Anderhalve rooie autoquote:
dat was toch het doel van deze meetingquote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:16 schreef fotnalix het volgende:
Ja lekker, maak mij maar weer belachelijk![]()
![]()
De beste stuurlui staan aan wal zie ik wel weerquote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:13 schreef Rewimo het volgende:
Hè hè, daar is het topic eindelijk, dacht ik nog. Staan er nauwelijks foto's in
dat ding ging ineens Nee schuddenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:23 schreef Bowiefan het volgende:
deze was waarschijnlijk ook de oorzaak van de bijna aanrijding
Hééj, dokter.... jij hierquote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De beste stuurlui staan aan wal zie ik wel weer![]()
Plekje in het Nirvana waar ze Gigabit Etehernet hebben aangelegdquote:
Ik wist wel dat Ouwesok een klein mannetje was, maar dit is belachelijk!.... lijkt wel offie z'n oor in wil kruipen....quote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:40 schreef Bowiefan het volgende:
Na het rondje buitenom blijkt de 7e meetganger ook geariveerd te zijn, hij staat hier naast Ouwesok, maar helaas heeft er een moderator ingegrepen....
[afbeelding]
De zaak is nog onder de rechterquote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:02 schreef Shark.Bait het volgende:
Waar blijven de overlijdensberichten van een bepaalde moderator?
Heb ik wat gemist? Wanneer is Ouwesok overleden?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:02 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik wist wel dat Ouwesok een klein mannetje was, maar dit is belachelijk!.... lijkt wel offie z'n oor in wil kruipen....
Waar blijven de overlijdensberichten van een bepaalde moderator?
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:02 schreef Shark.Bait het volgende:
lijkt wel offie z'n oor in wil kruipen....
Toen ik Offie zijn oor in wilde kruipenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:18 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Heb ik wat gemist? Wanneer is Ouwesok overleden?
Dan moet zijn omschrijving niet zo cryptisch zijn. Daar raak ik enstig van in de war.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:25 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
[..]
Toen ik Offie zijn oor in wilde kruipenmaar toen begon dat stukje appel te verschuiven en.....
Ik eh....besta nog gewoonShark vroeg een bepaalde moderator, en ik ben een onbepaalde mod
Whaaa! Ik zie het Unnik!! Geweldig!!!!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:40 schreef Bowiefan het volgende:
Na het rondje buitenom blijkt de 7e meetganger ook geariveerd te zijn, hij staat hier naast Ouwesok, maar helaas heeft er een moderator ingegrepen....
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:41 schreef ElsCapone het volgende:
[..]
Whaaa! Ik zie het Unnik!! Geweldig!!!!
Het Unnik wordt onderschat! Zijn/haar tijd komt nog wel!!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het Unnik is het ALLERLELIJKSTE gebouw aan deze kant van de planetoïdengordelEn jij gaat een beetje enthousiast lopen doen
![]()
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:50 schreef ElsCapone het volgende:
[..]
Het Unnik wordt onderschat! Zijn/haar tijd komt nog wel!!
..en bovendien is het jeugdsentiment
Voor jouuuuuuuquote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:41 schreef ElsCapone het volgende:
[..]
Whaaa! Ik zie het Unnik!! Geweldig!!!!
Schit-te-ren-de foto.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:40 schreef Bowiefan het volgende:
[afbeelding]
Is gewoon zo. Quelle expressie...quote:
Dat moet je goed zien Puckzzzquote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:33 schreef Puckzzz het volgende:
Jeezus wat een tiefuslelijk gebouw! sorrie dat ik het zeg hoor maar dat is niet om aan te zien.....
De foto is wel goed, dat zeg ik niet, maar dat gebouw op zichzelf....
Koffie?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:38 schreef Puckzzz het volgende:
deze vind ik erg mooi Ouwesok! de rest iets minder. wat is de Uithof eigenlijk? tot nu toe heb ik alleen maar lelijke gebouwen gezien..... ik kom nooit ergens dat merk je nu wel weer
[afbeelding]
mijn allerdiepste deelnemingquote:
Nou nou nou, er komen zelfs toeristen naar de Uithof om de architectuur te bewonderen!quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:54 schreef ElsCapone het volgende:
[..]
Nou nou nou, er komen zelfs toeristen naar de Uithof om de architectuur te bewonderen!
http://www.galinsky.com/buildings/educatorium/
idd van die trappen die net niet op je stap aangepast zijn waardoor je of hele grote stappen moet maken of af en toe een tussenstapjequote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb 2 jaar in dat schijt-Educ gewerkt![]()
Overal hellingen en lange flauwe trappen... Wat een BUTTgebouw
Ik heb de foto's van je link goed bekeken en mijn mening blijft gelijk...wat een foeilelijk gebouwquote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:54 schreef ElsCapone het volgende:
[..]
Nou nou nou, er komen zelfs toeristen naar de Uithof om de architectuur te bewonderen!
http://www.galinsky.com/buildings/educatorium/
Omdat aan geen van beide iets spannends te zien is?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:57 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]het edocatorium ik vind dat maar een wazig gebouw ... en waarom zie ik het kruyt of het went nergens ?
Dat gebouw ken ik. OOK erg mooiquote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
maarja ik hou meer van bijvoorbeeld het gasuni gebouw in Groningen. Ik zal eens kijken of ik daar een foto van kan vinden
Je hebt het hier wel over 2 verschillende gebouwen trouwens hoorquote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb de foto's van je link goed bekeken en mijn mening blijft gelijk...wat een foeilelijk gebouw
In de bibliotheek hadden ze ook van die trappen, ging bijna op mijn muil door die klere dingenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:00 schreef Bosbeetle het volgende:
idd van die trappen die net niet op je stap aangepast zijn waardoor je of hele grote stappen moet maken of af en toe een tussenstapje
Het Went is dat het gebouw waar Aardwetenschappen zit? Met al die kleine ramen? Met die waterval binnen? Dat was wel een mooi gebouwquote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:57 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]het edocatorium ik vind dat maar een wazig gebouw ... en waarom zie ik het kruyt of het went nergens ?
erm ik weet niet of aardwetenschappen daar zit het is dat gebouw wat een kubus is met random (naar het lijkt) vierkante raampjes erinquote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:08 schreef Xennia het volgende:
[..]
Het Went is dat het gebouw waar Aardwetenschappen zit? Met al die kleine ramen? Met die waterval binnen? Dat was wel een mooi gebouw
Nee dat is het Minnaert. Het Wentgebouw is de Ponskaart, het voormalige Tandheelkundegebouw. Die witte kubus vlak aan de snelwegquote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:08 schreef Xennia het volgende:
[..]
Het Went is dat het gebouw waar Aardwetenschappen zit? Met al die kleine ramen? Met die waterval binnen? Dat was wel een mooi gebouw
Had ik al gezegd dat ik nooit ergens kom? Ik weet niet of het twee verschillend egebouwen zijn want de link van Els toonde het meest foto's van binnen, niet allemaal maarja ik ken de gebouwen dus niet.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hebt het hier wel over 2 verschillende gebouwen trouwens hoor
Prima maat juist. De treden waren net lang genoeg om je statief goed neer te kunnen zetten.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:07 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
In de bibliotheek hadden ze ook van die trappen, ging bijna op mijn muil door die klere dingen![]()
en dan denk je dat dat een toevalstreffer is...quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:02 schreef Ouwesok het volgende:
Een van de leuke verschijnselen aan digitaalfotografen is dat ze gelijk achterop dat ding kijken wat de vruchten van alle inspanningen zijn
[afbeelding]
zei ik bomen.... ?
Twas maar een uurtje lopen hoor.quote:Op zondag 30 januari 2005 01:12 schreef Bowiefan het volgende:
vandaar dat je nu pas van je laat horen![]()
Dat geeft nietquote:Op zondag 30 januari 2005 04:23 schreef De_Warme_bakker het volgende:
eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik hier niet warm of koud van word. Maar hopelijk wel een leuke dag gehad?
Als je die in Den Haag bedoeld wel. In Utrecht is het de bedoeling dat je er wijzer van wordt.quote:Op zondag 30 januari 2005 12:33 schreef Jett het volgende:
ga je bij de uithof niet normaal skieen?
Ga zo mijn foto's uitzoeken. Eerst ff de vloer dweilen. {sub]is ook gelangrijk[/sub]quote:Op zondag 30 januari 2005 12:32 schreef Borelius het volgende:
Ik ben ook een beetje teleurgesteld, misschien komt het nog?
ja de eerste die bedoelde ikquote:Op zondag 30 januari 2005 12:37 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Als je die in Den Haag bedoeld wel. In Utrecht is het de bedoeling dat je er wijzer van wordt.
* PdeHoog is het enigzins met D_W_B eens.quote:Op zondag 30 januari 2005 04:23 schreef De_Warme_bakker het volgende:
eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik hier niet warm of koud van word. Maar hopelijk wel een leuke dag gehad?
Wij vinden het wel boeiendquote:Op zondag 30 januari 2005 12:45 schreef Jett het volgende:
wat is het nut nou van zo een meeting?
ga je dan leuk foto's maken van lelijke gebouwen... en mensen
en daarna?
klinkt boeiendniet.
Zonnewijzer?quote:Op zondag 30 januari 2005 12:37 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Als je die in Den Haag bedoeld wel. In Utrecht is het de bedoeling dat je er wijzer van wordt.
Wij zeuren? Nee hoorquote:Op zondag 30 januari 2005 12:52 schreef Bowiefan het volgende:
ik krijg zwaar de neiging de fotosoep ff uit te zetten, wat een zeuren zijn jullie zeg![]()
Nou, het nut van zo'n meeting is NIET:quote:Op zondag 30 januari 2005 12:45 schreef Jett het volgende:
en daarna?
klinkt boeiendniet.
quote:Op zondag 30 januari 2005 12:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, het nut van zo'n meeting is NIET:
Door een stel thuisblijvers het veld op gestuurd worden die als een koekoeksjong 's avonds zitten te kraaien om mooie foto's
Het nut van zo'n meeting is WEL:
Plezier hebben met de mensen die WEL mee zijn, doen wat je graag doet (foto's maken), nogeens wat zien van de wereld, excuses zoeken tegen familiebezoekenen doen alsof je een LEVEN hebt
quote:Op zondag 30 januari 2005 12:45 schreef Jett het volgende:
en daarna?
klinkt boeiendniet.
zijn de kastenbezorgers nog lang geblevenquote:Op zondag 30 januari 2005 12:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Het nut van zo'n meeting is WEL:
excuses zoeken tegen familiebezoeken![]()
Da's niiet helemaal waarquote:Op zondag 30 januari 2005 13:13 schreef Rewimo het volgende:
Na een meeting racen we naar huis om onze foto's van lelijke gebouwen hier te plaatsen![]()
Ow ja, heel belangrijk inderdaadquote:Op zondag 30 januari 2005 13:14 schreef Bowiefan het volgende:
en we bespreken overige users
Dat hoort bij mij bij de meetquote:Op zondag 30 januari 2005 13:15 schreef PdeHoog het volgende:
Da's niiet helemaal waar. Meestal gaan we nog ergens natafelen / nadrinken
.
Oh okquote:
Bliksem ja!quote:Op zondag 30 januari 2005 13:14 schreef Bowiefan het volgende:
en we bespreken overige users
er zijn van die momenten dat ik die functie waar we het gisteren over hadden echt mis![]()
quote:Op zondag 30 januari 2005 12:44 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog is het enigzins met D_W_B eens.
Het eindresultaat valt me nog een beetje tegen
Film rulez. Rustig de tijd nemen voor de optimale opname, want je hebt er maar 36 per keer. Zorgvuldig zijnquote:Op zondag 30 januari 2005 12:57 schreef Ouwesok het volgende:
Voor degenen die het geduld wel even kunnen opbrengen: Ik heb van het digitale gedeelte verdacht weinig regelrechte uitvallers gescoord, misschien omdat ik eerst even een half filmpje traditioneel heb geschotenmet de fisheye, dat dan weer wel
Momenteel ben ik de boel aan het afhandelen in fotosoep, en kom ik bij van meer nachtrust dan ik aanvankelijk in de planning had. Het zal er wel aan toe geweest zijn.
Nou ja goed mijn mening heb ik hierboven al verwoordquote:
Ja, dat heb ik gelezen..quote:Op zondag 30 januari 2005 13:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja goed mijn mening heb ik hierboven al verwoord
Tis dat het erbij staat. Anders had ik het nooit geweten ...quote:Op zondag 30 januari 2005 13:49 schreef Ouwesok het volgende:
Hadden we een tijdje terug een vraag : Waar heen te gaan voor mooie natuurfotos . De Uithof biedt het antwoord
[afbeelding]
Jij ben wel erg met "homo's" en "stappen" bezig destileer ik uit jouw post.quote:Op zondag 30 januari 2005 13:11 schreef Jett het volgende:
en dan daarna na zo een meeting
gaan jullie niet uit ofzo..
alleen foto's maken en ''gezellig'' doen? en als er nou alleen maar gaylords komen...
Ocean!!quote:Op zondag 30 januari 2005 14:14 schreef Oceanonix het volgende:
Dames en heren ik ben jullie gezeur over het ontbreken van (mooie) foto's zat.
Er zijn een aantal oplossingen:
1. jullie gaan de volgende keer mee
2. jullie doen mijn huishoudelijke taken waardoor ik tijd heb om aan de foto's te werken
3. jullie houden je mond en wachten geduldig af.
4. jullie gaan door en dan plaats ik mijn foto's helemaal niet!
en terecht!quote:
Joh... wacht gewoon ffquote:Op zondag 30 januari 2005 14:30 schreef pea4fun het volgende:
Tjonge wat wordt er hier aangebrand gereageerd. Mensen zijn alleen benieuwd naar foto's van de uithof zoals in de titel van het topic staat....
Vroegâh, toen moest je een hele week wachten tot je foto's klaar warenquote:Op zondag 30 januari 2005 14:30 schreef pea4fun het volgende:
Tjonge wat wordt er hier aangebrand gereageerd. Mensen zijn alleen benieuwd naar foto's van de uithof zoals in de titel van het topic staat....
quote:Op zondag 30 januari 2005 14:36 schreef Bowiefan het volgende:
en voor die griet die nog niet kan omgaan met d'r maandelijkse sjagerijnigheid:
quote:Op zondag 30 januari 2005 14:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee ouwe
Mijn huis publicerenHeb je daar wel toestemming voor gevraagd?
Die laatste heeft best mooie lijnen Ouwesokquote:Op zondag 30 januari 2005 14:40 schreef Ouwesok het volgende:
Smaken verschillen trouwens, ik vind dit gebouw allerminst saai, sterker nog, ik vind het één van de meer indrukwekkende panden die ik in dit land heb mogen 'ondergaan'.
Het is niet erg dat jullie nieuwsgierig zijn. Wel is het erg irri dat die bij voorbaat al worden afgekraakt.quote:Op zondag 30 januari 2005 15:36 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg meet-gangers (muv oa Ouwesok), ik vind jullie uitermate aangebrand reageren. Is het nou zo gek dat, als er staat dat er foto's van de uithof-meet komen, we nieuwsgierig zijn naar de output hiervan?
Het zou een architectuur-meet worden en vooralsnog heb ik (muv Ouwesok) alleen nog maar fun-foto's gezien. Geen probleem mee verder de overlijdensadvertentie voor Flash was wel weer erg, maar vind het dan ook niet gek / erg dat daar opmerkingen over gemaakt worden.
Ik had hier wat willen tikken, maar dat valt nou net onder mijn karaktereigenschap bot en kort door de bocht. Laat ik daar maar dus niet doen
Ik wens jullie iig veel plezier met de foto's en ik ga daar zelf wel een keer kijken als ik zin en tijd heb
Waar worden ze afgekraakt dan? Ik kan me niet herinneren iets dergelijks gezien te hebben en anders was het vast niet zo bedoeld.quote:Op zondag 30 januari 2005 15:42 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Het is niet erg dat jullie nieuwsgierig zijn. Wel is het erg irri dat die bij voorbaat al worden afgekraakt.
Het nadeel van een meet op zaterdag is dat er op zondag veel moet gebeuren in huis waar je de rest van de week geen tijd voor hebt.
Ipv te lopen zeuren kun je dus ook rustig wachten.![]()
quote:Op zondag 30 januari 2005 12:31 schreef Rewimo het volgende:
Waar blijven de mooie foto's nou![]()
Er zijn mij foto's van een mooie bibliotheek beloofd, in plaats daarvan zie ik alleen maar koude en dode
Fok!kers en foeilelijke gebouwen
quote:Op zondag 30 januari 2005 12:32 schreef Borelius het volgende:
Ik ben ook een beetje teleurgesteld, misschien komt het nog?
quote:Op zondag 30 januari 2005 12:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog is het enigzins met D_W_B eens.
Het eindresultaat valt me nog een beetje tegen
Komop Oceanonix, er worden foto's geplaatst. Dan kun je daar reacties op verwachten en het valt nu eenmaal een beetje tegen. Kan toch gebeuren?quote:Op zondag 30 januari 2005 15:49 schreef Oceanonix het volgende:
Een kleine greep uit de fijne reacties.
Heb ik al foto's online gezet?quote:Op zondag 30 januari 2005 15:50 schreef PdeHoog het volgende:
Ah....vallen we daar over
Tja, misschien lag de verwachting te hoog. Ik moet eerlijkheidshalve toegeven dat hetgeen er nu ligt ook niet geheel conform mijn verwachting was. Ik had meer abstracte dingen verwacht en minder funshots.
D'r had ook niemand gezegd dat het makkelijk zou zijn. Goeie archtitectuurfoto's zijn lastpakken om op te nemen, een indrukwekkend gebouw fotograferen heeft niet persé een indrukwekkende foto tot gevolg. Menigmaal heb ik zaterdagmiddag verlangd naar een technische camera, alleen was dat voor de rest van de club niet bepaald gezellig geweest. Na drie plaatjes waren we dan niet meer aan de bibliotheek toegekomen, en je moet er niet aan denken wat ik daarbinnen allemaal met een TC had kunnen uitspokenquote:Op zondag 30 januari 2005 15:47 schreef Jagganath het volgende:
Ben er ondertussen wel achter dat architectuur fotograferen niet voor mij weggelegd is.. hoop zijn er ronduit niet om aan te zien.. de anderen staan bijna online
(waarvan weinig architectuur overigens)
*zucht*quote:Op zondag 30 januari 2005 15:52 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Heb ik al foto's online gezet?
Hoeveel van de 0 foto's waren snapshots? Hoeveel van de 0 foto's waren abstract?
Nou, en of die bieb gaaf was en naar alle waarschijnlijkheid nog steeds isquote:
De botanische tuin zijn we niet meer in geweest.quote:Op zondag 30 januari 2005 16:22 schreef HuHu het volgende:
't Zijn stoere foto's van De Uithof. Zijn jullie ook nog in de Botanische Tuinen geweest, of niet? En ik mis 't Minneart, mijn thuishaven met z'n mooie vijverDie bieb ziet er trouwens stoer uit vanbinnen, moet nodig eens een keertje gaan kijken.
enne... heeft iemand de Tri-Colore er nog opstaan
Minnaert was dicht helaasquote:Op zondag 30 januari 2005 16:22 schreef HuHu het volgende:
't Zijn stoere foto's van De Uithof. Zijn jullie ook nog in de Botanische Tuinen geweest, of niet? En ik mis 't Minneart, mijn thuishaven met z'n mooie vijverDie bieb ziet er trouwens stoer uit vanbinnen, moet nodig eens een keertje gaan kijken.
enne... heeft iemand de Tri-Colore er nog opstaan
De Tri-Colore is inderdaad niet zo mooi jah, maar wel lekkerquote:Op zondag 30 januari 2005 16:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Minnaert was dicht helaasDaar binnen is het idd erg gaaf.... Moet maar een keertje door de week of zo.. Tricolore?
Nee sorry, daar is fotografisch weinig aan... Lekkere broodjes trouwens
Leuke foto's [14.gif] ondanks dat jij je statief in de auto hebt laten liggenquote:Op zondag 30 januari 2005 16:37 schreef Jagganath het volgende:
en tenslotte nog enkelen van de bieb.. wegens in de auto laten liggen van statief zijn het er niet zoveel geworden..
1.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
3.
[afbeelding]
4.
[afbeelding]
5.
[afbeelding]
Zie: http://www4.pbase.com/jagganath/fot_meet_de_uithof voor iets groter formaat...
quote:Op zondag 30 januari 2005 16:37 schreef Jagganath het volgende:
en tenslotte nog enkelen van de bieb.. wegens in de auto laten liggen van statief zijn het er niet zoveel geworden..
1.
quote:Op zondag 30 januari 2005 17:39 schreef Jagganath het volgende:
p.s. Hoe doe je die kleine lettertjes?!?!?
1 2 3 4 5 6 | [sub] [/sub] voor kleine lettertjes onderaan [sup] [/sup] voor kleine lettertjes bovenaan [b] [/b] voor vetgedrukt [i] [/i] voor schuin [s] [/s] voor doorstrepen [u] [/u] voor onderstrepen |
*nogeens goed kijkt... Nee ik dacht even dat ik in het SEX-subforum zatquote:Op zondag 30 januari 2005 17:39 schreef Jagganath het volgende:
Hoezo niet? je krijgt vanzelf een gil als ze het niet wil(en trouwens.. dit was van achter)
quote:Op zondag 30 januari 2005 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
*nogeens goed kijkt... Nee ik dacht even dat ik in het SEX-subforum zat
Vooral dat disclaimende "en trouwens, dit was van achter"quote:Op zondag 30 januari 2005 18:17 schreef Jagganath het volgende:
[..]
[afbeelding]
owkee... zo kan je het ook lezen
Het is net als in de "echte" leven, daar kan ook veel gedoe om niks zijn.quote:Op zondag 30 januari 2005 18:47 schreef k_man het volgende:
Mooie foto's idd Jagganath.
En ik ben helemaal niet aangebrand. Veel gedoe om niks hier. Zie het eens een beetje in perspectief.
Perspectiefquote:Op zondag 30 januari 2005 18:47 schreef k_man het volgende:
Mooie foto's idd Jagganath.
En ik ben helemaal niet aangebrand. Veel gedoe om niks hier. Zie het eens een beetje in perspectief.
Wat mafquote:Op zondag 30 januari 2005 19:11 schreef Oceanonix het volgende:
Rewimo we waren in de bieb maar bij sociologie stonden er helemaal geen boeken alleen veel lege rekken.
Het Minnaert is inderdaad heel apart (ook deels mijn thuishaven + het oerlelijk achterliggend BBL-gebouw). Beste moment voor foto's is denk ik door de weeks, 's ochtends vroeg voordat de colleges beginnen. Moet eigenlijk in de lente. Dan schijnt de zon door de paar ruiten en geeft een heel apart effect en als je geluk hebt storten ze ook net het water van het dak het meertje in.quote:Op zondag 30 januari 2005 16:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Minnaert was dicht helaasDaar binnen is het idd erg gaaf.... Moet maar een keertje door de week of zo.. Tricolore?
Nee sorry, daar is fotografisch weinig aan... Lekkere broodjes trouwens
Ja, dat zou een reden voor mij geweest zijn om mee te gaanquote:Op zondag 30 januari 2005 19:15 schreef PdeHoog het volgende:
PerspectiefDat kun je toch corrigeren door een PC-lens
![]()
quote:Op zondag 30 januari 2005 21:46 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ja, dat zou een reden voor mij geweest zijn om mee te gaan
Maar de goedkope manier is met photoshop: Fotografie howto's (groeidocument)
ja, eigenlijk wel....quote:Op zondag 30 januari 2005 22:23 schreef PdeHoog het volgende:
Dus eigenlijk moet iedereen wat meer met Photoshop werken om het in perspectief te zien
pssst Flash, mag ik deze feauteau postenquote:Op zondag 30 januari 2005 14:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee ouwe
Mijn huis publicerenHeb je daar wel toestemming voor gevraagd?
Toen ik deze foto voor het eerst in een glimp bekeek dacht ik: wat staan daar voor hanggroepjongeren! Toen keek ik nog eens beter en bleken het onze FOTvriendjes te zijnquote:
Heej, ik ben de architekt nietquote:Op maandag 31 januari 2005 06:48 schreef k_man het volgende:
Leuk. Maar is die eerste foto nou zo vertekend? Lijkt een flinke bolling in te zitten?
Misschien inderdaad een scheetje beef, misschien wat perspectivische vertekening, maar bolling.....quote:Op maandag 31 januari 2005 06:48 schreef k_man het volgende:
Leuk. Maar is die eerste foto nou zo vertekend? Lijkt een flinke bolling in te zitten?
zonder flitsquote:Op maandag 31 januari 2005 12:16 schreef Bowiefan het volgende:
Ik heeft er ook nog een paar van binnen (allemaal funshots, ik heb er gewoon lol in)
kiest u maar:fonteintje zonder flits
[afbeelding]fonteintje met flits
[afbeelding]
lolquote:fotna in de weg
[afbeelding]
quote:beter zelfportret:
[afbeelding]
Ik kreeg het idee dat de gevel van het rechter gebouw krom loopt, maar ligt kennelijk aan mij dus.quote:Op maandag 31 januari 2005 10:57 schreef Xilantof het volgende:
Ik zie ook geen bolling alleen een beetje scheefheid
dat deed je dusquote:Op maandag 31 januari 2005 12:27 schreef Xilantof het volgende:
lol
toen vroeg ik nog: "liep ik in de weg?"
Bedoel je jij en je broer?quote:Op maandag 31 januari 2005 21:25 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
dat deed je dus
niks te melden over dat andere zelfportret![]()
![]()
Je moet toch wat zolang er nog geen insecten zijnquote:Op maandag 31 januari 2005 22:46 schreef Borelius het volgende:
Ik zie steeds meer leuke foto's, maar ik heb toch geen spijt dat ik niet mee was. Dit was niets voor mij. Maar ik blijf het volgen, want wat jullie er van hebben gemaakt blijft me boeien.
En niet te vergeten de Mid-Hollandsche Betonkeverquote:Op maandag 31 januari 2005 23:49 schreef Bowiefan het volgende:
psssst
het stierf er van de boekenwurmen.... hele stellingkasten leeggevroten
Dromerigquote:Op maandag 31 januari 2005 23:58 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
ik vind jou ook wel leuk
je kan zo leuk dromerig kijken
[afbeelding]
It wasn't me!!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 00:52 schreef Bowiefan het volgende:
nou je het zegt.... het is inderdaad eerder bloeddorstig,
ben benieuwd wie daar stond....
Nee klopt, maar volgens mij is het ook geen bloeddorstige blik, maar toch gewoon letterlijk dromerig, maar dan als in letterlijk bijna slapend... ze gebruikte op geg. moment ook haar statief om d'r hoofe te ondersteunen waarom zet je die camera dan ook uitquote:
Moioe plaatjesquote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor jouuuuuuu
[afbeelding]
Dit alles uiteraard onder toeziend oog van Ouwesok, die inderdaad al wat grijze haren begint te vertonen achterop zijn kruin.
[afbeelding]
Nee sorry, mijn foto's is niet veel soeps![]()
Die vind ik ook helemaal super !!!!quote:Op zondag 30 januari 2005 17:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]die is erg gaaf
zulke foto's durf ik nooit te maken![]()
Nee sorry.. ben nog niet zolang aan fotograferen, dus mislukken er nog wel eens aardig watquote:Op maandag 31 januari 2005 09:56 schreef ultra_ivo het volgende:
Die eerste van Jagganath is mooi. Heb je meer van dat soort foto's?
Waar moeten we GEEN meets plannen tegenwoordigquote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:57 schreef Ouwesok het volgende:
Komt inderdaad mooi spul los.
Vanavond kan ik naar alle waarschijnlijkheid een serie bibliotheekplaatjes posten. Veel verrassends zal er niet tussen zitten, maar het wil toch even gepost worden.
We moeten toch minstens nog eens vaker van die meets in modernere architektuur plannen
Ik wil die fisheye foto's recht omhoog in die mijnschacht zienquote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:57 schreef Ouwesok het volgende:
Komt inderdaad mooi spul los.
Vanavond kan ik naar alle waarschijnlijkheid een serie bibliotheekplaatjes posten. Veel verrassends zal er niet tussen zitten, maar het wil toch even gepost worden.
We moeten toch minstens nog eens vaker van die meets in modernere architektuur plannen
quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:54 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nonixje staat onder aan de trap, en haar spook-tweeling loopt nog op de trap![]()
!!!
Het spookt in die bieb![]()
mja en dan met een zwart kartonnetje wat je af en toe gauw weghaalt of zoquote:
Die moeten nog even wachten tot ik meer tijd heb voor de scanneren om de film op te halenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil die fisheye foto's recht omhoog in die mijnschacht zien
Jij snapt niet veel van architectuur hè?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:57 schreef Bowiefan het volgende:
dat gebouw had inderdaad de ½ kleiner gekunt als ze iets slimmer met de kubieke meters omgesprongen waren
ik wel, maar je hebt architekten.....quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:58 schreef k_man het volgende:
Jij snapt niet veel van architectuur hè?
Die moeten nog even wachtenquote:Op woensdag 2 februari 2005 08:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar blijven de fisheye-foto's Ouwesok?
Dat doen we om de maker van die smilie en Ronald McD. te treiterenquote:Op donderdag 3 februari 2005 17:57 schreef super-muffin het volgende:
waarom staat er voor iemand z'n hoofd een smiley met OOPS! en bij een andere Ronald Mc Donald
Leuke foto's over het algemeen!
quote:Op donderdag 3 februari 2005 18:03 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Dat doen we om de maker van die smilie en Ronald McD. te treiteren
Lees de archieven nogeens doorquote:Op donderdag 3 februari 2005 17:57 schreef super-muffin het volgende:
waarom staat er voor iemand z'n hoofd een smiley met OOPS!
Hoe bedoel je? De bieb of het minnaert?quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:37 schreef Shark.Bait het volgende:
Lijkt mij vrij lastig het op temperatuur te houden. Koud in de winter, warm in de zomer...
Ik zit nu al op 41 uur deze week. Ik moet morgen nog werken. Ben bang dat vrij nemen voorlopig geen optie is.quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
jaaaa voor de binnenkant van het Minnaert komt nog weleens een minimeet door de week of zo... Heb net gehoord dat mijn vrije dagen van vorig jaar niet uitbetaald maar doorgeschoven worden, dus ik neem gewoon een keer een dagje door de weekMoet Ocean wel kunnen natuurlijk, want het is ECHT heel gaaf daarbinnen
Kan best zijn maar dat maakt nog niet dat ik het mooi vindquote:Op donderdag 3 februari 2005 20:22 schreef k_man het volgende:
Het gaat nou juist voor een groot deel om dat 'gekras'.
De zeefdruk op de ramen is gebaseerd op een foto van wuivend riet door Kim Zwarts. Die print zorgt voor de zonwering en het bijzondere uiterlijk van het gebouw. Als je de foto's bekijkt zie je dat dezelfde print ook is aangebracht in het zwarte beton. Dit is om de plaats van de depots aan te geven, zodat het gebouw 'leesbaar' wordt.
Rieleks vrouwkjequote:Op donderdag 3 februari 2005 20:41 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Ik zit nu al op 41 uur deze week. Ik moet morgen nog werken. Ben bang dat vrij nemen voorlopig geen optie is.![]()
Neuh, maar om te zeggen dat je het mooi vindt behalve de ramen is dus wel een beetje raar.quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:44 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Kan best zijn maar dat maakt nog niet dat ik het mooi vind
Rieleks? ik ben een ambtenaar man. Ik ben dit niet gewent.quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Rieleks vrouwkjeOver een maand, of anders 2, is mij prima hoor
![]()
Waarom? Wat ik zo op de foto's zie vind ik mooi. Maar die ramen vind ik erg rommelig aandoen, ook al hoort dat kennelijk zo.quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:48 schreef k_man het volgende:
Neuh, maar om te zeggen dat je het mooi vindt behalve de ramen is dus wel een beetje raar.
ach jaaaaa... 1 voordeel: je weet nu in elk geval DAT het bestaatquote:Op donderdag 3 februari 2005 20:48 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Rieleks? ik ben een ambtenaar man. Ik ben dit niet gewent.![]()
Nou, de fiat bravo is een ontzettend lelijk ding van buiten, maar heel mooi van binnen [14.gif]quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:48 schreef k_man het volgende:
Neuh, maar om te zeggen dat je het mooi vindt behalve de ramen is dus wel een beetje raar.
Beetje alsof je zegt dat je een bepaalde auto erg mooi vindt, behalve de vorm van de carrosserie.
de biebquote:Op donderdag 3 februari 2005 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe bedoel je? De bieb of het minnaert?
Onder de raampartijen zitten zogenaamde 'luchtkanonnen' die in de winter warme lucht langs de ramen blazen tegen de 'koudeval'. Ik heb in ieder geval niks gemerkt van tocht of koudeval.quote:
ja en nee dus. Zoals ik al zei. Gemiddeld een misschienquote:
Ik neem aan dat jij met je jas aan rondliep......quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:57 schreef k_man het volgende:
Onder de raampartijen zitten zogenaamde 'luchtkanonnen' die in de winter warme lucht langs de ramen blazen tegen de 'koudeval'. Ik heb in ieder geval niks gemerkt van tocht of koudeval.
En de zonwering wordt dus verzorgd door de print op de ramen en de soort glas.
Zonder jas was het goed te doen hoor.quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:14 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij met je jas aan rondliep......
Maar goed. Grote ruimtes zijn lastig. Grote raampartijen ook.
Tenzij jij een kloon van k_man bent, ik had het tegen hem.quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:19 schreef Xilantof het volgende:
Er is geen architectuur/gebouwen subforum
maar nee, de bouwfysica was in orde in de bieb![]()
[en shark, ik liep zonder jas]
In het gebouw er tegenover heb ik trouwens mooie cijfers gehaald in Civiele Techniekquote:Op donderdag 3 februari 2005 21:19 schreef Xilantof het volgende:
Er is geen architectuur/gebouwen subforum
maar nee, de bouwfysica was in orde in de bieb![]()
[en shark, ik liep zonder jas]
Tenzij het historisch is, dan gaat het naar C&Hquote:
--> SESquote:Op donderdag 3 februari 2005 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
In het gebouw er tegenover heb ik trouwens mooie cijfers gehaald in Civiele Techniek
Nee dat hoort in WFL.quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:27 schreef Xilantof het volgende:
[..]
maar de bouwfisische eigenschappen bespreken we toch niet daar?
Schopje -> ONZquote:
Wat gij niet wilt dat u geschied...........quote:
Dit is toch niet serieus bedoeld hè?quote:Op zondag 13 februari 2005 21:31 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Wat gij niet wilt dat u geschied...........
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |