Oh ik zie mezelf wel als vrij productiefquote:Op donderdag 27 januari 2005 18:58 schreef Borelius het volgende:
We waren geëindigd met dit bericht:
De slowchat gaat wel erg slow, Bowie al naar bed en Xilantof afwezig? Dan schiet het niet op.
Oudste 15jaarquote:Op donderdag 27 januari 2005 19:21 schreef Borelius het volgende:
Leuk Stil, hoe oud zijn ze?
Ze hadden last van de zon, en ze moesten verplicht voor de camera ivm fotocursus.quote:Op donderdag 27 januari 2005 19:36 schreef Rewimo het volgende:
En hebben ze altijd hun ogen dicht?
Leuke meiden hoor!Iets te oud voor Christan vrees ik
Ik ben niet heel vroeg met kinderen begonnen, dus dan weet je ook dat ik bij de oudjes van fok hoor.quote:Op donderdag 27 januari 2005 19:44 schreef Borelius het volgende:
En veel te jong voor mijn zoon (31), maar die heeft al een relatie, dus dat gaat toch niet. Mijn dochter wordt over een tijdje 25, er zijn hier vele fokkers die beide leeftijden niet eens halen, en dat zijn dan mijn kinderen, wordt ik soms een beetje ouder?
quote:
*Vinger opsteektquote:Op donderdag 27 januari 2005 19:44 schreef Borelius het volgende:
En veel te jong voor mijn zoon (31), maar die heeft al een relatie, dus dat gaat toch niet. Mijn dochter wordt over een tijdje 25, er zijn hier vele fokkers die beide leeftijden niet eens halen, en dat zijn dan mijn kinderen, wordt ik soms een beetje ouder?
Nu ze toch aan die verplichting beginnen te wennen, en jij ontzettend leergierig bent qua fotografie, lijkt het me wel een strak idee om ze bij de eerstvolgende portretmeet in te schakelenquote:Op donderdag 27 januari 2005 19:48 schreef stil het volgende:
[..]
Ze hadden last van de zon, en ze moesten verplicht voor de camera ivm fotocursus.
Ik nietquote:Op donderdag 27 januari 2005 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
*Vinger opsteekt
O wacht, ik ben al bezet
quote:Op donderdag 27 januari 2005 18:55 schreef Borelius in een vorig topic:
De slowchat gaat wel erg slow, Bowie al naar bed en Xilantof afwezig? Dan schiet het niet op.
Je bent al ijverig aan het werven Ouwesokquote:Op donderdag 27 januari 2005 22:37 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Nu ze toch aan die verplichting beginnen te wennen, en jij ontzettend leergierig bent qua fotografie, lijkt het me wel een strak idee om ze bij de eerstvolgende portretmeet in te schakelen. Halen ze gelijk geen rottigheid uit als jij gaat fotograferen
![]()
Vorig jaar was het zo ongeveer het lastigste om een paar gewillige slachtoffers te vinden voor een portretmeet. Uiteindelijk kwam toen alles goed, maar voor de volgende wil ik toch als eerste beginnen met het onderwerp. Locaties kun je desnoods daags ervoor nog vinden, deelnemers desgewenst om een uur of 1 's nachts, maar modellenquote:Op donderdag 27 januari 2005 22:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je bent al ijverig aan het werven Ouwesok
Toen met Burgers moest ik volgens mij naar het Arrow Rock Festival, mijn gitaarheld Joe Satriani bekijken en beluisterenquote:
We kunnen natuurlijk ook zelf modellerenquote:Op donderdag 27 januari 2005 22:46 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Vorig jaar was het zo ongeveer het lastigste om een paar gewillige slachtoffers te vinden voor een portretmeet. Uiteindelijk kwam toen alles goed, maar voor de volgende wil ik toch als eerste beginnen met het onderwerp. Locaties kun je desnoods daags ervoor nog vinden, deelnemers desgewenst om een uur of 1 's nachts, maar modellen
Ik denk niet dat ik ze zover kan krijgen,quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:37 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Nu ze toch aan die verplichting beginnen te wennen, en jij ontzettend leergierig bent qua fotografie, lijkt het me wel een strak idee om ze bij de eerstvolgende portretmeet in te schakelen. Halen ze gelijk geen rottigheid uit als jij gaat fotograferen
![]()
Oke dan, het is een foto die een beetje stoffig en krassig is geworden van het rondsjouwen in mijn portefeuille:quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik niet![]()
![]()
Foto's Borelius
tevens tvp-je
Ik had niet verwacht je dat je echt zou reagerenquote:Op donderdag 27 januari 2005 22:59 schreef Borelius het volgende:
[..]
Oke dan, het is een foto die een beetje stoffig en krassig is geworden van het rondsjouwen in mijn portefeuille:
[afbeelding]
vlnr: Ester en Eric
Hier in Jubbega, hij geeft ook wel ook wel cursussen in drachten geloof ik, en ja ik ben een leek op het gebied van fotograferen en heb er al veel geleerd.quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:59 schreef beertje_ het volgende:
De wedstrijd is al gesloten{sub]ik moet toch eens beter opletten[/sub]
Wou net morgen beginnen
Zeg Stil, waar heb jij fotocursus? en is het wat?
[off-topic]quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Toen met Burgers moest ik volgens mij naar het Arrow Rock Festival, mijn gitaarheld Joe Satriani bekijken en beluisteren.
Heeft die man ook een fotozaak in Drachten of weet je dat niet?quote:Op donderdag 27 januari 2005 23:03 schreef stil het volgende:
[..]
Hier in Jubbega, hij geeft ook wel ook wel cursussen drachtewn, en ja ik ben een leek op het gebied van fotograferen en heb er al veel geleerd.
Heeej daar was ik ook....quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:49 schreef PdeHoog het volgende:
Toen met Burgers moest ik volgens mij naar het Arrow Rock Festival, mijn gitaarheld Joe Satriani bekijken en beluisteren.
quote:Op donderdag 27 januari 2005 23:08 schreef Briggy het volgende:
[..]
[off-topic]
Joe Satriani![]()
[/off-topic]
Jij moest zeker weer naar Bowiequote:Op donderdag 27 januari 2005 23:18 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
Heeej daar was ik ook....
Maar ik ben alleen de vrijdag geweest
en die was verplaatst naar de ArenA
dus kon ik zondag prima mee naar de zoo
Dank jequote:Op donderdag 27 januari 2005 23:11 schreef stil het volgende:
Beertje hier een link naar zijn internetpagina: http://fotografie-rolandbouma.nl/
Ben wel naar Satriani geweest maar heb geen foto's gemaaktquote:Op donderdag 27 januari 2005 23:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nog een Satriani-fan![]()
dit is slowchat...hier is NIETS off-topic....en anders kunnen we het altijd nog hebben over het maken van foto's van Satriani
* PdeHoog zet voor de goede orde nog even Satriani - Summer Song op
het zomer-gevoel moet toch ergens vandaan komen
OK.. das mooi, ik ben erg goed in over niets pratenquote:Op donderdag 27 januari 2005 23:25 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ook niet, maar dat maakt toch niets uit
. Het gaat hier tenslotte toch nergens over
Zelf kiezen: Zodiak of Zenitarquote:Op donderdag 27 januari 2005 22:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk ook zelf modelleren. Kijken wat jullie van mij weten te bakken
Maakt mij niet, als je die Horizon maar thuis laatquote:
Dit is mijn koppeltje Fisheyesquote:Op donderdag 27 januari 2005 23:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maakt mij niet, als je die Horizon maar thuis laat
hoewel....met mijn postuur
Dankjewelquote:Op donderdag 27 januari 2005 23:32 schreef PdeHoog het volgende:
Briggy, je hebt trouwens wel hele gave foto's op je site staan
quote:
Dit is volgens mij allemaal in de buurt van Den Haag...mocht je weer eens op pad gaan, dan hou ik me aanbevolenquote:
Ik heeft wel foto's gemaakt, en ik heb ze ook gepost ergens op FOK, zou alleen niet meer weten waarquote:Op donderdag 27 januari 2005 23:25 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ook niet, maar dat maakt toch niets uit
. Het gaat hier tenslotte toch nergens over
De Zodiak is middenformaat, past gegarandeerden zien we ook nog iets van de luchtquote:Op donderdag 27 januari 2005 23:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als je nou twee-oog meeneemt. Op middenformaat moet ik wel passen denk ik
Is goed... ben regelmatig in het Haagse Bos en Clingendael te vinden met mijn camera.quote:Op donderdag 27 januari 2005 23:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dit is volgens mij allemaal in de buurt van Den Haag...mocht je weer eens op pad gaan, dan hou ik me aanbevolen
quote:Op donderdag 27 januari 2005 23:38 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
De Zodiak is middenformaat, past gegarandeerden zien we ook nog iets van de lucht
Trouwens: Leuk om Briggy hier weer eens te zienHoi Briggy
Als je helemaal aan de AF wilt met uitgroei naar een DSLR zou je nog Minolta kunnen overwegen en Pentax.quote:Op donderdag 27 januari 2005 23:39 schreef PdeHoog het volgende:
Ouwesok, als ik op zoek zou willen naar een automatische camera (tweedehands) wat zou dan de beste optie zijn? automatisch als in automatisch scherpstellen
Ik zelf wil wel iets waarmee ik objectieven kan gebruiken die eventueel op een DSLR te gebruiken zijn. Dus geen exotisch ding.
Volgens mij blijven er dan wat nikon-modellen over en bijv. de Canon EOS 300(v). Jij nog ideeen?
Ik heb werkelijk geen flauw idee waar dat alles ligtquote:Op donderdag 27 januari 2005 23:38 schreef Briggy het volgende:
[..]
Is goed... ben regelmatig in het Haagse Bos en Clingendael te vinden met mijn camera.
Ga je schamenquote:Op donderdag 27 januari 2005 23:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen flauw idee waar dat alles ligt. Ik kom zelf uit Delft. Wel in de buurt dus, maar niet genoeg bekend in Den Haag
. Xilantof zal het ongetwijfeld weten
Ik vind die D70 wel lekkerder in de hand liggen, maar heel eerlijk gezegd heb ik geen flauw ideequote:Op donderdag 27 januari 2005 23:42 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Als je helemaal aan de AF wilt met uitgroei naar een DSLR zou je nog Minolta kunnen overwegen en Pentax.
Handig is wel om een eventuele keuze erg doordacht te maken, neem daarbij ook de persoonlijke voorkeur mee voor wat betreft werkgemak. Ikzelf ben bijvoorbeeld eerder een Canonmensch, misschien dat jij met een Nikon beter uit de voeten kunt.
Scheveningenquote:Op donderdag 27 januari 2005 23:45 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ga je schamen![]()
Ik vergat helemaal Scheveningen te noemen, ook altijd leuk voor mooie plaatjes![]()
Ik heb een Canon 10Dquote:Op donderdag 27 januari 2005 23:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Scheveningen. Mooie zonsondergangen waren dat
. Wat voor camera gebruik je eigenlijk?
Mooi speelgoedquote:Op donderdag 27 januari 2005 23:51 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ik heb een Canon 10D![]()
... en wat lensjes, een statief en andere zooi.
Op mijn site staat een lijstje met de lenzen ik heb.
Ik moet voor de 10D nog een macrolens kopen, ik kan maar niet kiezen welkequote:Op donderdag 27 januari 2005 23:59 schreef Schanulleke het volgende:
Hele mooie site inderdaad!
Ik moet me ook echt eens gaan oriënteren op een behoorlijk macro-objectief, want als ik die facetogen zo zie: wauw!
Trustenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 00:04 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog moet morgen nog een dagje werken
Tijd om ervandoor te gaan dus. Slaap lekker allemaal
Dan gaan we ook maar zonder jou verder (als er nog iemand is dan)quote:Op vrijdag 28 januari 2005 00:10 schreef Xilantof het volgende:
Zo hé!
ik ga een avondje wat doen (naar de Lion King)...
kom ik terug... en wat zie ik..
is men al op de 2de pagina van de slowchat...
*zucht*
ook zonder mij lukt het jullie aardig
nu naar bed!
quote:
Dank je beertje_quote:Op vrijdag 28 januari 2005 00:16 schreef beertje_ het volgende:
Trusten PdeHoog en Xila
Jij morgen niet vroeg op Bowie of heb je je slaap vanavond al gehad?
-edit- Wb Briggy
Hoop dat je wat meer tijd krijgt dit jaar want vind je foto's nog steeds fantastisch.
Ja, moet je echt doen is errug gezellig en verslavendquote:Op vrijdag 28 januari 2005 00:25 schreef Briggy het volgende:
[..]
Dank je beertje_![]()
Ik ga mijn best doen...
Ik wil ook zeker een keer mee naar een fotomeeting![]()
Vrij morgen?quote:
Gevondenquote:Op donderdag 27 januari 2005 23:37 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
Ik heeft wel foto's gemaakt, en ik heb ze ook gepost ergens op FOK, zou alleen niet meer weten waar![]()
Dankjequote:Op vrijdag 28 januari 2005 01:12 schreef Bowiefan het volgende:
Ik was ff bij jou foto's aan het neuzen, wat een rare hond is dat die laatste hond bij dieren, lijkt wel of de kop niet bij de rest hoort, is het een rashond?
mooie foto's hoor
en ik zie dat u een moerstaal adres hebt, heb ik er ook nog 1 van, zitten leuke bij![]()
Vergeet Pentax niet. Die heeft er ook eentje. En qua gebruik van lenzen veel handiger (lust zowat alles wat Pentax ooit geproduceerd heeft).quote:Op donderdag 27 januari 2005 23:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zie op dit moment eigenlijk maar twee partijen in de markt staan met een DSLR die voor mijn gevoel de hele markt (of althans...een groot gedeelte) in handen hebben: Canon en Nikon.
Jemig Ivo, wat een tijdstip, was je NOG op of was je AL weer op?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 04:57 schreef ultra_ivo het volgende:[..]
Vergeet Pentax niet. Die heeft er ook eentje. En qua gebruik van lenzen veel handiger (lust zowat alles wat Pentax ooit geproduceerd heeft).
Stelletje nachtvlinders zijn hetquote:Op vrijdag 28 januari 2005 07:25 schreef Oceanonix het volgende:
Goedemorgen allen
je duikt 1 keer op tijd je bed in lullen ze 2 pagina's vol..................![]()
O ja jij ook goeiemorgen natuurlijk Rewimoquote:Op vrijdag 28 januari 2005 07:56 schreef Rewimo het volgende:
Oja, dat ook natuurlijk: goeiemorrege allemaal
Woensdagmiddag was de nieuwe erquote:
Ja, welterusten hoorquote:
Ik ben net op kantoorquote:
Ook goeiemorgenquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:12 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Ook goeiemorgen
Bij mij wil het maar matig wakkerwordenen dat is helemaal niet leuk als je op je werk zit
Is geen kwestie van wakker worden, maar meer van die toestand waar je erachterkomt dat wakker zijn iets totaal anders is als Ŧslapen .quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:17 schreef Xilantof het volgende:
[..]![]()
nee dat het op je werk minder plezierig is om wakker te worden snap ik wel
Jep!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:34 schreef Xilantof het volgende:
[..]
hoi
heb je al je tentamens er op zitten?
ahquote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:45 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Jep!
En deze van zonet ging, in tegenstelling tot die van maandag, best aardig!
Goh....quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:42 schreef Shark.Bait het volgende:
imageshack heeft fok gebanned zag ik in het wedstrijd topic... een aantal foto's zijn niet meer te zien....
Tja, was er maar een nederlandse plaatjesschuur, dan waren de normen vast niet zo streng. Huidtintcontrole...-O- , misschien was het gewoon een foto van een paar biggetjes...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:49 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Meestal het gevolg van een plaatje waar naar amerikaanse normen teveel huidtint op staat, en bij alles dat niet een burka aanheeft is dat nogal snel het geval.
Jouw avatar is vast ook aan Al-Qaeda gerelateerdquote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:53 schreef exile0000 het volgende:
[..]
Tja, was er maar een nederlandse plaatjesschuur, dan waren de normen vast niet zo streng. Huidtintcontrole...-O- , misschien was het gewoon een foto van een paar biggetjes...![]()
Een paar minuten voordat ik moest vertrekken naar m'n werk. Ik was dus AL opquote:Op vrijdag 28 januari 2005 07:07 schreef Borelius het volgende:
Goede morgen allemaal
[..]
Jemig Ivo, wat een tijdstip, was je NOG op of was je AL weer op?
* oren spitstquote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:27 schreef ultra_ivo het volgende:
Maar vooral benieuwd ben ik naar de prestaties met oude objectieven.
Jij gaat toch ergens in een parkeergarage zitten? Misschien kunnen we wat afspreken, wij zijn dit weekend in Haarlem en volgend weekend dus toch in Roosendaal. Christan vindt de optocht vast leuk en mama vermaakt zich ongetwijfeld stukken beter als ze haar camera meeneemt (ben van het nuchtere Noordhollandse anticarnavalstype - qltel is trouwens ook geen liefhebber al komt ie uit Brabant).quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:45 schreef Puckzzz het volgende:
Wat een idioterie
Gisteren de carnavalspakken gekocht voor de jongensaltijd leuk
Jimi gaat als koe (hij wou aap maar die hadden ze niet) en Etienne gaat als boef
Mitchel wil niet verkleed, die is flink aan het puberen
![]()
Ik ga de eerste dag als fotodoos, ik doe een grote witte overal aan en daar plak ik allemaal oude foto's op. Ik ga die dag namelijk foto's maken van de optocht dus leek fotodoos me wel geinig
dit topic?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:29 schreef Bowiefan het volgende:
Grrrr, heb er weer eens iemand zich niet aan de door hem gehouden afspraken met ImageShack gehouden ?
Meteen maar die user een plaatjes post verbod opleggen.....
wordt er al actie ondernomen? vorige keer (maand) kon je nog eea terugvinden in een topique, kan ik nu (nog) niet vinden
parkeergaragequote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:32 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Jij gaat toch ergens in een parkeergarage zitten? Misschien kunnen we wat afspreken, wij zijn dit weekend in Haarlem en volgend weekend dus toch in Roosendaal. Christan vindt de optocht vast leuk en mama vermaakt zich ongetwijfeld stukken beter als ze haar camera meeneemt (ben van het nuchtere Noordhollandse anticarnavalstype - qltel is trouwens ook geen liefhebber al komt ie uit Brabant).
Pffffff die k*tamerikanen kunnen nix hebbenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:12 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
dit topic?
heeft imageshack.us fok verbannen?
ws vanwege dit topic:
"Princess Blue Eyes"
Huh, wie was dat danquote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:46 schreef Puckzzz het volgende:
parkeergaragedan zie ik nix!!
Ik ben het hele carnavals weekend in Veghel te vinden. Mochten jullie nog langs willen waaien kan dat natuurlijk altijd!
mail maar: puckzz@home.nl
De kinderoptocht is zaterdagmiddag.
Ik pas nauwelijks meer op mijn stoelquote:Op vrijdag 28 januari 2005 20:16 schreef Bowiefan het volgende:
avondddddd
dussssssSubbie past op zijn ouders DWB op zijn vrienden PdH op zichzelf
D'r zijn ook kleurenfilms uit de 2e wereldoorlog. Onlangs zijn die ook uitgezonden in een documantaire.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:01 schreef CompuMess het volgende:
Ik kwam net een site tegen met kleurenfoto's van de eerste wereldoorlog. Verbazingwekkend, niet alleen omdat ze toen al kleurenplaatjes schoten, maar ook omdat de kwaliteit best wel goed is...
Een uitleg over de gebruikte fototechniek (Autochrome - by Louis Lumičre) staat onderaan de pagina.
De chromogene kleurenfilm stamt van 1935. Dat ze in de oorlog al redelijk gebruikt werden is dus niet zo vreemd.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:03 schreef Fixers het volgende:
[..]
D'r zijn ook kleurenfilms uit de 2e wereldoorlog. Onlangs zijn die ook uitgezonden in een documantaire.
Nog gelachenquote:
nou inderdaadquote:
Imagehosting.us is weliswaar bruikbaar maar tergend traag.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 04:43 schreef ultra_ivo het volgende:
imagehosting werkte 2 minuten geleden niet, en nu weer wel
Die hebben ze daar nietquote:Op zaterdag 29 januari 2005 09:42 schreef Puckzzz het volgende:
Veel plezier en breng mooie plaatjes mee terug!
Offyquote:
Hoe is het met je vader?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 12:45 schreef Rewimo het volgende:
*meldt* Ook wakker is. Min of meer.
Hoeveel foto's kunnen daar wel niet op.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:34 schreef pea4fun het volgende:
Zo, ik heb ook wat aangeschaftAl is het niet zo heel super, ik ben er blij mee. Een kaartje van 1 gig, leek me handig voor mijn vakantie binnenkort.
psssst...ivoquote:Op zaterdag 29 januari 2005 14:02 schreef ultra_ivo het volgende:
Wel manual focus uiteraard.
Een lekker licht lensje voor een lichte prijs; 39,95. In autofocus kost ie zo'n 200 euro.
We komen net bij hem vandaan. Het ziet er niet al te goed uit, er is kans dat zijn grote teen niet behouden kan blijvenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:12 schreef stil het volgende:
Hoe is het met je vader?
Hij is diabetes he? Dan helen de wonden heel erg slecht, mijn oma was ook diabetes en moest ook op een gegeven moment haar teen afstaan. Probleem is dat het dan afwachten is of die wond goed heelt. Ik wil niet depri doen hoor, maar zo ging het bij haar. Ik wens jou en vooral je vader veel sterkte. komt allemaal goedquote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:32 schreef Rewimo het volgende:
[..]
We komen net bij hem vandaan. Het ziet er niet al te goed uit, er is kans dat zijn grote teen niet behouden kan blijven
Veel sterkete met je vader, hoop dat de teen te redden valt.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:32 schreef Rewimo het volgende:
[..]
We komen net bij hem vandaan. Het ziet er niet al te goed uit, er is kans dat zijn grote teen niet behouden kan blijven
Wel of niet?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:08 schreef stil het volgende:
[..]
Hoeveel foto's kunnen daar wel niet op.
Sterkte Rewimo. Hopenlijk gaat na het verlies van zijn teen alles weer de goede kant op.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:32 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Is het niet zinvoller om een adaptertje van K naar P te kop'nquote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:33 schreef ultra_ivo het volgende:
rondtoerend op m'n vaste pagina's kwam ik nog de volgende foto tegen van Japans DSLR geweld gekoppeld aan Russisch glas:
[afbeelding]
De Zenitar in K-baljonet uitvoering komt hiermee op het lijstje voor Mülheim en Houten te staan.
ik moest invoegen... de snelweg op...quote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:36 schreef Subhuman het volgende:
Nu maken jullie mij nieuwsgierig!Wat voor actie?
Oeps!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:38 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ik moest invoegen... de snelweg op...
dus ik ga naar links.. en ik zie ineens in mijn links zij spiegel dat ik heeel dicht voor een andere auto zat
zat niet helemaal opteletten dus bij het invoegen...
kloptquote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:42 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Oeps!
Meestal bekijk je zoiets voor je naar links gaat...
Dat heb je als je in zo'n grote auto rijdt, je ziet die anderen niet meerquote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:02 schreef Fotnalix het volgende:
[..]
klopt
ik ben ook geen associale rijder ofzo...
gewoon nu even over het hoofd gezien. wel stom. maar tis goed gegaan gelukkig.
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:06 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Dat heb je als je in zo'n grote auto rijdt, je ziet die anderen niet meer
Ik stelde alleen voor om een handvat op het dak te monterenweer eens wat anders dan een spoiler. Bowiefan stelde voor om hem bij ons in het vrachtruim te zetten.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:14 schreef Xilantof het volgende:
[..]
jij stelde de auto nog als koffer voor
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:24 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Ik stelde alleen voor om een handvat op het dak te monterenweer eens wat anders dan een spoiler. Bowiefan stelde voor om hem bij ons in het vrachtruim te zetten.
Geloof me!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:41 schreef pea4fun het volgende:
Xila toch...Gelukkig leest je moeder niet mee
Dat is ander verkeer...gesl....laat maarquote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:19 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Geloof me!
nu mijn moeder weer verliefd is, is zij erger in het verkeer!![]()
Vrouw aan het stuur, bloed aan de muurquote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:34 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dat is ander verkeer...gesl....laat maar
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vrouw aan het stuur, bloed aan de muur
Mij niet hoorquote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:38 schreef pea4fun het volgende:
[..]
![]()
totdat het de heren goed uitkomt na een avondje stappen....
PdeHoog in touch with his feminin sidequote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mij niet hoor
Ik was altijd de lul na een avondje uit
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:41 schreef pea4fun het volgende:
[..]
PdeHoog in touch with his feminin side![]()
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:38 schreef pea4fun het volgende:
[..]
![]()
totdat het de heren goed uitkomt na een avondje stappen....
Ja ik ook, maar toch is het zo dat bij de meeste koppels het rijden eerlijk verdeeld wordt. Hij heen, zij terugquote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mijn vrouw lust ook wel een biertje hoor
Oh ze mag van mij ook heen rijden hoorquote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:44 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar toch is het zo dat bij de meeste koppels het rijden eerlijk verdeeld wordt. Hij heen, zij terug![]()
zie wel je "OOK" .quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ze mag van mij ook heen rijden hoor
Zij vindt autorijden nou eenmaal veel leuker dan ik, okee?quote:
En dat bloed op de muur riskeer je dan gewoon...moedig hoorquote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zij vindt autorijden nou eenmaal veel leuker dan ik, okee?
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:53 schreef pea4fun het volgende:
[..]
En dat bloed op de muur riskeer je dan gewoon...moedig hoor![]()
Ow ja, de meet...ff glurenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Ik ben wel wat gewend
Word gemiddeld anderhalf keer per FOTmeet vermoord
Zeg Xil....ik sta niet uit de dood opquote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:02 schreef Xilantof het volgende:
even inventariseren...
we hebben:
- de noodstop van Pdehoog.
- de invoeg kunsten van Xilantof.
- de mogelijkheid tot uit de doodopstaan van pdehoog.
- iets niet nader te noemen met Offy.
wie vult aan?
Oeh, zo wordt naar meets gaan nog gevaarlijkquote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:02 schreef Xilantof het volgende:
even inventariseren...
we hebben:
- de noodstop van Pdehoog.
- de invoeg kunsten van Xilantof.
- de mogelijkheid tot uit de doodopstaan van Dr-Flash.
- iets niet nader te noemen met Offy.
wie vult aan?
Och...mijn schijnbare noodstops zijn natuurlijk alleen van horen zeggenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:04 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Oeh, zo wordt naar meets gaan nog gevaarlijk
Volgens mij heb ik het toch wel meegemaaktquote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Och...mijn schijnbare noodstops zijn natuurlijk alleen van horen zeggen. Ik zou dat nooit doen met mijn auto
Twas weer leukquote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:11 schreef Puckzzz het volgende:
NouNou ik hoor het wel weer...Ik moet nog op voor mijn rijbewijs maar ik zal sommige mensen hier maar niet om rij-advies vragen geloof ik
verder een gezellig dagje gehad?
Volgens jou ja...dat was eigenlijk helemaal geen noodstopquote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:10 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het toch wel meegemaakt
Rij-advies? Er is toch maar een manier om te rijden? Voet op het gaspedaal en zoquote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:11 schreef Puckzzz het volgende:
NouNou ik hoor het wel weer...Ik moet nog op voor mijn rijbewijs maar ik zal sommige mensen hier maar niet om rij-advies vragen geloof ik
Nee, vraag het maar aan mij dan, zit je redelijk safequote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:11 schreef Puckzzz het volgende:
dat kan ik alleen maar beamenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:14 schreef PdeHoog het volgende:
edit: voordat je gekke ideeen krijgt...ik heb tot op heden iedereen veilig op alle gewenste lokaties gekregen
We hebben net geconstateerd dat, als vrouwen rijden, er bloed aan de muur zit. Hoe kun je dan nu opeens beweren dat vrouwen veiliger rijdenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:15 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, vraag het maar aan mij dan, zit je redelijk safeVrouwen rijden veiliger, da's nu eenmaal een feit
Laat haar dat maar niet horenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Moet er iets raars met Offy gedaan worden??![]()
Dank je Xilquote:
Net alsof ze er vandaag wel wasquote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Laat haar dat maar niet horen. Anders komt ze niet meer op de volgende meet
Ouwe spemkeesquote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:19 schreef PdeHoog het volgende:
En omdat ik nog maar 3 posts van de 4500 verwijderd ben, krijg ik even Xil-neigingen.
Bij deze dus: ik moet nog slechts 2 posts nu
Ik ook niet helaasquote:
En geluktquote:
kloptquote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dank je Xil. Je wilt ook meerijden naar Emmen begrijp ik?
4500quote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ook niet helaas![]()
nog maar eentje nu
Nou...vooruit dan maarquote:
Zeg...willen we mijn prestatie niet naar beneden halenquote:
Ga eens praten met AMD64quote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zeg...willen we mijn prestatie niet naar beneden halen
Ik heb ff snel gekekenquote:
Hehehehehequote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met je mensenkennis is niks mis iig
Toevallig Harry Jekkers gekekenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ging net slapen... maar nou zit ik hier nogEven een theetje met een kano
quote:kijk Woef, een koekje van Hitler
Nee hoezo?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:00 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Toevallig Harry Jekkers gekeken![]()
Wow! kom ik aan met me 20 postsquote:Geregistreerd op 24 december. 8200 posts (gemiddeld 228 per dag)
Ik heb nog geen Zenitar. Met een adaptor ben je meestal veroordeeld tot een mechanisch objectief. geen probleem bij de Jupiter, maar als ik de keuze heb, dan liever automatisch.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:10 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Is het niet zinvoller om een adaptertje van K naar P te kop'n
Ik zie 'm ook als een soort van 24mm lens (is 16mm, wordt dus 24mm). Lijkt me een mooie oplopendecombinatie 24-42-75 (omgerekende waardes)quote:Overigens heb je met een Zenitar op een APS-size DSLR maar een deel van de fun. Het beeld blijft vertekend, maar meer beeldhoek dan pakweg een 28 op kleinbeeld heb je niet
Beter neem je dan een Peleng 8mm waarmee je dan wel weer tegen de 180o aan zit, maar kleine hoekjes uit het beeld moet missen.
Mijn kano, wat DOE je??!! Mijn maagje beschouwde hem meer als "ingezonden" overigensquote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:16 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Die kano zat in de show die uitgezonden werd.
Maagjequote:Op zondag 30 januari 2005 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn kano, wat DOE je??!! Mijn maagje beschouwde hem meer als "ingezonden" overigens
Voor 160 euro geef ik er ook wel zelf een draai aan.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:14 schreef Shark.Bait het volgende:
nou, die manual focus objectieven van nikon zijn steviger in constructieen prijs
dan de autofocus objectieven. Da's wel minder..... maar 40 euro t.o.v 200 euro is wel een heel erg groot verschil daarom
Eindelijkquote:Op zondag 30 januari 2005 12:52 schreef Xilantof het volgende:
ik ben mijn foto's nu aan het bekijken
Nee.quote:Op zondag 30 januari 2005 12:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Eindelijk. Had je dat niet eerder kunnen doen?
beetje geslaagd?quote:Op zondag 30 januari 2005 12:52 schreef Xilantof het volgende:
Hallo![]()
ik ben mijn foto's nu aan het bekijken
quote:Op zondag 30 januari 2005 13:01 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
beetje geslaagd?
ik heb zelf op digitaal gebied een beetje ruzie gehad met de camera, ik moet nog ff zien hoe ik een knopje op een nette manier disable. ik druk er blijkbaar met mijn neus op en dan veranderd de resolutie [sub]en dat is heel niet leuk
Neusoperatie dan maar.quote:Op zondag 30 januari 2005 13:01 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
beetje geslaagd?
ik heb zelf op digitaal gebied een beetje ruzie gehad met de camera, ik moet nog ff zien hoe ik een knopje op een nette manier disable. ik druk er blijkbaar met mijn neus op en dan veranderd de resolutie [sub]en dat is heel niet leuk
Laagste resolutiequote:Op zondag 30 januari 2005 13:20 schreef Ouwesok het volgende:
Het lijkt erop dat de gewraakte knop op de S1 van Bowiefan (en op die van mij ook) de enige ergonomische misser is van Canon op deze camera. Wat je ook probeert te verstellen, de camera vraagt altijd een bevestiging, op één ding na: Het verstellen van je resolutie naar de laagste waarde![]()
Die twee punten mogen bij die ene van mij worden opgeteld Rewimoquote:Op zondag 30 januari 2005 13:29 schreef Rewimo het volgende:
Xilantof, joehoe, je bent dringend gewenst in het stemtopic!
quote:Op zondag 30 januari 2005 13:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die twee punten mogen bij die ene van mij worden opgeteld Rewimo
volgens mij zit er wel wat leuks bijquote:Op zondag 30 januari 2005 13:01 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
beetje geslaagd?
Ik heb het ondertussen aangepastquote:Op zondag 30 januari 2005 13:29 schreef Rewimo het volgende:
Xilantof, joehoe, je bent dringend gewenst in het stemtopic!
Ik word nieuwsgierigquote:Op zondag 30 januari 2005 14:00 schreef Xilantof het volgende:
[..]
volgens mij zit er wel wat leuks bij![]()
zegguh...quote:
quote:Op zondag 30 januari 2005 13:21 schreef PdeHoog het volgende:
... Ik ga eens aan de studie beginnen.
Misschien hebben europeanen gewoon veel te grote handen ipv die kleine van de (veelal Japanse) ontwerpers?quote:Op zondag 30 januari 2005 13:20 schreef PdeHoog het volgende:
Het is ook best moeilijk om een gebruikersvriendelijke camera te ontwerpen tegenwoordig
quote:Op zondag 30 januari 2005 14:07 schreef Shark.Bait het volgende:
Misschien hebben europeanen gewoon veel te grote handen neuzen ipv die kleine van de (veelal Japanse) ontwerpers?
Ik leer nietquote:Op zondag 30 januari 2005 14:06 schreef Xilantof het volgende:
ennuh...
mijn foto's komen niet voor vanavond
dus je hebt nog tijd om te gaan leren
Doet canon niet een firmware update maken ofzo. Bowie en Sok zullen echt niet de enigen zijn met dit probleem. Lijkt me toch eenvoudig om het knopje alleen te laten werken als er tegelijk een ander knoppie ingedrukt wordt.quote:Op zondag 30 januari 2005 13:20 schreef Ouwesok het volgende:
Het lijkt erop dat de gewraakte knop op de S1 van Bowiefan (en op die van mij ook) de enige ergonomische misser is van Canon op deze camera. Wat je ook probeert te verstellen, de camera vraagt altijd een bevestiging, op één ding na: Het verstellen van je resolutie naar de laagste waarde![]()
Omdat ik er eigenlijk nog maar één keer last van heb gehad, ben ik er nog niet naar op zoek gegaan, maar volgens mij moet er een mogelijkheid zijn om alle knoppen achterop de S1 tijdelijk buiten gevecht te stellen. Alleen moet ik daarvoor de fucking manual lezen, en daar he'k doorgaans weinig zin anquote:Op zondag 30 januari 2005 16:02 schreef Fixers het volgende:
[..]
Doet canon niet een firmware update maken ofzo. Bowie en Sok zullen echt niet de enigen zijn met dit probleem. Lijkt me toch eenvoudig om het knopje alleen te laten werken als er tegelijk een ander knoppie ingedrukt wordt.
firmware update voor canon camera'svind je hier:quote:Op zondag 30 januari 2005 16:02 schreef Fixers het volgende:
[..]
Doet canon niet een firmware update maken ofzo. Bowie en Sok zullen echt niet de enigen zijn met dit probleem. Lijkt me toch eenvoudig om het knopje alleen te laten werken als er tegelijk een ander knoppie ingedrukt wordt.
quote:Op zondag 30 januari 2005 18:07 schreef Rewimo het volgende:
Speciaal voor PdeHoog![]()
Wacht houden Buckingham Palace horrorbaan
Die van 2005quote:Op zondag 30 januari 2005 22:32 schreef Oceanonix het volgende:
Die van 2004 of 2003?
quote:Op zondag 30 januari 2005 22:35 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Die van 2005. Pdehoog is zijn tijd ver vooruit
hehehehequote:Op zondag 30 januari 2005 22:38 schreef Rewimo het volgende:
VerstandigHier zijn de slingers net weg. Ach ik was 25 dagen geleden jarig dus waar hebben we het over
Ja gezellig zo'n naaldloze dode boom in kamerquote:Op zondag 30 januari 2005 22:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
hehehehe
Ach...waar hebben we het idd over. Het stond eigenlijk best wel gezellig
Geeft nog echt die studentensfeerquote:Op zondag 30 januari 2005 22:59 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Ja gezellig zo'n naaldloze dode boom in kamer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |