Goed idee!quote:Op woensdag 2 februari 2005 18:02 schreef wendy-tje het volgende:
soep!
Lijkt hier een stuk logischer dan in Fot. Of je wilt een foto van een gegrilde kip!quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:04 schreef Bowiefan het volgende:
* Bowiefan meld
ik moest mij hier melden voor gegrilde kip ( Fotomeetingtopic deel 20: komt allen tezamen! )
Krakras, Duffe Soepkip!!quote:Op donderdag 3 februari 2005 16:27 schreef Litman het volgende:
[..]
Goed idee!
Ik ga binnenkort maar eens op zoek naar een soepkip.
![]()
quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Krakras, Duffe Soepkip!!
[afbeelding]
Die stond bij de vd Vlak waar ik sliep niet op de lijst......quote:Op donderdag 3 februari 2005 09:30 schreef wendy-tje het volgende:
Geen idee, ik kom er nooit. Mijn ex-zwager wel, die logeert er vaak voor zijn werk, en eet dan standaard schnitzel met patat
We kunnen hele kookboeken neerpennen, maar geef eerst eens een hint... welke kant wil je op?quote:Op zondag 6 februari 2005 12:08 schreef Martijn_77 het volgende:
Ga volgende week weer eens uitgebreid koken iemand ideeen / tips?
Iets met een stoofschotel met misschien lamsvlees of zo ietsquote:Op zondag 6 februari 2005 12:18 schreef Drive-r het volgende:
[..]
We kunnen hele kookboeken neerpennen, maar geef eerst eens een hint... welke kant wil je op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |