Rij-advies? Er is toch maar een manier om te rijden? Voet op het gaspedaal en zoquote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:11 schreef Puckzzz het volgende:
NouNou ik hoor het wel weer...Ik moet nog op voor mijn rijbewijs maar ik zal sommige mensen hier maar niet om rij-advies vragen geloof ik
Nee, vraag het maar aan mij dan, zit je redelijk safequote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:11 schreef Puckzzz het volgende:
NouNou ik hoor het wel weer...Ik moet nog op voor mijn rijbewijs maar ik zal sommige mensen hier maar niet om rij-advies vragen geloof ik
dat kan ik alleen maar beamenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:14 schreef PdeHoog het volgende:
edit: voordat je gekke ideeen krijgt...ik heb tot op heden iedereen veilig op alle gewenste lokaties gekregen
We hebben net geconstateerd dat, als vrouwen rijden, er bloed aan de muur zit. Hoe kun je dan nu opeens beweren dat vrouwen veiliger rijdenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:15 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, vraag het maar aan mij dan, zit je redelijk safeVrouwen rijden veiliger, da's nu eenmaal een feit
Laat haar dat maar niet horenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Moet er iets raars met Offy gedaan worden??![]()
Dank je Xilquote:
Net alsof ze er vandaag wel wasquote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Laat haar dat maar niet horen. Anders komt ze niet meer op de volgende meet
Ouwe spemkeesquote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:19 schreef PdeHoog het volgende:
En omdat ik nog maar 3 posts van de 4500 verwijderd ben, krijg ik even Xil-neigingen.
Bij deze dus: ik moet nog slechts 2 posts nu
Ik ook niet helaasquote:
En geluktquote:
kloptquote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dank je Xil. Je wilt ook meerijden naar Emmen begrijp ik?
4500quote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ook niet helaas![]()
nog maar eentje nu
Nou...vooruit dan maarquote:
Zeg...willen we mijn prestatie niet naar beneden halenquote:
Ga eens praten met AMD64quote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zeg...willen we mijn prestatie niet naar beneden halen
Ik heb ff snel gekekenquote:
Hehehehehequote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met je mensenkennis is niks mis iig
Toevallig Harry Jekkers gekekenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ging net slapen... maar nou zit ik hier nogEven een theetje met een kano
quote:kijk Woef, een koekje van Hitler
Nee hoezo?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:00 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Toevallig Harry Jekkers gekeken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |