Toen ik deze foto voor het eerst in een glimp bekeek dacht ik: wat staan daar voor hanggroepjongeren! Toen keek ik nog eens beter en bleken het onze FOTvriendjes te zijnquote:
Heej, ik ben de architekt nietquote:Op maandag 31 januari 2005 06:48 schreef k_man het volgende:
Leuk. Maar is die eerste foto nou zo vertekend? Lijkt een flinke bolling in te zitten?
Misschien inderdaad een scheetje beef, misschien wat perspectivische vertekening, maar bolling.....quote:Op maandag 31 januari 2005 06:48 schreef k_man het volgende:
Leuk. Maar is die eerste foto nou zo vertekend? Lijkt een flinke bolling in te zitten?
zonder flitsquote:Op maandag 31 januari 2005 12:16 schreef Bowiefan het volgende:
Ik heeft er ook nog een paar van binnen (allemaal funshots, ik heb er gewoon lol in)
kiest u maar:fonteintje zonder flits
[afbeelding]fonteintje met flits
[afbeelding]
lolquote:fotna in de weg
[afbeelding]
quote:beter zelfportret:
[afbeelding]
Ik kreeg het idee dat de gevel van het rechter gebouw krom loopt, maar ligt kennelijk aan mij dus.quote:Op maandag 31 januari 2005 10:57 schreef Xilantof het volgende:
Ik zie ook geen bolling alleen een beetje scheefheid
dat deed je dusquote:Op maandag 31 januari 2005 12:27 schreef Xilantof het volgende:
lol
toen vroeg ik nog: "liep ik in de weg?"
Bedoel je jij en je broer?quote:Op maandag 31 januari 2005 21:25 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
dat deed je dus
niks te melden over dat andere zelfportret![]()
![]()
Je moet toch wat zolang er nog geen insecten zijnquote:Op maandag 31 januari 2005 22:46 schreef Borelius het volgende:
Ik zie steeds meer leuke foto's, maar ik heb toch geen spijt dat ik niet mee was. Dit was niets voor mij. Maar ik blijf het volgen, want wat jullie er van hebben gemaakt blijft me boeien.
En niet te vergeten de Mid-Hollandsche Betonkeverquote:Op maandag 31 januari 2005 23:49 schreef Bowiefan het volgende:
psssst
het stierf er van de boekenwurmen.... hele stellingkasten leeggevroten
Dromerigquote:Op maandag 31 januari 2005 23:58 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
ik vind jou ook wel leuk
je kan zo leuk dromerig kijken
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |