dan stuurt u uwen teamleiden een mailtje met uitleg en nogmaals een verwijzing naar dit topic ( en de nadruk dat het topic in onzin staat, wat al redenen geeft om je OP niet serieus te nemen)quote:Op zaterdag 29 januari 2005 01:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat zei ik dus ook, maar ik had de geheimhoudingsplicht verbroken (gezegd dat ik bij @home werkte) en geïnsinueerd dat ik de persoon in kwestie af zou sluiten.
Tja, ze waren het op zich ook wel met me eens, maar een discussie aangaan had over het ontslag had simpelweg niet zoveel zin, aangezien zij de opdracht tot ontslag van @home krijgen, omdat @home een mailtje van iemand binnenkrijgt die zegt dat hij bedreigd wordt door een support medewerker.
Hetgeen nu dus helemaal niet van de persoon in kwestie blijkt te zijn, maar dat weet @home dus niet....
Ik neem het m'n teamleider en chef dan ook niet kwalijk, ik ben immers realistisch genoeg om in te zien dat zij geen discussie met hogerhand aangaan vanwege een werknemer...
Inderdaad, en als ik dat daadwerkelijk had gedaan, zou ik ook niet eens een probleem hebben gehad met de huidige situatiequote:Op zaterdag 29 januari 2005 01:36 schreef DennisMoore het volgende:
Nouja, ook vanuit Enschede kun je wel wat rotgeintjes uithalen...
'ohhhhh ik dacht dat het een GC topic was! Welkom terug!'quote:Op zaterdag 29 januari 2005 01:40 schreef petre86 het volgende:
[..]
en de nadruk dat het topic in onzin staat, wat al redenen geeft om je OP niet serieus te nemen
Whehe!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 01:46 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
'ohhhhh ik dacht dat het een GC topic was! Welkom terug!'
Ik heb het allemaal al tijdens het gesprek uitgelegd, incl. het feit dat ik vaker dergelijke "grappig bedoelde" uitspraken doe op dit forum, dat ik hier al 5 jaar zit en dat de mensen dus wel weten waar ze aan toe zijn met me, dat ik zelfs meerdere keren de policy geciteerd had in het topic, dat het topic eerder ludiek dan bedreigend bedoeld was, dat de "grap" al geeindigd was toen duidelijk werd dat het geen medeforummer geweest was die spamde, dat dat het in het onzin gedeelte van het forum stond, dat ik niet daadwerkelijk misbruik zou maken van mijn positie vanwege een simpel forum, dat ik in het topic uit zou leggen dat het een geintje betrof, dat ik eventueel zou zorgen dat het topic vanavond gewist zou worden etc. etc.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 01:40 schreef petre86 het volgende:
dan stuurt u uwen teamleiden een mailtje met uitleg en nogmaals een verwijzing naar dit topic ( en de nadruk dat het topic in onzin staat, wat al redenen geeft om je OP niet serieus te nemen)
en natuurlijk de vermelding dat de mailer niet degene is die bedreigt wordt. en dus dat het hele geval nog maar eens onderzocht moest worden.. eigenlijk een luie teamleider, die het niet eens onderzoekt.. ookal is het in opdracht.. een teamleider staat voor zijn mensen
tja, als het zo in de voorwaarden staat, dat ze je al mogen ontslaan als je het imago van @home krenkt.. dan hebben ze een punt..quote:Op zaterdag 29 januari 2005 01:48 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik heb het allemaal al tijdens het gesprek uitgelegd, incl. het feit dat ik vaker dergelijke "grappig bedoelde" uitspraken doe op dit forum, dat ik hier al 5 jaar zit en dat de mensen dus wel weten waar ze aan toe zijn met me, dat ik zelfs meerdere keren de policy geciteerd had in het topic, dat het topic eerder ludiek dan bedreigend bedoeld was, dat de "grap" al geeindigd was toen duidelijk werd dat het geen medeforummer geweest was die spamde, dat dat het in het onzin gedeelte van het forum stond, dat ik niet daadwerkelijk misbruik zou maken van mijn positie vanwege een simpel forum, dat ik in het topic uit zou leggen dat het een geintje betrof, dat ik eventueel zou zorgen dat het topic vanavond gewist zou worden etc. etc.
Het mocht niet baten, iemand had aangegeven zich bedreigd te voelen door uitspraken van een medewerker van @home, had daar een klacht over ingediend en dat is slecht voor het imago van @home, dus reden voor ontslag.
Uitzendkracht.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 01:55 schreef petre86 het volgende:
tja, als het zo in de voorwaarden staat, dat ze je al mogen ontslaan als je het imago van @home krenkt.. dan hebben ze een punt..
als het niet in je contract staat... aanvechten die zooiheb je gelijk weer wat te doen met je vrije tijd
Tja dat risico liep je en had je kunnen weten. Daarnaast heb ik zo mijn twijfels of je daadwerkelijk bij @home werkt vanwege wat foutjes in je posts erover maar wie weet ben was je idd beginner.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 01:48 schreef kastanova het volgende:
Het mocht niet baten, iemand had aangegeven zich bedreigd te voelen door uitspraken van een medewerker van @home, had daar een klacht over ingediend en dat is slecht voor het imago van @home, dus reden voor ontslag.
Vertelquote:Op zaterdag 29 januari 2005 02:30 schreef livEliveD het volgende:
Daarnaast heb ik zo mijn twijfels of je daadwerkelijk bij @home werkt vanwege wat foutjes in je posts erover
ik had al het idee dat dit topic niet helemaal serieus wasquote:
Ze noemen de adressen inderdaad dynamisch, maar het is eerder regel dan uitzondering dat @home gebruikers minimaal een half jaar hetzelfde ip hebben...quote:Op zaterdag 29 januari 2005 02:47 schreef livEliveD het volgende:
Oh ik las ergens over statische ip adressen hetgeen niet klopt.
En daar mag je onder werktijd uren op internetten?quote:Niet kunnen internetten op je werk terwijl er echt wel een pc staat waarop je even kunt internetten. Mss niet recht voor je neus maar 20 meter verder vast wel.(zover mij bekend kan iedereen daar gewoon internetten.)
Het stond niet voor niets tussen aanhalingstekensquote:Dat stukje over troubles@home als overkoepelende organisatie?!?!
Euh ja, daar gaat de helft van dit topic overquote:Sowieso vind ik het verhaal twijfelachtig omdat ik bij het callcenter dat @home o.a. inhuurt (daar werkte ik vroeger) een geheimhoudingsverklaring moest tekenen.
Mja gebeurde wel in de praktijk. Een normale call agent kan niet bij internet maar er staan wel pc's in de ruimte die het wel kunnen. .quote:Op zaterdag 29 januari 2005 02:56 schreef kastanova het volgende:
En daar mag je onder werktijd uren op internetten?
Tof, had ik eerder moeten weten.
Nee maar het maakt het ontslag al wel iets duidelijker (voor mij). Bannen van gebruikers mocht je trouwens niet gezien je positie die je daar hadquote:Euh ja, daar gaat de helft van dit topic over
En dat zei ik dusquote:Op zaterdag 29 januari 2005 03:03 schreef livEliveD het volgende:
Mja gebeurde wel in de praktijk. Een normale call agent kan niet bij internet maar er staan wel pc's in de ruimte die het wel kunnen. .
Snap je dan nu waarom dit topic in onzin staat?quote:Nee maar het maakt het ontslag al wel iets duidelijker (voor mij). Bannen van gebruikers mocht je trouwens niet gezien je positie die je daar had
Ik kan je aanraden om geen namen van die collega's te noemenquote:Maar ik ben met je eens dat we iemand moeten bannen voor dit. Ik bel morgen wel wat oud collega's om 213.51.122.64 uit de lucht te halen.(kan natuurlijk een open proxy zijn mar dan is een ban sowieso op zijn plaats)
Oh het was half onzin. Mja moet je net weten wat echt is en wat niet. Nou ja het was wel lekker lurkbaar.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 03:06 schreef kastanova het volgende:
Snap je dan nu waarom dit topic in onzin staat?
quote:Ik kan je aanraden om geen namen van die collega's te noemen
Mwooah, eigenlijk was het volkomen onzin...quote:Op zaterdag 29 januari 2005 03:14 schreef livEliveD het volgende:
Oh het was half onzin. Mja moet je net weten wat echt is en wat niet. Nou ja het was wel lekker lurkbaar.
Tja, na vrijwel dagelijks met dezelfde mensen in het rookhok gezeten te hebben, ken ik nog steeds níemand bij naam, behalve m'n teamleider...quote:Nee laat ik dat maar niet doen. Alhoewel Rick van Tichelen wel een enorme lul was dus die geef ik gewoon de schuld
![]()
Kun je die zin eens ontleden en uitleggen? ik snap er geen jota van.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |