In Hollywood zouden ze er blij mee zijn...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:52 schreef gfree het volgende:
Kwam er toch nog een onverwachte plot wending.![]()
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:53 schreef T1andonly het volgende:
maar ik hoop dat het een van je grappen is en dan lach ik er ook om
Dus jij was de persoon van alle mailtjes?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:42 schreef b0ng het volgende:
1. mail relay lol? 140 klikken op een submit button is niet illegaal kerel.
2. die eppo die ervoor gezorgd heeft dat je ontslagen bent is triest, heel erg triest.
3. die fok kloon scanner of wtf het ook is werkt dus blijkbaar niet, want ik zie nergens mn naam staan?
Dat was het stomme ervan ja, tijdens die rookpauze werd me al even ingefluisterd dat ik geslaagd was voor die eind(!)toets...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:44 schreef Pool het volgende:
Heb je je toets nog wel gehaald?
Iemand van de crew nog wakker?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:46 schreef b0ng het volgende:
uhm dat ben ik eerlijk gezegd vergeten, maar laat een mod maar ff naar mn ip kijken
Ik zal mijn best doen...quote:
Code #30 Je hebt geen rechten om deze actie uit te voeren. (view_ip:canviewip)quote:
Het was m'n eerste baantje waar ik met plezier naartoe ging, dat is het kutte van het hele verhaal...quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:04 schreef Maanvis het volgende:
Kasta, als je bij zo'n kinderachtig bedrijf werkt moet je blij zijn dat je weg bent
Kom op zeg, zo'n uitgebreide urenregistratie houdt alleen big brother bij!
Ik slinger mIRC wel even aanquote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
Code #30 Je hebt geen rechten om deze actie uit te voeren. (view_ip:canviewip)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |