nou, ik geloof hem wel. Hij zei opeens niks meer toen hij zei dat hij de DS binnen had en hij ging na 10 min offlinequote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:15 schreef Max-Westerman het volgende:
Hij zegt wel dayt hij hem bnnen heeft maar ik wil bewijzen zien
Wario Ware is echt cool, ik zou nog wel eens die multiplayer willen zienquote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:29 schreef Junkie het volgende:
[afbeelding]
Gister even op gespeeld in de MediaMarkt in Utrecht.
WarioWar demo zat erin, erg geinig.
Toch maar denken over om die 150Euro van mn spaarrekening te jatten...
Vet cool pakketquote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:10 schreef Thomper het volgende:
IK HEB HEM!
HAHA
http://www.flickr.com/photos/thomper/sets/108041/
Hij is idd klein, die doos. Ik dacht, er moet zoveel in, dat pakket is vast enorm, maar het zat allemaal kei dicht bij elkaar.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:22 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Vet cool pakket
de doos lijkt vet klein!
Maar dat maakt niet uit!
Ik hoef gelukkig nog maar 33 dagjes te wachten![]()
Een bij elkaar opgepropte doos!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:32 schreef Thomper het volgende:
[..]
Hij is idd klein, die doos. Ik dacht, er moet zoveel in, dat pakket is vast enorm, maar het zat allemaal kei dicht bij elkaar.
quote:Departed from DHL facility in Cincinnati, OH - USA
Hier is er iemand die hem verkooptquote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:29 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Trouwens, heeft iemand toevallig niet Super Mario 64 DS in de aanbiedingHad hem ook besteld op Dvdboxoffice, maar hij is niet in stock en het duurt dus een week langer. Plus dat ik dan een extra ¤9,- moet betalen aangezien ik voor DHL bezorging had gekozen, ervan uitgaande dat ze tegelijk zouden shippen (Mario en m'n DS). Niet dus, dus nu zou ik nogmaals ¤9,- moeten betalen voor Mario verzending via DHL. Dan annuleer ik die liever en koop ik hem ergens anders sneller
Iemand tips?
Die ziet er inderdaad leuk uitquote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:03 schreef Erwtensoep het volgende:
De (naar mijn mening) leukste DS boxart tot nu toe;
[afbeelding]
Wat denk je van mij?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 14:04 schreef gamecube_master het volgende:
damn, ik wordt hier gek van de mensen die hun VIP pakket al hebben
wat is nu precies de stand van zaken van jouw DS?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 14:08 schreef BMH het volgende:
[..]
Wat denk je van mij?![]()
Ik wacht zelfs als een maand op een spel van DVDsoon :S
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 14:04 schreef gamecube_master het volgende:
damn, ik wordt hier gek van de mensen die hun VIP pakket al hebben
Jij bent echt een schatjequote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:10 schreef Thomper het volgende:
IK HEB HEM!
HAHA
http://www.flickr.com/photos/thomper/sets/108041/
Goede vraag. Hoe zit het daarmee? Zijn het een hoop spelletjes, of zit je de hele tijd hetzelfde te doen?quote:btw, hoe is de wario ware touched! demo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |