Volgens mij nietquote:Op vrijdag 4 februari 2005 15:01 schreef gamecube_master het volgende:
dit is dus geen reply?
Maandag denk ikquote:Op vrijdag 4 februari 2005 15:03 schreef Thomper het volgende:
Klinkt een beetje als een reply. Maar ik neem aan dat ze vandaag allemaal worden verzonden. Ik mail TPG om te vragen wanneer we iets kunnen verwachten wanneer het vandaag op de post word gedaan.
ik was 10dequote:Op vrijdag 4 februari 2005 15:28 schreef Max-Westerman het volgende:
Het hoeveelste de VIP pak hadden jullie eigenlijk? (De mensen die nu dus mail hebben)
Hij stond tussen de spam. Microsoft doet ook alles om Nintendo failliet te laten gaan.quote:Beste Nintendo-fan,
Vandaag worden de Nintendo DS VIP Paks verstuurd. Je kunt de Nintendo
DS dus vanaf volgende week maandag verwachten. Zorg ervoor dat je 189,99
euro contant in huis hebt, zodat je dit aan de postbode kunt betalen. In
het pakketje zul je ook een factuur vinden, dat tevens als aankoopbewijs
geldt.
Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 19:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat zal ik blij zijn als iedereen zijn VIP DS heeft zegKan het eindelijk weer eens over de games gaan.
ach roy... iedereen is er heel erg enthousiast over laat ze lekkerquote:Op vrijdag 4 februari 2005 19:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat zal ik blij zijn als iedereen zijn VIP DS heeft zegKan het eindelijk weer eens over de games gaan.
play yanquote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:09 schreef __Saviour__ het volgende:
Hoe zit het met de filmafspeelmogelijkheden van de DS?
Zou ik daarvoor een GBA Movie Player voor moeten gebruiken, of komt er ook iets uit om videobestanden op van die DS-kaartjes te zetten?
Waardoor wordt het pack dan bezorgedquote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:29 schreef gamecube_master het volgende:
Er is al iemand die z'n DS heeft gekregen van het VIP pakket. Hij ligt nu omdat hij niet genoeg geld heeft, hij moet wachten tot woensdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |