Whaaa! Ik zie het Unnik!! Geweldig!!!!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:40 schreef Bowiefan het volgende:
Na het rondje buitenom blijkt de 7e meetganger ook geariveerd te zijn, hij staat hier naast Ouwesok, maar helaas heeft er een moderator ingegrepen....
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:41 schreef ElsCapone het volgende:
[..]
Whaaa! Ik zie het Unnik!! Geweldig!!!!
Het Unnik wordt onderschat! Zijn/haar tijd komt nog wel!!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het Unnik is het ALLERLELIJKSTE gebouw aan deze kant van de planetoīdengordelEn jij gaat een beetje enthousiast lopen doen
![]()
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:50 schreef ElsCapone het volgende:
[..]
Het Unnik wordt onderschat! Zijn/haar tijd komt nog wel!!
..en bovendien is het jeugdsentiment
Voor jouuuuuuuquote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:41 schreef ElsCapone het volgende:
[..]
Whaaa! Ik zie het Unnik!! Geweldig!!!!
Schit-te-ren-de foto.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:40 schreef Bowiefan het volgende:
Na het rondje buitenom blijkt de 7e meetganger ook geariveerd te zijn, hij staat hier naast Ouwesok, maar helaas heeft er een moderator ingegrepen....
[afbeelding]
Is gewoon zo. Quelle expressie...quote:
Dat moet je goed zien Puckzzzquote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:33 schreef Puckzzz het volgende:
Jeezus wat een tiefuslelijk gebouw! sorrie dat ik het zeg hoor maar dat is niet om aan te zien.....
De foto is wel goed, dat zeg ik niet, maar dat gebouw op zichzelf....
Koffie?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:38 schreef Puckzzz het volgende:
deze vind ik erg mooi Ouwesok! de rest iets minder. wat is de Uithof eigenlijk? tot nu toe heb ik alleen maar lelijke gebouwen gezien..... ik kom nooit ergens dat merk je nu wel weer
[afbeelding]
mijn allerdiepste deelnemingquote:
Nou nou nou, er komen zelfs toeristen naar de Uithof om de architectuur te bewonderen!quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:54 schreef ElsCapone het volgende:
[..]
Nou nou nou, er komen zelfs toeristen naar de Uithof om de architectuur te bewonderen!
http://www.galinsky.com/buildings/educatorium/
idd van die trappen die net niet op je stap aangepast zijn waardoor je of hele grote stappen moet maken of af en toe een tussenstapjequote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb 2 jaar in dat schijt-Educ gewerkt![]()
Overal hellingen en lange flauwe trappen... Wat een BUTTgebouw
Ik heb de foto's van je link goed bekeken en mijn mening blijft gelijk...wat een foeilelijk gebouwquote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:54 schreef ElsCapone het volgende:
[..]
Nou nou nou, er komen zelfs toeristen naar de Uithof om de architectuur te bewonderen!
http://www.galinsky.com/buildings/educatorium/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |