abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 februari 2005 @ 22:02:46 #201
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_24977812
Even een vraagje. Kun je net zoals op de gba met color spellen die je toen breder kon afspelen op je gba beeldscherm. Hoe gaat dat met de gba spellen op een ds scherm?? Kun je het beeld dan ook weer zo breed maken?? of is er bijna geen verschil in grote ,..tussen een gba en ds scherm? En ik hoorde dat de kleuren scherper zijn op een ds scherm als je met gba spellen speelt. Kan iemand mij even precies vertellen het hoe en wat.
Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
pi_24977863
Command & Conquer: Red Alert 3 komt naar de Nintendo DS. Dat wordt met de vingers klikken op troepen.

Command & Conquer: Red Alert 3 komt ook naar de Nintendo DS. Dit werd door een werknemer bij spelontwikkelaar en –uitgever EA tegenover Sen Gamer bevestigd. En toen ik dit te horen kreeg was het eerste dat door mijn hoofd schoot ‘wat ontzettend logisch’.

Command & Conquer is een spelreeks die draait om strategisch oorlogvoeren. Jij speelt voor een soort van God (oorlogsgod) en hebt de leiding over een aantal troepen: soldaten, tanks, vliegtuigen, speciaal wapentuig. Deze troepen bestuur jij indirect; in plaats van met de tank te rijden geef jij de bestuurder van de tank als het ware een commando, bijvoorbeeld ‘ik wil dat jij van punt A naar punt B rijdt en je niks aantrekt van vijanden of vijandelijke aanvallen’. Dit doe jij door de muisknop van de computermuis in te drukken als de muiscursor op de tank staat. Ditzelfde idee geldt voor alle andere troepen.

Je klikt en klikt en klikt je een weg naar de overwinning. Jaren geleden toen ik zo af en toe een Command & Conquer spel speelde raakte ik met mijn vinger het scherm aan met de hoop de troepen zo aan te kunnen sturen. Maar helaas, zoals verwacht – de troepen luisterden alleen naar de muisknop. Toen dagdroomde ik over hoe handig en tof het zou zijn als ik met mijn vinger de troepen commando’s kon geven. Ik klik op een tank, omcirkel met mijn vinger een tiental soldaten, tik elders op het scherm en ze komen in beweging.

Dankzij de creatieve breinen bij Japans bedrijf Nintendo, de bedenker van het Nintendo DS draagbaar spelsysteem, worden mijn dagdromen werkelijkheid. Het onderste scherm van dit spelsysteem is namelijk ‘touch screen’, oftewel gevoelig voor aanraking. Ik kan nu met mijn vingers troepen commanderen. In feite ben je echt een God – jij kijkt neer op de troepen en bestuurt deze troepen – of onderdanen – met je goddelijke vinger. De vinger die alles voor elkaar krijgt en door niemand wordt genegeerd.

Command & Conquer: Red Alert 3 voor de Nintendo DS verschijnt ergens laat in 2005 en bestaat officieel nog niet. De afbeeldingen die je ziet zijn overigens niet van Command & Conquer: Red Alert 3, maar van een ander Command & Conquer spel.

bron:Sengamer.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_24978020
Vorige pagina Roi, vorige pagina.
  maandag 7 februari 2005 @ 23:08:49 #204
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_24979136
Ik geloof er geen kont van

Een C&C titel ok, maar niet RA3. Bovendien, waarom zou EA het tegen Sengamer zeggen, en niet tegen een grote site als IGN ofzo
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_24979868
quote:
Op maandag 7 februari 2005 22:02 schreef Alessandro het volgende:
Even een vraagje. Kun je net zoals op de gba met color spellen die je toen breder kon afspelen op je gba beeldscherm. Hoe gaat dat met de gba spellen op een ds scherm?? Kun je het beeld dan ook weer zo breed maken?? of is er bijna geen verschil in grote ,..tussen een gba en ds scherm?
Het beeld wordt gecentreerd en er verschijnt een zwart kader om het GBA spel.
quote:
En ik hoorde dat de kleuren scherper zijn op een ds scherm als je met gba spellen speelt. Kan iemand mij even precies vertellen het hoe en wat.
De SP gebruikt frontlight, de DS backlight; hierdoor zijn de kleuren wat 'scherper'.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_24983402
quote:
Op maandag 7 februari 2005 23:08 schreef Notorious_Roy het volgende:

Een C&C titel ok, maar niet RA3. Bovendien, waarom zou EA het tegen Sengamer zeggen, en niet tegen een grote site als IGN ofzo
Bij SenGamer zitten allemaal mensen die bij grote game bedrijven hebben gewerkt. Ook veel journalisten.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_24984266
Lol check deze gast
Hij verkoopt 20 nintedo ds's voor een lage prijs
en hij zit steeds in een ander land
pi_24984781
quote:
Op maandag 7 februari 2005 23:08 schreef Notorious_Roy het volgende:

Waarom geen RA3? Past goed bij EA, aangezien er ook net een Red Alert 3 is aangekondigd voor de PC. Dan doe je eentje voor de PC, en een voor de handhelds, goed voor de verkopen.

Net als met Age of Empires voor DS, er is net een AoE 3 aangekondigd, dan past er goed een AoE voor DS bij.
  dinsdag 8 februari 2005 @ 11:09:25 #209
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_24985185
Ik zal dat verhaal van Ra3 wel ff navragen, ken wel wat mensen
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_24985478
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 10:11 schreef Max-Westerman het volgende:
Lol check deze gast
Hij verkoopt 20 nintedo ds's voor een lage prijs
en hij zit steeds in een ander land
Dat gebeurt wel vaker. Ze gaan er van uit dat de prijs voldoende zal stijgen en veel mensen zoeken alleen in hun eigen land. Op deze manier bereiken ze een grotere groep.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  dinsdag 8 februari 2005 @ 11:27:00 #211
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_24985486
RA3!
oh.. de DS is echt zo een geweldig systeem voor RTS games... ik hoop echt dat er een hele lading van dat soort spellen op de DS komt. Vraag mij alleen af hoe ze het doen met de touchscreen en het andere scherm. Want als er mannetjes op het bovenste scherm staan kun je ze niet besturen?

och, genoeg slimme mensen die daar over na kunnen denken. Joy, joy!
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  dinsdag 8 februari 2005 @ 11:32:13 #212
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_24985589
Ik denk dat je op het bovenste scherm kan kiezen, een overzicht map zoals in RA en misschien kan je ook wel units apart volgen. Als je er een spion op uitstuurt om een basis binnen te dringen volg je hem op het bovenste scherm, terwijl op het onderste scherm gewoon de actie doorgaat.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 8 februari 2005 @ 11:38:27 #213
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_24985714
Maar dan is het nut van het bovenste wel een beetje minimaal. Er hadden eigenlijk twee touchscreens moeten zijn
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  dinsdag 8 februari 2005 @ 11:39:18 #214
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_24985728
Er zullen heus meerdere control schemes zijn.

Net als Metroid Prime First Hunt.

De real time strategies komen eraan!!!!!!!
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  dinsdag 8 februari 2005 @ 11:42:56 #215
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_24985790
Mijn ds is reeds gearriveerd
Bernie en ik zijn tof.
  dinsdag 8 februari 2005 @ 11:51:01 #216
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_24985933
Waar wonen jullie allemaal in de buurt? Ik had een tijdje terug een site gevonden waar je je op kon registreren dat je een Ds had, en dan kon je op regio zoeken naar mede Ds owners
pi_24986553
quote:
Gefeliciteerd,

Je bent geselecteerd voor de screening van de Nintendo DS Tour 2005 via MOVE The Workforce!

Bij het aanmeldingsformulier heb je zelf al een datum ingevuld waarop je langs zou kunnen komen op onze screenings middag.

Bijgevoegd het tijdsschema waarop we je ontvangen + een route beschrijving om naar MOVE te komen. (let op: zoals je kunt zien hebben we een strak schema, wees dus op TIJD!)

Mocht je onverhoopt verhinderd zijn, waar we niet van uitgaan, laat dit dan zsm weten
  dinsdag 8 februari 2005 @ 13:50:36 #218
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_24987694
Lucky bastard
pi_24987731
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 13:50 schreef MMaRsu het volgende:
Lucky bastard
Als ik door die screening kom wel ja, anders heb ik 6 uur voor niks getreind .
  dinsdag 8 februari 2005 @ 14:07:03 #220
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_24987966
Ja dat zou kut zijn . Doe je goede kleren aan en geef je haar een coole spin alsof je op een date gaat met een meid die je wil neuken!

dinsdag 8 februari 2005 @ 14:19:53 #221
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_24988168
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 11:38 schreef Cheiron het volgende:
Maar dan is het nut van het bovenste wel een beetje minimaal. Er hadden eigenlijk twee touchscreens moeten zijn
tsja vind ik ook , maar misschien dat het mogenlijk is om de besturing dubbel te programeren , dat je het bovenste scherm gebruikt met je d-pad en op het onderste scherm alleen met de thumbstrap ofzo
pi_24988884
Eindelijk op de DS gespeeld (die van Gamecube_master , maar dat maakt niet uit, hij speelt heerlijk. Ik heb overigens vanmiddag bij de Dixons mijn DS gereserveerd
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  dinsdag 8 februari 2005 @ 15:38:49 #223
101852 kokos
mividaloca
pi_24989053
Ik kan echt niet overweg met die thumbstrap, hebben meerdere hier last van of is dit erg wennen?
Viva los Vatos Locos
pi_24989447
DS is gearriveerd

God wat is de Metroid demo MOOI!
  dinsdag 8 februari 2005 @ 16:10:17 #225
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_24989454
Nee ik vind de thumbstrap erg kut en gebruik hem nooit .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')