quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 11:36 schreef harlingen het volgende:[..]
inderdaad, dit is meer een "kijk mijn nieuwe digitale camera geil topic" dan een serieuze vraag.
Wel een leuke camera in de goedkopere prijsklasse met goede zoom voor buitenfotografie, maar ik zou toch maar in de zomer gaan testen ipv in deze kou. Maarja, zelf weten.
Naar Belgie rijden voor het maken van foto's
![]()
My god, heb je niks beters te doen?
Als je geen normaal antwoord wilt of kunt geven, zeg dan nix. Waarom zou het direct een verkapt *check mijn camera* topic zijn, puur doordat ik het model noem? Gelukkig heb ik geen camera nodig om iets anders te compenseren, zoals jij vermoed...jij wel?
Daarnaast, naar belgie rijden om fotos te maken lijkt mij niet zo vreemd, aangezien je daar schitterende natuur hebt in de ardennen, er nu sneeuw ligt, en het maar 3 uurtjes rijden is.
Op je vraag of ik niets te doen hebt, moet ik je wederom teleurstellen, ik heb wel degeljik meer dingen te doen, wat niet wegneemt dat fotografie een hobby is, en ik graag tijd besteed aan hobbies. Het lijkt me overigens dat jijzelf niét zoveel te doen hebt, aangezien je zelfs de tjid en moeite neemt om zulke zinloze reacties te posten..
Jammer dat er altijd mensen zijn die de sfeer zo´n negatieve draai menen te moeten geven.