Komop Oceanonix, er worden foto's geplaatst. Dan kun je daar reacties op verwachten en het valt nu eenmaal een beetje tegen. Kan toch gebeuren?quote:Op zondag 30 januari 2005 15:49 schreef Oceanonix het volgende:
Een kleine greep uit de fijne reacties.
Heb ik al foto's online gezet?quote:Op zondag 30 januari 2005 15:50 schreef PdeHoog het volgende:
Ah....vallen we daar over
Tja, misschien lag de verwachting te hoog. Ik moet eerlijkheidshalve toegeven dat hetgeen er nu ligt ook niet geheel conform mijn verwachting was. Ik had meer abstracte dingen verwacht en minder funshots.
D'r had ook niemand gezegd dat het makkelijk zou zijn. Goeie archtitectuurfoto's zijn lastpakken om op te nemen, een indrukwekkend gebouw fotograferen heeft niet persé een indrukwekkende foto tot gevolg. Menigmaal heb ik zaterdagmiddag verlangd naar een technische camera, alleen was dat voor de rest van de club niet bepaald gezellig geweest. Na drie plaatjes waren we dan niet meer aan de bibliotheek toegekomen, en je moet er niet aan denken wat ik daarbinnen allemaal met een TC had kunnen uitspokenquote:Op zondag 30 januari 2005 15:47 schreef Jagganath het volgende:
Ben er ondertussen wel achter dat architectuur fotograferen niet voor mij weggelegd is.. hoop zijn er ronduit niet om aan te zien.. de anderen staan bijna online
(waarvan weinig architectuur overigens)
*zucht*quote:Op zondag 30 januari 2005 15:52 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Heb ik al foto's online gezet?
Hoeveel van de 0 foto's waren snapshots? Hoeveel van de 0 foto's waren abstract?
Nou, en of die bieb gaaf was en naar alle waarschijnlijkheid nog steeds isquote:
De botanische tuin zijn we niet meer in geweest.quote:Op zondag 30 januari 2005 16:22 schreef HuHu het volgende:
't Zijn stoere foto's van De Uithof. Zijn jullie ook nog in de Botanische Tuinen geweest, of niet? En ik mis 't Minneart, mijn thuishaven met z'n mooie vijverDie bieb ziet er trouwens stoer uit vanbinnen, moet nodig eens een keertje gaan kijken.
enne... heeft iemand de Tri-Colore er nog opstaan
Minnaert was dicht helaasquote:Op zondag 30 januari 2005 16:22 schreef HuHu het volgende:
't Zijn stoere foto's van De Uithof. Zijn jullie ook nog in de Botanische Tuinen geweest, of niet? En ik mis 't Minneart, mijn thuishaven met z'n mooie vijverDie bieb ziet er trouwens stoer uit vanbinnen, moet nodig eens een keertje gaan kijken.
enne... heeft iemand de Tri-Colore er nog opstaan
De Tri-Colore is inderdaad niet zo mooi jah, maar wel lekkerquote:Op zondag 30 januari 2005 16:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Minnaert was dicht helaasDaar binnen is het idd erg gaaf.... Moet maar een keertje door de week of zo.. Tricolore?
Nee sorry, daar is fotografisch weinig aan... Lekkere broodjes trouwens
Leuke foto's [14.gif] ondanks dat jij je statief in de auto hebt laten liggenquote:Op zondag 30 januari 2005 16:37 schreef Jagganath het volgende:
en tenslotte nog enkelen van de bieb.. wegens in de auto laten liggen van statief zijn het er niet zoveel geworden..
1.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
3.
[afbeelding]
4.
[afbeelding]
5.
[afbeelding]
Zie: http://www4.pbase.com/jagganath/fot_meet_de_uithof voor iets groter formaat...
quote:Op zondag 30 januari 2005 16:37 schreef Jagganath het volgende:
en tenslotte nog enkelen van de bieb.. wegens in de auto laten liggen van statief zijn het er niet zoveel geworden..
1.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |