Als ze zelfs 'koffiepauze' op je rooster vermelden kan je er beter niet werken.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:59 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hier, m'n rooster van vandaag,
[afbeelding]
Tot 19:30 werken en toch ben ik nu al thuis...
Je mag 1 keer raden waarom.
Oh, en nee, ik internet nu niet vanaf m'n werk, we hebben op het werk namelijk geen internet, hetgeen Dennismoore vast ook wel kan beamen...
"Heeft u verder nog vragen? Nee? Dan wens ik u namens @Home nog een fijne avond. Dag meneer Jansen."quote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:13 schreef Swetsenegger het volgende:
Als ze zelfs 'koffiepauze' op je rooster vermelden kan je er beter niet werken.
Zou me niet verbazen als dat ondertussen zo is.quote:Moest je ook je vinger opsteken om te gaan plassen, zoals bij de UPC helpdesk?
Djezus, is het rooster nog niet voldoendequote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:33 schreef King_Nothing het volgende:
Kasta? Wanneer ga je vertellen dat het een grap is? Dan check ik het topic tegen die tijd nog eens.
Why notquote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:44 schreef -moi- het volgende:
ok, als dit echt is had kastanova zijn ontslag echt niet gemeld hier..
Op zich wel grappig natuurlijk zoiets, maar in dit geval krijg ik er toch een beetje een '39-'45 gevoel bij...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:47 schreef kikoooooo het volgende:
ik lig nog steeds dubbel
en toch lach ikquote:Op vrijdag 28 januari 2005 20:02 schreef kastanova het volgende:
[..]
Op zich wel grappig natuurlijk zoiets, maar in dit geval krijg ik er toch een beetje een '39-'45 gevoel bij...
De doodgeschoten Joden uitlachen nadat ze zijn verraden door de buren zeg maar....
Het briefje met "Kasta, oprotten, we hoeven je hier niet meer te zien, groetjes @home" voldoet ook hoor.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
Djezus, is het rooster nog niet voldoende
Moet ik ook even mijn afgetekende urenbriefje inscannen ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |