Volgens mij nietquote:Op vrijdag 4 februari 2005 15:01 schreef gamecube_master het volgende:
dit is dus geen reply?
Maandag denk ikquote:Op vrijdag 4 februari 2005 15:03 schreef Thomper het volgende:
Klinkt een beetje als een reply. Maar ik neem aan dat ze vandaag allemaal worden verzonden. Ik mail TPG om te vragen wanneer we iets kunnen verwachten wanneer het vandaag op de post word gedaan.
ik was 10dequote:Op vrijdag 4 februari 2005 15:28 schreef Max-Westerman het volgende:
Het hoeveelste de VIP pak hadden jullie eigenlijk? (De mensen die nu dus mail hebben)
Hij stond tussen de spam. Microsoft doet ook alles om Nintendo failliet te laten gaan.quote:Beste Nintendo-fan,
Vandaag worden de Nintendo DS VIP Paks verstuurd. Je kunt de Nintendo
DS dus vanaf volgende week maandag verwachten. Zorg ervoor dat je 189,99
euro contant in huis hebt, zodat je dit aan de postbode kunt betalen. In
het pakketje zul je ook een factuur vinden, dat tevens als aankoopbewijs
geldt.
Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 19:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat zal ik blij zijn als iedereen zijn VIP DS heeft zegKan het eindelijk weer eens over de games gaan.
ach roy... iedereen is er heel erg enthousiast over laat ze lekkerquote:Op vrijdag 4 februari 2005 19:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat zal ik blij zijn als iedereen zijn VIP DS heeft zegKan het eindelijk weer eens over de games gaan.
play yanquote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:09 schreef __Saviour__ het volgende:
Hoe zit het met de filmafspeelmogelijkheden van de DS?
Zou ik daarvoor een GBA Movie Player voor moeten gebruiken, of komt er ook iets uit om videobestanden op van die DS-kaartjes te zetten?
Waardoor wordt het pack dan bezorgedquote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:29 schreef gamecube_master het volgende:
Er is al iemand die z'n DS heeft gekregen van het VIP pakket. Hij ligt nu omdat hij niet genoeg geld heeft, hij moet wachten tot woensdag
nou, ik geloof hem wel. Hij zei opeens niks meer toen hij zei dat hij de DS binnen had en hij ging na 10 min offlinequote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:15 schreef Max-Westerman het volgende:
Hij zegt wel dayt hij hem bnnen heeft maar ik wil bewijzen zien
Wario Ware is echt cool, ik zou nog wel eens die multiplayer willen zienquote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:29 schreef Junkie het volgende:
[afbeelding]
Gister even op gespeeld in de MediaMarkt in Utrecht.
WarioWar demo zat erin, erg geinig.
Toch maar denken over om die 150Euro van mn spaarrekening te jatten...
Vet cool pakketquote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:10 schreef Thomper het volgende:
IK HEB HEM!
HAHA
http://www.flickr.com/photos/thomper/sets/108041/
Hij is idd klein, die doos. Ik dacht, er moet zoveel in, dat pakket is vast enorm, maar het zat allemaal kei dicht bij elkaar.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:22 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Vet cool pakket
de doos lijkt vet klein!
Maar dat maakt niet uit!
Ik hoef gelukkig nog maar 33 dagjes te wachten![]()
Een bij elkaar opgepropte doos!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:32 schreef Thomper het volgende:
[..]
Hij is idd klein, die doos. Ik dacht, er moet zoveel in, dat pakket is vast enorm, maar het zat allemaal kei dicht bij elkaar.
quote:Departed from DHL facility in Cincinnati, OH - USA
Hier is er iemand die hem verkooptquote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:29 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Trouwens, heeft iemand toevallig niet Super Mario 64 DS in de aanbiedingHad hem ook besteld op Dvdboxoffice, maar hij is niet in stock en het duurt dus een week langer. Plus dat ik dan een extra ¤9,- moet betalen aangezien ik voor DHL bezorging had gekozen, ervan uitgaande dat ze tegelijk zouden shippen (Mario en m'n DS). Niet dus, dus nu zou ik nogmaals ¤9,- moeten betalen voor Mario verzending via DHL. Dan annuleer ik die liever en koop ik hem ergens anders sneller
Iemand tips?
Die ziet er inderdaad leuk uitquote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:03 schreef Erwtensoep het volgende:
De (naar mijn mening) leukste DS boxart tot nu toe;
[afbeelding]
Wat denk je van mij?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 14:04 schreef gamecube_master het volgende:
damn, ik wordt hier gek van de mensen die hun VIP pakket al hebben
wat is nu precies de stand van zaken van jouw DS?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 14:08 schreef BMH het volgende:
[..]
Wat denk je van mij?![]()
Ik wacht zelfs als een maand op een spel van DVDsoon :S
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 14:04 schreef gamecube_master het volgende:
damn, ik wordt hier gek van de mensen die hun VIP pakket al hebben
Jij bent echt een schatjequote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:10 schreef Thomper het volgende:
IK HEB HEM!
HAHA
http://www.flickr.com/photos/thomper/sets/108041/
Goede vraag. Hoe zit het daarmee? Zijn het een hoop spelletjes, of zit je de hele tijd hetzelfde te doen?quote:btw, hoe is de wario ware touched! demo?
quote:
Jezus wat gaat dat snel met DHL man. Ze werken ook 24/7 dus de levering gaat supersnel de wereld over. Nu op een vliegtuig richting Europa, vannacht aankomst in Londen of Brussel, daarna Amsterdam. Ik heb hem dus maandag of uiterlijk dinsdagquote:Departed from DHL facility in New York City-Gateway, NY - USA
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:37 schreef Lexie het volgende:
Ik vond hem ook wel lievig uitzien op de foto's.
Waar en wanneer heb je besteld?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 20:42 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Jezus wat gaat dat snel met DHL man. Ze werken ook 24/7 dus de levering gaat supersnel de wereld over. Nu op een vliegtuig richting Europa, vannacht aankomst in Londen of Brussel, daarna Amsterdam. Ik heb hem dus maandag of uiterlijk dinsdag
dat ligt aan jouquote:Op zaterdag 5 februari 2005 22:27 schreef Max-Westerman het volgende:
Ligt het aan mij of gaat het nogal moeilijk om een cartridge uit de DS te halen
meer dan 40 hoor. Wario Ware op de GBA heeft er al een stuk meer.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:26 schreef Thomper het volgende:
Wario Ware is zeker vet. Het spel staat in een random mode, dus zonder verhaal enzo nog, voor zover Wario Ware dat heeft. Ik gok dat er een stuk of 40 minigames inzitten, maar je krijgt steeds een random spel tot je af bent, je hebt 4 levens, dus tellen gaat wat moeilijk.
Je moet wel het knopje indrukken hequote:Op zaterdag 5 februari 2005 22:27 schreef Max-Westerman het volgende:
Ligt het aan mij of gaat het nogal moeilijk om een cartridge uit de DS te halen
Dit is een DEMO. In deze DEMO zitten hoogstens 40 games, en er is 1 eindbaas. Aangezien het op random mode staat weet ik niet hoe het zit met de characters, maar ik hoor van anderen dat het precies hetzelfde werkt.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 22:52 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
meer dan 40 hoor. Wario Ware op de GBA heeft er al een stuk meer.
Op de GBA zijn de games verdeeld over diverse characters, elke met een serie eigen minigames. Nadat je de eindbaas hebt verslagen van een character komen de games van het volgend character beschikbaar. Is de DS versie ook ongeveer zo?
Ah, dat had ik even niet doorquote:Op zondag 6 februari 2005 12:04 schreef Thomper het volgende:
[..]
Dit is een DEMO. In deze DEMO zitten hoogstens 40 games, en er is 1 eindbaas.
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 6 februari 2005 12:21 schreef MMaRsu het volgende:
Thomper, demo tijdelijk ruilen tegen chokkan hitofude ( polarium ) ?
22% van de DS-ers is dus vrouw, das best veel!quote:It seems that Nintendo regularly survey DS users to build up a demographic database, and it seems that girl gamers are up seven percent. This means that now twenty-two percent of DS owners are female. The amount of "mature" (over-nineteen years old) gamers has also rise, from forty-nine to fifty-nine percent.
quote:Op zondag 6 februari 2005 17:54 schreef Bananenman het volgende:
DS is gearriveerd in Brussel, nu as we speak onderweg naar Amsterdam. Morgen in mijn knuistjes
quote:Op zondag 6 februari 2005 14:54 schreef HomerJ het volgende:
Is het al bevestigd of er een nieuwe Super Smash bros. komt voor de DS?
quote:
Als ik op een van de links klikquote:ÿØÿàvd �G"�5Ôø»Emùx×¹®z¨�Ð¥ 2±ˆ
[..]
¸(¼û3Û[E¹P‰JÄF›fR ±c†ûD¤ä“’0F
Is nog niet bevestigd, zien we wel op E3. Wel is er Jump Superstars, dat er op lijkt, met anime figuren is, en van dezelfde makers is.quote:
Je hebt er wel al veel stof op zegquote:Op zondag 6 februari 2005 21:37 schreef Aram_NintendoDS het volgende:
Vooruit dan maar, al zijn de foto's niet veel soeps. Even snel wat "kiekjes" gemaakt, zodat ik het even kon bewijzen.
http://img212.exs.cx/my.php?loc=img212ℑ=dscn16251fp.jpg
http://img212.exs.cx/my.php?loc=img212ℑ=dscn18758to.jpg
http://img212.exs.cx/my.php?loc=img212ℑ=dscn18760ww.jpg
(ze zijn nu wel heel groot)
Het heeft me trouwens maar 170 euro gekost alles bij elkaar![]()
(en 2 jaar garantie)
Handig als famieleden een half jaar in Amerika zitten!
Had je een VIP Pak of eentje uit Amerika besteld?quote:
Je krijgt er standaard 2 voor ieder character als je hem aanzet, dus als je begint heb je er 8. Verder kan je met ieder character nog 7 konijnen vangen, en voor ieder konijn dat je vangt krijg je een mini-game.quote:Op zondag 6 februari 2005 23:32 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Wanneer krijg je eigenlijk de minigames bij Mario64?
Besteld uit de US...quote:Op maandag 7 februari 2005 09:58 schreef Thomper het volgende:
[..]
Had je een VIP Pak of eentje uit Amerika besteld?
Bijna iedereen in dit topic heeft nu haast een DS.
he he eindelijk..quote:Op maandag 7 februari 2005 15:43 schreef HomerJ het volgende:
Ik ben ook overtuigd, ik ga de DS halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |