Omdat aan geen van beide iets spannends te zien is?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:57 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]het edocatorium ik vind dat maar een wazig gebouw ... en waarom zie ik het kruyt of het went nergens ?
Dat gebouw ken ik. OOK erg mooiquote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
maarja ik hou meer van bijvoorbeeld het gasuni gebouw in Groningen. Ik zal eens kijken of ik daar een foto van kan vinden
Je hebt het hier wel over 2 verschillende gebouwen trouwens hoorquote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb de foto's van je link goed bekeken en mijn mening blijft gelijk...wat een foeilelijk gebouw
In de bibliotheek hadden ze ook van die trappen, ging bijna op mijn muil door die klere dingenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:00 schreef Bosbeetle het volgende:
idd van die trappen die net niet op je stap aangepast zijn waardoor je of hele grote stappen moet maken of af en toe een tussenstapje
Het Went is dat het gebouw waar Aardwetenschappen zit? Met al die kleine ramen? Met die waterval binnen? Dat was wel een mooi gebouwquote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:57 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]het edocatorium ik vind dat maar een wazig gebouw ... en waarom zie ik het kruyt of het went nergens ?
erm ik weet niet of aardwetenschappen daar zit het is dat gebouw wat een kubus is met random (naar het lijkt) vierkante raampjes erinquote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:08 schreef Xennia het volgende:
[..]
Het Went is dat het gebouw waar Aardwetenschappen zit? Met al die kleine ramen? Met die waterval binnen? Dat was wel een mooi gebouw
Nee dat is het Minnaert. Het Wentgebouw is de Ponskaart, het voormalige Tandheelkundegebouw. Die witte kubus vlak aan de snelwegquote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:08 schreef Xennia het volgende:
[..]
Het Went is dat het gebouw waar Aardwetenschappen zit? Met al die kleine ramen? Met die waterval binnen? Dat was wel een mooi gebouw
Had ik al gezegd dat ik nooit ergens kom? Ik weet niet of het twee verschillend egebouwen zijn want de link van Els toonde het meest foto's van binnen, niet allemaal maarja ik ken de gebouwen dus niet.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hebt het hier wel over 2 verschillende gebouwen trouwens hoor
Prima maat juist. De treden waren net lang genoeg om je statief goed neer te kunnen zetten.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:07 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
In de bibliotheek hadden ze ook van die trappen, ging bijna op mijn muil door die klere dingen![]()
en dan denk je dat dat een toevalstreffer is...quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:02 schreef Ouwesok het volgende:
Een van de leuke verschijnselen aan digitaalfotografen is dat ze gelijk achterop dat ding kijken wat de vruchten van alle inspanningen zijn
[afbeelding]
zei ik bomen.... ?
Twas maar een uurtje lopen hoor.quote:Op zondag 30 januari 2005 01:12 schreef Bowiefan het volgende:
vandaar dat je nu pas van je laat horen![]()
Dat geeft nietquote:Op zondag 30 januari 2005 04:23 schreef De_Warme_bakker het volgende:
eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik hier niet warm of koud van word. Maar hopelijk wel een leuke dag gehad?
Als je die in Den Haag bedoeld wel. In Utrecht is het de bedoeling dat je er wijzer van wordt.quote:Op zondag 30 januari 2005 12:33 schreef Jett het volgende:
ga je bij de uithof niet normaal skieen?
Ga zo mijn foto's uitzoeken. Eerst ff de vloer dweilen. {sub]is ook gelangrijk[/sub]quote:Op zondag 30 januari 2005 12:32 schreef Borelius het volgende:
Ik ben ook een beetje teleurgesteld, misschien komt het nog?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |