Hmmmm...weer gemistquote:Op zaterdag 12 februari 2005 12:48 schreef Spindizzy het volgende:
Heeft iemand vanochtend Saturday Kitchen Live gezien op de Beeb? Wat zag die prei-cannelloni er heerlijk uit! Kan helaas zo snel het recept niet vinden. Ik zoek even door.
EnDelia
was ook weer goed bezig
Waarom open je niet een nieuw foodback topic, zodat je als een echte held wat terug kan zeggenquote:Op zaterdag 12 februari 2005 12:52 schreef Oblivion het volgende:
Schoot, wel aan gedacht, maar vergeten de tv aan te zetten...![]()
En het is zo'n gezellig programma...
Dat recept staat er pas over een paar dagen op, spindizzy.
Heb ik allang gedaan.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 12:55 schreef Marietje_ het volgende:
[..]
Waarom open je niet een nieuw foodback topic, zodat je als een echte held wat terug kan zeggen
Wat voor sambal heb je precies gekocht Oblivion?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 17:23 schreef Oblivion het volgende:
Zo, vanmiddag eens lekker wezen shoppen in de toko.
Alleen kan me daar niet inhouden...![]()
[afbeelding]Weer veel te veel gekocht...
![]()
Die heb ik in Zeist wel zien staan.quote:Op zondag 13 februari 2005 11:45 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Wat voor sambal heb je precies gekocht Oblivion?
Heb ooit sambal met tomaten op was erg lekker maar kan ik hier bij de toko's niet vinden
Ja, en je komt met dingen thuis waarvan het bezoek vraagt wat het is als je aan het koken bent.quote:Op zondag 13 februari 2005 14:34 schreef Liejannuh het volgende:
Ik vind het leuke van boodschappen doen bij de toko, dat je een enorme tas met spullen hebt en dat je dan afrekent en je verbaast over hoe weinig je hoeft te betalen!
Hindoestaanse masala...quote:Op zondag 13 februari 2005 12:52 schreef karper het volgende:
dat chan's is dat barrameel?
lekker lekker allemaal krijgen we het eind produkt te zien?
Hoeveel is weinig?quote:Op zondag 13 februari 2005 14:34 schreef Liejannuh het volgende:
Ik vind het leuke van boodschappen doen bij de toko, dat je een enorme tas met spullen hebt en dat je dan afrekent en je verbaast over hoe weinig je hoeft te betalen!
Ik heb vaak voor 10 euro verbazingwekkend veel!quote:Op zondag 13 februari 2005 22:04 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hoeveel is weinig?![]()
Was voor deze inhoud dus 45 euro kwijt...vind ik toch geen kattepis...
![]()
Moet ik wel bij melden, dat sommige dingen duur zijn, maar zijn geopend lang houdbaar, en hoef je dus een lange tijd niet te kopen.
Mijn vrouw gaat meestal wel mee maar laat mij de inkopen doen. Ik ben meer van de bijzondere recepten en zo van de standaard AVG (Aardappels Vlees en Groente)quote:Op zondag 13 februari 2005 22:21 schreef Oblivion het volgende:
Ik zou "even" snel wat gaan halen.
En mijn vent maar wachten in de auto...
Tot mijn telefoon ging...![]()
quote:Op zondag 13 februari 2005 22:39 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik heb vaak voor 10 euro verbazingwekkend veel!
Maar ik koop meestal ook geen hele bijzondere dingen.":)
Ik ga trouwens meestal naar Xotus, dat is ook een groothandel en daar hebben ze veel!!!Echt geweldig om daar te winkelen!
Je vrouw zit zeker niet op fok?quote:Op zondag 13 februari 2005 22:40 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Mijn vrouw gaat meestal wel mee maar laat mij de inkopen doen. Ik ben meer van de bijzondere recepten en zo van de standaard AVG (Aardappels Vlees en Groente)
Xotus zit in Delft, afslag Delft Noord op de A13.quote:Op zondag 13 februari 2005 22:46 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Een groothandel!![]()
Daar zou ik ook nog wel eens binnen willen wandelen.
Maar dat kan niet als je geen zaak hebt, toch?
Xotus klinkt me niet bekend, waar zit dat?
die ja alleen dan rvsquote:Op maandag 14 februari 2005 14:19 schreef Oblivion het volgende:
Ow die halve bollen, met een randje, van ijzer (of iets anders?)
Ja, en ook nog van RVS...quote:Op maandag 14 februari 2005 15:13 schreef Tha_Butcha het volgende:
*meldt*
ja jiíj kookt toch met bollen oblivion?
Ik droom van roodkoperen voor de mooiigheidquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |