Dank je beertje_quote:Op vrijdag 28 januari 2005 00:16 schreef beertje_ het volgende:
Trusten PdeHoog en Xila
Jij morgen niet vroeg op Bowie of heb je je slaap vanavond al gehad?
-edit- Wb Briggy
Hoop dat je wat meer tijd krijgt dit jaar want vind je foto's nog steeds fantastisch.
Ja, moet je echt doen is errug gezellig en verslavendquote:Op vrijdag 28 januari 2005 00:25 schreef Briggy het volgende:
[..]
Dank je beertje_![]()
Ik ga mijn best doen...
Ik wil ook zeker een keer mee naar een fotomeeting![]()
Vrij morgen?quote:
Gevondenquote:Op donderdag 27 januari 2005 23:37 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
Ik heeft wel foto's gemaakt, en ik heb ze ook gepost ergens op FOK, zou alleen niet meer weten waar![]()
Dankjequote:Op vrijdag 28 januari 2005 01:12 schreef Bowiefan het volgende:
Ik was ff bij jou foto's aan het neuzen, wat een rare hond is dat die laatste hond bij dieren, lijkt wel of de kop niet bij de rest hoort, is het een rashond?
mooie foto's hoor
en ik zie dat u een moerstaal adres hebt, heb ik er ook nog 1 van, zitten leuke bij![]()
Vergeet Pentax niet. Die heeft er ook eentje. En qua gebruik van lenzen veel handiger (lust zowat alles wat Pentax ooit geproduceerd heeft).quote:Op donderdag 27 januari 2005 23:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zie op dit moment eigenlijk maar twee partijen in de markt staan met een DSLR die voor mijn gevoel de hele markt (of althans...een groot gedeelte) in handen hebben: Canon en Nikon.
Jemig Ivo, wat een tijdstip, was je NOG op of was je AL weer op?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 04:57 schreef ultra_ivo het volgende:[..]
Vergeet Pentax niet. Die heeft er ook eentje. En qua gebruik van lenzen veel handiger (lust zowat alles wat Pentax ooit geproduceerd heeft).
Stelletje nachtvlinders zijn hetquote:Op vrijdag 28 januari 2005 07:25 schreef Oceanonix het volgende:
Goedemorgen allen
je duikt 1 keer op tijd je bed in lullen ze 2 pagina's vol..................![]()
O ja jij ook goeiemorgen natuurlijk Rewimoquote:Op vrijdag 28 januari 2005 07:56 schreef Rewimo het volgende:
Oja, dat ook natuurlijk: goeiemorrege allemaal
Woensdagmiddag was de nieuwe erquote:
Ja, welterusten hoorquote:
Ik ben net op kantoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |