teaser sitequote:Op woensdag 2 februari 2005 20:10 schreef kokos het volgende:
Welke site gaat het over?
zonet nog gepostquote:Op woensdag 2 februari 2005 20:13 schreef Taigurrr het volgende:
De 27e....tsja dat lijkt al zo lang geleden als je hysterisch elke dag nieuws, geruchten en roddels over de DS bij houdt he.
Zijn er hier al mensen met info over de verzenddatum van de VIP-DS? Op het Nintendoforum schijnen mensen vandaag e-mails gekregen te hebben over verzending (nog deze week), maar die berichten neem ik maar met een korreltje zout...and then some. Maar toch, it keeps the hope alive!
Can not find an article with id: 1107361553quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:43 schreef RaymanNL het volgende:
http://www.only-ds.nl/v3/index_v3.php?subaction=showfull&id=1107361553&archive=&start_from=&ucat=1&
Oké ik ben overtuigt, die site is slecht![]()
Hebben ze hem daar al is op voorraad dan?quote:Op donderdag 3 februari 2005 08:59 schreef Bananenman het volgende:
Dvdboxoffice.com, DS kost ¤155,- en de games zo'n ¤23,- omgerekend. En ze rekenen geen verzendkosten. Ik heb dus voor ¤180,- een Nintendo DS met Super Mario 64 DS, binnen drie weken op de mat
Ik heb er al 1, maar toen ik hem bestelde zou het nog 3 weken duren voordat ze hem binnenkregen en alles was eigenlijk al vergevenquote:Op donderdag 3 februari 2005 09:06 schreef Bananenman het volgende:
Ik heb gisteren gemaild met de vraag of ze hem op voorraad hadden; en ze hadden er nog 5 en raadden me aan meteen gisternacht te bestellen! Toen heb ik meteen als de wiedeweerga besteld, en met succes. Je kan even kijken of ze nu nog hebben.
quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:26 schreef Taigurrr het volgende:
Oh yeah! Net een reply gekregen van Nintendo:
Beste Nintendo-fan,
Het Nintendo DS VIP Pak zal waarschijnlijk morgen verzonden worden. Op het moment dat wij de Paks versturen, zul je nog een mailtje ontvangen.
Zorg ervoor dat je 189,99 euro in huis heb, aangezien je contant moet betalen. In de verpakking vind je een factuur die dient als aankoopbewijs.
Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team
![]()
Een DS, Super Mario 64 DS, een Metroid Prime: Hunters demo, een Wario Ware demo en een Nintendo DS t-shirtquote:Op donderdag 3 februari 2005 14:06 schreef Jackal_Omega het volgende:
wat zit er precies in zon VIP-pakket
moet je de sterrencatalogus in de gaten houden, zitten soms leuke dingen inquote:Op donderdag 3 februari 2005 14:13 schreef Jackal_Omega het volgende:
wist niet dat die dingen voor de officiele release werden uitgegeven
Het waren maar 1000 sterrenquote:Op donderdag 3 februari 2005 14:25 schreef Jackal_Omega het volgende:
oh werkte met punten zeker, die had ik toch niet genoeg
Ik duim voor je.quote:Op donderdag 3 februari 2005 16:52 schreef Lexie het volgende:
Ik heb me opgegeven voor het promoteam.
quote:Op donderdag 3 februari 2005 16:52 schreef Lexie het volgende:
Ik heb me opgegeven voor het promoteam.
Auot is volgens mij geen vereiste. Wel dat je al een half jaar je rijbewijs hebt.quote:Op donderdag 3 februari 2005 17:39 schreef MMaRsu het volgende:
Kheb geen auto oid
Alleen een Ov, maar dat telt niet
Ja, vond het ook wel raar..is toch netjes.quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind dat commentaar altijd zo raar. Hoezo zijn 52000 yoshi exemplaren tegenvallend?
Verder leuk om te zien dat de PSP het goed doet ondanks geen titels in de sotware top 10. Hij wordt dus ook echt gebruikt door mensen als media apparaat.
Volgens mij zitten ze bij Nintendo ook een beetje in de stressquote:Beste Nintendo-fan,
Het Nintendo DS VIP Pak zal waarschijnlijk morgen verzonden worden. Op
het moment dat wij de Paks versturen, zul je nog een mailtje ontvangen.
Zorg ervoor dat je 189,99 euro in huis heb, aangezien je contant moet
betalen. In de verpakking vind je een factuur die dient als
aankoopbewijs.
Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team
Ik wil niet racen :T, het ziet er alleen mooi uit.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als je wilt racen ga dan voor Need for Speed Underground; ziet er mooier uit
Wel kut dat ik hem eventueel Dinsdag of Woensdag pas krijg :pquote:Beste Nintendo-fan,
Vandaag worden de Nintendo DS VIP Paks verstuurd. Je kunt de Nintendo
DS dus vanaf volgende week maandag verwachten. Zorg ervoor dat je 189,99
euro contant in huis hebt, zodat je dit aan de postbode kunt betalen. In
het pakketje zul je ook een factuur vinden, dat tevens als aankoopbewijs
geldt.
Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |