quote:Op donderdag 10 februari 2005 22:19 schreef Aram_NintendoDS het volgende:
Uuuuh hier vandaan...
http://www.overduin.mxmm.com/images/zendmast.gif
Gewoon ff zendmast googlen bij afbeeldingen, staat ie meteen op de eerste pagina...
Maar het gerucht is wel door Nederlanders bedacht! Dat valt me tegenquote:Op donderdag 10 februari 2005 22:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
V-Pocket bestaat wel Rayman, maar zal dus wel gewoon de Play-yan zijn
Dat zal ik ook zeker toegeven als ik gameplay beelden heb gezien, of een officiele verklaring. Tot die tijd: eerst zien, dan geloven'quote:Op donderdag 10 februari 2005 23:47 schreef MMaRsu het volgende:
Ra3 die voor de Ds komt is niet 'verzonnen' Notorious_Roy.....
Is al een keer in dit topic gepostquote:Op vrijdag 11 februari 2005 09:08 schreef Alessandro het volgende:
http://uploads.ungrounded.net/196000/196510_Son_of_a_Peach_.swf Speciaal filmpje voor de mario fans duurt anderhalf minuut of zo maar hij is goed
You betquote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:28 schreef Thomper het volgende:
Een beetje flauw, dat faken van dat V-Pocket plaatje. Zielige kindertjes.
Overigens geloof ik wel dat Red Alert 3 echt is, maar we zien wel over een maandje of 3, op E3. Kunnen de mensen die dit weekend Timespiltters 3 gaan spelen misschien toevalligerwijs, tussen neus en lippen (of wat het ook is) vragen naar Red Alert 3 DS?
Joehoe, ik mag deze jongen gaan promotenquote:Hallo,
Afgelopen woensdag of donderdag ben je bij MOVE op sollicitatiegesprek geweest voor de Nintendo DS tour. Bij deze willen we je mededelen dat we je graag op 14 februari terugzien tijdens de briefing voor Nintendo en dat je dus bent aangenomen!
Jaaaaa! Lexie gaat promoten!quote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:29 schreef Lexie het volgende:
[..]
Joehoe, ik mag deze jongen gaan promoten![]()
.
Gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:29 schreef Lexie het volgende:
[..]
.
De DS kan wel 3d weergeven op beide schermen, 30fps maximaal. Op 1 scherm kan het maximaal 60fps zijn.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:24 schreef Aram_NintendoDS het volgende:
Kan iemand mij misschien uitleggen waarom er toch telkens wordt gezegd dat de twee schermpjes niet tegelijkertijd 3d kunnen weergeven, terwijl die metriod filmpjes zich op twee schermen afspelen? Of is er een verschil tussen ingame en filmpje als het gaat om de rekenkracht voor de schermen.
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:29 schreef Lexie het volgende:
[..]
.
die moet ik gewoon hebben als hij uitkomtquote:Op vrijdag 11 februari 2005 19:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tetris DS:
[afbeelding]
Dit is de eerste homebrew game voor de DS![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |