Engels ontbijtjequote:Op zondag 30 januari 2005 12:22 schreef Oblivion het volgende:Harstikke goed!
* Oblivion gaat verder smikkelen aan haar engels ontbijtje.....![]()
*smelt als boter...quote:Op zondag 30 januari 2005 12:32 schreef Spindizzy het volgende:
Pas wel op voor de woest gevaarlijke waakpup als je langskomt:
[afbeelding]
quote:Op zondag 30 januari 2005 12:37 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet heeft net een broodje Mett, en een broodje ei op, heerlijk, verse harde broodjes als ontbijt.
Briljantquote:Op zondag 30 januari 2005 12:35 schreef Oblivion het volgende:
Ah, nu kan ik eindelijk mijn nieuwe aanwinst showen....![]()
[afbeelding]
Hoi Obliquote:Op zondag 30 januari 2005 12:38 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Die duitse lekkere knapperige broodjes?
DIE WIL IK OOK!!
![]()
Hoi piet!
quote:Op zondag 30 januari 2005 12:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Ja, van die hele knapperige Duitse harde broodjes, vers van de bakker om de hoek, en de zak nog open houden als je ze haald omdat ze nog warm zijn.
He ja, wrijf het er nog even in...quote:Op zondag 30 januari 2005 12:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hoi Obli
Ja, van die hele knapperige Duitse harde broodjes, vers van de bakker om de hoek, en de zak nog open houden als je ze haald omdat ze nog warm zijn.
* Pietverdriet smeert een broodje voor Oblivion.quote:Op zondag 30 januari 2005 13:12 schreef Oblivion het volgende:
[..]
He ja, wrijf het er nog even in...![]()
daar heb ik noui nooit last vanquote:Op zondag 30 januari 2005 14:04 schreef Spindizzy het volgende:
Het eten is zover klaar en de cake staat in de ovenHet ruikt zo schofterig lekker in huis. Moet ik nog hartstikke lang wachten tot het etenstijd is
Gourmetten: lang niet meer gedaan. Ik was er nooit zo heel dol op. Je sterft van de honger en dan duurt het uren voordat je stukjes vlees klaar zijn. Als ze dan klaar zijn heb je al zoveel sla, brood en andere meuk op dat je al vol zit nog voor je aan het de rest kan beginnen.
Speciaal voor jou hebben we ook kinderbubbeltjeswijnquote:
Hmmm...brownies....misschien ook maar weer eens makenquote:Op zondag 30 januari 2005 22:41 schreef Oceanonix het volgende:
Heb ik weer, als ik langs kom is de champagne op.![]()
Dan maar een kopje thee met een brownie.![]()
Met witte choco en noten?quote:Op zondag 30 januari 2005 22:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmm...brownies....misschien ook maar weer eens maken
Hoi Oceanonix
Hmmmm.....is een ideequote:
aardbeien brownies? Plakjes aardbei door het beslag en bakken maar?quote:Op zondag 30 januari 2005 22:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmmm.....is een idee. Hoewel die aardbeienbrownies ook best goed te pruimen zijn
gooi jij overal noten in
Had nog een flesje in de kelder gevondenquote:Op zondag 30 januari 2005 22:38 schreef PdeHoog het volgende:
Volgens mij is die fles allang leeg hoor. Kan me niet voorstellen dat die 2 uur overleeft
quote:Op zondag 30 januari 2005 22:49 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
aardbeien brownies? Plakjes aardbei door het beslag en bakken maar?![]()
Jij bent brutaal zegquote:Op zondag 30 januari 2005 22:51 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Had nog een flesje in de kelder gevonden![]()
* Martijn_77 maakt toastjes met zalm en een mosterd-dille dressingquote:Op zondag 30 januari 2005 22:53 schreef Oceanonix het volgende:
Hmmmm popcorn en champagne is geen goede combi.![]()
Ik stalk jequote:Op maandag 31 januari 2005 09:22 schreef Spindizzy het volgende:
Miss DKomen elkaar ook overal tegen he
dacht dat me chef me msn hadquote:Op maandag 31 januari 2005 01:47 schreef tim2308 het volgende:
@Karper, ik heb je toegevoegd aan mijn MSN, zodra ik je online zie, zal ik je vragen over het fragment...
Bar is gevuld!quote:Op maandag 31 januari 2005 10:43 schreef karper het volgende:
kan iemand me helpen met vullen van die bar!
ben kok geen muil ezel
Ik zei niet dat tie ook open was! Maar bij deze danquote:Op maandag 31 januari 2005 21:31 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog pakt het eerste flesje van wat dan ook
Even vieren dat FOK! weer terug is
Wij wel, en bij voorkeur natuurlijk barbequequote:Op maandag 31 januari 2005 10:59 schreef Oblivion het volgende:
Eten jullie ook altijd buiten in de zomer?
Tipje uit mijn BBQ ervaringen: Neem een hoop Champions, steek daar per champion 1 of 2 amandelen in, rijg deze aan een spiesje en doe er wat honing overheen. Daarna op de bbq leggen (niet te laag) en smullen maar. (dit is dan ook het enige acceptabele Vega BBQ idee dat ik heb)quote:Op dinsdag 1 februari 2005 09:50 schreef Spindizzy het volgende:
Wij gaan ook een BBQ kopen. We zijn dan vegetariër en er zijn zoveel vego BBQ recepten te bedenken![]()
Klinkt goed! Ik zat zelf ook nog te denken aan geitenkaasjes in folie wikkelen met allemaal lekkers erop. Maiskolven met knoflookboter. Aardappels poffen op de BBQ. Zelfgemaakte naans, al dan niet gevuld. .Gaat helemaal goedkomen.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:21 schreef Chielus het volgende:
[..]
Tipje uit mijn BBQ ervaringen: Neem een hoop Champions, steek daar per champion 1 of 2 amandelen in, rijg deze aan een spiesje en doe er wat honing overheen. Daarna op de bbq leggen (niet te laag) en smullen maar. (dit is dan ook het enige acceptabele Vega BBQ idee dat ik heb)
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 09:55 schreef Spindizzy het volgende:
Je hebt ook niet een pietepeuterig balkonnetje?
Misschien een ideetje voor je (ik doe deze namelijk altijd in de koekenpan) Dadels vullen met Geitenkaas (ik wikkel ze dan nog in Ham of speck maar dat kun je natuurlijk ook weg laten.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:32 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Klinkt goed! Ik zat zelf ook nog te denken aan geitenkaasjes in folie wikkelen met allemaal lekkers erop. Maiskolven met knoflookboter. Aardappels poffen op de BBQ. Zelfgemaakte naans, al dan niet gevuld. .Gaat helemaal goedkomen.
Jawel hoor... onze buren doen het, dus wij ookquote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Klein balkonnetje waar je net met 2 man oppast. Een barbeque is dan eigenlijk geen optie meer, zeker ook omdat je alle buren daarmee hindert als de wind de verkeerde kant op staat
Dat zijn de beste topicsquote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:25 schreef Chielus het volgende:
Volgens mij wordt dit een beetje maak elkaar lekker met kookideen topic
Dat is niet de schuld van de BBQ festijnen, dat zijn gewoon mensen die lopen te kloten. Dat is net zo alsof je uit eten op één hoop met vd Valk gooit.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:35 schreef Leep het volgende:
hmmm ik vind de bbq alleen lekker als "kooktoestel". Dus om het vlees/aardappels in folie mee klaar te maken. Maar die bbq festijnen vind ik rond uit goor. mensen met drie lappen verbrand vlees, kleffe salade en overal een plas ransaus over gooien
Ja, en nu heb ik honger...quote:
Das geen BBQen als koken maar meer als vreet festijn waar iedereen met een biertje in de hand maar wat op het rooster gooit. Op een zomerse dag lekker relaxt een mooie hete BBQ realiseren megt mooie producten. Lekker eigen sate's, mooie gamba's en een goede fles Rosé......quote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:35 schreef Leep het volgende:
hmmm ik vind de bbq alleen lekker als "kooktoestel". Dus om het vlees/aardappels in folie mee klaar te maken. Maar die bbq festijnen vind ik rond uit goor. mensen met drie lappen verbrand vlees, kleffe salade en overal een plas ransaus over gooien
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:52 schreef Pietverdriet het volgende:
vd Valk
Bedoel je hoevaak kunnen we een geconfijte kers hergebruiken???quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Ken mensen die er gewerkt hebben, Oblivion, die deden wedstijdjes wie het langst met een liter appelmoes konden doen, of wie het langst deed met een geconfijte kers..
Ja, geteld naar het aantal schaaltjes appelmoes waar ie op had gelegen...quote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:09 schreef Chielus het volgende:
[..]
Bedoel je hoevaak kunnen we een geconfijte kers hergebruiken???![]()
Daar zit ook appelmoes bij...quote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:32 schreef Chielus het volgende:
Gelukkig is de laatste x dat ik bij van de valk heb gegeten een heeeeel lange tijd terug, toen kreeg ik nog een sesamstraat menu......
En dat weet jij dan weer......quote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:36 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Daar zit ook appelmoes bij...![]()
Met een kersje...![]()
Laatst nog een keer bij de Valk gegeten omdat ik daar ook een nachtje bleef slapen maar geen appelmoes te bekennenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:36 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Daar zit ook appelmoes bij...![]()
Met een kersje...![]()
Hij wil wat speciaals bij van der Valkquote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:21 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Laatst nog een keer bij de Valk gegeten omdat ik daar ook een nachtje bleef slapen maar geen appelmoes te bekennen![]()
Best aardig gegeten niks speciaals maar wel gewoon goed.
* Pietverdriet neemt geeft karper een glaasje verse jus met room, hier, das goed voor je.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 22:49 schreef karper het volgende:
gvd!
wil ik vammidag wat snijden ligt de snijplank van een mede leerling niet vast,
stuk nagel kwijt hopen dat het snel hecht
Thnx, maar ik denk dat het bij een appel gaat blijvenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:33 schreef karper het volgende:
*PdeHoog
neem een straffe hendrik bruin van me\1
ik neem zelf een jus met room van piet
quote:Op woensdag 2 februari 2005 15:08 schreef Spindizzy het volgende:
Zat te denken aan plakken geitenkaas, honing erover en pijnboompitjes en dan even onder de grill
geitenkaas is topquote:Op woensdag 2 februari 2005 15:08 schreef Spindizzy het volgende:
Zat te denken aan plakken geitenkaas, honing erover en pijnboompitjes en dan even onder de grill
Klinkt ook erruug lekker..quote:Op woensdag 2 februari 2005 15:08 schreef Spindizzy het volgende:
Nee, dat niet maar was van een hoger culinair niveau dan ik eigenlijk verwacht had.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 21:44 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Hij wil wat speciaals bij van der Valk
*HIK*quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:43 schreef Lula het volgende:
Nou dat lijkt alweer eeuwen geleden. En dan als toetje wodka en Hazes?
Simpele bloemkool met een schnitzel en hamkaassausje (verrukkelijkquote:
Hey, ik heb een kat ja, daar kan ik ook mee wandelenquote:Op donderdag 3 februari 2005 11:58 schreef Spindizzy het volgende:
Moet je een hondje nemen dan loop je al die calorietjes er elke dag weer vanaf
Goed idee!quote:Op woensdag 2 februari 2005 18:02 schreef wendy-tje het volgende:
soep!
Lijkt hier een stuk logischer dan in Fot. Of je wilt een foto van een gegrilde kip!quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:04 schreef Bowiefan het volgende:
* Bowiefan meld
ik moest mij hier melden voor gegrilde kip ( Fotomeetingtopic deel 20: komt allen tezamen! )
Krakras, Duffe Soepkip!!quote:Op donderdag 3 februari 2005 16:27 schreef Litman het volgende:
[..]
Goed idee!
Ik ga binnenkort maar eens op zoek naar een soepkip.
![]()
quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Krakras, Duffe Soepkip!!
[afbeelding]
Die stond bij de vd Vlak waar ik sliep niet op de lijst......quote:Op donderdag 3 februari 2005 09:30 schreef wendy-tje het volgende:
Geen idee, ik kom er nooit. Mijn ex-zwager wel, die logeert er vaak voor zijn werk, en eet dan standaard schnitzel met patat
We kunnen hele kookboeken neerpennen, maar geef eerst eens een hint... welke kant wil je op?quote:Op zondag 6 februari 2005 12:08 schreef Martijn_77 het volgende:
Ga volgende week weer eens uitgebreid koken iemand ideeen / tips?
Iets met een stoofschotel met misschien lamsvlees of zo ietsquote:Op zondag 6 februari 2005 12:18 schreef Drive-r het volgende:
[..]
We kunnen hele kookboeken neerpennen, maar geef eerst eens een hint... welke kant wil je op?
Euh, wel voor pittbul, Mijn pitbull is gedood door een kittenquote:
quote:Op maandag 7 februari 2005 02:07 schreef karper het volgende:
ik ga slapen morgen dagje vrij lekker naar de bakker brood croisant en dan door na de kaasboer even kijken wat die voor heerlijks heb ondertussen is me grote vriend de groente boer wakker en haal ik daar even wat top-kwaliteit groente die zo van de veiling komt.
dan een krantje halen
thuis jus persen en eitje koken/bakken
en genieten en dan werken aan een verslag
kan het nog beter?
he bah. das naarquote:Op maandag 7 februari 2005 02:18 schreef krakkemieke het volgende:
Nee, is van me pa, die heeft colitis ulcerosa, chronische dikke darm ontsteking. Is een auto-immuunziekte, net als diabetes.
iddquote:Op maandag 7 februari 2005 02:20 schreef krakkemieke het volgende:
Met die ziekte moet je uitvinden wat je kan eten. Maar dat is eng als je 8 weken doodziek was. Dus ik ben voorzichtig met dingen die kunnen irriteren. Maar gebakken ui is makkelijk om smaak te maken.
Ja, kan je ook weglaten natuurlijk,quote:Op maandag 7 februari 2005 02:22 schreef krakkemieke het volgende:
Gember en knoflook.........
Hmmmm...weer gemistquote:Op zaterdag 12 februari 2005 12:48 schreef Spindizzy het volgende:
Heeft iemand vanochtend Saturday Kitchen Live gezien op de Beeb? Wat zag die prei-cannelloni er heerlijk uit! Kan helaas zo snel het recept niet vinden. Ik zoek even door.
EnDelia
was ook weer goed bezig
Waarom open je niet een nieuw foodback topic, zodat je als een echte held wat terug kan zeggenquote:Op zaterdag 12 februari 2005 12:52 schreef Oblivion het volgende:
Schoot, wel aan gedacht, maar vergeten de tv aan te zetten...![]()
En het is zo'n gezellig programma...
Dat recept staat er pas over een paar dagen op, spindizzy.
Heb ik allang gedaan.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 12:55 schreef Marietje_ het volgende:
[..]
Waarom open je niet een nieuw foodback topic, zodat je als een echte held wat terug kan zeggen
Wat voor sambal heb je precies gekocht Oblivion?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 17:23 schreef Oblivion het volgende:
Zo, vanmiddag eens lekker wezen shoppen in de toko.
Alleen kan me daar niet inhouden...![]()
[afbeelding]Weer veel te veel gekocht...
![]()
Die heb ik in Zeist wel zien staan.quote:Op zondag 13 februari 2005 11:45 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Wat voor sambal heb je precies gekocht Oblivion?
Heb ooit sambal met tomaten op was erg lekker maar kan ik hier bij de toko's niet vinden
Ja, en je komt met dingen thuis waarvan het bezoek vraagt wat het is als je aan het koken bent.quote:Op zondag 13 februari 2005 14:34 schreef Liejannuh het volgende:
Ik vind het leuke van boodschappen doen bij de toko, dat je een enorme tas met spullen hebt en dat je dan afrekent en je verbaast over hoe weinig je hoeft te betalen!
Hindoestaanse masala...quote:Op zondag 13 februari 2005 12:52 schreef karper het volgende:
dat chan's is dat barrameel?
lekker lekker allemaal krijgen we het eind produkt te zien?
Hoeveel is weinig?quote:Op zondag 13 februari 2005 14:34 schreef Liejannuh het volgende:
Ik vind het leuke van boodschappen doen bij de toko, dat je een enorme tas met spullen hebt en dat je dan afrekent en je verbaast over hoe weinig je hoeft te betalen!
Ik heb vaak voor 10 euro verbazingwekkend veel!quote:Op zondag 13 februari 2005 22:04 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hoeveel is weinig?![]()
Was voor deze inhoud dus 45 euro kwijt...vind ik toch geen kattepis...
![]()
Moet ik wel bij melden, dat sommige dingen duur zijn, maar zijn geopend lang houdbaar, en hoef je dus een lange tijd niet te kopen.
Mijn vrouw gaat meestal wel mee maar laat mij de inkopen doen. Ik ben meer van de bijzondere recepten en zo van de standaard AVG (Aardappels Vlees en Groente)quote:Op zondag 13 februari 2005 22:21 schreef Oblivion het volgende:
Ik zou "even" snel wat gaan halen.
En mijn vent maar wachten in de auto...
Tot mijn telefoon ging...![]()
quote:Op zondag 13 februari 2005 22:39 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik heb vaak voor 10 euro verbazingwekkend veel!
Maar ik koop meestal ook geen hele bijzondere dingen.":)
Ik ga trouwens meestal naar Xotus, dat is ook een groothandel en daar hebben ze veel!!!Echt geweldig om daar te winkelen!
Je vrouw zit zeker niet op fok?quote:Op zondag 13 februari 2005 22:40 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Mijn vrouw gaat meestal wel mee maar laat mij de inkopen doen. Ik ben meer van de bijzondere recepten en zo van de standaard AVG (Aardappels Vlees en Groente)
Xotus zit in Delft, afslag Delft Noord op de A13.quote:Op zondag 13 februari 2005 22:46 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Een groothandel!![]()
Daar zou ik ook nog wel eens binnen willen wandelen.
Maar dat kan niet als je geen zaak hebt, toch?
Xotus klinkt me niet bekend, waar zit dat?
die ja alleen dan rvsquote:Op maandag 14 februari 2005 14:19 schreef Oblivion het volgende:
Ow die halve bollen, met een randje, van ijzer (of iets anders?)
Ja, en ook nog van RVS...quote:Op maandag 14 februari 2005 15:13 schreef Tha_Butcha het volgende:
*meldt*
ja jiíj kookt toch met bollen oblivion?
Ik droom van roodkoperen voor de mooiigheidquote:
Ze, zit wel op fok maar komt nooit in CUL.quote:
Moet je ook eerst eten voor dat je boodschappen gaat doen.quote:Op donderdag 17 februari 2005 22:03 schreef karper het volgende:
stoofpeertjes heerlijk.
en met mij een supermarkt in is geen goed idee zoveel lekkere dingen
Zou ik niet doen dan weet je helemaal niet meer wat je kooptquote:Op donderdag 17 februari 2005 22:51 schreef karper het volgende:
das het probleem dus niet.
is meestal niet om meteen te gebruiken meestal kruiden/flesse wijn likeuren.
of moet ik nu dronken boodschappen doen?
En dat al zo vroeg op je vrije dag.....quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 12:19 schreef karper het volgende:
als jullie me missen ik ben werken tot 11 uur daarna duik ik de kroeg in samen met een leuke dame![]()
Veel plezier vannacht!!!quote:Op zaterdag 19 februari 2005 12:19 schreef karper het volgende:
als jullie me missen ik ben werken tot 11 uur daarna duik ik de kroeg in samen met een leuke dame![]()
@ Karperquote:Op zaterdag 19 februari 2005 12:19 schreef karper het volgende:
Nee, mijn vrouw gaat hem maandag maken.quote:Op zondag 20 februari 2005 10:01 schreef Oblivion het volgende:
Hoe was je hachee? En wat heb je er uiteindelijk bij gemaakt?
Gezien de post in het topic Hachee / Wat er bij? weet ik wat het gaat wordenquote:Op zondag 20 februari 2005 11:01 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Nee, mijn vrouw gaat hem maandag maken.
We hadden er alleen een discussie over wat ze er bij moet maken. Dus maandag weet ik meer
Hoi Oblivionquote:Op zaterdag 19 februari 2005 13:19 schreef Oblivion het volgende:
Hey PdeHoog!![]()
Nou, zit jij ook met een knorrende maag, en hoofd vol ideeen?![]()
Ah....tijd dat ik bij jou kom eten vanavondquote:Op zondag 20 februari 2005 11:12 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb gister weer eens een bezoekje gebracht aan de Haagse Markt en de Xotus!
Dit is de score:
[afbeelding]
Ik denk dat ik vanavond maar weer eens curry ga maken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |