In welk subforum?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:11 schreef kastanova het volgende:
2. Óf je maakt binnen nu en 12:15 even een excuustopic aan, waarin je me op je knieën smeekt om vergeving.
Maaruh hoe ga je er zo van uit dat het iemand is die op Fok zit?quote:[
2. Óf je maakt binnen nu en 12:15 even een excuustopic aan, waarin je me op je knieën smeekt om vergeving.
MEDquote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:25 schreef D-Devil het volgende:
In welk subforum?
Omdat de meeste mensen die een grafhekel aan me hebben me via fok kennen...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:25 schreef EvilThijn het volgende:
Maaruh hoe ga je er zo van uit dat het iemand is die op Fok zit?
Gewoon ff wat berichtjes spammen en een nieuwe goede provider zoeken dusquote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:34 schreef EvilThijn het volgende:
Hehehe nouja ik was het iniedergeval niet..
Door het gepruts van jullie bij @home zit ik namelijk al 5 weken op mijn installatiepakket te wachten terwijl mijn lijn al 3 weken aktief is. Lullige is dat je er ook nog zelf achteraan moet gaan en erg weinig medewerking krijgt.
Ligt er een beetje aan wat voor berichten. Overigens moet je wel heel kansloos zijn als je daar tijd voor hebt.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:33 schreef Spyder het volgende:
Ben ik nou de enige die dit een echt huilie topic vindt![]()
"Mommy someone left 140 messages on my website *snif*"![]()
Pas maar op dat je werkgever daar niet achter komt, dan sta je zo op straat.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:11 schreef kastanova het volgende:
Via deze weg zou ik de persoon in kwestie er dan ook aan willen herinneren dat ik sinds kort zelf bij @home werk, dus zijn/haar adresgegevens zal ik er vanmiddag even bijzoeken.
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:11 schreef kastanova het volgende:
En nee, dit is geen dreigement, ik handel slechts volgens de @home policy.
Nopequote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:15 schreef Pool het volgende:
Ik zeg: Calvobbes.![]()
Het is mijn wérk om de adresgegevens van mensen op te zoeken, dus dat zal wel meevallen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:41 schreef Conflict het volgende:
Pas maar op dat je werkgever daar niet achter komt, dan sta je zo op straat.
Dus als ik bel met een @home IP dat mij zou spammen sluit jij hem meteen af? Lekkere policy...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:49 schreef kastanova het volgende:
[..]
Het is mijn wérk om de adresgegevens van mensen op te zoeken, dus dat zal wel meevallen.
Normaal, als iemand anders hetzelfde zou overkomen, zou hij mij bellen en gebeurt en zou ik dezelfde stappen ondernemen.
Maar mezelf gaan bellen is niet echt praktisch.
Er was niet echt sprake van een "strekking"quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:45 schreef Tokay het volgende:
En wat was ongeveer de strekking van die 140 berichten, kasta?
Nee, normaliter zou het dan door mij uitgezocht moeten worden, emailverkeer monitoren e.d. maar dat zijn dus de stappen die overgeslagen kunnen worden.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:52 schreef Spyder het volgende:
Dus als ik bel met een @home IP dat mij zou spammen sluit jij hem meteen af? Lekkere policy...
Maar kasta, kan het niet gewoon een pc zijn geweest die is blijven hangen ofzo en op die manier die shit heeft veroorzaakt zonder dat de eigenaar dat wildequote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:52 schreef kastanova het volgende:
Er was niet echt sprake van een "strekking"
140 lege contactmailtjes verstuurd tussen 5:01 en 5:42.
Leuk detail is dat er de maximale beoordeling voor de site bij gegeven werd
Toevallig gisteren wel een verjaardagskaartje (m'n 1e verjaardagskaartje in +/- 15 jaar tijd dus idd behoorlijk toevalligquote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:46 schreef Ripley het volgende:
Ik was het overigens niet kasta (hengelo), maar ik heb wel vannacht gedroomd dat ik een kaartje voor mijn verjaardag van je kreeg
Dan dnek ik dat die persoon nu ligt te pittenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:52 schreef kastanova het volgende:
[..]
Er was niet echt sprake van een "strekking"
140 lege contactmailtjes verstuurd tussen 5:01 en 5:42.
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:56 schreef kastanova het volgende:
[..]
Toevallig gisteren wel een verjaardagskaartje (m'n 1e verjaardagskaartje in +/- 15 jaar tijd dus idd behoorlijk toevallig) op de bus gedaan, maar ik had helaas je adres niet
.
Uit de @home policy:quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:55 schreef The_Langolier het volgende:
Maar kasta, kan het niet gewoon een pc zijn geweest die is blijven hangen ofzo en op die manier die shit heeft veroorzaakt zonder dat de eigenaar dat wilde![]()
Niet dat je iemand digitaal vermoordt zonder dat hij/zij een bewuste aanslag pleegde.
quote:De @Home Service is bestemd voor persoonlijk, niet-commercieel gebruik door consumenten. Het is niet toegestaan om een publiek toegankelijke server in verbinding met de @Home Service te draaien. Het is ondermeer verboden om:
- inbeltoegang te verstrekken,
- shell accounts voor derden te hosten,
- e-mail of news abonnementen te verstrekken of news-feeds te verspreiden,
- een proxy server te draaien die voor derden toegankelijk is,
- een open mail relay te draaien
Hierbij kan nog worden opgemerkt dat bij misbruik door derden de Abonnee verantwoordelijk zal worden gehouden en aansprakelijk kan worden gesteld.
Dat is het ookquote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:56 schreef EvilThijn het volgende:
Ik vind het niet echt schokkend allemaal nu het verhaal duidelijker wordt..
140 lege berichtjes.....boeie![]()
Van een mug een olifant maak verhaal vind ik het![]()
En waarom precies?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:00 schreef Conflict het volgende:
als dan diegene verhaal gaat halen bij @home ben je mooi de lul kerel!
Tuurlijk niet dirkh, dat zou me namelijk wél m'n baan kunnen kostenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:57 schreef Dirkh het volgende:
Kunnen we ook, tegen een redelijke vergoeding, bij jou ook IP's inleveren warvan we het adres graag willen hebben?
Beter zou ik niet willen zeggen..je hebt toevallig de middelen en machtquote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:01 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat is het ook.
Maar ej, als iemand met mij wil wil lopen kutten, dan doe ik gezellig mee...
Dat ik er beter in ben, is slechts een detail...
Ja maar jij gaat zelf die zaak afhandelen en ik weet zeker dat als jouw baas daar van hoort dat jij een groot probleem hebt, helemaal omdat je er pas net werkt.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:02 schreef kastanova het volgende:
[..]
En waarom precies?
Abuse is abuse, zie de post boven je.
Dus als je er persoonlijk bij betrokken bent, mag ik me niet met de zaak bemoeien?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:04 schreef Conflict het volgende:
Ja maar jij gaat zelf die zaak afhandelen en ik weet zeker dat als jouw baas daar van hoort dat jij een groot probleem hebt, helemaal omdat je er pas net werkt.
Ze zullen denk ik niet blij zijn dat je een aantal stappen hebt "overgeslagen"quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:02 schreef kastanova het volgende:
[..]
En waarom precies?
Ach ja, laten we het afwachten!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dus als je er persoonlijk bij betrokken bent, mag ik me niet met de zaak bemoeien?
Wat dus in zou houden dat ik geen restitutie aan zou mogen vragen als ik een storing in mijn eigen wijk ontdek?
Je kijkt teveel foute films Conflict.
Neuh, ik geloof wel dat Kasta een type is dat zijn grote bek ook wel dekt met dadenquote:
Laten we met zn allen hopen dat t Conflict isquote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:09 schreef Dirkh het volgende:
Ik ben benieuwd wie we dit weekend gaan missen op het forum.![]()
Ik ben ook al heel benieuwd dus heb ik een kleine search voor Kasta gedaan..quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:09 schreef Dirkh het volgende:
Ik ben benieuwd wie we dit weekend gaan missen op het forum.![]()
Veel plezier met je nieuwe speeltjequote:Alienz
bastardhost
CAZZO
Dakota
Filala
FiZz
gekketurk
gewoongek
Hoicks
LauLau
LintuxCx
Lord_Corani
Mac.Nificent
naughty-eyes
Pakspul
Pentagrammus
Petertjew
Riepmaatje
schapiee
scruffy
SP23
SpankSpankeronie
StorieZnl
Tdc
theo_keizers
vexz
Vlaflip
Ja, en wie zal dat gaan behandelen denk je?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
we kunnen natuurlijk ook dit topic aan Abuse@home melden![]()
kijken wat er dan gebeurd![]()
Woont Conflict in de regio Hengelo dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:19 schreef B4CO het volgende:
Laten we met zn allen hopen dat t Conflict is
Lekker rustig hehe
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, en wie zal dat gaan behandelen denk je?
Of allemaal een mailtje sturen naar @home dat een medewerker van hun eigen rechter aan het spelen isquote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
we kunnen natuurlijk ook dit topic aan Abuse@home melden![]()
kijken wat er dan gebeurd![]()
het was schapiee ik weet het zekerquote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:19 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik ben ook al heel benieuwd dus heb ik een kleine search voor Kasta gedaan..
Dit zijn volgens het fotoboek alle fokkers uitHengelo
[..]
Veel plezier met je nieuwe speeltje
Dakotaquote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:19 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik ben ook al heel benieuwd dus heb ik een kleine search voor Kasta gedaan..
Dit zijn volgens het fotoboek alle fokkers uitHengelo
[..]
Veel plezier met je nieuwe speeltje
ja dat is ook weer zo,quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, en wie zal dat gaan behandelen denk je?
Ik geloof alleen niet dat hij dat kan maken, ook al lijkt het geloofwaardig.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Neuh, ik geloof wel dat Kasta een type is dat zijn grote bek ook wel dekt met daden
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:33 schreef Troel het volgende:
Ik heb even wat doorgekeken, basterdhost en guinevere zijn het niet
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:00 schreef kastanova het volgende:
Aan nicknames heb ik sowieso weinig, het schijnt(!) namelijk dat we bij @home niet op Foknicknames kunnen scannen
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:57 schreef kastanova het volgende:
Kut, het is niet iemand van Fok.
Althans, de kloonscan leverde niets op heb ik uit betrouwbare bron vernomen
Yepz, maar leverde niets op, dus waarschijnlijk is het dan toch gewoon iemand die me héél erg duidelijk wilde maken dat hij m'n site onwijs mooi vond ofzoquote:
Kun je het IP niet op je werk natrekken voor het adres?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:04 schreef kastanova het volgende:
[..]
Yepz, maar leverde niets op, dus waarschijnlijk is het dan toch gewoon iemand die me héél erg duidelijk wilde maken dat hij m'n site onwijs mooi vond ofzo.
Naja, ga het toch even uitzoeken.
Dat cc voorvoegels is de (unieke) computernaam van de persoon in kwestie en aangezien men bij @home een statisch ip heeft, is hij vrij simpel na te trekken...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:05 schreef Tessje het volgende:
[..]
Kun je het IP niet op je werk natrekken voor het adres?
Succes dude..quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:20 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat cc voorvoegels is de (unieke) computernaam van de persoon in kwestie en aangezien men bij @home een statisch ip heeft, is hij vrij simpel na te trekken...
Naja, ik ben werken.
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:11 schreef kastanova het volgende:
Via deze weg zou ik de persoon in kwestie er dan ook aan willen herinneren dat ik sinds kort zelf bij @home werk, dus zijn/haar adresgegevens zal ik er vanmiddag even bijzoeken.
1. Óf je wordt tussen 13:00 en 20:00 afgesloten van het internet (harddisconnect, hetgeen inhoudt dat je op je huidige woonadres nooit meer een @home aansluiting zult kunnen krijgen) en dan zal ik persoonlijk even de abusemelding doorgeven aan de verantwoordelijke afdeling.
Net genoeg voor een waarschuwing, niet voor een totale afsluiting..quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:02 schreef kastanova het volgende:
[..]
En waarom precies?
Ik heb geen @homequote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:40 schreef volhouden_mos het volgende:
lijkt me idd sterk dat je voor zoiets word afgesloten
allemaal kasta's site gaan spammen nu, kijken of je ook echt afgesloten word![]()
Ik dacht al, waar blijft de anti-climaxquote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:57 schreef kastanova het volgende:
Kut, het is niet iemand van Fok.
Althans, de kloonscan leverde niets op heb ik uit betrouwbare bron vernomen
http://www.kastanova.nl/quote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:40 schreef volhouden_mos het volgende:
lijkt me idd sterk dat je voor zoiets word afgesloten
allemaal kasta's site gaan spammen nu, kijken of je ook echt afgesloten word![]()
Watte?!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:44 schreef kastanova het volgende:
Ah tof, ontslag op staande voet , vandaar dat ik iets eerder thuis ben dan geplanned.
Ik zou de persoon die het abusemailtje direct naar @home zelf heeft gestuurd (en kennelijk ook naar www.troublesathome.nl) dan ook van harte willen bedanken...
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:44 schreef kastanova het volgende:
Ah tof, ontslag op staande voet , vandaar dat ik iets eerder thuis ben dan geplanned.
Ik zou de persoon die het abusemailtje direct naar @home zelf heeft gestuurd (en kennelijk ook naar www.troublesathome.nl) dan ook van harte willen bedanken...
Naja, om het niet verder te verergeren zal ik de details maar achterwege laten, maar kennelijk zag iemand zich genoodzaakt om dit topic als serieus dreigement te kenmerken en als dusdanig door te sturen naar de verschillende instanties.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:49 schreef Bupatih het volgende:!!!!! Verklaar. Waarom precies ontslagen?
Serieus? Jezus, degene die dat heeft gedaan is wel zeer sneu.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:44 schreef kastanova het volgende:
Jezus, triest zeg van die 'gozer'quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:57 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, om het niet verder te verergeren zal ik de details maar achterwege laten, maar kennelijk zag iemand zich genoodzaakt om dit topic als serieus dreigement te kenmerken en als dusdanig door te sturen naar de verschillende instanties.
Vervolgens riep de teamleider me, liet me de uitgeprinte openingspost zien, vertelde me dat iemand zich daadwerkelijk bedreigd voelde en dus een klacht in heeft gediend.
En tja, in principe had ik wel gelijk met betrekking tot de policy, maar aangezien ik zelf daadwerkelijk bij @home werk en dus hiermee mijn geheimhoudingsplicht verbroken had, was er geen andere mogelijkheid dan ontslag..
Ten eerste, waarom zóu je in eerste instantie al zo'n mailtje sturen als het je niet aangaat...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:01 schreef Posdnous het volgende:
Sorry hoor, maar dat is ook wel erg dom.
Wat verwacht je anders? Net alsof iedereen zo slim is om NIET zo'n mailtje te sturen.
Neuh, immers, het was geen fokker en daarmee was de "grap" voor mij eigenlijk al afgelopen...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:10 schreef Brighteyes het volgende:
Je hebt het adres niet weten te achterhalen in de tussentijd Kasta?
Hoe weet je dat dan zo zeker? Dat het geen fokker was?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:14 schreef kastanova het volgende:
[..]
Neuh, immers, het was geen fokker en daarmee was de "grap" voor mij eigenlijk al afgelopen...
Maar een fokker heeft het topic wel ingestuurdquote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:14 schreef kastanova het volgende:
[..]
Neuh, immers, het was geen fokker en daarmee was de "grap" voor mij eigenlijk al afgelopen...
Gewoon een grapjas die op FOK! zit die even gemaild heeft dus...en niet de persoon waar je het in eerste instantie over had in de OP. Dus hoe kan diegene zich bedreigt voelen? Maar ja, dat zegt je baas natuurlijk niks...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:14 schreef kastanova het volgende:
[..]
Of misschien houdt ie gewoon niet zo van kastanova.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:18 schreef Tessje het volgende:
[..]
Maar een fokker heeft het topic wel ingestuurd![]()
Die moet zich toch bedreigd hebben gevoeld...
Gewoon, voor de gein, weet ik veel, je hebt van die mensen helaas.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:11 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ten eerste, waarom zóu je in eerste instantie al zo'n mailtje sturen als het je niet aangaat...
Het zou ook gewoon kunnen dat mensen niet weten wat de gevolgen kunnen zijn. 'Kijken wat er gebeurt', dat idee.quote:Eigenlijk ontstond dit topic slechts als voortborduursel op Registratie op FOK maar dat mensen het verschil tussen internet en werkelijkheid niet meer inzien en dan maar gaan zorgen dat iemand ontslagen wordt, tja, dan is het niet echt grappig meer...
Optie 2quote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:19 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Of misschien houdt ie gewoon niet zo van kastanova.
WTF!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:44 schreef kastanova het volgende:
Zou degene die die mailtjes heeft gestuurd ook echt gewild hebben dat kasta werd ontslagen?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
WTF!
Wat triest zeg, die mensen die zich met je normale leven gaan bemoeien.
Dat weet ik, dat weet jij, maar dat weet die vent die m'n site spamde niet...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:24 schreef DennisMoore het volgende:
Wanneer je in Enschede werkt, dan mag je niet eens harddisconnecten.
Alleen een ticket doorzetten naar Amsterdam.
En Troublesathome is natuurlijk helemaal geen 'overkoepelend orgaan' voor @Home.
Laat ik het zo zeggen, wat ik er van kon lezen was meer dan alleen een gemaild linkje...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:32 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Zou degene die die mailtjes heeft gestuurd ook echt gewild hebben dat kasta werd ontslagen?
Lindaquote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:34 schreef DennisMoore het volgende:
Maareh... welke teamleider heeft je eruit gekicked?.
'k Wil námen!.
Wat heb je precies gelezen dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, wat ik er van kon lezen was meer dan alleen een gemaild linkje...
Tja, ik zat serieus nog te denken of het wat zou uitmaken als de persoon in kwestie even een vervolgmailtje zou sturen met de mededeling dat het slechts een uit de hand gelopen geintje was...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:24 schreef longinus het volgende:
Alle FOK!kers dam maar een mailtje stuuren met Kasta moet blijven
Tjeuh, het meiske Linda... wist ze wel waar het over ging?quote:
Mnee, dat idee krijg je bij meer mensen daar...quote:Die overigens ook niet echt wist wat ze er mee aan moest had ik het idee.
Toen ik het wilde pakken (even de afzender zoeken uiteraardquote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:37 schreef Tessje het volgende:
Wat heb je precies gelezen dan?
dit topic kan wel bij dat R&P topic van kasta worden gezet...toen ie z'n meid in bed betrapte met een andere vent op valentijnsdagquote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:23 schreef Timmey het volgende:
wat een ONZ verhaal mênnnn
Aan smileys heb je op dat moment ook weer weinig..quote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:42 schreef kastanova het volgende:
[..]
Toen ik het wilde pakken (even de afzender zoeken uiteraard) werd het weer weggeschoven, ik heb dus alleen het mailtje afkomstig van @home zelf gezien.
En daarin stond de openingspost (incl. smilies) en de melding dat iemand zich had gemeld omdat hij zich bedreigd voelde door mijn uitspraken.
Om de een of andere reden heb ik zo m'n twijfels of dit hele verhaal uberhaupt waar is, maar he.... dat is iets wat je kan verwachtenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:44 schreef kastanova het volgende:
Tja, dat was het probleem inderdaad, de persoon in kwestie schijnt mijn naam er direct maar even bij vermeld te hebben, dus tja, dan is het een optelsommetje..quote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:40 schreef DennisMoore het volgende:
Maargoed, je zat via 't uitzendbureau natuurlijk... headset weer ingeleverd...
Pech... Maarja, je mag idd niemand vertellen dat je voor @Home werkt.
Tja.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:28 schreef Posdnous het volgende:
Bovendien lijkt me dat als je bij @home aankaart dat 1 van de mederwerkers je publiekelijk chanteert, zoiets nog wel een staartje kan krijgen.
Denk ik.
Kan je dan niet een keer zo kinderachtig zijn om dood te gaan op een internetforum?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:47 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nope
Ik ben niet zo kinderachtig om mensen dood te verwensen of prive lastig te lastig te vallen om een akkefietje op een internetforum.
en daarbij zou ik niet eens weten hoe zoiets moet
*eensch*quote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Om de een of andere reden heb ik zo m'n twijfels of dit hele verhaal uberhaupt waar is, maar he.... dat is iets wat je kan verwachten.
Als voortborduursel op dat topic is dit topic trouwens redelijk geslaagd, vermoed ik zo.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:11 schreef kastanova het volgende:
Eigenlijk ontstond dit topic slechts als voortborduursel op Registratie op FOK maar dat mensen het verschil tussen internet en werkelijkheid niet meer inzien en dan maar gaan zorgen dat iemand ontslagen wordt, tja, dan is het niet echt grappig meer...
Jammer ja, het is er best geinig werken, leuk als bijbaantje.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:45 schreef kastanova het volgende:
Tja, dat was het probleem inderdaad, de persoon in kwestie schijnt mijn naam er direct maar even bij vermeld te hebben, dus tja, dan is het een optelsommetje..
Uitzendbureau was al dicht, dus headset lever ik maandag in, waarna ik direct maar even een nieuwe baan ga zoeken...
Echt prettig is het niet om net na deze maanden en net voor carnaval zonder inkomen te zitten...
Hier, m'n rooster van vandaag,quote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:43 schreef Onderbroek het volgende:
dit topic kan wel bij dat R&P topic van kasta worden gezet...toen ie z'n meid in bed betrapte met een andere vent op valentijnsdag
HA! Dus jij hebt straks geen internet meer. Afgesloten door jezelf! Dat is nog eens een manier om van je contract af te komen...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:52 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hebben ze eindelijk de 24-uurs notatie in de roosters voor elkaar gekregen?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:59 schreef kastanova het volgende:
Hier, m'n rooster van vandaag,
[afbeelding]
Surfen niet nee...quote:Oh, en nee, ik internet nu niet vanaf m'n werk, we hebben op het werk namelijk geen internet, hetgeen Dennismoore vast ook wel kan beamen...
Als ze zelfs 'koffiepauze' op je rooster vermelden kan je er beter niet werken.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:59 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hier, m'n rooster van vandaag,
[afbeelding]
Tot 19:30 werken en toch ben ik nu al thuis...
Je mag 1 keer raden waarom.
Oh, en nee, ik internet nu niet vanaf m'n werk, we hebben op het werk namelijk geen internet, hetgeen Dennismoore vast ook wel kan beamen...
"Heeft u verder nog vragen? Nee? Dan wens ik u namens @Home nog een fijne avond. Dag meneer Jansen."quote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:13 schreef Swetsenegger het volgende:
Als ze zelfs 'koffiepauze' op je rooster vermelden kan je er beter niet werken.
Zou me niet verbazen als dat ondertussen zo is.quote:Moest je ook je vinger opsteken om te gaan plassen, zoals bij de UPC helpdesk?
Djezus, is het rooster nog niet voldoendequote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:33 schreef King_Nothing het volgende:
Kasta? Wanneer ga je vertellen dat het een grap is? Dan check ik het topic tegen die tijd nog eens.
Why notquote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:44 schreef -moi- het volgende:
ok, als dit echt is had kastanova zijn ontslag echt niet gemeld hier..
Op zich wel grappig natuurlijk zoiets, maar in dit geval krijg ik er toch een beetje een '39-'45 gevoel bij...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:47 schreef kikoooooo het volgende:
ik lig nog steeds dubbel
en toch lach ikquote:Op vrijdag 28 januari 2005 20:02 schreef kastanova het volgende:
[..]
Op zich wel grappig natuurlijk zoiets, maar in dit geval krijg ik er toch een beetje een '39-'45 gevoel bij...
De doodgeschoten Joden uitlachen nadat ze zijn verraden door de buren zeg maar....
Het briefje met "Kasta, oprotten, we hoeven je hier niet meer te zien, groetjes @home" voldoet ook hoor.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
Djezus, is het rooster nog niet voldoende
Moet ik ook even mijn afgetekende urenbriefje inscannen ofzo.
In Hollywood zouden ze er blij mee zijn...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:52 schreef gfree het volgende:
Kwam er toch nog een onverwachte plot wending.![]()
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:53 schreef T1andonly het volgende:
maar ik hoop dat het een van je grappen is en dan lach ik er ook om
Dus jij was de persoon van alle mailtjes?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:42 schreef b0ng het volgende:
1. mail relay lol? 140 klikken op een submit button is niet illegaal kerel.
2. die eppo die ervoor gezorgd heeft dat je ontslagen bent is triest, heel erg triest.
3. die fok kloon scanner of wtf het ook is werkt dus blijkbaar niet, want ik zie nergens mn naam staan?
Dat was het stomme ervan ja, tijdens die rookpauze werd me al even ingefluisterd dat ik geslaagd was voor die eind(!)toets...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:44 schreef Pool het volgende:
Heb je je toets nog wel gehaald?
Iemand van de crew nog wakker?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:46 schreef b0ng het volgende:
uhm dat ben ik eerlijk gezegd vergeten, maar laat een mod maar ff naar mn ip kijken
Ik zal mijn best doen...quote:
Code #30 Je hebt geen rechten om deze actie uit te voeren. (view_ip:canviewip)quote:
Het was m'n eerste baantje waar ik met plezier naartoe ging, dat is het kutte van het hele verhaal...quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:04 schreef Maanvis het volgende:
Kasta, als je bij zo'n kinderachtig bedrijf werkt moet je blij zijn dat je weg bent
Kom op zeg, zo'n uitgebreide urenregistratie houdt alleen big brother bij!
Ik slinger mIRC wel even aanquote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
Code #30 Je hebt geen rechten om deze actie uit te voeren. (view_ip:canviewip)
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:00 schreef Nolius het volgende:
Kom je het maandag in FOK!radio vertellen? Dan is iedereen vast overtuigd
Ik heb m'n internet 5 jaar lang gescheiden kunnen houden van real life...quote:
Eerst een excuus topic voor 12:15.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:30 schreef b0ng het volgende:
gaat mijn ip etc nog weg ge-edit worden of mag ik ook nu gegevens hier neer gaan zetten?
Wait, ik krijg net het bericht dat je de boel zit te neppenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:30 schreef b0ng het volgende:
gaat mijn ip etc nog weg ge-edit worden of mag ik ook nu gegevens hier neer gaan zetten?
GOH, NU JE HET ZEGT! ALS WE JOU TOCH NIET HADDEN ZEGquote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:37 schreef Michael_Moore het volgende:
[..]
Damn, over mosterd na de maaltijd gesproken...
laat ff een admin naar m'n ip / hostname kijken dan...quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:38 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wait, ik krijg net het bericht dat je de boel zit te neppen.
Ssssst, denk aan je geheimhoudingsplichtquote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:39 schreef ChronoVisor het volgende:
He Kastanova, ik zie dit topic nu pas. Volgens mij zat ik met jou in de training bij @home!
Klote om te horen, dat je ontslagen bent!
Eensch. Ge-wel-dig, sorryquote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:14 schreef TC03 het volgende:![]()
![]()
Ik kan kastanova meestal wel waarderen, maar dit vind ik echt briljant![]()
.
ja, wat dan...quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
GOH, NU JE HET ZEGT! ALS WE JOU TOCH NIET HADDEN ZEG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Al gedaan, maar er was even verwarring ontstaan over welke ip's er nagekeken moesten worden...quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:42 schreef b0ng het volgende:
[..]
laat ff een admin naar m'n ip / hostname kijken dan...
Als het van m'n pa is, mag je het nummer ook wel even aan mij geven, die is namelijk al zo'n 10 jaar doodquote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:47 schreef b0ng het volgende:
begint jou gsm nummer met 412 of is dat je pa/ma/broer?
http://forum.fok.nl/fok/post_reply/664141/5/50/24808656quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:51 schreef b0ng het volgende:
heh
oud nieuws...quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:59 schreef b0ng het volgende:
Martin Blokhuis
de Iemker 8
7596 LE Rossum OV
0541625803
0641239647
Niet helemaal juist, mijn gsm nummer is namelijk 0655176152quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:59 schreef b0ng het volgende:
Martin Blokhuis
de Iemker 8
7596 LE Rossum OV
0541625803
0641239647
naar @home? nee.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:48 schreef kastanova het volgende:
Maar jij was het dus niet die gemaild heeft?
Dat zei ik dus ook, maar ik had de geheimhoudingsplicht verbroken (gezegd dat ik bij @home werkte) en geïnsinueerd dat ik de persoon in kwestie af zou sluiten.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 01:00 schreef tommy4487 het volgende:
in princiepe heb je niks verkeerds gedaan je hebt op de policy gewezen. de policy is openbaar zichtbaar dat IP adres is ook te achterhalen voor mensen die niet bij @home werken dus wat heb je nou exact verkeerd gedaan?
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 01:18 schreef kastanova het volgende:
Altijd schattig, mensen die me opbellen om vervolgens direct weer op te hangen.
toch matig van hen/hun (whatever) het is toch geen geheim dat je bij @home werkte en de dreiging van afsluiting kun je natuurlijk met een korreltje zout nemen omdat het in ONZ werd geplaatst. Wat een idioten daar! Ontslagen vanwege een post op een forum wat een onzin!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 01:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat zei ik dus ook, maar ik had de geheimhoudingsplicht verbroken (gezegd dat ik bij @home werkte) en geïnsinueerd dat ik de persoon in kwestie af zou sluiten.
Tja, ze waren het op zich ook wel met me eens, maar een discussie aangaan had over het ontslag had simpelweg niet zoveel zin, aangezien zij de opdracht tot ontslag van @home krijgen, omdat @home een mailtje van iemand binnenkrijgt die zegt dat hij bedreigd wordt door een support medewerker.
Hetgeen nu dus helemaal niet van de persoon in kwestie blijkt te zijn, maar dat weet @home dus niet....
Ik neem het m'n teamleider en chef dan ook niet kwalijk, ik ben immers realistisch genoeg om in te zien dat zij geen discussie met hogerhand aangaan vanwege een werknemer...
lolquote:Op zaterdag 29 januari 2005 01:18 schreef kastanova het volgende:
Altijd schattig, mensen die me opbellen om vervolgens direct weer op te hangen.
kun je die email/brief naar @home hier ff neergooien dan?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 01:23 schreef Ericjuh het volgende:
oke.. ik geef het toe.. ik heb het gedaan..
ga absoluut geen topic maken.. dus sluit me maar af.. het liefst wil ik het hele leven niet meer op internet kunnen..
nee.. ik weet niet waar het over gaat.. maar boeie.. straks heeft iemand geen internet meerquote:Op zaterdag 29 januari 2005 01:25 schreef b0ng het volgende:
[..]
kun je die email/brief naar @home hier ff neergooien dan?
en ben jij ook degene die hem nu belt?![]()
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 01:23 schreef Ericjuh het volgende:
oke.. ik geef het toe.. ik heb het gedaan..
ga absoluut geen topic maken.. dus sluit me maar af.. het liefst wil ik het hele leven niet meer op internet kunnen..
Topic lezen knaapquote:Op zaterdag 29 januari 2005 01:26 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
nee.. ik weet niet waar het over gaat.. maar boeie.. straks heeft iemand geen internet meer
ja.. zag later pas dat topic al tijd geleden gemaakt was.. nu is de grap er vanaf..quote:Op zaterdag 29 januari 2005 01:26 schreef heiden6 het volgende:
[..]
http://img.photobucket.co(...)aagtraag-affiche.jpg
Dat is dus ook 1 van de dingen die we niet mogen meldenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 01:34 schreef Falco het volgende:
Overdreven die ophef van @home trouwens. In zo'n vertrouwelijke positie zit je toch ook weer niet? Ik neem aan dat je callcenteragent in het Arkestadion was?
Nou heel Twente weet dat daar het callcenter van @home zit.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 01:36 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat is dus ook 1 van de dingen die we niet mogen melden.
Niet alleen Twente.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 01:37 schreef Falco het volgende:
[..]
Nou heel Twente weet dat daar het callcenter van @home zit.
dan stuurt u uwen teamleiden een mailtje met uitleg en nogmaals een verwijzing naar dit topic ( en de nadruk dat het topic in onzin staat, wat al redenen geeft om je OP niet serieus te nemen)quote:Op zaterdag 29 januari 2005 01:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat zei ik dus ook, maar ik had de geheimhoudingsplicht verbroken (gezegd dat ik bij @home werkte) en geïnsinueerd dat ik de persoon in kwestie af zou sluiten.
Tja, ze waren het op zich ook wel met me eens, maar een discussie aangaan had over het ontslag had simpelweg niet zoveel zin, aangezien zij de opdracht tot ontslag van @home krijgen, omdat @home een mailtje van iemand binnenkrijgt die zegt dat hij bedreigd wordt door een support medewerker.
Hetgeen nu dus helemaal niet van de persoon in kwestie blijkt te zijn, maar dat weet @home dus niet....
Ik neem het m'n teamleider en chef dan ook niet kwalijk, ik ben immers realistisch genoeg om in te zien dat zij geen discussie met hogerhand aangaan vanwege een werknemer...
Inderdaad, en als ik dat daadwerkelijk had gedaan, zou ik ook niet eens een probleem hebben gehad met de huidige situatiequote:Op zaterdag 29 januari 2005 01:36 schreef DennisMoore het volgende:
Nouja, ook vanuit Enschede kun je wel wat rotgeintjes uithalen...
'ohhhhh ik dacht dat het een GC topic was! Welkom terug!'quote:Op zaterdag 29 januari 2005 01:40 schreef petre86 het volgende:
[..]
en de nadruk dat het topic in onzin staat, wat al redenen geeft om je OP niet serieus te nemen
Whehe!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 01:46 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
'ohhhhh ik dacht dat het een GC topic was! Welkom terug!'
Ik heb het allemaal al tijdens het gesprek uitgelegd, incl. het feit dat ik vaker dergelijke "grappig bedoelde" uitspraken doe op dit forum, dat ik hier al 5 jaar zit en dat de mensen dus wel weten waar ze aan toe zijn met me, dat ik zelfs meerdere keren de policy geciteerd had in het topic, dat het topic eerder ludiek dan bedreigend bedoeld was, dat de "grap" al geeindigd was toen duidelijk werd dat het geen medeforummer geweest was die spamde, dat dat het in het onzin gedeelte van het forum stond, dat ik niet daadwerkelijk misbruik zou maken van mijn positie vanwege een simpel forum, dat ik in het topic uit zou leggen dat het een geintje betrof, dat ik eventueel zou zorgen dat het topic vanavond gewist zou worden etc. etc.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 01:40 schreef petre86 het volgende:
dan stuurt u uwen teamleiden een mailtje met uitleg en nogmaals een verwijzing naar dit topic ( en de nadruk dat het topic in onzin staat, wat al redenen geeft om je OP niet serieus te nemen)
en natuurlijk de vermelding dat de mailer niet degene is die bedreigt wordt. en dus dat het hele geval nog maar eens onderzocht moest worden.. eigenlijk een luie teamleider, die het niet eens onderzoekt.. ookal is het in opdracht.. een teamleider staat voor zijn mensen
tja, als het zo in de voorwaarden staat, dat ze je al mogen ontslaan als je het imago van @home krenkt.. dan hebben ze een punt..quote:Op zaterdag 29 januari 2005 01:48 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik heb het allemaal al tijdens het gesprek uitgelegd, incl. het feit dat ik vaker dergelijke "grappig bedoelde" uitspraken doe op dit forum, dat ik hier al 5 jaar zit en dat de mensen dus wel weten waar ze aan toe zijn met me, dat ik zelfs meerdere keren de policy geciteerd had in het topic, dat het topic eerder ludiek dan bedreigend bedoeld was, dat de "grap" al geeindigd was toen duidelijk werd dat het geen medeforummer geweest was die spamde, dat dat het in het onzin gedeelte van het forum stond, dat ik niet daadwerkelijk misbruik zou maken van mijn positie vanwege een simpel forum, dat ik in het topic uit zou leggen dat het een geintje betrof, dat ik eventueel zou zorgen dat het topic vanavond gewist zou worden etc. etc.
Het mocht niet baten, iemand had aangegeven zich bedreigd te voelen door uitspraken van een medewerker van @home, had daar een klacht over ingediend en dat is slecht voor het imago van @home, dus reden voor ontslag.
Uitzendkracht.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 01:55 schreef petre86 het volgende:
tja, als het zo in de voorwaarden staat, dat ze je al mogen ontslaan als je het imago van @home krenkt.. dan hebben ze een punt..
als het niet in je contract staat... aanvechten die zooiheb je gelijk weer wat te doen met je vrije tijd
Tja dat risico liep je en had je kunnen weten. Daarnaast heb ik zo mijn twijfels of je daadwerkelijk bij @home werkt vanwege wat foutjes in je posts erover maar wie weet ben was je idd beginner.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 01:48 schreef kastanova het volgende:
Het mocht niet baten, iemand had aangegeven zich bedreigd te voelen door uitspraken van een medewerker van @home, had daar een klacht over ingediend en dat is slecht voor het imago van @home, dus reden voor ontslag.
Vertelquote:Op zaterdag 29 januari 2005 02:30 schreef livEliveD het volgende:
Daarnaast heb ik zo mijn twijfels of je daadwerkelijk bij @home werkt vanwege wat foutjes in je posts erover
ik had al het idee dat dit topic niet helemaal serieus wasquote:
Ze noemen de adressen inderdaad dynamisch, maar het is eerder regel dan uitzondering dat @home gebruikers minimaal een half jaar hetzelfde ip hebben...quote:Op zaterdag 29 januari 2005 02:47 schreef livEliveD het volgende:
Oh ik las ergens over statische ip adressen hetgeen niet klopt.
En daar mag je onder werktijd uren op internetten?quote:Niet kunnen internetten op je werk terwijl er echt wel een pc staat waarop je even kunt internetten. Mss niet recht voor je neus maar 20 meter verder vast wel.(zover mij bekend kan iedereen daar gewoon internetten.)
Het stond niet voor niets tussen aanhalingstekensquote:Dat stukje over troubles@home als overkoepelende organisatie?!?!
Euh ja, daar gaat de helft van dit topic overquote:Sowieso vind ik het verhaal twijfelachtig omdat ik bij het callcenter dat @home o.a. inhuurt (daar werkte ik vroeger) een geheimhoudingsverklaring moest tekenen.
Mja gebeurde wel in de praktijk. Een normale call agent kan niet bij internet maar er staan wel pc's in de ruimte die het wel kunnen. .quote:Op zaterdag 29 januari 2005 02:56 schreef kastanova het volgende:
En daar mag je onder werktijd uren op internetten?
Tof, had ik eerder moeten weten.
Nee maar het maakt het ontslag al wel iets duidelijker (voor mij). Bannen van gebruikers mocht je trouwens niet gezien je positie die je daar hadquote:Euh ja, daar gaat de helft van dit topic over
En dat zei ik dusquote:Op zaterdag 29 januari 2005 03:03 schreef livEliveD het volgende:
Mja gebeurde wel in de praktijk. Een normale call agent kan niet bij internet maar er staan wel pc's in de ruimte die het wel kunnen. .
Snap je dan nu waarom dit topic in onzin staat?quote:Nee maar het maakt het ontslag al wel iets duidelijker (voor mij). Bannen van gebruikers mocht je trouwens niet gezien je positie die je daar had
Ik kan je aanraden om geen namen van die collega's te noemenquote:Maar ik ben met je eens dat we iemand moeten bannen voor dit. Ik bel morgen wel wat oud collega's om 213.51.122.64 uit de lucht te halen.(kan natuurlijk een open proxy zijn mar dan is een ban sowieso op zijn plaats)
Oh het was half onzin. Mja moet je net weten wat echt is en wat niet. Nou ja het was wel lekker lurkbaar.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 03:06 schreef kastanova het volgende:
Snap je dan nu waarom dit topic in onzin staat?
quote:Ik kan je aanraden om geen namen van die collega's te noemen
Mwooah, eigenlijk was het volkomen onzin...quote:Op zaterdag 29 januari 2005 03:14 schreef livEliveD het volgende:
Oh het was half onzin. Mja moet je net weten wat echt is en wat niet. Nou ja het was wel lekker lurkbaar.
Tja, na vrijwel dagelijks met dezelfde mensen in het rookhok gezeten te hebben, ken ik nog steeds níemand bij naam, behalve m'n teamleider...quote:Nee laat ik dat maar niet doen. Alhoewel Rick van Tichelen wel een enorme lul was dus die geef ik gewoon de schuld
![]()
Kun je die zin eens ontleden en uitleggen? ik snap er geen jota van.quote:
Misschien is hij dyslectisch.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 03:21 schreef nikky het volgende:
[..]
Kun je die zin eens ontleden en uitleggen? ik snap er geen jota van.
quote:
Leestekens lieverd...quote:Op zaterdag 29 januari 2005 03:23 schreef nikky het volgende:
[..]!!!!!
Hmmmzz. Daarom begrijp ik hem niet, denk ik!! Ik snap je.
Ik wist dat ik wat vergatquote:
Sorry, ik had even een verkeerde bril op.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 03:21 schreef nikky het volgende:
[..]
Kun je die zin eens ontleden en uitleggen? ik snap er geen jota van.
Wat nog steeds inhoudt dat er een policy is overtreden....quote:Op zaterdag 29 januari 2005 03:30 schreef pur33 het volgende:
Als ik jou was zou ik even uitzoeken of degene die het mailtje met de klacht, en degene die je gespammed heeft dezelfde persoon zijn... zoniet is het mailtje waarschijnlijk dikke bullshit van een fokker die je gewoon hard wil naaien, en kan je die fokker nog aanklagen ook!
Mwoah, naaien hoeft op zich niet (quote:Op zaterdag 29 januari 2005 03:30 schreef pur33 het volgende:
zoniet is het mailtje waarschijnlijk dikke bullshit van een fokker die je gewoon hard wil naaien, en kan je die fokker nog aanklagen ook!
Jij was het dus, ook al heb je nu je post aangepast?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 05:09 schreef Vampier het volgende:
hihi
Wat stond er?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 05:12 schreef StrayDog het volgende:
[..]
Jij was het dus, ook al heb je nu je post aangepast?
En dan inscannen en hier posten uiteraard.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 10:02 schreef Troel het volgende:
Maar kasta, alles leuk en aaridg, maar ik neem toch aan dat als jij ontslagen wordt dat jij die klacht toch in mag zien? Ik zou dat op zijn minst eisen!
Langskomen hoef tniet hoor, bellen/skype mag ookquote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:21 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik heb m'n internet 5 jaar lang gescheiden kunnen houden van real life...
Om dat principe nu binnen een paar dagen vrijwillig, danwel onvrijwillig voor de 2e keer te schenden gaat me te toch echt ver...
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:49 schreef kastanova het volgende:
[..]
Het is mijn wérk om de adresgegevens van mensen op te zoeken...
Precies ---> Kasta ---> NERD!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 11:13 schreef Tiemie het volgende:
Eigen schuld dat je bent ontslagen, had je maar niet zo moeten patsen met je mogelijkheid om iemand af te sluiten. dat doet tegenwoordig elke helpdeskhuillie.. beetje jammer dat je met zo'n topic moest bewijzen hoeveel "macht" je wel niet had
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |