In welk subforum?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:11 schreef kastanova het volgende:
2. Óf je maakt binnen nu en 12:15 even een excuustopic aan, waarin je me op je knieën smeekt om vergeving.
Maaruh hoe ga je er zo van uit dat het iemand is die op Fok zit?quote:[
2. Óf je maakt binnen nu en 12:15 even een excuustopic aan, waarin je me op je knieën smeekt om vergeving.
MEDquote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:25 schreef D-Devil het volgende:
In welk subforum?
Omdat de meeste mensen die een grafhekel aan me hebben me via fok kennen...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:25 schreef EvilThijn het volgende:
Maaruh hoe ga je er zo van uit dat het iemand is die op Fok zit?
Gewoon ff wat berichtjes spammen en een nieuwe goede provider zoeken dusquote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:34 schreef EvilThijn het volgende:
Hehehe nouja ik was het iniedergeval niet..
Door het gepruts van jullie bij @home zit ik namelijk al 5 weken op mijn installatiepakket te wachten terwijl mijn lijn al 3 weken aktief is. Lullige is dat je er ook nog zelf achteraan moet gaan en erg weinig medewerking krijgt.
Ligt er een beetje aan wat voor berichten. Overigens moet je wel heel kansloos zijn als je daar tijd voor hebt.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:33 schreef Spyder het volgende:
Ben ik nou de enige die dit een echt huilie topic vindt![]()
"Mommy someone left 140 messages on my website *snif*"![]()
Pas maar op dat je werkgever daar niet achter komt, dan sta je zo op straat.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:11 schreef kastanova het volgende:
Via deze weg zou ik de persoon in kwestie er dan ook aan willen herinneren dat ik sinds kort zelf bij @home werk, dus zijn/haar adresgegevens zal ik er vanmiddag even bijzoeken.
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:11 schreef kastanova het volgende:
En nee, dit is geen dreigement, ik handel slechts volgens de @home policy.
Nopequote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:15 schreef Pool het volgende:
Ik zeg: Calvobbes.![]()
Het is mijn wérk om de adresgegevens van mensen op te zoeken, dus dat zal wel meevallen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:41 schreef Conflict het volgende:
Pas maar op dat je werkgever daar niet achter komt, dan sta je zo op straat.
Dus als ik bel met een @home IP dat mij zou spammen sluit jij hem meteen af? Lekkere policy...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:49 schreef kastanova het volgende:
[..]
Het is mijn wérk om de adresgegevens van mensen op te zoeken, dus dat zal wel meevallen.
Normaal, als iemand anders hetzelfde zou overkomen, zou hij mij bellen en gebeurt en zou ik dezelfde stappen ondernemen.
Maar mezelf gaan bellen is niet echt praktisch.
Er was niet echt sprake van een "strekking"quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:45 schreef Tokay het volgende:
En wat was ongeveer de strekking van die 140 berichten, kasta?
Nee, normaliter zou het dan door mij uitgezocht moeten worden, emailverkeer monitoren e.d. maar dat zijn dus de stappen die overgeslagen kunnen worden.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:52 schreef Spyder het volgende:
Dus als ik bel met een @home IP dat mij zou spammen sluit jij hem meteen af? Lekkere policy...
Maar kasta, kan het niet gewoon een pc zijn geweest die is blijven hangen ofzo en op die manier die shit heeft veroorzaakt zonder dat de eigenaar dat wildequote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:52 schreef kastanova het volgende:
Er was niet echt sprake van een "strekking"
140 lege contactmailtjes verstuurd tussen 5:01 en 5:42.
Leuk detail is dat er de maximale beoordeling voor de site bij gegeven werd
Toevallig gisteren wel een verjaardagskaartje (m'n 1e verjaardagskaartje in +/- 15 jaar tijd dus idd behoorlijk toevalligquote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:46 schreef Ripley het volgende:
Ik was het overigens niet kasta (hengelo), maar ik heb wel vannacht gedroomd dat ik een kaartje voor mijn verjaardag van je kreeg
Dan dnek ik dat die persoon nu ligt te pittenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:52 schreef kastanova het volgende:
[..]
Er was niet echt sprake van een "strekking"
140 lege contactmailtjes verstuurd tussen 5:01 en 5:42.
Leuk detail is dat er de maximale beoordeling voor de site bij gegeven werd
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:56 schreef kastanova het volgende:
[..]
Toevallig gisteren wel een verjaardagskaartje (m'n 1e verjaardagskaartje in +/- 15 jaar tijd dus idd behoorlijk toevallig) op de bus gedaan, maar ik had helaas je adres niet
.
Uit de @home policy:quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:55 schreef The_Langolier het volgende:
Maar kasta, kan het niet gewoon een pc zijn geweest die is blijven hangen ofzo en op die manier die shit heeft veroorzaakt zonder dat de eigenaar dat wilde![]()
Niet dat je iemand digitaal vermoordt zonder dat hij/zij een bewuste aanslag pleegde.
quote:De @Home Service is bestemd voor persoonlijk, niet-commercieel gebruik door consumenten. Het is niet toegestaan om een publiek toegankelijke server in verbinding met de @Home Service te draaien. Het is ondermeer verboden om:
- inbeltoegang te verstrekken,
- shell accounts voor derden te hosten,
- e-mail of news abonnementen te verstrekken of news-feeds te verspreiden,
- een proxy server te draaien die voor derden toegankelijk is,
- een open mail relay te draaien
Hierbij kan nog worden opgemerkt dat bij misbruik door derden de Abonnee verantwoordelijk zal worden gehouden en aansprakelijk kan worden gesteld.
Dat is het ookquote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:56 schreef EvilThijn het volgende:
Ik vind het niet echt schokkend allemaal nu het verhaal duidelijker wordt..
140 lege berichtjes.....boeie![]()
Van een mug een olifant maak verhaal vind ik het![]()
En waarom precies?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:00 schreef Conflict het volgende:
als dan diegene verhaal gaat halen bij @home ben je mooi de lul kerel!
Tuurlijk niet dirkh, dat zou me namelijk wél m'n baan kunnen kostenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:57 schreef Dirkh het volgende:
Kunnen we ook, tegen een redelijke vergoeding, bij jou ook IP's inleveren warvan we het adres graag willen hebben?
Beter zou ik niet willen zeggen..je hebt toevallig de middelen en machtquote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:01 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat is het ook.
Maar ej, als iemand met mij wil wil lopen kutten, dan doe ik gezellig mee...
Dat ik er beter in ben, is slechts een detail...
Ja maar jij gaat zelf die zaak afhandelen en ik weet zeker dat als jouw baas daar van hoort dat jij een groot probleem hebt, helemaal omdat je er pas net werkt.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:02 schreef kastanova het volgende:
[..]
En waarom precies?
Abuse is abuse, zie de post boven je.
Dus als je er persoonlijk bij betrokken bent, mag ik me niet met de zaak bemoeien?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:04 schreef Conflict het volgende:
Ja maar jij gaat zelf die zaak afhandelen en ik weet zeker dat als jouw baas daar van hoort dat jij een groot probleem hebt, helemaal omdat je er pas net werkt.
Ze zullen denk ik niet blij zijn dat je een aantal stappen hebt "overgeslagen"quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:02 schreef kastanova het volgende:
[..]
En waarom precies?
Ach ja, laten we het afwachten!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dus als je er persoonlijk bij betrokken bent, mag ik me niet met de zaak bemoeien?
Wat dus in zou houden dat ik geen restitutie aan zou mogen vragen als ik een storing in mijn eigen wijk ontdek?
Je kijkt teveel foute films Conflict.
Neuh, ik geloof wel dat Kasta een type is dat zijn grote bek ook wel dekt met dadenquote:
Laten we met zn allen hopen dat t Conflict isquote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:09 schreef Dirkh het volgende:
Ik ben benieuwd wie we dit weekend gaan missen op het forum.![]()
Ik ben ook al heel benieuwd dus heb ik een kleine search voor Kasta gedaan..quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:09 schreef Dirkh het volgende:
Ik ben benieuwd wie we dit weekend gaan missen op het forum.![]()
Veel plezier met je nieuwe speeltjequote:Alienz
bastardhost
CAZZO
Dakota
Filala
FiZz
gekketurk
gewoongek
Hoicks
LauLau
LintuxCx
Lord_Corani
Mac.Nificent
naughty-eyes
Pakspul
Pentagrammus
Petertjew
Riepmaatje
schapiee
scruffy
SP23
SpankSpankeronie
StorieZnl
Tdc
theo_keizers
vexz
Vlaflip
Ja, en wie zal dat gaan behandelen denk je?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
we kunnen natuurlijk ook dit topic aan Abuse@home melden![]()
kijken wat er dan gebeurd![]()
Woont Conflict in de regio Hengelo dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:19 schreef B4CO het volgende:
Laten we met zn allen hopen dat t Conflict is
Lekker rustig hehe
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, en wie zal dat gaan behandelen denk je?
Of allemaal een mailtje sturen naar @home dat een medewerker van hun eigen rechter aan het spelen isquote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
we kunnen natuurlijk ook dit topic aan Abuse@home melden![]()
kijken wat er dan gebeurd![]()
het was schapiee ik weet het zekerquote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:19 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik ben ook al heel benieuwd dus heb ik een kleine search voor Kasta gedaan..
Dit zijn volgens het fotoboek alle fokkers uitHengelo
[..]
Veel plezier met je nieuwe speeltje
Dakotaquote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:19 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik ben ook al heel benieuwd dus heb ik een kleine search voor Kasta gedaan..
Dit zijn volgens het fotoboek alle fokkers uitHengelo
[..]
Veel plezier met je nieuwe speeltje
ja dat is ook weer zo,quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, en wie zal dat gaan behandelen denk je?
Ik geloof alleen niet dat hij dat kan maken, ook al lijkt het geloofwaardig.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Neuh, ik geloof wel dat Kasta een type is dat zijn grote bek ook wel dekt met daden
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:33 schreef Troel het volgende:
Ik heb even wat doorgekeken, basterdhost en guinevere zijn het niet
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:00 schreef kastanova het volgende:
Aan nicknames heb ik sowieso weinig, het schijnt(!) namelijk dat we bij @home niet op Foknicknames kunnen scannen
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:57 schreef kastanova het volgende:
Kut, het is niet iemand van Fok.
Althans, de kloonscan leverde niets op heb ik uit betrouwbare bron vernomen
Yepz, maar leverde niets op, dus waarschijnlijk is het dan toch gewoon iemand die me héél erg duidelijk wilde maken dat hij m'n site onwijs mooi vond ofzoquote:
Kun je het IP niet op je werk natrekken voor het adres?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:04 schreef kastanova het volgende:
[..]
Yepz, maar leverde niets op, dus waarschijnlijk is het dan toch gewoon iemand die me héél erg duidelijk wilde maken dat hij m'n site onwijs mooi vond ofzo.
Naja, ga het toch even uitzoeken.
Dat cc voorvoegels is de (unieke) computernaam van de persoon in kwestie en aangezien men bij @home een statisch ip heeft, is hij vrij simpel na te trekken...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:05 schreef Tessje het volgende:
[..]
Kun je het IP niet op je werk natrekken voor het adres?
Succes dude..quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:20 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat cc voorvoegels is de (unieke) computernaam van de persoon in kwestie en aangezien men bij @home een statisch ip heeft, is hij vrij simpel na te trekken...
Naja, ik ben werken.
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:11 schreef kastanova het volgende:
Via deze weg zou ik de persoon in kwestie er dan ook aan willen herinneren dat ik sinds kort zelf bij @home werk, dus zijn/haar adresgegevens zal ik er vanmiddag even bijzoeken.
1. Óf je wordt tussen 13:00 en 20:00 afgesloten van het internet (harddisconnect, hetgeen inhoudt dat je op je huidige woonadres nooit meer een @home aansluiting zult kunnen krijgen) en dan zal ik persoonlijk even de abusemelding doorgeven aan de verantwoordelijke afdeling.
Net genoeg voor een waarschuwing, niet voor een totale afsluiting..quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:02 schreef kastanova het volgende:
[..]
En waarom precies?
Ik heb geen @homequote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:40 schreef volhouden_mos het volgende:
lijkt me idd sterk dat je voor zoiets word afgesloten
allemaal kasta's site gaan spammen nu, kijken of je ook echt afgesloten word![]()
Ik dacht al, waar blijft de anti-climaxquote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:57 schreef kastanova het volgende:
Kut, het is niet iemand van Fok.
Althans, de kloonscan leverde niets op heb ik uit betrouwbare bron vernomen
http://www.kastanova.nl/quote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:40 schreef volhouden_mos het volgende:
lijkt me idd sterk dat je voor zoiets word afgesloten
allemaal kasta's site gaan spammen nu, kijken of je ook echt afgesloten word![]()
Watte?!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:44 schreef kastanova het volgende:
Ah tof, ontslag op staande voet , vandaar dat ik iets eerder thuis ben dan geplanned.
Ik zou de persoon die het abusemailtje direct naar @home zelf heeft gestuurd (en kennelijk ook naar www.troublesathome.nl) dan ook van harte willen bedanken...
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:44 schreef kastanova het volgende:
Ah tof, ontslag op staande voet , vandaar dat ik iets eerder thuis ben dan geplanned.
Ik zou de persoon die het abusemailtje direct naar @home zelf heeft gestuurd (en kennelijk ook naar www.troublesathome.nl) dan ook van harte willen bedanken...
Naja, om het niet verder te verergeren zal ik de details maar achterwege laten, maar kennelijk zag iemand zich genoodzaakt om dit topic als serieus dreigement te kenmerken en als dusdanig door te sturen naar de verschillende instanties.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:49 schreef Bupatih het volgende:!!!!! Verklaar. Waarom precies ontslagen?
Serieus? Jezus, degene die dat heeft gedaan is wel zeer sneu.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:44 schreef kastanova het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |