189,99 euro in huis heb, aangezien je contant moet
betalen. In de verpakking vind je een factuur die dient als
aankoopbewijs.
Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team
Ik wil niet racen :T, het ziet er alleen mooi uit.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als je wilt racen ga dan voor Need for Speed Underground; ziet er mooier uit
Wel kut dat ik hem eventueel Dinsdag of Woensdag pas krijg :pquote:Beste Nintendo-fan,
Vandaag worden de Nintendo DS VIP Paks verstuurd. Je kunt de Nintendo
DS dus vanaf volgende week maandag verwachten. Zorg ervoor dat je 189,99
euro contant in huis hebt, zodat je dit aan de postbode kunt betalen. In
het pakketje zul je ook een factuur vinden, dat tevens als aankoopbewijs
geldt.
Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team
Volgens mij nietquote:Op vrijdag 4 februari 2005 15:01 schreef gamecube_master het volgende:
dit is dus geen reply?
Maandag denk ikquote:Op vrijdag 4 februari 2005 15:03 schreef Thomper het volgende:
Klinkt een beetje als een reply. Maar ik neem aan dat ze vandaag allemaal worden verzonden. Ik mail TPG om te vragen wanneer we iets kunnen verwachten wanneer het vandaag op de post word gedaan.
ik was 10dequote:Op vrijdag 4 februari 2005 15:28 schreef Max-Westerman het volgende:
Het hoeveelste de VIP pak hadden jullie eigenlijk? (De mensen die nu dus mail hebben)
Hij stond tussen de spam. Microsoft doet ook alles om Nintendo failliet te laten gaan.quote:Beste Nintendo-fan,
Vandaag worden de Nintendo DS VIP Paks verstuurd. Je kunt de Nintendo
DS dus vanaf volgende week maandag verwachten. Zorg ervoor dat je 189,99
euro contant in huis hebt, zodat je dit aan de postbode kunt betalen. In
het pakketje zul je ook een factuur vinden, dat tevens als aankoopbewijs
geldt.
Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 19:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat zal ik blij zijn als iedereen zijn VIP DS heeft zegKan het eindelijk weer eens over de games gaan.
ach roy... iedereen is er heel erg enthousiast over laat ze lekkerquote:Op vrijdag 4 februari 2005 19:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat zal ik blij zijn als iedereen zijn VIP DS heeft zegKan het eindelijk weer eens over de games gaan.
play yanquote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:09 schreef __Saviour__ het volgende:
Hoe zit het met de filmafspeelmogelijkheden van de DS?
Zou ik daarvoor een GBA Movie Player voor moeten gebruiken, of komt er ook iets uit om videobestanden op van die DS-kaartjes te zetten?
Waardoor wordt het pack dan bezorgedquote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:29 schreef gamecube_master het volgende:
Er is al iemand die z'n DS heeft gekregen van het VIP pakket. Hij ligt nu omdat hij niet genoeg geld heeft, hij moet wachten tot woensdag
nou, ik geloof hem wel. Hij zei opeens niks meer toen hij zei dat hij de DS binnen had en hij ging na 10 min offlinequote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:15 schreef Max-Westerman het volgende:
Hij zegt wel dayt hij hem bnnen heeft maar ik wil bewijzen zien
Wario Ware is echt cool, ik zou nog wel eens die multiplayer willen zienquote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:29 schreef Junkie het volgende:
[afbeelding]
Gister even op gespeeld in de MediaMarkt in Utrecht.
WarioWar demo zat erin, erg geinig.
Toch maar denken over om die 150Euro van mn spaarrekening te jatten...
Vet cool pakketquote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:10 schreef Thomper het volgende:
IK HEB HEM!
HAHA
http://www.flickr.com/photos/thomper/sets/108041/
Hij is idd klein, die doos. Ik dacht, er moet zoveel in, dat pakket is vast enorm, maar het zat allemaal kei dicht bij elkaar.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:22 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Vet cool pakket
de doos lijkt vet klein!
Maar dat maakt niet uit!
Ik hoef gelukkig nog maar 33 dagjes te wachten![]()
Een bij elkaar opgepropte doos!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:32 schreef Thomper het volgende:
[..]
Hij is idd klein, die doos. Ik dacht, er moet zoveel in, dat pakket is vast enorm, maar het zat allemaal kei dicht bij elkaar.
quote:Departed from DHL facility in Cincinnati, OH - USA
Hier is er iemand die hem verkooptquote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:29 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Trouwens, heeft iemand toevallig niet Super Mario 64 DS in de aanbiedingHad hem ook besteld op Dvdboxoffice, maar hij is niet in stock en het duurt dus een week langer. Plus dat ik dan een extra ¤9,- moet betalen aangezien ik voor DHL bezorging had gekozen, ervan uitgaande dat ze tegelijk zouden shippen (Mario en m'n DS). Niet dus, dus nu zou ik nogmaals ¤9,- moeten betalen voor Mario verzending via DHL. Dan annuleer ik die liever en koop ik hem ergens anders sneller
Iemand tips?
Die ziet er inderdaad leuk uitquote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:03 schreef Erwtensoep het volgende:
De (naar mijn mening) leukste DS boxart tot nu toe;
[afbeelding]
Wat denk je van mij?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 14:04 schreef gamecube_master het volgende:
damn, ik wordt hier gek van de mensen die hun VIP pakket al hebben
wat is nu precies de stand van zaken van jouw DS?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 14:08 schreef BMH het volgende:
[..]
Wat denk je van mij?![]()
Ik wacht zelfs als een maand op een spel van DVDsoon :S
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 14:04 schreef gamecube_master het volgende:
damn, ik wordt hier gek van de mensen die hun VIP pakket al hebben
Jij bent echt een schatjequote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:10 schreef Thomper het volgende:
IK HEB HEM!
HAHA
http://www.flickr.com/photos/thomper/sets/108041/
Goede vraag. Hoe zit het daarmee? Zijn het een hoop spelletjes, of zit je de hele tijd hetzelfde te doen?quote:btw, hoe is de wario ware touched! demo?
quote:
Jezus wat gaat dat snel met DHL man. Ze werken ook 24/7 dus de levering gaat supersnel de wereld over. Nu op een vliegtuig richting Europa, vannacht aankomst in Londen of Brussel, daarna Amsterdam. Ik heb hem dus maandag of uiterlijk dinsdagquote:Departed from DHL facility in New York City-Gateway, NY - USA
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:37 schreef Lexie het volgende:
Ik vond hem ook wel lievig uitzien op de foto's.
Waar en wanneer heb je besteld?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 20:42 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Jezus wat gaat dat snel met DHL man. Ze werken ook 24/7 dus de levering gaat supersnel de wereld over. Nu op een vliegtuig richting Europa, vannacht aankomst in Londen of Brussel, daarna Amsterdam. Ik heb hem dus maandag of uiterlijk dinsdag
dat ligt aan jouquote:Op zaterdag 5 februari 2005 22:27 schreef Max-Westerman het volgende:
Ligt het aan mij of gaat het nogal moeilijk om een cartridge uit de DS te halen
meer dan 40 hoor. Wario Ware op de GBA heeft er al een stuk meer.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:26 schreef Thomper het volgende:
Wario Ware is zeker vet. Het spel staat in een random mode, dus zonder verhaal enzo nog, voor zover Wario Ware dat heeft. Ik gok dat er een stuk of 40 minigames inzitten, maar je krijgt steeds een random spel tot je af bent, je hebt 4 levens, dus tellen gaat wat moeilijk.
Je moet wel het knopje indrukken hequote:Op zaterdag 5 februari 2005 22:27 schreef Max-Westerman het volgende:
Ligt het aan mij of gaat het nogal moeilijk om een cartridge uit de DS te halen
Dit is een DEMO. In deze DEMO zitten hoogstens 40 games, en er is 1 eindbaas. Aangezien het op random mode staat weet ik niet hoe het zit met de characters, maar ik hoor van anderen dat het precies hetzelfde werkt.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 22:52 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
meer dan 40 hoor. Wario Ware op de GBA heeft er al een stuk meer.
Op de GBA zijn de games verdeeld over diverse characters, elke met een serie eigen minigames. Nadat je de eindbaas hebt verslagen van een character komen de games van het volgend character beschikbaar. Is de DS versie ook ongeveer zo?
Ah, dat had ik even niet doorquote:Op zondag 6 februari 2005 12:04 schreef Thomper het volgende:
[..]
Dit is een DEMO. In deze DEMO zitten hoogstens 40 games, en er is 1 eindbaas.
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 6 februari 2005 12:21 schreef MMaRsu het volgende:
Thomper, demo tijdelijk ruilen tegen chokkan hitofude ( polarium ) ?
22% van de DS-ers is dus vrouw, das best veel!quote:It seems that Nintendo regularly survey DS users to build up a demographic database, and it seems that girl gamers are up seven percent. This means that now twenty-two percent of DS owners are female. The amount of "mature" (over-nineteen years old) gamers has also rise, from forty-nine to fifty-nine percent.
quote:Op zondag 6 februari 2005 17:54 schreef Bananenman het volgende:
DS is gearriveerd in Brussel, nu as we speak onderweg naar Amsterdam. Morgen in mijn knuistjes
quote:Op zondag 6 februari 2005 14:54 schreef HomerJ het volgende:
Is het al bevestigd of er een nieuwe Super Smash bros. komt voor de DS?
quote:
Als ik op een van de links klikquote:ÿØÿàvd �G"�5Ôø»Emùx×¹®z¨�Ð¥ 2±ˆ
[..]
¸(¼û3Û[E¹P‰JÄF›fR ±c†ûD¤ä“’0F
Is nog niet bevestigd, zien we wel op E3. Wel is er Jump Superstars, dat er op lijkt, met anime figuren is, en van dezelfde makers is.quote:
Je hebt er wel al veel stof op zegquote:Op zondag 6 februari 2005 21:37 schreef Aram_NintendoDS het volgende:
Vooruit dan maar, al zijn de foto's niet veel soeps. Even snel wat "kiekjes" gemaakt, zodat ik het even kon bewijzen.
http://img212.exs.cx/my.php?loc=img212ℑ=dscn16251fp.jpg
http://img212.exs.cx/my.php?loc=img212ℑ=dscn18758to.jpg
http://img212.exs.cx/my.php?loc=img212ℑ=dscn18760ww.jpg
(ze zijn nu wel heel groot)
Het heeft me trouwens maar 170 euro gekost alles bij elkaar![]()
(en 2 jaar garantie)
Handig als famieleden een half jaar in Amerika zitten!
Had je een VIP Pak of eentje uit Amerika besteld?quote:
Je krijgt er standaard 2 voor ieder character als je hem aanzet, dus als je begint heb je er 8. Verder kan je met ieder character nog 7 konijnen vangen, en voor ieder konijn dat je vangt krijg je een mini-game.quote:Op zondag 6 februari 2005 23:32 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Wanneer krijg je eigenlijk de minigames bij Mario64?
Besteld uit de US...quote:Op maandag 7 februari 2005 09:58 schreef Thomper het volgende:
[..]
Had je een VIP Pak of eentje uit Amerika besteld?
Bijna iedereen in dit topic heeft nu haast een DS.
he he eindelijk..quote:Op maandag 7 februari 2005 15:43 schreef HomerJ het volgende:
Ik ben ook overtuigd, ik ga de DS halen
Het beeld wordt gecentreerd en er verschijnt een zwart kader om het GBA spel.quote:Op maandag 7 februari 2005 22:02 schreef Alessandro het volgende:
Even een vraagje. Kun je net zoals op de gba met color spellen die je toen breder kon afspelen op je gba beeldscherm. Hoe gaat dat met de gba spellen op een ds scherm?? Kun je het beeld dan ook weer zo breed maken?? of is er bijna geen verschil in grote ,..tussen een gba en ds scherm?
De SP gebruikt frontlight, de DS backlight; hierdoor zijn de kleuren wat 'scherper'.quote:En ik hoorde dat de kleuren scherper zijn op een ds scherm als je met gba spellen speelt. Kan iemand mij even precies vertellen het hoe en wat.
Bij SenGamer zitten allemaal mensen die bij grote game bedrijven hebben gewerkt. Ook veel journalisten.quote:Op maandag 7 februari 2005 23:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik geloof er geen kont van
Een C&C titel ok, maar niet RA3. Bovendien, waarom zou EA het tegen Sengamer zeggen, en niet tegen een grote site als IGN ofzo
Waarom geen RA3? Past goed bij EA, aangezien er ook net een Red Alert 3 is aangekondigd voor de PC. Dan doe je eentje voor de PC, en een voor de handhelds, goed voor de verkopen.quote:Op maandag 7 februari 2005 23:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik geloof er geen kont van
Een C&C titel ok, maar niet RA3. Bovendien, waarom zou EA het tegen Sengamer zeggen, en niet tegen een grote site als IGN ofzo
Dat gebeurt wel vaker. Ze gaan er van uit dat de prijs voldoende zal stijgen en veel mensen zoeken alleen in hun eigen land. Op deze manier bereiken ze een grotere groep.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 10:11 schreef Max-Westerman het volgende:
Lol check deze gast
Hij verkoopt 20 nintedo ds's voor een lage prijs
en hij zit steeds in een ander land
quote:Gefeliciteerd,
Je bent geselecteerd voor de screening van de Nintendo DS Tour 2005 via MOVE The Workforce!
Bij het aanmeldingsformulier heb je zelf al een datum ingevuld waarop je langs zou kunnen komen op onze screenings middag.
Bijgevoegd het tijdsschema waarop we je ontvangen + een route beschrijving om naar MOVE te komen. (let op: zoals je kunt zien hebben we een strak schema, wees dus op TIJD!)
Mocht je onverhoopt verhinderd zijn, waar we niet van uitgaan, laat dit dan zsm weten
tsja vind ik ook , maar misschien dat het mogenlijk is om de besturing dubbel te programeren , dat je het bovenste scherm gebruikt met je d-pad en op het onderste scherm alleen met de thumbstrap ofzoquote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:38 schreef Cheiron het volgende:
Maar dan is het nut van het bovenste wel een beetje minimaal. Er hadden eigenlijk twee touchscreens moeten zijn
gewoon wennen, zeker bij Mario is de spelervaring een stuk mindre als jet zonder doet vind ikquote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:38 schreef kokos het volgende:
Ik kan echt niet overweg met die thumbstrap, hebben meerdere hier last van of is dit erg wennen?
Ik ook niet echtquote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:38 schreef kokos het volgende:
Ik kan echt niet overweg met die thumbstrap, hebben meerdere hier last van of is dit erg wennen?
ik had er al een reisje utrecht voor geplannedquote:Op dinsdag 8 februari 2005 20:20 schreef speknek het volgende:
Bij de MediaMarkt Utrecht stond een demopod.
Zullen we er een NDS-Demopod-meet van makenquote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:32 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
ik had er al een reisje utrecht voor geplanned![]()
Waarom vertrouw je die nietquote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:14 schreef Aram_NintendoDS het volgende:
WAAAAAH.
Heb ik eindelijk een DS, kan ik hem niet opladen!!!![]()
En ik vertrouw die SP laders van de Mediamarkt niet, dus moet ik nog 5 dagen wachten op mijn Lik-sang bestelling!!
Hij zit me hier maar aan te staren, en elke keer probeer ik hem hoopvol aan te doen maar het enige wat ik te zien krijg, is een flits en dan zwart.......
Bohoohoooo![]()
...ik wil weer spelen...snik
![]()
Waar dan?!?quote:Op woensdag 9 februari 2005 02:05 schreef Oksel het volgende:
Hmm..Hier istie lekker maar 110 euro..
![]()
Je zal mij kunnen herkennen aan de "Fok!" sticker op mn voorhoofdquote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:37 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Zullen we er een NDS-Demopod-meet van maken![]()
Heb 'm net ook zien staan en wel effe uitgeprobeert. Erg geinig spel. Word er erg hebberig van...quote:Op dinsdag 8 februari 2005 20:56 schreef P-Style het volgende:
Ik heb vandaag in de Bart Smit de DS zien staan, bij zo'n stop-bord geval.Ik moet eerlijk toegeven dat 'ie er in real-life een stuk beter en stijlvoller uitzag dan ik had verwacht.
Ik heb alleen niet de tijd genomen om 'm even uit te proberen.
Heb je hem in Hong Kong besteld? Ik heb er ook één uit Hong Kong en je hebt niet een compleet nieuwe adapter nodig. Je kunt gewoon een soort reisstekker kopen die je op je adapter plugt. De meeste electronicaspeciaalzaken (dus niet de gamma of zo) hebben die dingen wel. Wellicht kampeerwinkels ook. Het stekkerformaat is gewoon Brits dus erg exotisch is het niet.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:14 schreef Aram_NintendoDS het volgende:
WAAAAAH.
Heb ik eindelijk een DS, kan ik hem niet opladen!!!![]()
En ik vertrouw die SP laders van de Mediamarkt niet, dus moet ik nog 5 dagen wachten op mijn Lik-sang bestelling!!
Hij zit me hier maar aan te staren, en elke keer probeer ik hem hoopvol aan te doen maar het enige wat ik te zien krijg, is een flits en dan zwart.......
Bohoohoooo![]()
...ik wil weer spelen...snik
![]()
quote:<@drwiii> so ecbc and I go to gamestop to get Mario 64 DS.
<@drwiii> and i bring my DS along.
<@drwiii> then we go to this chinese restaurant.
<@drwiii> and as ecbc's coming back from the restroom, he's like "dude did that
kid steal your gameboy?"
<@drwiii> there was some kid at another table fucking around with PictoChat on
his own DS
<@drwiii> so i changed the nickname on mine, found the room he was in, and
scribbled "What you just ate wasn't chicken." and sent it
<@drwiii> and like 10 seconds later i hear over my shoulder "EWWWW!"
<@drwiii> apparently he showed it to his mom
<@drwiii> i powered mine down and kept on eating.
<@drwiii> that was the best thing EVER.
Nee hij komt uit Amerika, daarvoor heb ik ook wel een reisstekker maar ik vertrouwde het gewoon niet. Toen heb ik er een bij Lik-sang besteld want die werd op een forum (weet niet meer waar) aangeraden, en bij lik-sang stonden ook mensen die een goede ervaring hebben gehad met die oplader en hun DS.quote:Op donderdag 10 februari 2005 13:38 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Heb je hem in Hong Kong besteld? Ik heb er ook één uit Hong Kong en je hebt niet een compleet nieuwe adapter nodig. Je kunt gewoon een soort reisstekker kopen die je op je adapter plugt. De meeste electronicaspeciaalzaken (dus niet de gamma of zo) hebben die dingen wel. Wellicht kampeerwinkels ook. Het stekkerformaat is gewoon Brits dus erg exotisch is het niet.
Effectiviteit van bepaalde reclames in Japan onderzocht. De Touching is Good reclame met Miss Easy Breezy werkt!quote:Top 10 meest populaire reclames - december 2004
1. au (KDDI)
2. ShaRun desu (Fujifilm)
3. Nintendo DS (Nintendo)
4. Flets (NTT East)
5. Pivi (Fujifilm)
6. Increasing popularity (aiful)
7. Improving image (ANA)
8. Oronamin C (Otsuka Pharmaceutical)
9. PSP (SCE)
10. Coca Cola (Coca Cola Japan)
Top 10 meest effectieve reclames - december 2004
1. Nintendo DS - Nintendo (overall 3rd)
2. Sugoroku - Sony Marketing (overall 12th)
3. Christmas Pack - KFC (overall 13th)
4. PSP - SCE (overall 9th)
5. au - KDDI (overall 1st)
6. Flets - NTT East (overall 4th)
7. Testimo - Kanebo Cosmetics (overall 28th)
8. Namacha - Kirin Beverages (overall 17th)
9. Dragon Quest VIII - Square Enix (overall 42nd)
10. FOMA - NTT DoCoMo (overall 34th)
Meest populaire reclame naar leeftijd/geslacht - december 2004
Males 12 and below - Nintendo DS (Nintendo)
Males 13-19 - au (KDDI)
Males 20s - Pentium 4 Processor (Intel)
Males 30s - Nintendo DS (Nintendo)
Males 40s - Improving image (ANA)
Males 50s - Super Dry (Asahi)
Males 60 and above - Tuka S (Tuka Cellular)
Females 12 and below - Nintendo DS (Nintendo)
Females 13-17 - au (KDDI)
Single females 18-24 - au (KDDI)
Single females 25-59 - au (KDDI)
Married females 39 and below - Nintendo DS (Nintendo)
Married females 40s - ShaRun desu (Fujifilm)
Married females 50s - ShaRun desu (Fujifilm)
Females 60 and above - Oi ga Tsuo Tsuyu (Mitsukan)
Ik denk toch wel dat Nintendo hierdoor wint. De hardware verkopen schelen niet enorm veel eigenlijk, en Sony verdient geen cent bij de software verkopen, in ieder geval erg weinig. Nintendo maakt zoiezo winst op de DS (of iig minder verlies dan Sony op de PSP), en verkoopt ook nog eens best veel software. Ook nog eens 20.000 exemplaren van de SP, die niet veel meer zal kosten om te maken, dus Nintendo ondervindt nog echt geen problemen van de PSP.quote:Op donderdag 10 februari 2005 19:37 schreef Alessandro het volgende:
Japanse Sales: 31 jan - 6 feb
-cijfertjes-
Doshin opzich al oud, voor de 64dd uitgekomen in Japan. Dan kan je Mother ook als een nieuwe franchise beschouwen. Verder dan Pikmin komen we dus niet.quote:Op donderdag 10 februari 2005 19:06 schreef mordradead het volgende:
pikmin?? doshin the giant (voor europa dan) en.....
maar wie heeft er in nl nou een 64dd? ik denk dat die mensen op 1 hand zijn te tellen (nou ja, bijna)quote:Op donderdag 10 februari 2005 20:08 schreef Roi het volgende:
[..]
Doshin opzich al oud, voor de 64dd uitgekomen in Japan. Dan kan je Mother ook als een nieuwe franchise beschouwen. Verder dan Pikmin komen we dus niet.
Banaaaaaaaaaaaaaneman, die USB charger werkt perfect. Ik gebruik hem voor mijn GBA SP uit Amerika en voor mijn DS uit Japan. Hij werkt ook op Europese GBA SP's en DS-en. De manier van opladen is voor alle GBA SP's en DS-en namelijk gelijkquote:Op donderdag 10 februari 2005 20:21 schreef Bananenman het volgende:
Notorious Royyyyyyyy; jij hebt een merkloze USB charger gekocht oid bij Dixons en die werkt goed? Watvoor DS heb je, uit Amerika of Japan (Lik-Sang)? Of maakt het geen zak uit en werkt 'ie bij beiden
Ja, hetl ijkt me inderdaad de online functie! Coolquote:Op donderdag 10 februari 2005 21:31 schreef Roi het volgende:
Zal V-Pocket de online functie zijn voor de Nintendo DS?
Er is namelijk een vreemde email verzonden naar een aantal mensen. Een plaatje zegt meer dan 1000 woorden dus hieronder de mail:
[afbeelding]
dsparty
Ja zo'n site bestaat, ben het laatst nog tegen gekomen. Kan het alleen ff niet vindenquote:Op donderdag 10 februari 2005 21:52 schreef Aram_NintendoDS het volgende:
Wordt het niet een keer tijd om alle NDS bezitters in kaart te gaan brengen?
Of bestaat er al zoiets?
Dan weet je wanneer je ff pictochat in moet gaan om te kijken of er niet toevallig mensen aan het pictochatten zijn.
Het zou een online kaart kunnen zijn waar de NDS bezitters hun plaats naam, of namen als je op meerdere plekken komt met je DS, in kunnen vullen zodat er bij elke plaatsnaam komt te staan hoevel mensen daar een DS bezitten.
Het is wel een lastig projectje om in elkaar te zetten. Of zitten er hier misschien script genieën die het wel willen doen?
Misschien is het ook wel nutteloos, want als de ontwaak functie in de DS zit weet je al wanneer er iemand in de buurt is (vervelend voor de mensen met een import versie) en als hij online gaat met alle games is het niet persé nodig om locale multiplayer potjes te houden.
Het lijkt mij iig wel tof als ik weet wanneer er kans is dat ik iemand anders aanwezig zie als ik het DSje aanzet.
Dat is hem! Al iets van honderd mensen in Nederlandquote:Op donderdag 10 februari 2005 22:01 schreef Bananenman het volgende:
linkupengine.com?
quote:Op donderdag 10 februari 2005 22:19 schreef Aram_NintendoDS het volgende:
Uuuuh hier vandaan...
http://www.overduin.mxmm.com/images/zendmast.gif
Gewoon ff zendmast googlen bij afbeeldingen, staat ie meteen op de eerste pagina...
Maar het gerucht is wel door Nederlanders bedacht! Dat valt me tegenquote:Op donderdag 10 februari 2005 22:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
V-Pocket bestaat wel Rayman, maar zal dus wel gewoon de Play-yan zijn
Dat zal ik ook zeker toegeven als ik gameplay beelden heb gezien, of een officiele verklaring. Tot die tijd: eerst zien, dan geloven'quote:Op donderdag 10 februari 2005 23:47 schreef MMaRsu het volgende:
Ra3 die voor de Ds komt is niet 'verzonnen' Notorious_Roy.....
Is al een keer in dit topic gepostquote:Op vrijdag 11 februari 2005 09:08 schreef Alessandro het volgende:
http://uploads.ungrounded.net/196000/196510_Son_of_a_Peach_.swf Speciaal filmpje voor de mario fans duurt anderhalf minuut of zo maar hij is goed
You betquote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:28 schreef Thomper het volgende:
Een beetje flauw, dat faken van dat V-Pocket plaatje. Zielige kindertjes.
Overigens geloof ik wel dat Red Alert 3 echt is, maar we zien wel over een maandje of 3, op E3. Kunnen de mensen die dit weekend Timespiltters 3 gaan spelen misschien toevalligerwijs, tussen neus en lippen (of wat het ook is) vragen naar Red Alert 3 DS?
Joehoe, ik mag deze jongen gaan promotenquote:Hallo,
Afgelopen woensdag of donderdag ben je bij MOVE op sollicitatiegesprek geweest voor de Nintendo DS tour. Bij deze willen we je mededelen dat we je graag op 14 februari terugzien tijdens de briefing voor Nintendo en dat je dus bent aangenomen!
Jaaaaa! Lexie gaat promoten!quote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:29 schreef Lexie het volgende:
[..]
Joehoe, ik mag deze jongen gaan promoten![]()
.
Gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:29 schreef Lexie het volgende:
[..]
.
De DS kan wel 3d weergeven op beide schermen, 30fps maximaal. Op 1 scherm kan het maximaal 60fps zijn.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:24 schreef Aram_NintendoDS het volgende:
Kan iemand mij misschien uitleggen waarom er toch telkens wordt gezegd dat de twee schermpjes niet tegelijkertijd 3d kunnen weergeven, terwijl die metriod filmpjes zich op twee schermen afspelen? Of is er een verschil tussen ingame en filmpje als het gaat om de rekenkracht voor de schermen.
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:29 schreef Lexie het volgende:
[..]
.
die moet ik gewoon hebben als hij uitkomtquote:Op vrijdag 11 februari 2005 19:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tetris DS:
[afbeelding]
Dit is de eerste homebrew game voor de DS![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |