Ja, dat heb ik gelezen..quote:Op zondag 30 januari 2005 13:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja goed mijn mening heb ik hierboven al verwoord
Tis dat het erbij staat. Anders had ik het nooit geweten ...quote:Op zondag 30 januari 2005 13:49 schreef Ouwesok het volgende:
Hadden we een tijdje terug een vraag : Waar heen te gaan voor mooie natuurfotos . De Uithof biedt het antwoord
[afbeelding]
Jij ben wel erg met "homo's" en "stappen" bezig destileer ik uit jouw post.quote:Op zondag 30 januari 2005 13:11 schreef Jett het volgende:
en dan daarna na zo een meeting
gaan jullie niet uit ofzo..
alleen foto's maken en ''gezellig'' doen? en als er nou alleen maar gaylords komen...
Ocean!!quote:Op zondag 30 januari 2005 14:14 schreef Oceanonix het volgende:
Dames en heren ik ben jullie gezeur over het ontbreken van (mooie) foto's zat.
Er zijn een aantal oplossingen:
1. jullie gaan de volgende keer mee
2. jullie doen mijn huishoudelijke taken waardoor ik tijd heb om aan de foto's te werken
3. jullie houden je mond en wachten geduldig af.
4. jullie gaan door en dan plaats ik mijn foto's helemaal niet!
en terecht!quote:
Joh... wacht gewoon ffquote:Op zondag 30 januari 2005 14:30 schreef pea4fun het volgende:
Tjonge wat wordt er hier aangebrand gereageerd. Mensen zijn alleen benieuwd naar foto's van de uithof zoals in de titel van het topic staat....
Vroegâh, toen moest je een hele week wachten tot je foto's klaar warenquote:Op zondag 30 januari 2005 14:30 schreef pea4fun het volgende:
Tjonge wat wordt er hier aangebrand gereageerd. Mensen zijn alleen benieuwd naar foto's van de uithof zoals in de titel van het topic staat....
quote:Op zondag 30 januari 2005 14:36 schreef Bowiefan het volgende:
en voor die griet die nog niet kan omgaan met d'r maandelijkse sjagerijnigheid:
quote:Op zondag 30 januari 2005 14:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee ouwe
Mijn huis publicerenHeb je daar wel toestemming voor gevraagd?
Die laatste heeft best mooie lijnen Ouwesokquote:Op zondag 30 januari 2005 14:40 schreef Ouwesok het volgende:
Smaken verschillen trouwens, ik vind dit gebouw allerminst saai, sterker nog, ik vind het één van de meer indrukwekkende panden die ik in dit land heb mogen 'ondergaan'.
Het is niet erg dat jullie nieuwsgierig zijn. Wel is het erg irri dat die bij voorbaat al worden afgekraakt.quote:Op zondag 30 januari 2005 15:36 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg meet-gangers (muv oa Ouwesok), ik vind jullie uitermate aangebrand reageren. Is het nou zo gek dat, als er staat dat er foto's van de uithof-meet komen, we nieuwsgierig zijn naar de output hiervan?
Het zou een architectuur-meet worden en vooralsnog heb ik (muv Ouwesok) alleen nog maar fun-foto's gezien. Geen probleem mee verder de overlijdensadvertentie voor Flash was wel weer erg, maar vind het dan ook niet gek / erg dat daar opmerkingen over gemaakt worden.
Ik had hier wat willen tikken, maar dat valt nou net onder mijn karaktereigenschap bot en kort door de bocht. Laat ik daar maar dus niet doen
Ik wens jullie iig veel plezier met de foto's en ik ga daar zelf wel een keer kijken als ik zin en tijd heb
Waar worden ze afgekraakt dan? Ik kan me niet herinneren iets dergelijks gezien te hebben en anders was het vast niet zo bedoeld.quote:Op zondag 30 januari 2005 15:42 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Het is niet erg dat jullie nieuwsgierig zijn. Wel is het erg irri dat die bij voorbaat al worden afgekraakt.
Het nadeel van een meet op zaterdag is dat er op zondag veel moet gebeuren in huis waar je de rest van de week geen tijd voor hebt.
Ipv te lopen zeuren kun je dus ook rustig wachten.![]()
quote:Op zondag 30 januari 2005 12:31 schreef Rewimo het volgende:
Waar blijven de mooie foto's nou![]()
Er zijn mij foto's van een mooie bibliotheek beloofd, in plaats daarvan zie ik alleen maar koude en dode
Fok!kers en foeilelijke gebouwen
quote:Op zondag 30 januari 2005 12:32 schreef Borelius het volgende:
Ik ben ook een beetje teleurgesteld, misschien komt het nog?
quote:Op zondag 30 januari 2005 12:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog is het enigzins met D_W_B eens.
Het eindresultaat valt me nog een beetje tegen
Komop Oceanonix, er worden foto's geplaatst. Dan kun je daar reacties op verwachten en het valt nu eenmaal een beetje tegen. Kan toch gebeuren?quote:Op zondag 30 januari 2005 15:49 schreef Oceanonix het volgende:
Een kleine greep uit de fijne reacties.
Heb ik al foto's online gezet?quote:Op zondag 30 januari 2005 15:50 schreef PdeHoog het volgende:
Ah....vallen we daar over
Tja, misschien lag de verwachting te hoog. Ik moet eerlijkheidshalve toegeven dat hetgeen er nu ligt ook niet geheel conform mijn verwachting was. Ik had meer abstracte dingen verwacht en minder funshots.
D'r had ook niemand gezegd dat het makkelijk zou zijn. Goeie archtitectuurfoto's zijn lastpakken om op te nemen, een indrukwekkend gebouw fotograferen heeft niet persé een indrukwekkende foto tot gevolg. Menigmaal heb ik zaterdagmiddag verlangd naar een technische camera, alleen was dat voor de rest van de club niet bepaald gezellig geweest. Na drie plaatjes waren we dan niet meer aan de bibliotheek toegekomen, en je moet er niet aan denken wat ik daarbinnen allemaal met een TC had kunnen uitspokenquote:Op zondag 30 januari 2005 15:47 schreef Jagganath het volgende:
Ben er ondertussen wel achter dat architectuur fotograferen niet voor mij weggelegd is.. hoop zijn er ronduit niet om aan te zien.. de anderen staan bijna online
(waarvan weinig architectuur overigens)
*zucht*quote:Op zondag 30 januari 2005 15:52 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Heb ik al foto's online gezet?
Hoeveel van de 0 foto's waren snapshots? Hoeveel van de 0 foto's waren abstract?
Nou, en of die bieb gaaf was en naar alle waarschijnlijkheid nog steeds isquote:
De botanische tuin zijn we niet meer in geweest.quote:Op zondag 30 januari 2005 16:22 schreef HuHu het volgende:
't Zijn stoere foto's van De Uithof. Zijn jullie ook nog in de Botanische Tuinen geweest, of niet? En ik mis 't Minneart, mijn thuishaven met z'n mooie vijverDie bieb ziet er trouwens stoer uit vanbinnen, moet nodig eens een keertje gaan kijken.
enne... heeft iemand de Tri-Colore er nog opstaan
Minnaert was dicht helaasquote:Op zondag 30 januari 2005 16:22 schreef HuHu het volgende:
't Zijn stoere foto's van De Uithof. Zijn jullie ook nog in de Botanische Tuinen geweest, of niet? En ik mis 't Minneart, mijn thuishaven met z'n mooie vijverDie bieb ziet er trouwens stoer uit vanbinnen, moet nodig eens een keertje gaan kijken.
enne... heeft iemand de Tri-Colore er nog opstaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |