* oren spitstquote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:27 schreef ultra_ivo het volgende:
Maar vooral benieuwd ben ik naar de prestaties met oude objectieven.
Jij gaat toch ergens in een parkeergarage zitten? Misschien kunnen we wat afspreken, wij zijn dit weekend in Haarlem en volgend weekend dus toch in Roosendaal. Christan vindt de optocht vast leuk en mama vermaakt zich ongetwijfeld stukken beter als ze haar camera meeneemt (ben van het nuchtere Noordhollandse anticarnavalstype - qltel is trouwens ook geen liefhebber al komt ie uit Brabant).quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:45 schreef Puckzzz het volgende:
Wat een idioterie
Gisteren de carnavalspakken gekocht voor de jongensaltijd leuk
Jimi gaat als koe (hij wou aap maar die hadden ze niet) en Etienne gaat als boef
Mitchel wil niet verkleed, die is flink aan het puberen
![]()
Ik ga de eerste dag als fotodoos, ik doe een grote witte overal aan en daar plak ik allemaal oude foto's op. Ik ga die dag namelijk foto's maken van de optocht dus leek fotodoos me wel geinig
dit topic?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:29 schreef Bowiefan het volgende:
Grrrr, heb er weer eens iemand zich niet aan de door hem gehouden afspraken met ImageShack gehouden ?
Meteen maar die user een plaatjes post verbod opleggen.....
wordt er al actie ondernomen? vorige keer (maand) kon je nog eea terugvinden in een topique, kan ik nu (nog) niet vinden
parkeergaragequote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:32 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Jij gaat toch ergens in een parkeergarage zitten? Misschien kunnen we wat afspreken, wij zijn dit weekend in Haarlem en volgend weekend dus toch in Roosendaal. Christan vindt de optocht vast leuk en mama vermaakt zich ongetwijfeld stukken beter als ze haar camera meeneemt (ben van het nuchtere Noordhollandse anticarnavalstype - qltel is trouwens ook geen liefhebber al komt ie uit Brabant).
Pffffff die k*tamerikanen kunnen nix hebbenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:12 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
dit topic?
heeft imageshack.us fok verbannen?
ws vanwege dit topic:
"Princess Blue Eyes"
Huh, wie was dat danquote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:46 schreef Puckzzz het volgende:
parkeergaragedan zie ik nix!!
Ik ben het hele carnavals weekend in Veghel te vinden. Mochten jullie nog langs willen waaien kan dat natuurlijk altijd!
mail maar: puckzz@home.nl
De kinderoptocht is zaterdagmiddag.
Ik pas nauwelijks meer op mijn stoelquote:Op vrijdag 28 januari 2005 20:16 schreef Bowiefan het volgende:
avondddddd
dussssssSubbie past op zijn ouders DWB op zijn vrienden PdH op zichzelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |