Zou degene die die mailtjes heeft gestuurd ook echt gewild hebben dat kasta werd ontslagen?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
WTF!
Wat triest zeg, die mensen die zich met je normale leven gaan bemoeien.
Dat weet ik, dat weet jij, maar dat weet die vent die m'n site spamde niet...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:24 schreef DennisMoore het volgende:
Wanneer je in Enschede werkt, dan mag je niet eens harddisconnecten.
Alleen een ticket doorzetten naar Amsterdam.
En Troublesathome is natuurlijk helemaal geen 'overkoepelend orgaan' voor @Home.
Laat ik het zo zeggen, wat ik er van kon lezen was meer dan alleen een gemaild linkje...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:32 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Zou degene die die mailtjes heeft gestuurd ook echt gewild hebben dat kasta werd ontslagen?
Lindaquote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:34 schreef DennisMoore het volgende:
Maareh... welke teamleider heeft je eruit gekicked?.
'k Wil námen!.
Wat heb je precies gelezen dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, wat ik er van kon lezen was meer dan alleen een gemaild linkje...
Tja, ik zat serieus nog te denken of het wat zou uitmaken als de persoon in kwestie even een vervolgmailtje zou sturen met de mededeling dat het slechts een uit de hand gelopen geintje was...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:24 schreef longinus het volgende:
Alle FOK!kers dam maar een mailtje stuuren met Kasta moet blijven
Tjeuh, het meiske Linda... wist ze wel waar het over ging?quote:
Mnee, dat idee krijg je bij meer mensen daar...quote:Die overigens ook niet echt wist wat ze er mee aan moest had ik het idee.
Toen ik het wilde pakken (even de afzender zoeken uiteraardquote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:37 schreef Tessje het volgende:
Wat heb je precies gelezen dan?
dit topic kan wel bij dat R&P topic van kasta worden gezet...toen ie z'n meid in bed betrapte met een andere vent op valentijnsdagquote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:23 schreef Timmey het volgende:
wat een ONZ verhaal mênnnn
Aan smileys heb je op dat moment ook weer weinig..quote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:42 schreef kastanova het volgende:
[..]
Toen ik het wilde pakken (even de afzender zoeken uiteraard) werd het weer weggeschoven, ik heb dus alleen het mailtje afkomstig van @home zelf gezien.
En daarin stond de openingspost (incl. smilies) en de melding dat iemand zich had gemeld omdat hij zich bedreigd voelde door mijn uitspraken.
Om de een of andere reden heb ik zo m'n twijfels of dit hele verhaal uberhaupt waar is, maar he.... dat is iets wat je kan verwachtenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:44 schreef kastanova het volgende:
Ah tof, ontslag op staande voet , vandaar dat ik iets eerder thuis ben dan geplanned.
Ik zou de persoon die het abusemailtje direct naar @home zelf heeft gestuurd (en kennelijk ook naar www.troublesathome.nl) dan ook van harte willen bedanken...
Tja, dat was het probleem inderdaad, de persoon in kwestie schijnt mijn naam er direct maar even bij vermeld te hebben, dus tja, dan is het een optelsommetje..quote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:40 schreef DennisMoore het volgende:
Maargoed, je zat via 't uitzendbureau natuurlijk... headset weer ingeleverd...
Pech... Maarja, je mag idd niemand vertellen dat je voor @Home werkt.
Tja.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:28 schreef Posdnous het volgende:
Bovendien lijkt me dat als je bij @home aankaart dat 1 van de mederwerkers je publiekelijk chanteert, zoiets nog wel een staartje kan krijgen.
Denk ik.
Kan je dan niet een keer zo kinderachtig zijn om dood te gaan op een internetforum?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:47 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nope
Ik ben niet zo kinderachtig om mensen dood te verwensen of prive lastig te lastig te vallen om een akkefietje op een internetforum.
en daarbij zou ik niet eens weten hoe zoiets moet
*eensch*quote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Om de een of andere reden heb ik zo m'n twijfels of dit hele verhaal uberhaupt waar is, maar he.... dat is iets wat je kan verwachten.
Als voortborduursel op dat topic is dit topic trouwens redelijk geslaagd, vermoed ik zo.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:11 schreef kastanova het volgende:
Eigenlijk ontstond dit topic slechts als voortborduursel op Registratie op FOK maar dat mensen het verschil tussen internet en werkelijkheid niet meer inzien en dan maar gaan zorgen dat iemand ontslagen wordt, tja, dan is het niet echt grappig meer...
Jammer ja, het is er best geinig werken, leuk als bijbaantje.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:45 schreef kastanova het volgende:
Tja, dat was het probleem inderdaad, de persoon in kwestie schijnt mijn naam er direct maar even bij vermeld te hebben, dus tja, dan is het een optelsommetje..
Uitzendbureau was al dicht, dus headset lever ik maandag in, waarna ik direct maar even een nieuwe baan ga zoeken...
Echt prettig is het niet om net na deze maanden en net voor carnaval zonder inkomen te zitten...
Hier, m'n rooster van vandaag,quote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:43 schreef Onderbroek het volgende:
dit topic kan wel bij dat R&P topic van kasta worden gezet...toen ie z'n meid in bed betrapte met een andere vent op valentijnsdag
HA! Dus jij hebt straks geen internet meer. Afgesloten door jezelf! Dat is nog eens een manier om van je contract af te komen...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:52 schreef kastanova het volgende:
[..]
Leuk detail is dat er de maximale beoordeling voor de site bij gegeven werd
Hebben ze eindelijk de 24-uurs notatie in de roosters voor elkaar gekregen?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:59 schreef kastanova het volgende:
Hier, m'n rooster van vandaag,
[afbeelding]
Surfen niet nee...quote:Oh, en nee, ik internet nu niet vanaf m'n werk, we hebben op het werk namelijk geen internet, hetgeen Dennismoore vast ook wel kan beamen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |