Ik heeft wel foto's gemaakt, en ik heb ze ook gepost ergens op FOK, zou alleen niet meer weten waarquote:Op donderdag 27 januari 2005 23:25 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ook niet, maar dat maakt toch niets uit
. Het gaat hier tenslotte toch nergens over
De Zodiak is middenformaat, past gegarandeerden zien we ook nog iets van de luchtquote:Op donderdag 27 januari 2005 23:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als je nou twee-oog meeneemt. Op middenformaat moet ik wel passen denk ik
Is goed... ben regelmatig in het Haagse Bos en Clingendael te vinden met mijn camera.quote:Op donderdag 27 januari 2005 23:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dit is volgens mij allemaal in de buurt van Den Haag...mocht je weer eens op pad gaan, dan hou ik me aanbevolen
quote:Op donderdag 27 januari 2005 23:38 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
De Zodiak is middenformaat, past gegarandeerden zien we ook nog iets van de lucht
Trouwens: Leuk om Briggy hier weer eens te zienHoi Briggy
Als je helemaal aan de AF wilt met uitgroei naar een DSLR zou je nog Minolta kunnen overwegen en Pentax.quote:Op donderdag 27 januari 2005 23:39 schreef PdeHoog het volgende:
Ouwesok, als ik op zoek zou willen naar een automatische camera (tweedehands) wat zou dan de beste optie zijn? automatisch als in automatisch scherpstellen
Ik zelf wil wel iets waarmee ik objectieven kan gebruiken die eventueel op een DSLR te gebruiken zijn. Dus geen exotisch ding.
Volgens mij blijven er dan wat nikon-modellen over en bijv. de Canon EOS 300(v). Jij nog ideeen?
Ik heb werkelijk geen flauw idee waar dat alles ligtquote:Op donderdag 27 januari 2005 23:38 schreef Briggy het volgende:
[..]
Is goed... ben regelmatig in het Haagse Bos en Clingendael te vinden met mijn camera.
Ga je schamenquote:Op donderdag 27 januari 2005 23:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen flauw idee waar dat alles ligt. Ik kom zelf uit Delft. Wel in de buurt dus, maar niet genoeg bekend in Den Haag
. Xilantof zal het ongetwijfeld weten
Ik vind die D70 wel lekkerder in de hand liggen, maar heel eerlijk gezegd heb ik geen flauw ideequote:Op donderdag 27 januari 2005 23:42 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Als je helemaal aan de AF wilt met uitgroei naar een DSLR zou je nog Minolta kunnen overwegen en Pentax.
Handig is wel om een eventuele keuze erg doordacht te maken, neem daarbij ook de persoonlijke voorkeur mee voor wat betreft werkgemak. Ikzelf ben bijvoorbeeld eerder een Canonmensch, misschien dat jij met een Nikon beter uit de voeten kunt.
Scheveningenquote:Op donderdag 27 januari 2005 23:45 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ga je schamen![]()
Ik vergat helemaal Scheveningen te noemen, ook altijd leuk voor mooie plaatjes![]()
Ik heb een Canon 10Dquote:Op donderdag 27 januari 2005 23:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Scheveningen. Mooie zonsondergangen waren dat
. Wat voor camera gebruik je eigenlijk?
Mooi speelgoedquote:Op donderdag 27 januari 2005 23:51 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ik heb een Canon 10D![]()
... en wat lensjes, een statief en andere zooi.
Op mijn site staat een lijstje met de lenzen ik heb.
Ik moet voor de 10D nog een macrolens kopen, ik kan maar niet kiezen welkequote:Op donderdag 27 januari 2005 23:59 schreef Schanulleke het volgende:
Hele mooie site inderdaad!
Ik moet me ook echt eens gaan oriënteren op een behoorlijk macro-objectief, want als ik die facetogen zo zie: wauw!
Trustenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 00:04 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog moet morgen nog een dagje werken
Tijd om ervandoor te gaan dus. Slaap lekker allemaal
Dan gaan we ook maar zonder jou verder (als er nog iemand is dan)quote:Op vrijdag 28 januari 2005 00:10 schreef Xilantof het volgende:
Zo hé!
ik ga een avondje wat doen (naar de Lion King)...
kom ik terug... en wat zie ik..
is men al op de 2de pagina van de slowchat...
*zucht*
ook zonder mij lukt het jullie aardig
nu naar bed!
quote:
Dank je beertje_quote:Op vrijdag 28 januari 2005 00:16 schreef beertje_ het volgende:
Trusten PdeHoog en Xila
Jij morgen niet vroeg op Bowie of heb je je slaap vanavond al gehad?
-edit- Wb Briggy
Hoop dat je wat meer tijd krijgt dit jaar want vind je foto's nog steeds fantastisch.
Ja, moet je echt doen is errug gezellig en verslavendquote:Op vrijdag 28 januari 2005 00:25 schreef Briggy het volgende:
[..]
Dank je beertje_![]()
Ik ga mijn best doen...
Ik wil ook zeker een keer mee naar een fotomeeting![]()
Vrij morgen?quote:
Gevondenquote:Op donderdag 27 januari 2005 23:37 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
Ik heeft wel foto's gemaakt, en ik heb ze ook gepost ergens op FOK, zou alleen niet meer weten waar![]()
Dankjequote:Op vrijdag 28 januari 2005 01:12 schreef Bowiefan het volgende:
Ik was ff bij jou foto's aan het neuzen, wat een rare hond is dat die laatste hond bij dieren, lijkt wel of de kop niet bij de rest hoort, is het een rashond?
mooie foto's hoor
en ik zie dat u een moerstaal adres hebt, heb ik er ook nog 1 van, zitten leuke bij![]()
Vergeet Pentax niet. Die heeft er ook eentje. En qua gebruik van lenzen veel handiger (lust zowat alles wat Pentax ooit geproduceerd heeft).quote:Op donderdag 27 januari 2005 23:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zie op dit moment eigenlijk maar twee partijen in de markt staan met een DSLR die voor mijn gevoel de hele markt (of althans...een groot gedeelte) in handen hebben: Canon en Nikon.
Jemig Ivo, wat een tijdstip, was je NOG op of was je AL weer op?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 04:57 schreef ultra_ivo het volgende:[..]
Vergeet Pentax niet. Die heeft er ook eentje. En qua gebruik van lenzen veel handiger (lust zowat alles wat Pentax ooit geproduceerd heeft).
Stelletje nachtvlinders zijn hetquote:Op vrijdag 28 januari 2005 07:25 schreef Oceanonix het volgende:
Goedemorgen allen
je duikt 1 keer op tijd je bed in lullen ze 2 pagina's vol..................![]()
O ja jij ook goeiemorgen natuurlijk Rewimoquote:Op vrijdag 28 januari 2005 07:56 schreef Rewimo het volgende:
Oja, dat ook natuurlijk: goeiemorrege allemaal
Woensdagmiddag was de nieuwe erquote:
Ja, welterusten hoorquote:
Ik ben net op kantoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |