gewoon wennen, zeker bij Mario is de spelervaring een stuk mindre als jet zonder doet vind ikquote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:38 schreef kokos het volgende:
Ik kan echt niet overweg met die thumbstrap, hebben meerdere hier last van of is dit erg wennen?
Ik ook niet echtquote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:38 schreef kokos het volgende:
Ik kan echt niet overweg met die thumbstrap, hebben meerdere hier last van of is dit erg wennen?
ik had er al een reisje utrecht voor geplannedquote:Op dinsdag 8 februari 2005 20:20 schreef speknek het volgende:
Bij de MediaMarkt Utrecht stond een demopod.
Zullen we er een NDS-Demopod-meet van makenquote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:32 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
ik had er al een reisje utrecht voor geplanned![]()
Waarom vertrouw je die nietquote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:14 schreef Aram_NintendoDS het volgende:
WAAAAAH.
Heb ik eindelijk een DS, kan ik hem niet opladen!!!![]()
En ik vertrouw die SP laders van de Mediamarkt niet, dus moet ik nog 5 dagen wachten op mijn Lik-sang bestelling!!
Hij zit me hier maar aan te staren, en elke keer probeer ik hem hoopvol aan te doen maar het enige wat ik te zien krijg, is een flits en dan zwart.......
Bohoohoooo![]()
...ik wil weer spelen...snik
![]()
Waar dan?!?quote:Op woensdag 9 februari 2005 02:05 schreef Oksel het volgende:
Hmm..Hier istie lekker maar 110 euro..
![]()
Je zal mij kunnen herkennen aan de "Fok!" sticker op mn voorhoofdquote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:37 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Zullen we er een NDS-Demopod-meet van maken![]()
Heb 'm net ook zien staan en wel effe uitgeprobeert. Erg geinig spel. Word er erg hebberig van...quote:Op dinsdag 8 februari 2005 20:56 schreef P-Style het volgende:
Ik heb vandaag in de Bart Smit de DS zien staan, bij zo'n stop-bord geval.Ik moet eerlijk toegeven dat 'ie er in real-life een stuk beter en stijlvoller uitzag dan ik had verwacht.
Ik heb alleen niet de tijd genomen om 'm even uit te proberen.
Heb je hem in Hong Kong besteld? Ik heb er ook één uit Hong Kong en je hebt niet een compleet nieuwe adapter nodig. Je kunt gewoon een soort reisstekker kopen die je op je adapter plugt. De meeste electronicaspeciaalzaken (dus niet de gamma of zo) hebben die dingen wel. Wellicht kampeerwinkels ook. Het stekkerformaat is gewoon Brits dus erg exotisch is het niet.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:14 schreef Aram_NintendoDS het volgende:
WAAAAAH.
Heb ik eindelijk een DS, kan ik hem niet opladen!!!![]()
En ik vertrouw die SP laders van de Mediamarkt niet, dus moet ik nog 5 dagen wachten op mijn Lik-sang bestelling!!
Hij zit me hier maar aan te staren, en elke keer probeer ik hem hoopvol aan te doen maar het enige wat ik te zien krijg, is een flits en dan zwart.......
Bohoohoooo![]()
...ik wil weer spelen...snik
![]()
quote:<@drwiii> so ecbc and I go to gamestop to get Mario 64 DS.
<@drwiii> and i bring my DS along.
<@drwiii> then we go to this chinese restaurant.
<@drwiii> and as ecbc's coming back from the restroom, he's like "dude did that
kid steal your gameboy?"
<@drwiii> there was some kid at another table fucking around with PictoChat on
his own DS
<@drwiii> so i changed the nickname on mine, found the room he was in, and
scribbled "What you just ate wasn't chicken." and sent it
<@drwiii> and like 10 seconds later i hear over my shoulder "EWWWW!"
<@drwiii> apparently he showed it to his mom
<@drwiii> i powered mine down and kept on eating.
<@drwiii> that was the best thing EVER.
Nee hij komt uit Amerika, daarvoor heb ik ook wel een reisstekker maar ik vertrouwde het gewoon niet. Toen heb ik er een bij Lik-sang besteld want die werd op een forum (weet niet meer waar) aangeraden, en bij lik-sang stonden ook mensen die een goede ervaring hebben gehad met die oplader en hun DS.quote:Op donderdag 10 februari 2005 13:38 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Heb je hem in Hong Kong besteld? Ik heb er ook één uit Hong Kong en je hebt niet een compleet nieuwe adapter nodig. Je kunt gewoon een soort reisstekker kopen die je op je adapter plugt. De meeste electronicaspeciaalzaken (dus niet de gamma of zo) hebben die dingen wel. Wellicht kampeerwinkels ook. Het stekkerformaat is gewoon Brits dus erg exotisch is het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |