Daar zit ook appelmoes bij...quote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:32 schreef Chielus het volgende:
Gelukkig is de laatste x dat ik bij van de valk heb gegeten een heeeeel lange tijd terug, toen kreeg ik nog een sesamstraat menu......
En dat weet jij dan weer......quote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:36 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Daar zit ook appelmoes bij...![]()
Met een kersje...![]()
Laatst nog een keer bij de Valk gegeten omdat ik daar ook een nachtje bleef slapen maar geen appelmoes te bekennenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:36 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Daar zit ook appelmoes bij...![]()
Met een kersje...![]()
Hij wil wat speciaals bij van der Valkquote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:21 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Laatst nog een keer bij de Valk gegeten omdat ik daar ook een nachtje bleef slapen maar geen appelmoes te bekennen![]()
Best aardig gegeten niks speciaals maar wel gewoon goed.
* Pietverdriet neemt geeft karper een glaasje verse jus met room, hier, das goed voor je.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 22:49 schreef karper het volgende:
gvd!
wil ik vammidag wat snijden ligt de snijplank van een mede leerling niet vast,
stuk nagel kwijt hopen dat het snel hecht
Thnx, maar ik denk dat het bij een appel gaat blijvenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:33 schreef karper het volgende:
*PdeHoog
neem een straffe hendrik bruin van me\1
ik neem zelf een jus met room van piet
quote:Op woensdag 2 februari 2005 15:08 schreef Spindizzy het volgende:
Zat te denken aan plakken geitenkaas, honing erover en pijnboompitjes en dan even onder de grill
geitenkaas is topquote:Op woensdag 2 februari 2005 15:08 schreef Spindizzy het volgende:
Zat te denken aan plakken geitenkaas, honing erover en pijnboompitjes en dan even onder de grill
Klinkt ook erruug lekker..quote:Op woensdag 2 februari 2005 15:08 schreef Spindizzy het volgende:
Nee, dat niet maar was van een hoger culinair niveau dan ik eigenlijk verwacht had.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 21:44 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Hij wil wat speciaals bij van der Valk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |