quote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:24 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Ik stelde alleen voor om een handvat op het dak te monterenweer eens wat anders dan een spoiler. Bowiefan stelde voor om hem bij ons in het vrachtruim te zetten.
Geloof me!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:41 schreef pea4fun het volgende:
Xila toch...Gelukkig leest je moeder niet mee
Dat is ander verkeer...gesl....laat maarquote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:19 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Geloof me!
nu mijn moeder weer verliefd is, is zij erger in het verkeer!![]()
Vrouw aan het stuur, bloed aan de muurquote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:34 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dat is ander verkeer...gesl....laat maar
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vrouw aan het stuur, bloed aan de muur
Mij niet hoorquote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:38 schreef pea4fun het volgende:
[..]
![]()
totdat het de heren goed uitkomt na een avondje stappen....
PdeHoog in touch with his feminin sidequote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mij niet hoor
Ik was altijd de lul na een avondje uit
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:41 schreef pea4fun het volgende:
[..]
PdeHoog in touch with his feminin side![]()
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:38 schreef pea4fun het volgende:
[..]
![]()
totdat het de heren goed uitkomt na een avondje stappen....
Ja ik ook, maar toch is het zo dat bij de meeste koppels het rijden eerlijk verdeeld wordt. Hij heen, zij terugquote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mijn vrouw lust ook wel een biertje hoor
Oh ze mag van mij ook heen rijden hoorquote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:44 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar toch is het zo dat bij de meeste koppels het rijden eerlijk verdeeld wordt. Hij heen, zij terug![]()
zie wel je "OOK" .quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ze mag van mij ook heen rijden hoor
Zij vindt autorijden nou eenmaal veel leuker dan ik, okee?quote:
En dat bloed op de muur riskeer je dan gewoon...moedig hoorquote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zij vindt autorijden nou eenmaal veel leuker dan ik, okee?
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:53 schreef pea4fun het volgende:
[..]
En dat bloed op de muur riskeer je dan gewoon...moedig hoor![]()
Ow ja, de meet...ff glurenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Ik ben wel wat gewend
Word gemiddeld anderhalf keer per FOTmeet vermoord
Zeg Xil....ik sta niet uit de dood opquote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:02 schreef Xilantof het volgende:
even inventariseren...
we hebben:
- de noodstop van Pdehoog.
- de invoeg kunsten van Xilantof.
- de mogelijkheid tot uit de doodopstaan van pdehoog.
- iets niet nader te noemen met Offy.
wie vult aan?
Oeh, zo wordt naar meets gaan nog gevaarlijkquote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:02 schreef Xilantof het volgende:
even inventariseren...
we hebben:
- de noodstop van Pdehoog.
- de invoeg kunsten van Xilantof.
- de mogelijkheid tot uit de doodopstaan van Dr-Flash.
- iets niet nader te noemen met Offy.
wie vult aan?
Och...mijn schijnbare noodstops zijn natuurlijk alleen van horen zeggenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:04 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Oeh, zo wordt naar meets gaan nog gevaarlijk
Volgens mij heb ik het toch wel meegemaaktquote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Och...mijn schijnbare noodstops zijn natuurlijk alleen van horen zeggen. Ik zou dat nooit doen met mijn auto
Twas weer leukquote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:11 schreef Puckzzz het volgende:
NouNou ik hoor het wel weer...Ik moet nog op voor mijn rijbewijs maar ik zal sommige mensen hier maar niet om rij-advies vragen geloof ik
verder een gezellig dagje gehad?
Volgens jou ja...dat was eigenlijk helemaal geen noodstopquote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:10 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het toch wel meegemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |