Hoe bedoel je? De bieb of het minnaert?quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:37 schreef Shark.Bait het volgende:
Lijkt mij vrij lastig het op temperatuur te houden. Koud in de winter, warm in de zomer...
Ik zit nu al op 41 uur deze week. Ik moet morgen nog werken. Ben bang dat vrij nemen voorlopig geen optie is.quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
jaaaa voor de binnenkant van het Minnaert komt nog weleens een minimeet door de week of zo... Heb net gehoord dat mijn vrije dagen van vorig jaar niet uitbetaald maar doorgeschoven worden, dus ik neem gewoon een keer een dagje door de weekMoet Ocean wel kunnen natuurlijk, want het is ECHT heel gaaf daarbinnen
Kan best zijn maar dat maakt nog niet dat ik het mooi vindquote:Op donderdag 3 februari 2005 20:22 schreef k_man het volgende:
Het gaat nou juist voor een groot deel om dat 'gekras'.
De zeefdruk op de ramen is gebaseerd op een foto van wuivend riet door Kim Zwarts. Die print zorgt voor de zonwering en het bijzondere uiterlijk van het gebouw. Als je de foto's bekijkt zie je dat dezelfde print ook is aangebracht in het zwarte beton. Dit is om de plaats van de depots aan te geven, zodat het gebouw 'leesbaar' wordt.
Rieleks vrouwkjequote:Op donderdag 3 februari 2005 20:41 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Ik zit nu al op 41 uur deze week. Ik moet morgen nog werken. Ben bang dat vrij nemen voorlopig geen optie is.![]()
Neuh, maar om te zeggen dat je het mooi vindt behalve de ramen is dus wel een beetje raar.quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:44 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Kan best zijn maar dat maakt nog niet dat ik het mooi vind
Rieleks? ik ben een ambtenaar man. Ik ben dit niet gewent.quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Rieleks vrouwkjeOver een maand, of anders 2, is mij prima hoor
![]()
Waarom? Wat ik zo op de foto's zie vind ik mooi. Maar die ramen vind ik erg rommelig aandoen, ook al hoort dat kennelijk zo.quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:48 schreef k_man het volgende:
Neuh, maar om te zeggen dat je het mooi vindt behalve de ramen is dus wel een beetje raar.
ach jaaaaa... 1 voordeel: je weet nu in elk geval DAT het bestaatquote:Op donderdag 3 februari 2005 20:48 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Rieleks? ik ben een ambtenaar man. Ik ben dit niet gewent.![]()
Nou, de fiat bravo is een ontzettend lelijk ding van buiten, maar heel mooi van binnen [14.gif]quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:48 schreef k_man het volgende:
Neuh, maar om te zeggen dat je het mooi vindt behalve de ramen is dus wel een beetje raar.
Beetje alsof je zegt dat je een bepaalde auto erg mooi vindt, behalve de vorm van de carrosserie.
de biebquote:Op donderdag 3 februari 2005 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe bedoel je? De bieb of het minnaert?
Onder de raampartijen zitten zogenaamde 'luchtkanonnen' die in de winter warme lucht langs de ramen blazen tegen de 'koudeval'. Ik heb in ieder geval niks gemerkt van tocht of koudeval.quote:
ja en nee dus. Zoals ik al zei. Gemiddeld een misschienquote:
Ik neem aan dat jij met je jas aan rondliep......quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:57 schreef k_man het volgende:
Onder de raampartijen zitten zogenaamde 'luchtkanonnen' die in de winter warme lucht langs de ramen blazen tegen de 'koudeval'. Ik heb in ieder geval niks gemerkt van tocht of koudeval.
En de zonwering wordt dus verzorgd door de print op de ramen en de soort glas.
Zonder jas was het goed te doen hoor.quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:14 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij met je jas aan rondliep......
Maar goed. Grote ruimtes zijn lastig. Grote raampartijen ook.
Tenzij jij een kloon van k_man bent, ik had het tegen hem.quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:19 schreef Xilantof het volgende:
Er is geen architectuur/gebouwen subforum
maar nee, de bouwfysica was in orde in de bieb![]()
[en shark, ik liep zonder jas]
In het gebouw er tegenover heb ik trouwens mooie cijfers gehaald in Civiele Techniekquote:Op donderdag 3 februari 2005 21:19 schreef Xilantof het volgende:
Er is geen architectuur/gebouwen subforum
maar nee, de bouwfysica was in orde in de bieb![]()
[en shark, ik liep zonder jas]
Tenzij het historisch is, dan gaat het naar C&Hquote:
--> SESquote:Op donderdag 3 februari 2005 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
In het gebouw er tegenover heb ik trouwens mooie cijfers gehaald in Civiele Techniek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |