Ze, zit wel op fok maar komt nooit in CUL.quote:
Moet je ook eerst eten voor dat je boodschappen gaat doen.quote:Op donderdag 17 februari 2005 22:03 schreef karper het volgende:
stoofpeertjes heerlijk.
en met mij een supermarkt in is geen goed idee zoveel lekkere dingen
Zou ik niet doen dan weet je helemaal niet meer wat je kooptquote:Op donderdag 17 februari 2005 22:51 schreef karper het volgende:
das het probleem dus niet.
is meestal niet om meteen te gebruiken meestal kruiden/flesse wijn likeuren.
of moet ik nu dronken boodschappen doen?
En dat al zo vroeg op je vrije dag.....quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 12:19 schreef karper het volgende:
als jullie me missen ik ben werken tot 11 uur daarna duik ik de kroeg in samen met een leuke dame![]()
Veel plezier vannacht!!!quote:Op zaterdag 19 februari 2005 12:19 schreef karper het volgende:
als jullie me missen ik ben werken tot 11 uur daarna duik ik de kroeg in samen met een leuke dame![]()
@ Karperquote:Op zaterdag 19 februari 2005 12:19 schreef karper het volgende:
Nee, mijn vrouw gaat hem maandag maken.quote:Op zondag 20 februari 2005 10:01 schreef Oblivion het volgende:
Hoe was je hachee? En wat heb je er uiteindelijk bij gemaakt?
Gezien de post in het topic Hachee / Wat er bij? weet ik wat het gaat wordenquote:Op zondag 20 februari 2005 11:01 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Nee, mijn vrouw gaat hem maandag maken.
We hadden er alleen een discussie over wat ze er bij moet maken. Dus maandag weet ik meer
Hoi Oblivionquote:Op zaterdag 19 februari 2005 13:19 schreef Oblivion het volgende:
Hey PdeHoog!![]()
Nou, zit jij ook met een knorrende maag, en hoofd vol ideeen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |