Als ze zelfs 'koffiepauze' op je rooster vermelden kan je er beter niet werken.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:59 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hier, m'n rooster van vandaag,
[afbeelding]
Tot 19:30 werken en toch ben ik nu al thuis...
Je mag 1 keer raden waarom.
Oh, en nee, ik internet nu niet vanaf m'n werk, we hebben op het werk namelijk geen internet, hetgeen Dennismoore vast ook wel kan beamen...
"Heeft u verder nog vragen? Nee? Dan wens ik u namens @Home nog een fijne avond. Dag meneer Jansen."quote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:13 schreef Swetsenegger het volgende:
Als ze zelfs 'koffiepauze' op je rooster vermelden kan je er beter niet werken.
Zou me niet verbazen als dat ondertussen zo is.quote:Moest je ook je vinger opsteken om te gaan plassen, zoals bij de UPC helpdesk?
Djezus, is het rooster nog niet voldoendequote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:33 schreef King_Nothing het volgende:
Kasta? Wanneer ga je vertellen dat het een grap is? Dan check ik het topic tegen die tijd nog eens.
Why notquote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:44 schreef -moi- het volgende:
ok, als dit echt is had kastanova zijn ontslag echt niet gemeld hier..
Op zich wel grappig natuurlijk zoiets, maar in dit geval krijg ik er toch een beetje een '39-'45 gevoel bij...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:47 schreef kikoooooo het volgende:
ik lig nog steeds dubbel
en toch lach ikquote:Op vrijdag 28 januari 2005 20:02 schreef kastanova het volgende:
[..]
Op zich wel grappig natuurlijk zoiets, maar in dit geval krijg ik er toch een beetje een '39-'45 gevoel bij...
De doodgeschoten Joden uitlachen nadat ze zijn verraden door de buren zeg maar....
Het briefje met "Kasta, oprotten, we hoeven je hier niet meer te zien, groetjes @home" voldoet ook hoor.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
Djezus, is het rooster nog niet voldoende
Moet ik ook even mijn afgetekende urenbriefje inscannen ofzo.
In Hollywood zouden ze er blij mee zijn...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:52 schreef gfree het volgende:
Kwam er toch nog een onverwachte plot wending.![]()
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:53 schreef T1andonly het volgende:
maar ik hoop dat het een van je grappen is en dan lach ik er ook om
Dus jij was de persoon van alle mailtjes?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:42 schreef b0ng het volgende:
1. mail relay lol? 140 klikken op een submit button is niet illegaal kerel.
2. die eppo die ervoor gezorgd heeft dat je ontslagen bent is triest, heel erg triest.
3. die fok kloon scanner of wtf het ook is werkt dus blijkbaar niet, want ik zie nergens mn naam staan?
Dat was het stomme ervan ja, tijdens die rookpauze werd me al even ingefluisterd dat ik geslaagd was voor die eind(!)toets...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:44 schreef Pool het volgende:
Heb je je toets nog wel gehaald?
Iemand van de crew nog wakker?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:46 schreef b0ng het volgende:
uhm dat ben ik eerlijk gezegd vergeten, maar laat een mod maar ff naar mn ip kijken
Ik zal mijn best doen...quote:
Code #30 Je hebt geen rechten om deze actie uit te voeren. (view_ip:canviewip)quote:
Het was m'n eerste baantje waar ik met plezier naartoe ging, dat is het kutte van het hele verhaal...quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:04 schreef Maanvis het volgende:
Kasta, als je bij zo'n kinderachtig bedrijf werkt moet je blij zijn dat je weg bent
Kom op zeg, zo'n uitgebreide urenregistratie houdt alleen big brother bij!
Ik slinger mIRC wel even aanquote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
Code #30 Je hebt geen rechten om deze actie uit te voeren. (view_ip:canviewip)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |